Top/flop stammen

DeletedUser74452

Guest
Bij deze mijn visie op dit hele gebeuren;

Enkele weken geleden leidde ik "Paris.", een stam die grotendeels het zuid-oosten van W46 domineerde. De stamsfeer was er zeer aangenaam, iedereen kende elkaar goed en er werd prima samengewerkt voor zover dat nodig was in deze vroege fase.
Echter begon ik midden december inactiever te spelen, ik logde zelden en er werd amper gefarmd op "Mijn dorp is sterk" omdat dit ook resulteerde in veel ongeopende pm's omtrent het stambelang besloot ik "Ftype" aan te duiden als medeleider. Iedereen was akkoord en de stam ging gewoon rustig verder.

Enige tijd later fuseerden "Super!" en "Elegy." en plots werd de druk op "Johann Sebastiaan Bach" en "Derogation" heel groot.

De oplossing bood zichzelf aan toen Jurgen (Ftype) en ik benaderd werden door "Gruttepier" om deel uit te maken van een groter geheel, ForQuo.
Ik was initieel geen voorstander maar dit zou wel betekenen dat "Super!" zou vallen en mijn leden dus veiliger zouden liggen. Een andere goede reden was dat ik op dat moment ook incapabel was "Paris." nog te leiden vanwege mijn inactiviteit.
Veel druk zou van mijn schouders vallen en op zich veranderde er voor onze groep weinig... Dacht ik.

Helaas bleek het tegendeel al redelijk snel in ForQuo, de gezelligheid van een kleine stam was weg. Dagelijks geruzie over de rover of een kleine niemendal was schering en inslag. Er was gebrek aan een harde hand van een leider die de groep in bedwang hield.
Ook het geopende topic op het AF hoefde voor ons zeker niet. Dit was pure aandachttrekkerij en wij willen ons zeker niet profileren als superieur.
Alles werd een beetje intenser toen "Decay Of Reality" de stam verliet met veel ophef.
Ook werd "Ftype" plots, zonder overleg afgezet als clusterleider terwijl wij allen achter hem staan.

Ik voelde me er van in het begin al niet best bij maar nu wilde ik echt weg. Ik wilde terug naar dat kleine gezellige groepje... Met toevoeging van "Evoker of lament" die we leerden kennen in "ForQuo".

Na uitvoerig overleg hebben we ons dus afgescheurd en ontstond "Deca."

Persoonlijk vind ik het heel jammer dat hier zoveel commentaar op komt want we maakten volgens mij gewoon een logische keuze. We gaven het een kans en het was ons ding niet, simpel.

Sijmen.

Dus als ik het goed begrijp leave je omdat je het niet eens bent met een paar zaken? En jij hoopt dan nog respect te krijgen voor je beslissing dit? Lachwekkend..

Het begon al toen je nog in FQ zat en je op het AF tegen FQ aan het posten was, je werd er op aangesproken maar deed gewoon rustig verder. Is dat wat een goede stamgenoot doet? Nee. Gewoonweg nee. Ik snap niet waarom ooit iemand zoiets zou doen in godsnaam, en al zeker niet nadat je erop aangesproken bent. Dan moet je gewoon maar een eenmansstam gaan oprichten ofzo, dan kan je al niet tegen je eigen stam gaan posten, of je maakt jezelf nog belachelijker.

Daarnaast is het gewoon ronduit belachelijk dat je leaved omdat je het met een paar zaken niet eens bent. Weet je? Ik ben het ook niet eens met het gezag van de politie hier en ben het ook nooit eens met de beslissingen die leerkrachten maken ivm toetsen maken. Dus als ik jou even ga nadoen dan kan ik gewoon even naar m'n leerkracht stappen, hem/haar een tik geven en zeggen dat ze die toetsen mag steken waar de zon niet schijnt? Gewoon lekker geen toetsen maken etc en dan nog steeds respect krijgen van m'n directeur.

Weet je hoe belachelijk dat gewoon is? Ik hoop serieus voor je nieuwe stam dat je het daar niet weer naar de knoppen gaat helpen. Al vrees ik er voor.
 

DeletedUser4771

Guest
Dus jij vergelijkt jezelf met een leerkracht Andy?:D Ik snap het even niet meer.. Je maakt het ook zo moeilijk met al je vergelijkingen.

Niet een al te beste leerkracht:eek:
 

DeletedUser76830

Guest
Omtrent het topic, Mythe ontvangt en verdedigt spelers met waarden van niks, een stam wordt immers gemaakt door de spelers. Ik moet al snel tot de conclusie komen dat het waardeloze stam is. Flop.

Daar zullen we de toekomst wel over laten beslissen. ;)
 

DeletedUser66265

Guest
Daar zullen we de toekomst wel over laten beslissen. ;)

Oké, dus zodra er iets negatiefs gezegd word over een stam laten we de toekomst erover beslissen. Ga toch fietsen joh. Zijn jullie er werkelijk waar allemaal een voorstander van om hier een billenlik topic van te maken? Waar gaat dat heen tegenwoordig.
 

DeletedUser76830

Guest
Oké, dus zodra er iets negatiefs gezegd word over een stam laten we de toekomst erover beslissen. Ga toch fietsen joh. Zijn jullie er werkelijk waar allemaal een voorstander van om hier een billenlik topic van te maken? Waar gaat dat heen tegenwoordig.

Waar heb ik gebillenlikt dan?
 

DeletedUser76055

Guest
Ik zeg niet dat je dat ergens doet. Maar positieve stammenaandacht word aangemoedigd en kritiek word hier dood gegooid. Dan gaan we de billenlik kant op.

Niet alle positieve stam aandacht hoeft billengelek te zijn ea... Je kan ook kritisch zijn en tegelijk iets positief zeggen. Het kan niet de bedoeling dat wij elkaar enkel afkraken... Ik wil zeeeeker niet zeggen dat we alle kritiek in die kiem moeten smoren maar het moet altijd weg deftig blijven enkel Herman Bussselmans mag mensen uitschelden zonder doel of reden.
 

DeletedUser60857

Guest
Dus als ik het goed begrijp leave je omdat je het niet eens bent met een paar zaken? En jij hoopt dan nog respect te krijgen voor je beslissing dit? Lachwekkend..

Het begon al toen je nog in FQ zat en je op het AF tegen FQ aan het posten was, je werd er op aangesproken maar deed gewoon rustig verder. Is dat wat een goede stamgenoot doet? Nee. Gewoonweg nee. Ik snap niet waarom ooit iemand zoiets zou doen in godsnaam, en al zeker niet nadat je erop aangesproken bent. Dan moet je gewoon maar een eenmansstam gaan oprichten ofzo, dan kan je al niet tegen je eigen stam gaan posten, of je maakt jezelf nog belachelijker.

Daarnaast is het gewoon ronduit belachelijk dat je leaved omdat je het met een paar zaken niet eens bent. Weet je? Ik ben het ook niet eens met het gezag van de politie hier en ben het ook nooit eens met de beslissingen die leerkrachten maken ivm toetsen maken. Dus als ik jou even ga nadoen dan kan ik gewoon even naar m'n leerkracht stappen, hem/haar een tik geven en zeggen dat ze die toetsen mag steken waar de zon niet schijnt? Gewoon lekker geen toetsen maken etc en dan nog steeds respect krijgen van m'n directeur.

Weet je hoe belachelijk dat gewoon is? Ik hoop serieus voor je nieuwe stam dat je het daar niet weer naar de knoppen gaat helpen. Al vrees ik er voor.

Jij gaat compleet de mist in, Nikki maakt nog degelijke statements maar dit is toch lachwekkend?

Het is een spel en ik speel het op mijn manier. Dat moet je niet vergelijken met jouw lagere school leven.
 

DeletedUser76166

Guest
Omtrent het topic, Mythe ontvangt en verdedigt spelers met waarden van niks, een stam wordt immers gemaakt door de spelers. Ik moet al snel tot de conclusie komen dat het waardeloze stam is. Flop.

Huh? Hadden we jou aangenomen dan?
 

DeletedUser76162

Guest
Omtrent het topic, Mythe ontvangt en verdedigt spelers met waarden van niks, een stam wordt immers gemaakt door de spelers. Ik moet al snel tot de conclusie komen dat het waardeloze stam is. Flop.

Huh? Hadden we jou aangenomen dan?

Hier doe je jouw stam niet goed mee Churchill. Je geeft hier een indicatie aan van jouw beperkte manier van posten in het discussiërend aspect van het algemeen forum. Kom alstublieft voor je stam op, als stamleider zijnde mag dit toch van je verwacht worden.
 

DeletedUser4900

Guest
Omtrent het topic, Mythe ontvangt en verdedigt spelers met waarden van niks, een stam wordt immers gemaakt door de spelers. Ik moet al snel tot de conclusie komen dat het waardeloze stam is. Flop.


Dat baseer je op het toe treden van de laatste paar leden??? De rest van de leden ken je niet.
Wat jij nu doet is dus gewoon een aanname van iets wat je zelf bedenkt in je ver ontwikkeld hersenpan.
 

DeletedUser76166

Guest
Hier doe je jouw stam niet goed mee Churchill. Je geeft hier een indicatie aan van jouw beperkte manier van posten in het discussiërend aspect van het algemeen forum. Kom alstublieft voor je stam op, als stamleider zijnde mag dit toch van je verwacht worden.

Goed dan, maar dit is wel de laatste keer dat ik een lange post schrijf voor dit onderwerp en Saga sowieso, het is namelijk verspilde moeite..

Omtrent het topic, Mythe ontvangt en verdedigt spelers met waarden van niks, een stam wordt immers gemaakt door de spelers. Ik moet al snel tot de conclusie komen dat het waardeloze stam is. Flop.

Mythe ontvangt geen spelers die geen waarden hebben, vanuit jouw standpunt is DoR een speler zonder waarden maar dat vind een overgrote meerderheid niet, deze spelers hebben ondertussen meerdere malen toegelicht wat de reden van hun vertrek was.. Je zou nu uiteraard kunnen stellen dat dit enkel is omdat zij zich willen verdedigen vanuit aanteigingen vanuit de resterende FQ spelers, gelukkig zijn hun ervaringen niet enkel de hunne, ook de huidige spelers van Deca hebben aangegeven dat de storende houding van enkele ForQuo spelers een van de belangrijkste redenen is tot het vertrek..

Daarnaast vind ik het een nogal oppervlakkige slecht onderbouwde conclusie, is onze gehele stam flop omdat DoR flop zou zijn? Nee uiteraard niet.. Net zoals niet heel ForQuo rondstrooit met denigrerende posts, het lijkt mij ondertussen meer dan duidelijk dat het voor jou, Saga, het beste is om een beetje in te binden, met je snelle conclusie's en onrelevante opmerkingen als: Is de borst en heup groei begonnen?, je lijkt wel een puberend meisje dat lekker gaat roddelen,Soort zoekt soort en jij vertrekt samen met minderwaardige spelers,wat ben jij een ongelooflijk simpele ziel.,Het wordt hoogtijd dat je ballen is indalen.

Ik ben er in ieder geval wel klaar mee..
 

DeletedUser74650

Guest
Voor alle spelers die met genot in hun rukbunker rond een uurtje of 10 gister avond zichzelf kostelijk vermaakt hebben met hun linkerhand zal ik binnen 24 uur hopelijk jullie rechterhand ook aan zijn training helpen.

Aller eerst wil ik voorop stellen dat dit niet gezien moet worden als na schoppen, althans voor sommige spelers dan. De volgende punten die ik ga aankaarten voor jullie is mijn persoonlijke mening en/of gedachte.

Decay of Reality:

Deze speler was de eerste die de stam ForQuo verliet, vandaar dat ik hier dan dus begin. 3 spelers op het account en helaas maar met 2 contact gekregen. Bram en Gerben, in mijn ogen 2 respectvolle spelers. Er wordt geroepen dat ze de stam zouden verlaten hebben omdat de speler 'een noob' geweigerd zou worden en ze uit angst zouden mee zijn gegaan naar de stam Mythe. Ik ontkracht dit bij deze gelijk, voordat de stam opgericht werd heb ik Bram gesproken en ik was geïnteresseerd in zijn visie omtrent spelers, de eerste naam die hij riep was een noob. Hij vertelde me over hun omgang, ik heb niet naar deze speler gekeken en ook niet in mijn sollicitatie opgenomen.

