Top/Flop stammen

DeletedUser75767

Guest
Dat is niet het punt waar ik op doel. Het gaat mij hier om normen en waarden en de intentie van een spelletje spelen: concurrentie en plezier. Of Devo nog had bestaan ja of te nee, daar doe ik geen uitspraak over. Ik heb mijn tijd besteed aan de twee punten nastreven die ik net noemde. Wat ik dan bedoel met dat het onder mijn leiding anders was gegaan, is dat als ik MILF was geweest ik kostte wat kost de uitdaging erin had willen houden.

Overigens ben ik niet bij Devo weg gegaan omdat het een zinkend schip was. Als real life ondergesneeuwd raakt vanwege een spel, dan stel ik mijn prioriteiten. Maar dat spreekt voor mij voor zich, ik zou niet zomaar ergens weg gaan vanwege wat onweer in de lucht.
Je bent andwrs verdomd bang voor onweer heur
 

DeletedUser27722

Guest
Dat is niet het punt waar ik op doel. Het gaat mij hier om normen en waarden en de intentie van een spelletje spelen: concurrentie en plezier. Of Devo nog had bestaan ja of te nee, daar doe ik geen uitspraak over. Ik heb mijn tijd besteed aan de twee punten nastreven die ik net noemde. Wat ik dan bedoel met dat het onder mijn leiding anders was gegaan, is dat als ik MILF was geweest ik kostte wat kost de uitdaging erin had willen houden.

Overigens ben ik niet bij Devo weg gegaan omdat het een zinkend schip was. Als real life ondergesneeuwd raakt vanwege een spel, dan stel ik mijn prioriteiten. Maar dat spreekt voor mij voor zich, ik zou niet zomaar ergens weg gaan vanwege wat onweer in de lucht.

Nee Devo had niet meer bestaan, hoe zou dat ooit lukken met 4-1?
Als je nu eens al vroeger een bg had gehad (anders dan louter ex in beginfase) dan had devo een kans gehad, ja.

RL is jouw goed recht, maar dan kan je op zijn minst een post maken waarin je dat vertelt, zoals een normaal persoon en niet gewoon van dag op dag verdwijnen zonder wat te zeggen?

Had je gewoon gezegd 'ik stop ermee, ik heb teveel tijd nodig RL' dan had ik dat gewoon verstaan hoor, maar nee, je bent gewoon verdwenen van dag op dag, net zoals remco van reality en ik stond er plots alleen voor, zonder dat iemand mij ooit wat verteld had. Niet bepaald een waardig afscheid?

En al die normen en waarden heeft Devo nooit wat gebracht, Yolo hun dankjewel was saccha wegspelen een maand later en had je al die tegenslagen van bans en dan die stab van SH meegemaakt, dan had je wellicht anders gesproken, wie weet.

Je kan niet zeggen 'als ik er was, was het anders' want dat kun je nooit voorspellen. :)
De Axel van de Devo-periode zou dit ook nooit accepteren, maar op den duur geraak je het wel zat eigenlijk,omdat altijd stabs te slikken, overstappers naar de vijand, weglopers, helft die stopt en noem maar op.

Op jouw steun valt ook nooit te rekenen, hè..?

Waar was jouw steun toen Devo je het meeste nodig had, David?
Nog altijd tonnen respect voor hoeveel tijd je in 'je kindje' devo gestoken hebt, want dat was het altijd, jouw kindje, maar dan laat je je kindje niet in de steek als die je het meeste nodig hebt, of maak dan op zijn minst een deftige afscheidspost?
 

DeletedUser75778

Guest
Nee Devo had niet meer bestaan, hoe zou dat ooit lukken met 4-1?
Als je nu eens al vroeger een bg had gehad (anders dan louter ex in beginfase) dan had devo een kans gehad, ja.

RL is jouw goed recht, maar dan kan je op zijn minst een post maken waarin je dat vertelt, zoals een normaal persoon en niet gewoon van dag op dag verdwijnen zonder wat te zeggen?

Had je gewoon gezegd 'ik stop ermee, ik heb teveel tijd nodig RL' dan had ik dat gewoon verstaan hoor, maar nee, je bent gewoon verdwenen van dag op dag, net zoals remco van reality en ik stond er plots alleen voor, zonder dat iemand mij ooit wat verteld had. Niet bepaald een waardig afscheid?

En al die normen en waarden heeft Devo nooit wat gebracht, Yolo hun dankjewel was saccha wegspelen een maand later en had je al die tegenslagen van bans en dan die stab van SH meegemaakt, dan had je wellicht anders gesproken, wie weet.

Je kan niet zeggen 'als ik er was, was het anders' want dat kun je nooit voorspellen. :)
De Axel van de Devo-periode zou dit ook nooit accepteren, maar op den duur geraak je het wel zat eigenlijk,omdat altijd stabs te slikken, overstappers naar de vijand, weglopers, helft die stopt en noem maar op.



Waar was jouw steun toen Devo je het meeste nodig had, David?
Nog altijd tonnen respect voor hoeveel tijd je in 'je kindje' devo gestoken hebt, want dat was het altijd, jouw kindje, maar dan laat je je kindje niet in de steek als die je het meeste nodig hebt, of maak dan op zijn minst een deftige afscheidspost?

Je dwaalt af van het punt wat ik maak en ik wilde het eigenlijk ook daarbij laten.

Dit wil ik er nog over kwijt:

Toevallig las ik vanavond nog een gesprek terug waarin ik aangeef te stoppen of tenminste gas terug te nemen. Vervolgens werd ik door verschillende mensen gegroet en werd me succes gewenst in real life. Ook jij zat in dat gesprek.

Het heeft eveneens te maken met het punt over diplomatie wat je aanhaalt. Het gesprek betrof immers een bespreking tussen O.W. en Devo, waarin een BG al beklonken was. Dat ik weg ben gegaan terwijl het een 4-1 verhouding was, is dus niet waar. Dat er vervolgens geen leuke wereldverhouding uit voort is gevloeid, is niet aan mij te wijten.

Bovendien heb ik Devo ook niet aan haar lot over gelaten. Ik merkte een maand voor mijn vertrek al dat er fris bloed nodig was en heb daarom jouw en Remco's hulp ingeschakeld. Ik heb nog voor de premade van start ging gezegd dat ik niet zou gaan leiden, maar na een paar maanden stond ik er nog. Het was dus de hoogste tijd voor jullie en ik heb dan ook een periode gehad waarin ik jullie zoveel mogelijk heb proberen te betrekken en in te werken. Ik ben vervolgens verdwenen, maar niet oneervol. Ik heb maandenlang mijn beste beentje voorgezet en in elk dieptepunt mijn hersens getracht te gebruiken. Het heeft klaarblijkelijk niet mogen baten, maar ik vind niet dat mijn vertrek de aanleiding was. Mijn kindje heb ik een nieuw thuis gegeven alvorens ik verdween.

En uiteraard kan ik niet voorspellen hoe het was gegaan als ik was gebleven. Wat ik dan ook zeg, is dat ik deze kwestie omtrent de bans wel degelijk anders had onderschept. Dat was ook in eerste instantie mijn stelling en mijn doel was dat daar op gereageerd zou worden. Ook ik heb met Thijs te maken gehad en nog voor .The Void überhaupt gejoind was heb ik met een stabgeval moeten dealen. Het is niet alsof ik ben weggerend voor de problemen.
 

DeletedUser27722

Guest
Je dwaalt af van het punt wat ik maak en ik wilde het eigenlijk ook daarbij laten.

Dit wil ik er nog over kwijt:

Toevallig las ik vanavond nog een gesprek terug waarin ik aangeef te stoppen of tenminste gas terug te nemen. Vervolgens werd ik door verschillende mensen gegroet en werd me succes gewenst in real life. Ook jij zat in dat gesprek.

Het heeft eveneens te maken met het punt over diplomatie wat je aanhaalt. Het gesprek betrof immers een bespreking tussen O.W. en Devo, waarin een BG al beklonken was. Dat ik weg ben gegaan terwijl het een 4-1 verhouding was, is dus niet waar. Dat er vervolgens geen leuke wereldverhouding uit voort is gevloeid, is niet aan mij te wijten.

Bovendien heb ik Devo ook niet aan haar lot over gelaten. Ik merkte een maand voor mijn vertrek al dat er fris bloed nodig was en heb daarom jouw en Remco's hulp ingeschakeld. Ik heb nog voor de premade van start ging gezegd dat ik niet zou gaan leiden, maar na een paar maanden stond ik er nog. Het was dus de hoogste tijd voor jullie en ik heb dan ook een periode gehad waarin ik jullie zoveel mogelijk heb proberen te betrekken en in te werken. Ik ben vervolgens verdwenen, maar niet oneervol. Ik heb maandenlang mijn beste beentje voorgezet en in elk dieptepunt mijn hersens getracht te gebruiken. Het heeft klaarblijkelijk niet mogen baten, maar ik vind niet dat mijn vertrek de aanleiding was. Mijn kindje heb ik een nieuw thuis gegeven alvorens ik verdween.

En uiteraard kan ik niet voorspellen hoe het was gegaan als ik was gebleven. Wat ik dan ook zeg, is dat ik deze kwestie omtrent de bans wel degelijk anders had onderschept. Dat was ook in eerste instantie mijn stelling en mijn doel was dat daar op gereageerd zou worden. Ook ik heb met Thijs te maken gehad en nog voor .The Void überhaupt gejoind was heb ik met een stabgeval moeten dealen. Het is niet alsof ik ben weggerend voor de problemen.

Ja, je nam gas terug, dat deed je al toen je mezelf en remco aanstelde als leiding, dat was al langer duidelijk.
Maar toch nooit in die woorden dat het voor lange tijd was, zo'n afscheid was het alleszins niet.

En de bg was niet beklonken, enkel voor een samenwerking met Hora, maar wat hielp ons dat vooruit als ze aan de andere kant achter onze rug massaal Error aan het stacken waren? We hadden ze nodig tegen Error, niet voor Hora. Het was een GAP voor Hora, geen BG David, die hebben we nooit gehad.

Ik heb nooit gezegd dat je oneervol verdwenen bent, alleen opvallend, je kon het op zijn minst duidelijker zeggen, je bent gewoon verdwenen, niet eervol en zeker niet oneervol. En remco was ongeveer tegelijkertijd met jou verdwenen, dus niet bepaald prettig. Nee, je vertrek was niet de aanleiding, het verval in devo zat er al een tijd, zelfs toen je er nog was, maar het kon maar helpen, hoewel het kwaad (lees: geen bg's, of veel te laat) was al geschied.

Ik zeg louter, dat het niet mogelijk is dat je zegt 'met mij was het niet zo gelopen', het kon wel degelijk net hetzelfde zijn gelopen, die bans zouden er geweest zijn en Thijs zou ook gestabt hebben met of zonder jou, misschien zelfs nog meer, gezien hij voor de een of andere reden altijd boos was op jou, onterecht, maar goed.

Ik wil maar zeggen, SH is aanleiding voor het handelen van nu, de ene putte daar ook voordeel uit, nu is het aan de andere, het is een effect op lange adem, had SH niet voorgevallen, dan was dit helemaal niet gebeurd, daar ben ik 100% van overtuigd. Je hebt zelf die nap met Yolo gedaan ten tijde van mirage-ban, dan zou je het toch maar al te belachelijk zijn dat ze, wanneer het hun beurt is om genadig te zijn, ten volle van profiteren en het -naar mijn mening- zelfs uitlokken en SH helpen stabben. En ja, dat is Hora misschien in eerste instantie niet, omdat ze gezien het belabberde front van Sate, toch geen dorpen hoefden te nemen op die wijze, om het later dan zelf af te straffen op 'nette' wijze via een massa, die sate moeilijk zou kunnen verdedigen met het wegvallen van een account als SH in hun safe-zone, met 2 fronten zowel met Yolo en Hora. Dan zou friggin en de overige phalanx spelers snel volgens indien ze worden aangevallen langs twee kanten. Dus hora is net, op het eerste gezicht, maar ho maar als er een jumper zou komen om de plaats van SH in te nemen, en het evenwichtig te herstellen, dan is dat plots tegen hun eigen opgelegde regeltjes.

Hora doet net, omdat ze het op een 'nette' manier ook hetzelfde resultaat konden behalen, door later met een onmogelijk front dat sate kreeg door die stab, en het weigeren van een jumper om de situatie pre-stab te herstellen, toch zouden veroveren. Dus cut the crap en het hypocriet gedoe van 'wij waren het niet, het was yolo' , je had er evenveel profijt en en deed ook niets om ze maar een duimbreedte in de weg te leggen, ik heb weinig tot geen berispingen gezien van Hora jegens Yolo, net zoals ik geen berisping doe tegen mijn stamgenoten aan de andere kant van de wereld die deze actie uitvoeren. Ik ben nu eenmaal even hypocriet als de rest van deze wereld, altijd al voorspeld dat het zou eindigen op zo'n manier, alleen dacht ik, net als hora en yolo dat het op een omgekeerde manier zou eindigen.

Net zoals al die 'nette' en lieve naps, puur in het voordeel van de vijand, omdat jullie zo liefelijk en genadig zijn, laat me niet lachen, zoals Inge hier al aantoonde, die naps dienen puur voor wat extra gratis dorpen te krijgen en wat nog allemaal.

Dus ja, Milf zijn de grote bad guys, het zal ons worst wezen om eerlijk te zijn, we zijn al genoeg benadeeld geweest en hebben zelf al genoeg in het verleden aan Yolo genade getoond, maar dat werd ons niet teruggedaan. Je hebt het zelf verpest, het is schuld van iedereen, Yolo, Milf , Hora, allemaal even schuldig, de ene al meer dan de andere! Het zijn allemaal gevolgen van elkaar, de een stabt op de andere en de andere slaat dubbel zo hard terug en als er al genade wordt getoond, dan is men dit rap vergeten als het goed uitkomt.

Milf heeft deze wereld niet verpest, ze is al zo lang verpest, de hoogtepunten van deze wereld zijn stabs en de bans van mirage/erebos. En het eindigt dan ook met een stab op een ban, toepasselijk.
Iedereen heeft wat op de kerfstok en al noem je Hora en geen Memo meer, Memo was vroeger anders ook geen heilig boontje. :)

Laat de haat maar komen, de waarheid kwetst nu eenmaal, was het omgedraaid dan had je hetzelfde gedaan, we zijn allen even hypocriet, zo draait dit spel al jaren.
 

DeletedUser72524

Guest
Echt als ik lees wat voor teksten mensen op een doordeweekse dag snachts kunnen typen dan denk ik, wat heb ik verkeerd gedaan met mijn leven.
 

DeletedUser75763

Guest
Echt als ik lees wat voor teksten mensen op een doordeweekse dag snachts kunnen typen dan denk ik, wat heb ik verkeerd gedaan met mijn leven.

Dat jij iets niet goed hebt gedaan wisten we natuurlijk al langer Sandertje
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Ten eerste, stop eens met bitchen op David. Ik weet vrij zeker dat David als hij gebleven was Devo staande gehouden had, hij was gewoon simpelweg een van de betere leiders in de NL community en wist altijd alle neuzen de zelfde kant op te krijgen. Devo is gevallen door ruzie en demotivatie, dat had David prima kunnen voorkomen. Tevens zal met David Saccha nooit gevallen zijn.

Tweede punt, tuurlijk zijn er veel stabs geweest en veel gezeik. Maar dat gezeik was altijd op een kleinere schaal, 1 à 2 accounts hadden er dan mee te maken. MILF is hier echter veelste ver ingegaan en heeft toegeslagen op 7 spelers, iets wat complete demotivatie met zich mee brengt en ertoe zal leiden dat YOLO en Hora er beide mee zullen stoppen. Hoe je het ook went of keert, MILF heeft het fenomeen gebruik/misbruik maken van de situatie tot een ander level getild. Je kan zeggen wat je wilt, maar ja: MILF heeft deze wereld voorgoed verpest. De andere partijen hebben hoogstens een deel verpest.
 

DeletedUser

Guest
Snap niet dat jullie überhaupt verwacht hadden dat er geen misbruik van gemaakt zou worden... Zoveel gezeik op deze wereld dat je van niemand meer op medeleven hoeft te rekenen.
 
Reactiescore
735
Het is echt hylarisch om te zien hoe gigantisch hypocriet men reageert en vooral jij Axel.. Hora, wordt constant als één collectief behandeld, sterker nog, als Yolo een fout begaat dan is dit net zo goed de fout van Hora. Maarrrrrrrrrrrrrr.. zodra het bij een aantal spelers binnen Milf schort aan respect en sportief gedrag, dan spreekt men ineens over persoonlijke afspraken en acties, en over oud-Devo en oud-O.W.

Stap toch een eind op joh stakkers, degenen die zich aangesproken mogen voelen zijn werkelijk te triest om mee te discussiëren, chapeau!
 

DeletedUser75778

Guest
Ten eerste, stop eens met bitchen op David. Ik weet vrij zeker dat David als hij gebleven was Devo staande gehouden had, hij was gewoon simpelweg een van de betere leiders in de NL community en wist altijd alle neuzen de zelfde kant op te krijgen. Devo is gevallen door ruzie en demotivatie, dat had David prima kunnen voorkomen. Tevens zal met David Saccha nooit gevallen zijn.

Ach, in een bepaald opzicht heeft Axel wel een zwakke plek aan getoond. Afscheid nemen is voor mij moeilijk en alhoewel ik heb gezorgd dat Devo niet aan zijn lot is overgelaten en ik wel degelijk heb laten weten niet meer actief te zijn, heeft Axel wel een punt.

Verder zou ik mezelf zeker niet scharen onder de betere leiders. Ik had goeie bedoelingen en wist deze bij de meeste leden goed over te brengen. Maar er waren altijd figuren zoals Thijs. Misschien had ik Devo staande weten te houden, maar dat kan ik bij lange na niet garanderen.
 

DeletedUser76902

Guest
Axel, hoe jij praat over David, het lijkt of er meer achter zit (irl).
Als je er over wil praten, ik ben er voor je.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan