Top/Flop stammen

DeletedUser76426

Guest
Haha Craghack week geleden nog de man van de ethiek etc etc en nu gewoon meewerken aan een vieze stab, meer kan je dit gewoon niet noemen?

Maar have fun met Melvin, de meest irritante vent die ik ooit al meegemaakt op TW, een ego om U tegen te zeggen maar voor de rest heb je daar 0.0 aan. Jammer voor Rutger, nu moeten meedraaien met zoiets als zijnde laatste wereld.

Gooi Yolo en Azemmel maar op de stablijst, een andere benaming ga je hier niet voor vinden. ;)
Zou me al niet verbazen dat dit altijd al het plan was, met die eerste 'grap' van hun, die al zeer dwaas was. Ze moeten een leeftijdsgrens op tw zetten zodat kleuters met grootheidswaanzin dit spel niet voor iedereen gaat verpesten.

Wil Aldo zijn reactie hierover wel horen, eerst wil hij nooit wat ermee nog te maken hebben, maar wel nog welkom in satellietstam van Hora, Yolo, na eerst een paar weken in Devo?


Een stab? Heb je gedronken ofzo? Ik was ook degene die tegenheeft gestemd, maar dat terzijde.

Dan zijn we beide blij! Wij hebbem zemmel erbij en jullie zijn die kleuter / ego kwijt. Waarom zie ik hier dan zo'n chagrijnige post? Je zou blij moeten zijn!
 

DeletedUser77130

Guest
Iemand van de vijand recruiten is gewoon zwak, daar is geen onderbouwing voor nodig. Nuja in dit geval zijn we die stabbers beter kwijt dan rijk (wrs was dit gewoon zelfs een heel opgezet plan om informatie te vergaren) dus veel plezier ermee.

Waarom zou het zwakte zijn om die spelers aan te nemen? Anders deed Hora het 100% zeker hoor, maakt weinig verschil uit. Het front verlegt zich nu gewoon meer naar Hora toe, daar zijn er nog genoeg potentiele targets hoor en Freaker getuigt eerder van durf door zijn ligging en front dan zwakte, maar daar begrijp jij dan weer weinig van.

H+Y+P+O+C+R+I+E+T :eek:
 

DeletedUser27722

Guest
H+Y+P+O+C+R+I+E+T :eek:

Season was al lang gevallen?? Wij niet? Of zie je weer de verschillen niet?

Een stab? Heb je gedronken ofzo? Ik was ook degene die tegenheeft gestemd, maar dat terzijde.

Dan zijn we beide blij! Wij hebbem zemmel erbij en jullie zijn die kleuter / ego kwijt. Waarom zie ik hier dan zo'n chagrijnige post? Je zou blij moeten zijn!

Ja enerzijds, wou hem er qua karakter nooit bij, maar voor Saccha en zijn ligging liet ik dat allemaal gewoon varen, het is voor hen dat ik dat allemaal overwoog, anders kwam zo iemand er nooit of ten nimmer in.

Qua account aanwinst, maar verlies liever een miljard punten dan nog eens met iemand als Melvin in de stam te moeten, en dan is hij verbaast dat hij 'nooit goed in de stam lag'. Als je je overal tracht te moeien en al begint in een stam met dat dwaze grapje + als je al zo'n karakter hebt tja...
Ahja, al die uren die ik altijd in dat ventje moest pompen kan ik nu nuttig spenderen.

Maar neemt niet weg dat het een stab is hé. ;)
 

DeletedUser76426

Guest
Season was al lang gevallen?? Wij niet? Of zie je weer de verschillen niet?



Ja enerzijds, wou hem er qua karakter nooit bij, maar voor Saccha en zijn ligging liet ik dat allemaal gewoon varen, het is voor hen dat ik dat allemaal overwoog, anders kwam zo iemand er nooit of ten nimmer in.

Qua account aanwinst, maar verlies liever een miljard punten dan nog eens met iemand als Melvin in de stam te moeten, en dan is hij verbaast dat hij 'nooit goed in de stam lag'. Als je je overal tracht te moeien en al begint in een stam met dat dwaze grapje + als je al zo'n karakter hebt tja...
Ahja, al die uren die ik altijd in dat ventje moest pompen kan ik nu nuttig spenderen.

Maar neemt niet weg dat het een stab is hé. ;)


Helaas is iedereen hier prodevo of antidevo. Een objectieve mening over of dit een stab is ga je moeilijk vinden. Ik vind het volslagen belachelijk dat je een hop en stab noemt. Als ik niet beter wist zou ik denken dat je in je wrok ons zwart probeert te maken
 

DeletedUser27722

Guest
Helaas is iedereen hier prodevo of antidevo. Een objectieve mening over of dit een stab is ga je moeilijk vinden. Ik vind het volslagen belachelijk dat je een hop en stab noemt. Als ik niet beter wist zou ik denken dat je in je wrok ons zwart probeert te maken

Zwart maken? Een devo lid stapt na 2 weken ongeveer van Devo naar Yolo over van het ene op het andere moment, zonder termijn zonder iets wat het front voor Saccha dubbel zo zwaar maakt?

Wat moet je tegenwoordig dan allemaal niet doen om als stab gekwalificeerd te worden?
 

DeletedUser76426

Guest
Zwart maken? Een devo lid stapt na 2 weken ongeveer van Devo naar Yolo over van het ene op het andere moment, zonder termijn zonder iets wat het front voor Saccha dubbel zo zwaar maakt?

Wat moet je tegenwoordig dan allemaal niet doen om als stab gekwalificeerd te worden?

Er is gewoon een nap met einddatum afgesproken hoor.
 

DeletedUser

Guest
Haha Craghack week geleden nog de man van de ethiek etc etc en nu gewoon meewerken aan een vieze stab, meer kan je dit gewoon niet noemen?

Maar have fun met Melvin, de meest irritante vent die ik ooit al meegemaakt op TW, een ego om U tegen te zeggen maar voor de rest heb je daar 0.0 aan. Jammer voor Rutger, nu moeten meedraaien met zoiets als zijnde laatste wereld.

Gooi Yolo en Azemmel maar op de stablijst, een andere benaming ga je hier niet voor vinden. ;)
Zou me al niet verbazen dat dit altijd al het plan was, met die eerste 'grap' van hun, die al zeer dwaas was. Ze moeten een leeftijdsgrens op tw zetten zodat kleuters met grootheidswaanzin dit spel niet voor iedereen gaat verpesten.

Wil Aldo zijn reactie hierover wel horen, eerst wil hij nooit wat ermee nog te maken hebben, maar wel nog welkom in satellietstam van Hora, Yolo, na eerst een paar weken in Devo?

Yolo op de stablijst gooien? Echt waar kleuter als je niets beter te zeggen hebt blijf dan gewoon weg.
 

DeletedUser69813

Guest
Dat dit als stab omschreven wordt vind ik wel heel vreemd, gezien dr naar wat ik lees netjes een NAP periode is afgesproken en yolo en devo schijnbaar niet in officiële oorlog zijn, zie ik er de stab niet van in. Daarnaast ga ik er ook vanuit dat alle info die Zemmel mee zou kunnen nemen, gewoon binnen Devo blijft.
Men bestempelt hier acties wel heel snel als stabben merk ik, zal wel een kwaaltje van de huidige community zijn ofsow.

Neemt verder niet weg dat YOLO wel weer laat zien dat zij er het liefst voor kiezen om tegenstand weg te recruiten, in plaats van het te bestrijden.
 

DeletedUser76426

Guest
Dat dit als stab omschreven wordt vind ik wel heel vreemd, gezien dr naar wat ik lees netjes een NAP periode is afgesproken en yolo en devo schijnbaar niet in officiële oorlog zijn, zie ik er de stab niet van in. Daarnaast ga ik er ook vanuit dat alle info die Zemmel mee zou kunnen nemen, gewoon binnen Devo blijft.
Men bestempelt hier acties wel heel snel als stabben merk ik, zal wel een kwaaltje van de huidige community zijn ofsow.

Neemt verder niet weg dat YOLO wel weer laat zien dat zij er het liefst voor kiezen om tegenstand weg te recruiten, in plaats van het te bestrijden.

Mooi dat jij als buitenstaander het geen stab vind.

Over het recruitbeleid; we raken win Diesel en teunminator kwijt. Mirage is bekend verhaal. Dat zijn heel wat dorpen. Met het recruiten van robin en zemmel zijn we nog niet bepaald een massastam. Jammer dat jij er zo over denkt.
 

DeletedUser77130

Guest
Jij bent nog dommer dan ik dacht. Bij mijn weten was freaker gewoon neutraal en hebben we hem niet weggerecruit uit Hora of YOLO. Fail.

Wel voor de neus van Hora en Yolo weggerecruit, waarbij Yolo het meest concreet was.
 
Reactiescore
2.508
Ik steun Yolo niet in deze actie, maar zie de tactische waarde er wel van in.

Hora en Yolo hebben aan het begin van onze BG ook afspraken gemaakt over het recruit beleid. Azemmel valt buiten de gemaakte afspraken. Wij als Hora staan niet achter de join, maar accepteren het wel aangezien het niet tegen de op papier gezetten afspraken valt. En wij maar wat graag op Devo willen lijken, dus ook maar geen actie ondernemen door een overstap van een account.

Toen Azemmel ruim een week geleden Devo joinde, poogde Devo het goed te praten. Ik kijk er dus raar van op dat Devo nu zo reageert. Want deze situatie en die van afgelopen week zijn heel goed te vergelijken. Het enige wat er nu veranderd is, is dat Azemmel nu daadwerkelijk van stam wisselt. Wat verwacht Devo dat er nu gaat gebeuren? ik denk niet heel veel aangezien er, toen de rollen omgedraaid waren er ook niet veel gebeurde.

Verder ben ik nog steeds van mening dat iedereen een stam maar keuze mag joinen, want wees nu eerlijk dit wordt vaak gedaan. Zeker in het begin stadium. Dat dit dus als stab wordt gezien, vind ik overdreven aangezien jullie, Devo, ongeveer een week gelden hetzelfde gedaan hebben. Daarnaast is er netjes een NAP afgesproken.

Ik ben echter wel (weer) tegen de handelswijze van Azemmel, na wat ik hoorde zat Melvin al langer te twijfelen, ik vind het daarom ook jammer dat hij zolang is Devo is blijven zitten. Ruim een week geleden had ik een gesprek met Melvin. Hij wilde een keer HET account van een wereld worden. Ik denk dat het account Azemmel zeker vanaf vandaag zijn stempel op de wereld heeft gezet. Maar ik denk dat hij het gehoopt had op een andere manier te doen.

Om het samen te vatten voel ik afkeur voor de handelwijze van alle partijen, zowel de van Azemmel en Yolo, maar ook die van Devo afgelopen week. Net zoals Devo afgelopen week, voel ik me niet toe bereid om er een groot probleem van te maken en het dus lekker laten voor wat het is.

Ik hoop echt dat een stam alleen nog maar accounts verliest doordat het account, of de stam gebroken is of een stam breekt, want dit is het uiteindelijke doel van het spel. Ik denk dat iedereen deze mening wel zal delen.
 

DeletedUser75812

Guest
Schei toch uit met je zogenaamde "stab". Precies hetzelfde gebeurd nu bij jullie, dus niet janken dan.
Dus houd die hypocriete reacties lekker voor je en focus op je eigen spel.
 

DeletedUser35392

Guest
Ik ben dankbaar voor het groter front. Maakt het alleen maar fijner ;) Ik vind het geen stab maar de communicatie vanaf Zemmel zijn kant naar ons toe was 0. Ik heb hem zelf moeten aanspreken op Skype nadat hij al uit Devo was, ik had wel iets meer respect van zijn kant verwacht.

Dat gezegd zijnde, succes ermee. It's still a game :)
 
Reactiescore
2.303
Ik ben dankbaar voor het groter front. Maakt het alleen maar fijner ;) Ik vind het geen stab maar de communicatie vanaf Zemmel zijn kant naar ons toe was 0. Ik heb hem zelf moeten aanspreken op Skype nadat hij al uit Devo was, ik had wel iets meer respect van zijn kant verwacht.

Dat gezegd zijnde, succes ermee. It's still a game :)

Klote jij aan dat front :/ Verliest yolo zeker :mad:

Er is duidelijk wat mis in Devo SH weg nu Azemmel.
Ook was dit niet de meest morele keuze voor Yolo en sta ik er ook niet achter...
 
Bovenaan