Wanneer de speler een noob solliciteerde ontbraken er meerdere punten in zijn sollicitatie zo was die kort maar niet krachtig (genoeg). Kaartje ontbrak, een enkel linkje naar een vorige wereld en de tekst erbij een samenwerking te hebben met Decay. Dat hier commentaar op kwam van de stam was niet minder dan te verwachten, ik bedoel wat zou u doen? Dat de manier waarop anders had moeten verlopen is over het algemeen wel duidelijk geworden, en ik ben vrij wel zeker er van dat dat ook duidelijk gemaakt is.

Dit akkefietje was rond een uurtje of 4 snachts waar ik toevallig wel wakker was maar met wat maatjes een biertje zat te drinken, ik beken. Excuses dat ik dus niet op tijd ingreep (namens Daan, mijn schuld). Wanneer ik diezelfde nacht nog wel online kwam heb ik desbetreffend persoon aangesproken en de kant van Decay ook aangehoord. Jammer dat zei hun beslissing al hadden klaar liggen. Zijn de speler gevlucht voor 'een noob'? Nee ik acht beide spelers in staat een prima weerstand te zijn geweest. Vertrokken omwille van een geweigerde sollicitatie? Nee wel is waar lichtelijk geïrriteerd hierdoor, maar zal zeker niet de hoofdreden zijn geweest. De stam verlaten wegens geen respectievelijk gedrag door meerdere leden? Nee wel zwaar geïrriteerd, zoals vele anderen. De stam verlaten wegens het akkefietje om 4 uur snachts? Nee dat denk ik ook niet, maar dit was zeker de druppel. Deze spelers hebben mij keurig geïnformeerd omtrent hun beslissing waarin ik ze gevraagd heb die beslissing uit te rekken, dit hebben zij met enig respect gedaan. Hierna heb ik met beide spelers nog contact gehad en was er wederzijds respect, ik kan niet meer doen dan jullie een leuke wereld toe wensen.

Ftype:

De speler Ftype (jurgen) aller eerst mijn respect richting hem alleen al om het feit dat hij solo deze wereld start en hoogstwaarschijnlijk gezien zijn koppigheid zal eindigen, hij wil namelijk onder geen enkele voorwaarde een medespeler. De volgende dag had Jurgen het lef om als eerste naar mij toe te stappen omtrent het vertrek van onze zuidelijke cluster, dit begon hij subtiel maar naarmate ik meer las kreeg ik steeds meer de indruk dat het allemaal al vast stond. Gezien het feit dat het gehele cluster vrijwel direct vertrok werd mijn vermoeden bevestigd.

Jurgen had in het begin nog al moeite met zichzelf aan passen aan spelers die goed waren, dit uitte zich in frustraties omtrent award. Jurgen heeft zich 3 maal bij mij gemeld met het verhaal wat er speelde tussen hem en Chef Roadkill (Joren), wederom zat er geen greintje respect van beide kanten. Stamleden uitmaken voor boosters en dergelijke ben ik niet van gediend dus de regeling omtrent de award kwam voort. Ik had van Jurgen ook al eerder begrepen dat er spelers niet lekker in zijn schuitje lagen, na enige gesprekken waren deze verholpen. Ik moet hierbij overigens wel vermelden dat Jurgen en Joren het keurig netjes hebben bijgelegd.

Rond een uurtje of 8 gister avond besloot ik een andere aanpak van leidinggeven te doen, hier heb ik iedereen over geïnformeerd en iedereen ging akkoord. Echter had ik een fout gemaakt in mijn mededeling, zoals u eerder al las in dit topic als ik mij dat goed herinner. Dit ging over de clusterleider, ik was oprecht van mening dat Jurgen aangegeven had minder online te zijn wegens examens/scriptie. Jurgen sprak mij daar terecht op aan maar na mijn excuus bleef hij dwars doen, hierbij kreeg ik het voorgevoel dat er meer speelde. Dit vermoeden werd overigens weer bevestigd aangezien ze koud 2 uur daarna met zijn allen (in mijn beleving hebben gewacht tot iedereen online was) te leaven. Ik heb dan ook sterk het idee dat Jurgen omtrent de clusterleider naar een dusdanige reden aan het zoeken was omdat hij per direct weigerde mijn excuses te aanvaarden en het als clusterleider opgeven wilde. Ook ben ik van mening dat dit één van de grondleggers is geweest voor het besluit. Ook dit vermoeden werd bevestigd toen ze zichzelf als aanspreekpunt citeerde. Echter heb ik toch alle respect voor Jurgen en wens hem dus ook het allerbeste deze wereld toe.

Chicago Blackhawks:

2 spelers op het account voor zo ver ik weet, vriendelijke en aardige spelers als je het mij vraagt. Frank en Wouter. Voor sommige mensen bekende spelers, Frank die zich zelf voornamelijk als een clown gedraagt maar op een toch wel leuke manier. Wouter ken ik al van W41 en wist dus dan ook wat zich te wachten stond bij het verzoek om de stam ForQuo te versterken. Dit account zorgde voor weinig problemen binnen de stam en was gezellig om mee te praten met hier en daar een slimme opmerking, uiteraard niet van Frank die had immers gewoon lol (niks mis mee overigens).

Het opmerkelijke was dat ze de dag voor vertrek een geheel forumpost hadden aangemaakt over mij als leider zijnde met alle lof die daar in stond. Tijdens dit stukje tekst ben ik toen ook gaan nadenken om toch een doorstart te gaan maken. Bedankt hiervoor, had zeker niet gehoeven. Achteraf zeker niet aangezien toen de plannen waarschijnlijk al wel op tafel lagen. Omdat ik de humor van Frank wel inzie en ik desondanks teleurgesteld ben in Wouter hem toch respecteer, wens ik ze het beste deze wereld.

Johann Sebastian Bach:

Ahh de 2 Arthurs, naar mijn weten de enige 2 op dit account. Deze spelers zijn samen sterk genoeg hebben ze meerdere malen al bewezen deze wereld. 1 van de 2 Arthur's had het fatsoen mij een berichtje gister avond te sturen omtrent de leave. Deze speler staat hier ook wel beter bekend als Spammende Shrek, dit siert hem. Ook voor deze 2 spelers heb ik respect aangezien ze al zat tegenslagen positief wisten te hervatten.

Robbinbek:

Nooit gehoord, nooit gezien. Die is stil gekomen en stil weggegaan. Zelfs mijn skype aanvraag richting hem is tot op heden niet beantwoord. Ik heb desondanks toch positieve verhalen van deze speler gehoord en aangezien ik van het beste in een mens uit ga heb ik respect voor deze jongens. Ook deze spelers zijn naar mijn idee de rest van de horde gevolgd.

Derogation:

2 bespelers als ik dat goed zeg, Gilles en Frank. Voor beide spelers wat lof omdat ze de moeite namen wat langer te blijven om toch nog even op een nette manier afscheid te nemen van de stam. Ik denk dat deze spelers gewoon gevolgd zijn naar dat wat hun huidige stamleden wilden. Desondanks respect voor deze spelers.

Evoker of Lament:

2 spelers, Niek en Daan. Deze spelers hebben een goede naam achtergelaten op het AF. Echter was Daan niet zo heilig als dat het leek, af en toe wat confronterend tegen medeleden en daarbij tot op het laatste moment in de stam ForQuo (en zelfs na de leave). Toch nog even doortrappen door uitlatingen te doen waar eigenlijk vrijwel niemand het over eens was. Een mening is een mening dus vandaar dat ik het in uw waarde laat. Echter toch is verder kijken dan uw neus lang is denk ik. Desondanks hadden deze spelers na gister avond toch wel een redelijk goede indruk gemaakt(buiten de kleine misstappen die ze loslieten op de Skype chat). Ze hebben hun ex stam .Super deftig verlaten en hadden hier oprecht moeite mee. Overigens wel 2 goede spelers. Vandaar dat ik toch mijn respect uit.

