Top/flop stammen

DeletedUser76055

Guest
Een stamgemiddelde van 38.000 punten kan je moeilijk echt top noemen... Buiten Militant (w40) zie ik persoonlijk ook geen fantastische spelers zitten. Hun ODD is deze week duidelijk gestegen, wel maar 2 dorpen kwijt deze week dus ze hebben zit duidelijk goed verdedigt. Hun cluster is wel mooi, wat dicht op elkaar misschien maar als je niet zo een grote stam bent kan dat wel handig zijn voor snelle os. Ben ook benieuwd wat er gaat gebeuren als Mythe dichter komt.
 

DeletedUser

Guest
Een stamgemiddelde van 38.000 punten kan je moeilijk echt top noemen... Buiten Militant (w40) zie ik persoonlijk ook geen fantastische spelers zitten. Hun ODD is deze week duidelijk gestegen, wel maar 2 dorpen kwijt deze week dus ze hebben zit duidelijk goed verdedigt. Hun cluster is wel mooi, wat dicht op elkaar misschien maar als je niet zo een grote stam bent kan dat wel handig zijn voor snelle os. Ben ook benieuwd wat er gaat gebeuren als Mythe dichter komt.

Meh, punten zeggen niks he :p
Verder vraag ik me ook af hoe ze zich verdedigen vs Mythe, niet dat Mythe een topstam is ofzo :p
 

DeletedUser4900

Guest
Meh, punten zeggen niks he :p
Verder vraag ik me ook af hoe ze zich verdedigen vs Mythe, niet dat Mythe een topstam is ofzo :p

Niet, waarom dan niet, en waar baseer je dat dan op.

Ken je de spelers in die stam, hun verleden enz enz.

Maar wat is een topstam!!! Is dat een stam die louter bestaat uit spelers die ooit wat bereikt hebben. ForQuo, als voorbeeld.
Of is een topstam een stam die bestaat uit leden die elkaar wel helpen en elkaar aanvullen waar nodig is, men elkaar kan en durf te corrigeren en dat ook aannemen van elkaar?
 

DeletedUser76545

Guest
Nova. top of flop stam? Zal hier wellicht al eens zijn besproken, maar ben benieuwd hoe jullie er nu over denken.
Mijn inziens een absolute flopper.
 

DeletedUser76166

Guest
Omdat ik redelijk veel spelers ken uit Mythe.
En ze hebben geen humor, gaan schelden als ze geëdeld worden :mad:

Hmm, maar je kent een heel groot deel ook niet.. De gehele leiding bijvoorbeeld :)

Het is onze taak om de stam op te bouwen en tot een geheel te maken, en tot nu toe loopt die samenwerking uitstekend, ik heb je danook geen enkel goed argument zien noemen tegen onze stam, niets inhoudelijks over ligging P&P of wat dan ook.. Enkel vage verwijzingen naar leden die je kent.. :rolleyes:
 

DeletedUser65510

Guest
Nova. top of flop stam? Zal hier wellicht al eens zijn besproken, maar ben benieuwd hoe jullie er nu over denken.
Mijn inziens een absolute flopper.

Denk dat je wel recht van spreken hebt aangezien je er vertrokken bent. Als ik toch mag aannemen dat jij de bespeler van Doctore Oenomaus. bent toch. Heb 't vermoeden dat jij meer weet over de stam & de werking daar dan eenieder van ons. Ik weet niet goed wat in van Nova. moet denken. Het is een bijeenraapsel van ex-.Superleden/ Oude Modus.-leden & dan de originele stam zelf vermoed ik. Er zitten wel een paar spelers die een redelijke ervaring hebben, maar vermoed dat zo'n grote groep, mét nog eens een MB/sub-stam bij, sowieso last gaat krijgen met edelrichtingen.
Daar komt vroeg of laat wel een discussie rond & dan betwijfel ik of de stam nog zo "sterk" zal staan als nu.
 

DeletedUser73497

Guest
Omdat ik redelijk veel spelers ken uit Mythe.
En ze hebben geen humor, gaan schelden als ze geëdeld worden :mad:

Ah dus we gaan vooral af op humor wat heeft dit met ervaring te maken?

En als ik vragen mag wie je dan kent uit mythe.?
Want volgens mij hebben wij alleen leden aangenomen die een mooie geschiedenis met zich mee hebben, en deze werden altijd netjes beschreven in een sollicitatie van de eerst tot de laatste speler..
 

DeletedUser

Guest
Ah dus we gaan vooral af op humor wat heeft dit met ervaring te maken?

En als ik vragen mag wie je dan kent uit mythe.?
Want volgens mij hebben wij alleen leden aangenomen die een mooie geschiedenis met zich mee hebben, en deze werden altijd netjes beschreven in een sollicitatie van de eerst tot de laatste speler..

ja want leden gaan ook echt negatieve dingen in hun solli schrijven?:p
I mean, je komt toch ook niet op een sollicitatie gesprek en zegt dat je super lui bent, altijd gedemotiveerd etc etc...

En humor is belangrijk :cool:
 

DeletedUser76545

Guest
Speel jij ook op W45 op Doctore?
Yes zeker.

Denk dat je wel recht van spreken hebt aangezien je er vertrokken bent. Als ik toch mag aannemen dat jij de bespeler van Doctore Oenomaus. bent toch. Heb 't vermoeden dat jij meer weet over de stam & de werking daar dan eenieder van ons. Ik weet niet goed wat in van Nova. moet denken. Het is een bijeenraapsel van ex-.Superleden/ Oude Modus.-leden & dan de originele stam zelf vermoed ik. Er zitten wel een paar spelers die een redelijke ervaring hebben, maar vermoed dat zo'n grote groep, mét nog eens een MB/sub-stam bij, sowieso last gaat krijgen met edelrichtingen.
Daar komt vroeg of laat wel een discussie rond & dan betwijfel ik of de stam nog zo "sterk" zal staan als nu.

Ik ben samen met een aantal anderen ontslagen uit Nova. Ondertussen zijn dat al 5 spelers die ontslagen zijn onder het mom "Plaats maken voor nieuwe recruits". Stuk voor stuk krijgen we dan uit het niets de volgende mededeling in de bus.
jecovib vandaag om 13:00 uur
Beste,

Helaas zal je moeten vertrekken uit onze eerste stam. De gehele leiding heeft dat besloten. Hopelijk sluit je je aan bij de tweede stam.

Groeten,

Levi
Uitleg vragen heeft geen eens zin. Je moet ze al vol gaan spammen om reactie te krijgen. Uiteindelijk komen ze dan met iets dergelijks als dit af.
jecovib vandaag om 20:27 uur
Xx

Je hebt het ook over de edelrichtingen van spelers he. :p Die worden bewust niet eens gemaakt, die moet iedereen zelf maar regelen. Vandaar dat sommige spelers ook compleet door elkaar heen aan het groeien zijn.
Toevallig heb ik daar ook nog een leuk voorbeeldje van hoe de leiding er zelf mee om gaat. :p
jecovib op 06.01. om 08:45 uur
#0003 (591|519) C55

Ligt in ons cluster. Je moet een andere zoeken! Sorry!

Een probleem is dus dat de stam bestaat uit 49 leden.
Waarvan iedereen natuurlijk weet dat die hartstikke vast komen te liggen, en ze willen gewoon door recruiten. :)D) Het grootste probleem zit hem daar denk ik niet eens. Die zit hem in het beleid van de leiding (en een aantal billenlikkers) en dan vooral Jecovib. Hopelijk krijg je met die pm's daar iets meer inzicht toe. Het forum kan ik helaas geen citaten meer van plaatsen want dat kan ik dus niet meer zien.

Edit: Het aller grappigste is misschien nog wel dat er letterlijk op het vertrouwde forum heeft gestaan niet naar de mening van 'kleine' spelers te luisteren en het doel is ze uiteindelijk er allemaal uit te knikkeren zodat er plaats komt voor grotere spelers. Uiteraard mocht dat maar een beperkt groepje leden weten, maar dat is bij deze dus ook uitgelekt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser65510

Guest
Yes zeker.



Ik ben samen met een aantal anderen ontslagen uit Nova. Ondertussen zijn dat al 5 spelers die ontslagen zijn onder het mom "Plaats maken voor nieuwe recruits". Stuk voor stuk krijgen we dan uit het niets de volgende mededeling in de bus.

Uitleg vragen heeft geen eens zin. Je moet ze al vol gaan spammen om reactie te krijgen. Uiteindelijk komen ze dan met iets dergelijks als dit af.


Je hebt het ook over de edelrichtingen van spelers he. :p Die worden bewust niet eens gemaakt, die moet iedereen zelf maar regelen. Vandaar dat sommige spelers ook compleet door elkaar heen aan het groeien zijn.
Toevallig heb ik daar ook nog een leuk voorbeeldje van hoe de leiding er zelf mee om gaat. :p


Een probleem is dus dat de stam bestaat uit 49 leden.
Waarvan iedereen natuurlijk weet dat die hartstikke vast komen te liggen, en ze willen gewoon door recruiten. :)D) Het grootste probleem zit hem daar denk ik niet eens. Die zit hem in het beleid van de leiding (en een aantal billenlikkers) en dan vooral Jecovib. Hopelijk krijg je met die pm's daar iets meer inzicht toe. Het forum kan ik helaas geen citaten meer van plaatsen want dat kan ik dus niet meer zien.

Edit: Het aller grappigste is misschien nog wel dat er letterlijk op het vertrouwde forum heeft gestaan niet naar de mening van 'kleine' spelers te luisteren en het doel is ze uiteindelijk er allemaal uit te knikkeren zodat er plaats komt voor grotere spelers. Uiteraard mocht dat maar een beperkt groepje leden weten, maar dat is bij deze dus ook uitgelekt.

Denk dat we die stam bij deze dus een flop kunnen noemen :p.
 

DeletedUser74404

Guest
Veel punten = Veel ervaring.

Zou wel hilarisch zijn als er een derde stam komt :D

@Decay Of Reality

Tuurlijk niet! Ze hebben immers 1.5miljoen punten!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser76166

Guest
ja want leden gaan ook echt negatieve dingen in hun solli schrijven?:p
I mean, je komt toch ook niet op een sollicitatie gesprek en zegt dat je super lui bent, altijd gedemotiveerd etc etc...

En humor is belangrijk :cool:

Ga je nou ook nog concreet in op wie je dan kent? Of laat je dat voor het gemak achterwege? Onze leden worden gescreend voor toetreding, en heb je ook de intouchables gekeken? Er zijn dus wel mensen die zo op een sollicitatie gesprek komen ;)
 

DeletedUser66265

Guest
Ga je nou ook nog concreet in op wie je dan kent? Of laat je dat voor het gemak achterwege? Onze leden worden gescreend voor toetreding, en heb je ook de intouchables gekeken? Er zijn dus wel mensen die zo op een sollicitatie gesprek komen ;)

Ik zou er niet op ingaan als ik jou was, of in ieder geval niet serieus nemen. Donald kan weinig anders dan zwart maken zonder bewijs te tonen. Je kan hem zijn ongelijk laten zien maar dan verzint hij weer iets nieuws. Donald is een gevalletje hopeloos.
 

DeletedUser

Guest
Ga je nou ook nog concreet in op wie je dan kent? Of laat je dat voor het gemak achterwege? Onze leden worden gescreend voor toetreding, en heb je ook de intouchables gekeken? Er zijn dus wel mensen die zo op een sollicitatie gesprek komen ;)

Ik laat het wel voor het gemak achterwege.

[19:45:04] ownedbyg: niet gaan reageren op top/flop stammen (wait)
[19:45:15] ownedbyg: dan blijft mythe nog wat op de achtergrond (chuckle)

Dus beter even snel van onderwerp veranderen?:eek:
 
Reactiescore
167
Een stamgemiddelde van 38.000 punten kan je moeilijk echt top noemen... Buiten Militant (w40) zie ik persoonlijk ook geen fantastische spelers zitten. Hun ODD is deze week duidelijk gestegen, wel maar 2 dorpen kwijt deze week dus ze hebben zit duidelijk goed verdedigt. Hun cluster is wel mooi, wat dicht op elkaar misschien maar als je niet zo een grote stam bent kan dat wel handig zijn voor snelle os. Ben ook benieuwd wat er gaat gebeuren als Mythe dichter komt.

interessant ^^ We zijn wel maar 1 dorp verloren, de andere hebben we teruggepakt :$

Verder moeten wij ons nog gaan bewijzen en zal de toekomst wel laten zien of we top of flop zijn, al denk ik dat we toch een aardig groepje hebben :D
 
Bovenaan