Top/Flop stammen

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Ach of we ons hier nou momenteel zo druk om moeten maken. Maar sure, we zullen er werk van maken hoor.
Basboy doet het leuk, waarvoor mijn complimenten ;).
 

DeletedUser

Guest
Ik weet waar jij toe in staat bent, dus weet ook dat je knap lastig kan zijn voor Yolo;), maar als je kijkt naar de statistieken moet het een makkelijke strijd worden voor Yolo.

Je hebt helemaal gelijk. Vergeet niet dat we gemiddeld 40% moraal hebben tegenover de leden van YOLO. Heeft al vaker in ons voordeel gewerkt ;)
 

DeletedUser73991

Guest
Ik weet waar jij toe in staat bent, dus weet ook dat je knap lastig kan zijn voor Yolo;), maar als je kijkt naar de statistieken moet het een makkelijke strijd worden voor Yolo.


Denk dat YOLO andere dingen te doen heeft.
 

DeletedUser72524

Guest
Ach of we ons hier nou momenteel zo druk om moeten maken. Maar sure, we zullen er werk van maken hoor.
Basboy doet het leuk, waarvoor mijn complimenten ;).

Denk dat YOLO andere dingen te doen heeft.

Dorpen verliezen met een grootmacht is wel belangrijk, ik snap dat je niet per se kleine stammetjes moet aanpakken, maar ga me niet vertellen dat je wat anders moet doen dan je eigen dorpen verdedigen :p.
 

DeletedUser73991

Guest
Dorpen verliezen met een grootmacht is wel belangrijk, ik snap dat je niet per se kleine stammetjes moet aanpakken, maar ga me niet vertellen dat je wat anders moet doen dan je eigen dorpen verdedigen :p.

Je weet niet eens hoe ze veroverd zijn? Volgensmij zijn ze allemaal veroverd toen ze net de dorpjes hadden overgenomen van de fusie. Hun verwachten natuurlijk in het begin niet dat een kleine stam hun dorpjes gelijk veroverd, dus sturen ze geen deff na de trein.

Zo moeilijk is het niet hoor dorpen veroveren van een goede stam, hangt van je lef af en hoeveel tijd je in het spel steekt.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Dorpen verliezen met een grootmacht is wel belangrijk, ik snap dat je niet per se kleine stammetjes moet aanpakken, maar ga me niet vertellen dat je wat anders moet doen dan je eigen dorpen verdedigen :p.

Een paar net gecapte dorpen die 's morgens vroeg overgenomen worden, kan iedereen overkomen al moet het daarna natuurlijk wel weer opgelost worden. Nogmaals het is niet onbelangrijk, maar echt druk maken we ons er nou ook weer niet over.
 

DeletedUser

Guest
Je weet niet eens hoe ze veroverd zijn? Volgensmij zijn ze allemaal veroverd toen ze net de dorpjes hadden overgenomen van de fusie. Hun verwachten natuurlijk in het begin niet dat een kleine stam hun dorpjes gelijk veroverd, dus sturen ze geen deff na de trein.

Zo moeilijk is het niet hoor dorpen veroveren van een goede stam, hangt van je lef af en hoeveel tijd je in het spel steekt.

Precies, dat is een deel van onze aanpak geweest. Dit kreeg YOLO uiteraard vrij gauw door, waardoor we gisternacht wat tegenslag hadden. 3 treinen verstuurd, waarvan 1 geslaagd ;P
 

DeletedUser72524

Guest
Een paar net gecapte dorpen die 's morgens vroeg overgenomen worden, kan iedereen overkomen al moet het daarna natuurlijk wel weer opgelost worden. Nogmaals het is niet onbelangrijk, maar echt druk maken we ons er nou ook weer niet over.

Dat klopt, net gecapte dorpen overnemen is geen schande om te verliezen. Maar voor de buitenstaander leuk om te zien dat een kleine stam zich niet kansloos opstelt tegenover een 30x zo grote stam.

Je weet niet eens hoe ze veroverd zijn? Volgensmij zijn ze allemaal veroverd toen ze net de dorpjes hadden overgenomen van de fusie. Hun verwachten natuurlijk in het begin niet dat een kleine stam hun dorpjes gelijk veroverd, dus sturen ze geen deff na de trein.

Zo moeilijk is het niet hoor dorpen veroveren van een goede stam, hangt van je lef af en hoeveel tijd je in het spel steekt.

Dan is het geen goede stam, als iemand die 30x zo klein is 12x zoveel dorpen kan overnemen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Dat klopt, net gecapte dorpen overnemen is geen schande om te verliezen. Maar voor de buitenstaander leuk om te zien dat een kleine stam zich niet kansloos opstelt tegenover een 30x zo grote stam.

Tuurlijk, dat maakt het spelletje ook leuk hé.
Ik ben zelf ook een late starter en doe het vrij leuk al zeg ik het zelf.
Laten we het er bij houden dat Basboy zijn complimenten gekregen heeft en wij een beetje voor aap staan, laat maar zien wat je allemaal nog meer in huis hebt Basboy! ;)
 

DeletedUser

Guest
Tuurlijk, dat maakt het spelletje ook leuk hé.
Ik ben zelf ook een late starter en doe het vrij leuk al zeg ik het zelf.
Laten we het er bij houden dat Basboy zijn complimenten gekregen heeft en wij een beetje voor aap staan, laat maar zien wat je allemaal nog meer in huis hebt Basboy! ;)

Gelukkig kan jij / kunnen jullie erom lachen. Zou het zelf wel leuk vinden om het einde van de wereld mee te maken op mijn eigen account. We zullen zien :p
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356

DeletedUser77130

Guest
Heerlijke posts guys! :D

Dit is uitzonderlijk hoor.
De één zijn internetverbinding is stuk, de ander zit op een paasdiner met de familie.
En plots zijn er 5 co's die niet kunnen loggen omdat ze last hebben van rugpijn.
Maandag is Devo weer zo goed als de oude.

Kan je wel over gaan lachen, maar ik heb dat ook altijd precies als ik word aangevallen en ik kan je vertellen dat dat niet leuk is

Uit betrouwbare bronnen heb ik gehoord dat Yolo ook de vakantievervanging-aanvraag knop gekatapult heeft :eek:
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Error + Yolo is de grootte van Devo, inderdaad elk een helft. Reken de steun van Hora voor Yolo en OW voor Error en het feit dat Hora ook zelf meedoet (wordt niet eens vermeld??) en het zijn al een hoop andere cijfers of gewoon de wereld v Devo. Niet te ontkennen en daar zijn we al lang van op de hoogte, eigen domme fout, denk je dat we alle opties niet al lang ingecalculeerd hadden? Als jij nu de wijze man uithangt aha, maar zeg me dan wat Devo anders had moeten doen? Geen enkel ander scenario draait het beter uit, enige wat we beter konden doen was misschien de zone rond INSA beter in de hand houden, maar dan neemt het troepen weg van Error. (Moest ik mij daar gaan mee bezig houden.)

ERROR was amper 20% van het puntenaantal van Devo en 25% van het dorpenaantal van Devo 6 weken geleden, nu bijna 40%, Devo heeft lange tijd zitten klooien in ons gebied met fusies, interns vv-ing etc.. De spelers die nog konden worden geïnternd op zuid zijn vrijwel op en ERROR heeft haar plicht gedaan door die mede op te vegen. Daarnaast stond ERROR er lange tijd alleen voor tegen Devo en heeft ERROR moeten boksen tegen dorpen die met 25k/25k gestackt stonden en volgebouwde clears bevatten.

Devo heeft toen nooit tot amper meegedaan met Hora/OW op Season, wat de diplomatieke gesprekken met OW moge zijn, dan lijkt me niet jouw zaak? Maar laat ik het stellen dat OW al altijd de reden is waarom Error de bovenhand heeft,
Wij hebben geen bovenhand, we zijn nog steeds underdog. Maar een guesswhoisback die er op één middag 8k pp doorheen raust, omdat OldCaptain zijn muur constant blijft slopen* vinden wij wel grappig hier. :)
*Binnen 5 minuten 6x een muur van 3 naar 20 bij 3/60 clears op één dorp.
 
Bovenaan