Mijn dorp is sterk:

De spelers Alex en Sijmen. Alex heeft bij mij een prima indruk achter gelaten en zeker handelsbekwaam. Bij de onderhandelingen over Paris -> ForQuo lieten ze zich helaas wel op de achtergrond mee zweven en heeft Jurgen van Ftype de verdere onderhandeling gedaan. Helaas moet ik jullie meedelen dat Sijmen in mijn ogen zijn respect verloren heeft. Wat is nu erger als stamleider je stam kwijt te raken? Precies, niks. Sijmen weet een mens tot op het bot te kunnen ergeren, zo heeft hij zoals één ieder van jullie al wel weet vroegtijdig op het AF laten doorschemeren dat hij er allang klaar mee was. Dit is in mijn ogen een kwalijke zaak. Zeker wanneer je dan aan Sijmen vraagt of er iets aan het vetje is en gewoon glashard liegend zegt dat alles okee is.

Ik sprak hem dus aan om het feit wat er op het AF gebeurd was.

[11-1-2016 22:19:49] Sijmen | MDIS: Apologies, captain!
[11-1-2016 22:20:06] Art: haha, is het een grapje of frustratie?
[11-1-2016 22:20:24] Sijmen | MDIS: Jk jk geen zorgen ;)
[11-1-2016 22:20:53] Art: okee :)
[11-1-2016 22:21:04] Art: anders had ik de frustratie eruit gehaald :p

Glashard liegen is zijn probleem dus niet. Voor Alex wel respect en ook jij succes deze wereld.
 

DeletedUser74650

Guest
Stan de Burritoman.:

Last but not least. Andy en Charlie spelen op dit account. Andy is op W41 mijn co geweest maar na wat gerommel met Nikki, Jordi en Andy is dat contact verwaterd, ik kwam hem dan ook opnieuw tegen op deze wereld. Het eerste wat ik deed was Nikki een berichtje sturen die zijn handen in het vuur stak voor hem dat hij 'veranderd' was. Helaas moet ik dit verkopen met 'nee'. Andy heeft zich vanochtend ontdaan van de stam zonder een woord, zonder enige blijken. Wel gaf hij dit gisteren ook al aan op het AF net als dat Sijmen deed. Andy sprak ook Sijmen aan op die AF post, wat raar is want hij doet het zelf ook. Andy geeft op het AF aan dat Decay een laffe stap gemaakt heeft en dat de spelers die ForQuo toegetreden waren wisten waarvoor ze 'tekenden'. Diezelfde overstap maakt hij ook. Ook ik dacht dat Andy veranderd was totdat hij op de Skype chat met waardeloos taalgebruik mensen belaagde, daar waar ik overigens niet van gediend ben en hem apart genomen heb (volgens Daan niet). Hij liet hier in merken dat hij het verre van eens met mij was en gaf ook aan niks stamgerelateerd te hebben gelezen. Andy je bent in mijn ogen niet veranderd, toen ik vroeg waarom je deze uitspattingen gedaan had op het AF heb ook jij mij glashard voor gelogen:
[11-1-2016 23:01:23] Andy | StanBurritoman: ik beweer toch ook nergens dat ik ga leaven
[11-1-2016 23:01:29] Andy | StanBurritoman: tenzij je m'n sarcasme serieus neemt

Totale leugen, ik denk eerder dat Charlie jou gevolgd heeft dan andersom. Sorry Andy ik dacht dat je veranderd was maar je eist nog steeds de aandacht op je met verscheidene zaken. Stop daarmee en gedraag je zoals je geleerd heb. Ik zag je als een maatje deze wereld maar ook maten hadden dit zo niet opgelost. Charlie kan ik niet over oordelen, dus voor deze speler wel mijn respect.

Het woordje respect (dik gedrukt constant). Respect is in mijn ogen een must, zonder respect geen stam. Ik ben van begin af aan bezig geweest met het woord respect aan bepaalde spelers duidelijk te maken. Helaas was het een woordenboek zonder het woord respect. Tegenwoordig is er al zo weinig respect tegenover elkaar, maar waarom? Omdat jij 2 snipes een cancelsnipe en een backtime goed uitvoerd maakt jou een beter mens? Dacht het niet, sterallures mag wat mij part de kop ingedrukt worden. Dit is dan ook mijn streven. Respect moet je geven en moet je verdienen. Maak jezelf een beter mens door respect te tonen. Niemand speelt dit spel omdat het moet, maar omdat hij wilt. En waarom wil je een spel spelen waarin je respectloos behandeld wordt? Ik ken mensen op de wereld die dezelfde leeftijd als mijn vader hebben en regelmatig woorden naar hun hoofd geslingerd krijgen die geen enkel persoon zou moeten accepteren. Probeer het is bij je vader, kijken of je je tanden nog behouden kan.

Desondanks dat de stam ForQuo gevallen is mag ik toegeven dat ik het de poging waard vond en met plezier kan terug kijken met de behaalde prestatie, vanaf moment 1 heb ik ze horen zeggen dat het mij überhaupt nooit ging lukken deze spelers bij elkaar te krijgen. Ze hadden het mis. Jammer van de afloop, dit dwingt mij helaas naar een wat meer subtielere aanpak de volgende keer. Ja je leest het goed, dit zal niet mijn laatste stam geweest zijn. Iedereen een fijne wereld.

Mijn bericht was te lang om ineens te plaatsen vandaar mijn dubbelpost, mijn excuses.

Ik wens iedereen veel plezier met bovenstaand stuk tekst en een fijne avond.
 

DeletedUser76830

Guest
Mooie woorden, moedig. Niets dan respect voor deze post. Succes nog!
 

DeletedUser65510

Guest
Wederom een mooie post Art, kunnen bepaalde personen (waar ik er één van ben) nog veel van leren.
Misschien ook ineens een mooie post om al dit gezeik dat er aan vooraf ging op een degelijke manier af te sluiten.
 
Reactiescore
1.893
Gaat ForQuo opgeheven worden of verder met de huidige spelers?

Edit: Als meer ForQuo'ers zo zouden posten had ik een stuk meer respect voor ForQuo gehad.. Mooie post!
 

DeletedUser73497

Guest
Mooi gesproken!

En je kan nu zeggen dat dit een zeer korte tekst is maar heel dit topic top/flop is hard uit de hand gelopen waardoor ik daar zelfs de moeite niet meer voor doe.

En al deze haat is voor niets goed, we spelen allemaal denk ik dit spel al zeer lang, om te weten dat dit soort zaken kunnen gebeuren en soms kan je beter het met rust laten dan meteen dit te gaan melden op AF AL WETENDE dat dit uit de hand loopt.

Nu iedereen heeft zijn mening terecht willen uiten hoe ze denken over bepaalde stammen en spelers, en ik ben zeker dat je even ver staat als vroeger,... niets bereik je ermee!

Hoop dat jullie dit zo goed zo kwaad mogelijk afgerond hebben :)
En ik snap iedereen zijn frustratie wel hoor maar soms kan je dit beter in een pm sturen dan dit op het AF te gooien, topic top/flop had dan helemaal anders kunnen uitdraaien :D

Nog een fijne avond aan iedereen die zowel voor of tegen waren!
 

DeletedUser74650

Guest
Mooi gesproken!

En je kan nu zeggen dat dit een zeer korte tekst is maar heel dit topic top/flop is hard uit de hand gelopen waardoor ik daar zelfs de moeite niet meer voor doe.

En al deze haat is voor niets goed, we spelen allemaal denk ik dit spel al zeer lang, om te weten dat dit soort zaken kunnen gebeuren en soms kan je beter het met rust laten dan meteen dit te gaan melden op AF AL WETENDE dat dit uit de hand loopt.

Nu iedereen heeft zijn mening terecht willen uiten hoe ze denken over bepaalde stammen en spelers, en ik ben zeker dat je even ver staat als vroeger,... niets bereik je ermee!

Hoop dat jullie dit zo goed zo kwaad mogelijk afgerond hebben :)
En ik snap iedereen zijn frustratie wel hoor maar soms kan je dit beter in een pm sturen dan dit op het AF te gooien, topic top/flop had dan helemaal anders kunnen uitdraaien :D

Nog een fijne avond aan iedereen die zowel voor of tegen waren!

Misschien is dit met een achterliggende gedachte geplaatst zodat in het vervolg in het topic op een normale manier gecommuniceerd kan worden? Zonder een strijd die je zoals je zelf al aangeeft niks oplevert? Of dacht je dat ik simpelweg op zenden druk?
 
Bovenaan