Top/Flop stammen

DeletedUser59942

Guest
Ipv dat je ingaat op mijn post ga je weer naar Hora uithalen hahaha!

He zielig ventje ik hoop dat je trots bent op alles wat er gebeurd in Milf.
( en nu niet meer terug antwoorden met een uithaal naar Hora, braaf zo)

Haha, ken je het woord 'hypocriet'?
Het enige wat ik hier lees is Hora leden die uithalen naar Milf, want wij zijn zo laag en triest...

Je moet het zo zien, POP had de edels om Reckless in 1 keer weg te spelen. Geloof me die hadden ze, plus ze hadden mij nog die eventueel <200 dorpen van hun safe kon edelen om edels aan het front te creëren indien nodig had en Yournext gappies hadden ook edels. POP/YN krijgen een voorstel om het account te laten internen, met een interessante dorpenruil. Beide partijen gaan hiermee akkoord, er komt dus een voorstel. Het account wordt dus met rust gelaten omdat het toch wordt geinternd. Vervolgens wordt het account gebruikt om dorpen te pakken van Hora voor de ban. Indien POP/YN dit had geweten dat ze het account nog gingen gebruiken dan hadden ze echt wel doorgeedeld. Daarnaast heeft Milf het internen vanuit Hora kant vooral belemmerd wat ook tegen de afspraken waren.

Inge verbeter me als ik fout zit, maar zo vat ik het op. Indien iemand dit waagt bij mij in de stam dan zal ik of hij direct de stam moeten verlaten.

Wij hebben zelf nog dorpen leeg zitten zetten voor PoP en YN, ook pm contact over gehad. Alle aangegeven dorpen zijn netjes leeggezet voor zover ik weet.

Maar misschien dat je het aan PoP en YN over moet laten om daar wat over te zeggen.
Erg leuk dat jij denkt je hiermee te kunnen bemoeien, maar volgens mij kun je er weinig zinnigs over zeggen als je niet bij één van de betrokken partijen hoort.
 
Reactiescore
3.457
Haha, ken je het woord 'hypocriet'?
Het enige wat ik hier lees is Hora leden die uithalen naar Milf, want wij zijn zo laag en triest...



Wij hebben zelf nog dorpen leeg zitten zetten voor PoP en YN, ook pm contact over gehad. Alle aangegeven dorpen zijn netjes leeggezet voor zover ik weet.

Maar misschien dat je het aan PoP en YN over moet laten om daar wat over te zeggen.
Erg leuk dat jij denkt je hiermee te kunnen bemoeien, maar volgens mij kun je er weinig zinnigs over zeggen als je niet bij één van de betrokken partijen hoort.

we missen een aantal dorpen zoals ik al aangaf...hypocriet zei je:rolleyes:
 

DeletedUser59942

Guest
De afspraak was beste Axel dat ze leeg gezet zouden worden,maar dat zijn ze niet :p
Dus clear ze maar ff,dan sturen wij edels

Silvirian zette ook geen dorpen leeg voor Milf, de kerel was zo inactief als de pest, net ook al gezegd.
Als je die dorpen wil clear je ze maar lekker zelf

Reckless hebben we leeggezet, daar konden wij iets mee doen en hebben we netjes gedaan.
Silvirian konden wij ook niks mee
 
Reactiescore
3.457
Kijk het ware aardje komt boven!! Wij hadden een afspraak en die verbreken jullie!!

Wat een lachertje zijn jullie,hilarisch gewoon.

Silvarian was part of the deal,jij weet dat en ik weet dat
 

DeletedUser76545

Guest
Stuk voor stuk zijn het gewoon prutsers.
Zelfs nu ze de wereldwinst al verzekerd hebben, hebben ze nog niet het fatsoen alles buiten die bans om wel netjes te handelen. Nah, waarom zouden ze toch? Niemand die er effectief nog iets tegen kan doen toch, dus gewoon misbruik van maken.
Staat ook gelijk mooi op jullie cv
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.790
Op wereld 47 zijn afspraken gemaakt tussen topstammen om alle accounts met een ban niet te schaden. Dit houd de oorlog leuk, hierdoor dupeer je geen spelers en het getuigt van respect. Iedereen had dit snellijst scriptje kunnen hebben, wie kijkt er nou tegenwoordig of een farmtooltje (wat je nauwelijks gebruikt tegenwoordig) legaal of illegaal is. Zoiets staat al jaren in een snellijst. Snellijsten worden klakkeloos overgenomen op nieuwe accounts etcetera.. Erg jammer dat dit op wereld 45 niet mogelijk is geweest, en het nu op zo een manier 'ten einde' komt. Sterkte aan iedereen van wie de speeluren, inzet en moeite tevergeefs waren!
 

DeletedUser72524

Guest
Wij hebben zelf nog dorpen leeg zitten zetten voor PoP en YN, ook pm contact over gehad. Alle aangegeven dorpen zijn netjes leeggezet voor zover ik weet.

Maar misschien dat je het aan PoP en YN over moet laten om daar wat over te zeggen.
Erg leuk dat jij denkt je hiermee te kunnen bemoeien, maar volgens mij kun je er weinig zinnigs over zeggen als je niet bij één van de betrokken partijen hoort.

Wat weet jij hoeveel ik er mee te maken heb ;)
 

DeletedUser59942

Guest
Kijk het ware aardje komt boven!! Wij hadden een afspraak en die verbreken jullie!!

Wat een lachertje zijn jullie,hilarisch gewoon.

Silvarian was part of the deal,jij weet dat en ik weet dat

De ware aard? Hooguit dat ik gek wordt van jullie gezeik.
Misschien moet je eens iets proberen ipv je mond los trekken en proberen mensen een beetje zwart te maken op het AF.


Stuur eens een pm naar de speler die volgens jullie de NAP verbreekt?
Of stuur even een pm naar de leiding met de vraag of dat even opgelost kan worden?

Nee, tuurlijk niet, gewoon mond los trekken op het AF en janken als een malle


Wat weet jij hoeveel ik er mee te maken heb ;)

Ik weet dat je bij Hora hoort ja
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
2.303
Op wereld 47 zijn afspraken gemaakt tussen topstammen om alle accounts met een ban niet te schaden. Dit houd de oorlog leuk, hierdoor dupeer je geen spelers en het getuigt van respect. Iedereen had dit snellijst scriptje kunnen hebben, wie kijkt er nou tegenwoordig of een farmtooltje (wat je nauwelijks gebruikt tegenwoordig) legaal of illegaal is. Zoiets staat al jaren in een snellijst. Snellijsten worden klakkeloos overgenomen op nieuwe accounts etcetera.. Erg jammer dat dit op wereld 45 niet mogelijk is geweest, en het nu op zo een manier 'ten einde' komt. Sterkte aan iedereen van wie de speeluren, inzet en moeite tevergeefs waren!

Dankje lieve roald voor deze prachtige woorden!
Ik zal ze altijd onthouden ;(
Never forget Memo w45!
 

DeletedUser72524

Guest
Ik weet dat je bij Hora hoort ja

Jij weet dus niks, ik hoor bij Yournext en Priest of Purgery. Zij horen bij Hora. MB van POP en als het kan en nodig is pak ik vv bij beide. Alleen zal nooit iemand anders van hora helpen, of Fabian na natuurlijk. Nu is er een situatie waar POP en YN bij betrokken is, waardoor ik me ook een klein beetje betrokken voel.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser72524

Guest
Op wereld 47 zijn afspraken gemaakt tussen topstammen om alle accounts met een ban niet te schaden. Dit houd de oorlog leuk, hierdoor dupeer je geen spelers en het getuigt van respect. Iedereen had dit snellijst scriptje kunnen hebben, wie kijkt er nou tegenwoordig of een farmtooltje (wat je nauwelijks gebruikt tegenwoordig) legaal of illegaal is. Zoiets staat al jaren in een snellijst. Snellijsten worden klakkeloos overgenomen op nieuwe accounts etcetera.. Erg jammer dat dit op wereld 45 niet mogelijk is geweest, en het nu op zo een manier 'ten einde' komt. Sterkte aan iedereen van wie de speeluren, inzet en moeite tevergeefs waren!

Hiervoor respect! Je moet wel begrijpen dat w47 een wereld is met wat meer spelers die al in het verleden hebben gepresteerd. De noob marge op w45 is gigantisch (vooral bij Milf), waardoor men winnen boven een leuke strijd zetten. Aangezien ze graag ook ooit een wereld winnen.
 
Reactiescore
3.457
Dat was een foutje en wordt niet eens gedeft. Man man man wat kan jij een drama maken. In plaats van een pm sturen meteen drama maken op het AF want ja dat gaat helpen!:rolleyes:

een foutje? je edels zo ver sturen is een foutje? XD

De ware aard? Hooguit dat ik gek wordt van jullie gezeik.
Misschien moet je eens iets proberen ipv je bek los trekken en proberen mensen een beetje zwart te maken op het AF.


Stuur eens een pm naar de speler die volgens jullie de NAP verbreekt?
Of stuur even een pm naar de leiding met de vraag of dat even opgelost kan worden?

Nee, tuurlijk niet, gewoon bek los trekken op het AF en janken als een malle




Ik weet dat je bij Hora hoort ja


ik jank niet,ik haal aan dat Milf zijn afspraken niet nakomt.
en blijf net zolang doorgaan totdat er een oplossing komt!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan