Top/flop stammen

DeletedUser

Guest
Omg. Ook weer echt het AF. Discussie voeren om het discussie voeren.:rolleyes:

Als jij mijn eerdere post hebt gelezen omtrent 'rekruting' (die overigens met een erg dikke knipoog is geschreven) zie je dat ik waardig* zet. Houdt in (*) op basis van iemands mening. Iedere leuke solli die interessant is om te behandelen wordt behandeld. Wat meer wil je weten? Ik ga er geen statistieken bij pakken van groei om dat als maatstaaf te houden voor nieuwe leden. Is toch bullshit als iemand potentie vertoond. Potentie is echter ook weer subjectief. Meningen. Meningen van ons over spelers die we een ja of een nee geven..

Wordt een beetje een ABC verhaaltje dit. Domme vragen worden vanaf nu niet meer beantwoord.:rolleyes:

Het gaat niet eens over recrutering maar over de leden die je nu in je stam hebt :rolleyes:
 
Reactiescore
167
Het gaat niet eens over recrutering maar over de leden die je nu in je stam hebt :rolleyes:

Kun jij aan een naam zien hoe goed een speler is? Dat vind ik toch wel knap... Twstats zegt ook niet alles want genoeg spelers hebben op tig andere accounts gespeeld
 

DeletedUser

Guest
Kun jij aan een naam zien hoe goed een speler is? Dat vind ik toch wel knap... Twstats zegt ook niet alles want genoeg spelers hebben op tig andere accounts gespeeld

En tig andere acc's zeggen ook niet alles, veel spelers profiteren van de co's/activiteit maar hebben ze dan ook echt skills?
Verder zei ik enkel dat als ik naar twstats kijk ze niet goed overkomen als erg ervaren.
Enkel 2 spelers vind ik boven de rest uitschieten.

Maar wil dat dus zeggen dat het ook echt waar is? dat zei ik niet he :p
 
Reactiescore
161
Wat versta jij onder "goede actieve spelers"?
Als ik puur op twstats kijk zie je gewoon al dat de ervaring van spelers reuze mee valt al hoewel het puur starten is en spelers gewoon noob in starten kunnen zijn maar pro in mid-game of eind-fase.
Dus dan trek ik toch wel mijn vragen bij de eerder genoemde vraag.

En daarom dus niet puur van twstats uitgaan. ;-).


-Maar goed, wij van Rewind moeten niet te veel in de verdediging schieten, we zullen zien hoe de wereld verder verloopt, succes guys.
 
Reactiescore
1.893
En tig andere acc's zeggen ook niet alles, veel spelers profiteren van de co's/activiteit maar hebben ze dan ook echt skills?
Verder zei ik enkel dat als ik naar twstats kijk ze niet goed overkomen als erg ervaren.

Enkel 2 spelers vind ik boven de rest uitschieten.

Maar wil dat dus zeggen dat het ook echt waar is? dat zei ik niet he :p

Hier heeft Sjoert toch wel groot gelijk.;)
 

DeletedUser

Guest
En daarom dus niet puur van twstats uitgaan. ;-).


-Maar goed, wij van Rewind moeten niet te veel in de verdediging schieten, we zullen zien hoe de wereld verder verloopt, succes guys.

Ik zeg nergens dat ik puur van twstats uitga? ik haal er enkel een hulpmiddel bij om te verklaren hoe ik rewind zie?
 

DeletedUser72942

Guest
Rewind <3

Een kleine stam ;)
Die toch mooi top 20 staat.

Met leuke spelers om mee samen te werken/ te spelen! ;-)
En een stam die duidelijk weet wat ze doet, als je hun TW stats nakijkt ;-)
 

DeletedUser

Guest
Rewind <3

Een kleine stam ;)
Die toch mooi top 20 staat.

Met leuke spelers om mee samen te werken/ te spelen! ;-)
En een stam die duidelijk weet wat ze doet, als je hun TW stats nakijkt ;-)

als je twstats kijkt zie je juist dat ze niet weten wat ze doen?:rolleyes:
 
Bovenaan