Top/Flop stammen

Reactiescore
2.303
bye devo, fusie met OW of met Error?
 

DeletedUser76667

Guest
Dit is uitzonderlijk hoor.
De één zijn internetverbinding is stuk, de ander zit op een paasdiner met de familie.
En plots zijn er 5 co's die niet kunnen loggen omdat ze last hebben van rugpijn.
Maandag is Devo weer zo goed als de oude.

Ik heb uit zelfbescherming een tijdje geen AF meer gelezen, maar mijn award voor leukste post van de laatste dagen gaat naar bovenstaande :D :D
 

DeletedUser73991

Guest
Persoonlijk vind ik YOLO een van de betere stammen, een kleine stam kent elkaar door en door wat ze veel sterker maakt.
 

DeletedUser72524

Guest
Verliezen daarentegen wel dorpen aan mijn stam. We hebben slechts 500k punten en staan rond rang 30.. :p

LOL

Zijde 1:
Stammen: B4L
Zijde 2:
Stammen: YOLO

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames:

Kant 1: 86
Kant 2: 1,554
Verschil: 1,468

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 4
Kant 2: 1
Verschil: 3

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 270,978
Kant 2: 12,560,585
Verschil: 12,289,607

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 39,628
Kant 2: 9,739
Verschil: 29,889

chart
 

DeletedUser73991

Guest
Wat een onderbouwing, je moet wel gelijk hebben! Maar dat maakt .Au een topstam?

Nee, zeker niet. YOLO bestaat ook al wat langer met dezelfde spelers, .AU kan je niet echt een stam noemen in mijn ogen. Voor YOLO heb je geen woorden nodig, aangezien hun tw stats het wel bewijzen ;).

Hun groei, hun cluster en de dorpen die ze veroveren van de vijand bewijzen het wel.
 

DeletedUser

Guest
Verliezen daarentegen wel dorpen aan mijn stam. We hebben slechts 500k punten en staan rond rang 30.. :p

Je bedoeld dat stammetje waar ik tot ik laatst getipt werd niet eens wist dat zij bestonden?
Chapeau met de veroverde dorpen van onze mb/intern stam, doen jullie ongetwijfeld leuk.
Maar ik zie geen verloren dorpen aan Yolo, sterker nog het staat sinds gister 1-0 voor Yolo :D
 

DeletedUser

Guest
Je bedoeld dat stammetje waar ik tot ik laatst getipt werd niet eens wist dat zij bestonden?
Chapeau met de veroverde dorpen van onze mb/intern stam, doen jullie ongetwijfeld leuk.
Maar ik zie geen verloren dorpen aan Yolo, sterker nog het staat sinds gister 1-0 voor Yolo :D

Ja we zijn niet zo bekend, maar dat is vrij logisch hoor :p

Hier hebben we 4 van YOLO gepakt:
2lc3caw.jpg
En hier van Bro. (de oude MB stam);
muapll.jpg
En de huidige MB stam W.M.W;
2moxhyb.jpg

12 dorpjes totaal ;p
 

DeletedUser72524

Guest
Je bedoeld dat stammetje waar ik tot ik laatst getipt werd niet eens wist dat zij bestonden?
Chapeau met de veroverde dorpen van onze mb/intern stam, doen jullie ongetwijfeld leuk.
Maar ik zie geen verloren dorpen aan Yolo, sterker nog het staat sinds gister 1-0 voor Yolo :D

Ik had net statistieken eropgezet :(, ze hebben maar liefst 4 dorpen van jullie hoofdstam overgenomen en blijkbaar nog 8 van jullie mb-stam(men). Kom op je moet toegeven dat dit schandalig is vanuit jullie kant. Natuurlijk zullen jullie hun makkelijk weg vegen met een klein beetje druk, maar dit is wel komisch om te zien :)
 

DeletedUser

Guest
Ik had net statistieken eropgezet :(, ze hebben maar liefst 4 dorpen van jullie hoofdstam overgenomen en blijkbaar nog 8 van jullie mb-stam(men). Kom op je moet toegeven dat dit schandalig is vanuit jullie kant. Natuurlijk zullen jullie hun makkelijk weg vegen met een klein beetje druk, maar dit is wel komisch om te zien :)

Onderschat een stel underdogs niet Sander :p
 

DeletedUser72524

Guest
Onderschat een stel underdogs niet Sander :p

Ik weet waar jij toe in staat bent, dus weet ook dat je knap lastig kan zijn voor Yolo;), maar als je kijkt naar de statistieken moet het een makkelijke strijd worden voor Yolo.
 
Bovenaan