Top/Flop stammen

DeletedUser77130

Guest
Eerst 2 zijn fusies, die anderen hebben wij niet om gevraagd. Ze stoppen en gunnen het de directe vijand gewoon niet.
Dit kan je wel begrijpen toch ?

Het boeit niet dat het fusies zijn. Het feit dat Devo initiatief neemt om die dorpen te internen zegt genoeg over de manier hoe Devo deze wereld winnen wil (merge to win). Dat noemt men gedrag van internnaabs.
 
Reactiescore
2.303
Ik denk dat iedere topstam al zijn fair deal heeft in het internen, dat dit dan ook aangehaald wordt is nogal belachlijk.
 

DeletedUser17072

Guest
Liever dat, dan dat je accounts cadeau krijgt. Hier is een shortlist:

- Avarento (500K)
- Musicalfuzions (300K)
- Newstart (70 dorpen)
- Heer Didi (1 mio+).
- Aluminium (700K).

En dat is alleen van de laatste 2 weken... dus STFU en ga lekker internen noob.

http://nl.twstats.com/nl45/index.php?page=tribe&mode=conquers&id=1624&type=all&oldtribe=0&pn=-1

Met het verkeerde been uit bed gestapt?

Trouwens ik wacht nog steeds op reactie van je in het golden awards topic. Of ga je me gelijk geven.:eek:
 
Reactiescore
222
Het boeit niet dat het fusies zijn. Het feit dat Devo initiatief neemt om die dorpen te internen zegt genoeg over de manier hoe Devo deze wereld winnen wil (merge to win). Dat noemt men gedrag van internnaabs.

Dat is totaal bullshit, die fusies zijn er omdat er goede spelers op zitten & waarom zou je de punten achterlaten als die er gratis bij kunnen, elke stam & iedereen zou dat doen.
Heeft 0,0 mee te maken dat devo internnoobs oid zijn.

Je hebt je verstand verloren..
 

DeletedUser61134

Guest
Saté is groot geworden door een fusie tussen de nr.7 (4500p) en nr.14(3900p) :$
Eindresultaat positie 3 op de ranglijst.

Zijn wij nu ook internnaabs ? :)
En omdat Erikd47 niet snapt hoe je een trein blocked is dat ook meteen intern? :)

Evenveel tegenstand als die 3k dorpjes van jullie :rolleyes:
 

DeletedUser77130

Guest
Dat is totaal bullshit, die fusies zijn er omdat er goede spelers op zitten & waarom zou je de punten achterlaten als die er gratis bij kunnen, elke stam & iedereen zou dat doen.
Heeft 0,0 mee te maken dat devo internnoobs oid zijn.

Je hebt je verstand verloren..

Het valt alleen op dat Devo de stam is die zulke dorpen het hardst opschept de laatste tijd.

Saté is groot geworden door een fusie tussen de nr.7 (4500p) en nr.14(3900p) :$
Eindresultaat positie 3 op de ranglijst.

Zijn wij nu ook internnaabs ? :)
En omdat Erikd47 niet snapt hoe je een trein blocked is dat ook meteen intern? :)

Evenveel tegenstand als die 3k dorpjes van jullie :rolleyes:

Ik vind bovenstaande point of view wel interressant. Nee, Stokje Satédraken is geen internnaab (blijkt ook uit de Twstats van Satédrakan).
 
Reactiescore
205
Kan error dan echt niks anders dan barbarendorpen edelen. wat een zielig gedrag.Speel eens een speler weg man, i.p.v. die mooie farmdorpen te veroveren.:eek::rolleyes:

Ik speel niet in ERROR :rolleyes::eek:

Slaat ook weer helemaal nergens op!

O, niet? Ik ben laat begonnen en gokte geen schijn van kans te maken op deze wereld, gezien we vanaf te start al dicht in de buurt van dominant devo gebied lagen. De manier waarom jullie als zogenaamde ‘topstam’ spelen en deze kans steeds verkleinen is me erg tegengevallen. Ik heb me er heel lang over stilgehouden, maar het is echt te triest voor woorden aan het worden. Noemenswaardige spelers worden namelijk niet weggespeeld, door middel van goed spel. Nee, uitdagingen worden blijkbaar zoveel mogelijk uit de weg gegaan, om op deze manier groter te worden. Rekruutje hier, fusietje daar en als er dan even een kleine uitdaging in de weg ligt, dan maar even stabben. Het overige wordt opgenomen in de mb (lees intern) stam devoMB. Fuseren en internen hoort er soms bij, maar de manier waarop en de mate waarin het bij jullie gebeurt verdient geen respect. Enige verduidelijking is noodzakelijk denk ik.

Ik joinde Perfect Imperfections met 28k en na 1 week begon het gezeik al. Onze zogenaamde leider Komi ging fuseren met Saccharomyces Boulardii. Waarom zou je het elkaar ook moeilijk maken en een lekker potje tw spelen als je ook gewoon kan fuseren.

MrBunny op 13.12. om 12:28 uur
Goeiemiddag heren,

Zoals jullie hebben vernomen, heeft Komi ons (plat gezegd) goed hard genaaid.
Dit waardeer ik natuurlijk niet!
Momenteel zoeken Kristof (TazoQ) en ik een oplossing, maar deze is lastig te vinden.
Veel te lastig blijkbaar, want dit was de beste oplossing van ome Tazoq: lekker naar devo gaan. Weer een uitdaging voor devo weg.

Iemand van de vijand recruiten is gewoon zwak, daar is geen onderbouwing voor nodig.
Klopt:rolleyes:

Tazoq produceert vervolgens het vieste en zieligste spel van heel devo, samen met Mentally Ill.
Ik, Lord Lenaers en Naevius maken een stammetje en ook Mentally Ill hoort erbij. Mentally Ill geeft aan samen met Lord Lenaers tegen Tazoq te gaan. Tazoq valt Lord Lenaers aan. Hypocriete MrBunny doet gezellig mee, want die gaat blijkbaar naar devo en wordt ook geïnternd:
Hoi,
Mag ik vragen waarom je Tazoq helpt met het aanvallen van Lord? :)
MrBunny op 07.01. om 12:35 uur
Omdat we vertrekken naar Devo :)

MrBunny op 07.01. om 12:46 uur
We zijn al toegelaten, Vincent en Gianni iig (we gaan niet met dit account erheen).
Ik rond alles af omtrent dit account.
Ik wens je ook veel succes, al is het zuidwesten wel kansloos :p

Ondanks de overmacht nog steeds geen winst. Dus er was een stab nodig om Lord op de knietjes te krijgen. Opeens
leaved Mentally Ill en valt Lord Lenaers ook aan:

Niet veel later fuseert Tazoq met Mentally Ill en blijkt het allemaal vooraf bedacht om mentally Ill onze stam te laten joinen en vervolgens Lord Lenaers in de rug aan te vallen, wanneer hij het niet verwacht.

Na dit achter de rug te hebben gaan we lekker met zijn drieën verder. Om toch een iets groter stammetje in elkaar te flansen, wordt er druk overlegd met Heer Didi en NewStart om samen een stammetje te beginnen om een laatste blok te vormen tegen devo in het zuid-westen. INSA ontstaat.

Nog geen 2 weken later begint het feest opnieuw. Newstart gaat opeens fuseren met Tazoq en dumpt zijn clears op Naevius. Weer die Tazoq. Ik begin me steeds meer af te vragen of die nog iets anders kan dan fuseren en internen.

Nu dit bijna voorbij is en we een flink stokje gestoken hebben voor de fusie, komt vandaag de mooie mededeling van Heer didi. Ja hoor, meneer gaat fuseren. Met the void. Wat een heerlijkheid.
Heer didi vandaag om 11:26 uur Bedanken Citaat
Hey jongens...

Ik ga fuseren met The Void.
Dit hing al een paar maanden in de lucht, en ik heb bij deze besloten om het toch door te laten gaan.
Ik wil bij deze, misschien handig voor jullie een NAP voorstellen met de gehele stam. Dit zal betekenen dat ik jullie niet aan zal vallen, dat zal ik erg vies vinden.
Ik hoop dat dit niet verkeerd binnen komt.
Bedankt en we houden contact!

Warme groet,

Matthijs - Heer Didi

En interner? Een van de minste uit heel de top-20. ;)
Dat zal toch iets meer gaan worden denk ik zo:rolleyes:
ERROR toch te moeilijk voor je? Had meer van je verwacht, jammer.

Nu te bedenken dat al deze laffe spelers die liever de vijand joinen dan de uitdaging aangaan, nu allemaal in devo spelen of gaan spelen. Is devo dan echt zo'n bij elkaar geraapt zooitje aan het worden? Ik had beter van jullie verwacht.
 

DeletedUser77130

Guest
Ik speel niet in ERROR :rolleyes::eek:



O, niet? Ik ben laat begonnen en gokte geen schijn van kans te maken op deze wereld, gezien we vanaf te start al dicht in de buurt van dominant devo gebied lagen. De manier waarom jullie als zogenaamde ‘topstam’ spelen en deze kans steeds verkleinen is me erg tegengevallen. Ik heb me er heel lang over stilgehouden, maar het is echt te triest voor woorden aan het worden. Noemenswaardige spelers worden namelijk niet weggespeeld, door middel van goed spel. Nee, uitdagingen worden blijkbaar zoveel mogelijk uit de weg gegaan, om op deze manier groter te worden. Rekruutje hier, fusietje daar en als er dan even een kleine uitdaging in de weg ligt, dan maar even stabben. Het overige wordt opgenomen in de mb (lees intern) stam devoMB. Fuseren en internen hoort er soms bij, maar de manier waarop en de mate waarin het bij jullie gebeurt verdient geen respect. Enige verduidelijking is noodzakelijk denk ik.

Ik joinde Perfect Imperfections met 28k en na 1 week begon het gezeik al. Onze zogenaamde leider Komi ging fuseren met Saccharomyces Boulardii. Waarom zou je het elkaar ook moeilijk maken en een lekker potje tw spelen als je ook gewoon kan fuseren.


Veel te lastig blijkbaar, want dit was de beste oplossing van ome Tazoq: lekker naar devo gaan. Weer een uitdaging voor devo weg.


Klopt:rolleyes:

Tazoq produceert vervolgens het vieste en zieligste spel van heel devo, samen met Mentally Ill.
Ik, Lord Lenaers en Naevius maken een stammetje en ook Mentally Ill hoort erbij. Mentally Ill geeft aan samen met Lord Lenaers tegen Tazoq te gaan. Tazoq valt Lord Lenaers aan. Hypocriete MrBunny doet gezellig mee, want die gaat blijkbaar naar devo en wordt ook geïnternd:



Ondanks de overmacht nog steeds geen winst. Dus er was een stab nodig om Lord op de knietjes te krijgen. Opeens
leaved Mentally Ill en valt Lord Lenaers ook aan:

Niet veel later fuseert Tazoq met Mentally Ill en blijkt het allemaal vooraf bedacht om mentally Ill onze stam te laten joinen en vervolgens Lord Lenaers in de rug aan te vallen, wanneer hij het niet verwacht.

Na dit achter de rug te hebben gaan we lekker met zijn drieën verder. Om toch een iets groter stammetje in elkaar te flansen, wordt er druk overlegd met Heer Didi en NewStart om samen een stammetje te beginnen om een laatste blok te vormen tegen devo in het zuid-westen. INSA ontstaat.

Nog geen 2 weken later begint het feest opnieuw. Newstart gaat opeens fuseren met Tazoq en dumpt zijn clears op Naevius. Weer die Tazoq. Ik begin me steeds meer af te vragen of die nog iets anders kan dan fuseren en internen.

Nu dit bijna voorbij is en we een flink stokje gestoken hebben voor de fusie, komt vandaag de mooie mededeling van Heer didi. Ja hoor, meneer gaat fuseren. Met the void. Wat een heerlijkheid.



Dat zal toch iets meer gaan worden denk ik zo:rolleyes:
ERROR toch te moeilijk voor je? Had meer van je verwacht, jammer.

Nu te bedenken dat al deze laffe spelers die liever de vijand joinen dan de uitdaging aangaan, nu allemaal in devo spelen of gaan spelen. Is devo dan echt zo'n bij elkaar geraapt zooitje aan het worden? Ik had beter van jullie verwacht.

Allereerst bedankt voor deze prachtige uiteenzetting van wat er tot noch toe gebeurd is bij Devo en hoe ze in het zuiden aan hun dorpjes komen. Geluiden vanuit een andere stam zijn altijd welkom. :)

Devo zuid oost zit vol interners en fusienoobs. Dat is ook de reden dat we ze graag op willen scheppen.
 
Reactiescore
1.015
Je kan ook gewoon een interner, fusienoob en Af clown zijn als je niet in Devo zit. Daar is LGW nou eens een zeer mooi voorbeeld van :).

@Tom: Als je niet in ERROR speelt, waarom post je dan altijd alsof je daar zit? Je zat er alleszins, niet?
 
Reactiescore
222
Ik speel niet in ERROR :rolleyes::eek:



O, niet? Ik ben laat begonnen en gokte geen schijn van kans te maken op deze wereld, gezien we vanaf te start al dicht in de buurt van dominant devo gebied lagen. De manier waarom jullie als zogenaamde ‘topstam’ spelen en deze kans steeds verkleinen is me erg tegengevallen. Ik heb me er heel lang over stilgehouden, maar het is echt te triest voor woorden aan het worden. Noemenswaardige spelers worden namelijk niet weggespeeld, door middel van goed spel. Nee, uitdagingen worden blijkbaar zoveel mogelijk uit de weg gegaan, om op deze manier groter te worden. Rekruutje hier, fusietje daar en als er dan even een kleine uitdaging in de weg ligt, dan maar even stabben. Het overige wordt opgenomen in de mb (lees intern) stam devoMB. Fuseren en internen hoort er soms bij, maar de manier waarop en de mate waarin het bij jullie gebeurt verdient geen respect. Enige verduidelijking is noodzakelijk denk ik.

Ik joinde Perfect Imperfections met 28k en na 1 week begon het gezeik al. Onze zogenaamde leider Komi ging fuseren met Saccharomyces Boulardii. Waarom zou je het elkaar ook moeilijk maken en een lekker potje tw spelen als je ook gewoon kan fuseren.


Veel te lastig blijkbaar, want dit was de beste oplossing van ome Tazoq: lekker naar devo gaan. Weer een uitdaging voor devo weg.


Klopt:rolleyes:

Tazoq produceert vervolgens het vieste en zieligste spel van heel devo, samen met Mentally Ill.
Ik, Lord Lenaers en Naevius maken een stammetje en ook Mentally Ill hoort erbij. Mentally Ill geeft aan samen met Lord Lenaers tegen Tazoq te gaan. Tazoq valt Lord Lenaers aan. Hypocriete MrBunny doet gezellig mee, want die gaat blijkbaar naar devo en wordt ook geïnternd:



Ondanks de overmacht nog steeds geen winst. Dus er was een stab nodig om Lord op de knietjes te krijgen. Opeens
leaved Mentally Ill en valt Lord Lenaers ook aan:

Niet veel later fuseert Tazoq met Mentally Ill en blijkt het allemaal vooraf bedacht om mentally Ill onze stam te laten joinen en vervolgens Lord Lenaers in de rug aan te vallen, wanneer hij het niet verwacht.

Na dit achter de rug te hebben gaan we lekker met zijn drieën verder. Om toch een iets groter stammetje in elkaar te flansen, wordt er druk overlegd met Heer Didi en NewStart om samen een stammetje te beginnen om een laatste blok te vormen tegen devo in het zuid-westen. INSA ontstaat.

Nog geen 2 weken later begint het feest opnieuw. Newstart gaat opeens fuseren met Tazoq en dumpt zijn clears op Naevius. Weer die Tazoq. Ik begin me steeds meer af te vragen of die nog iets anders kan dan fuseren en internen.

Nu dit bijna voorbij is en we een flink stokje gestoken hebben voor de fusie, komt vandaag de mooie mededeling van Heer didi. Ja hoor, meneer gaat fuseren. Met the void. Wat een heerlijkheid.



Dat zal toch iets meer gaan worden denk ik zo:rolleyes:
ERROR toch te moeilijk voor je? Had meer van je verwacht, jammer.

Nu te bedenken dat al deze laffe spelers die liever de vijand joinen dan de uitdaging aangaan, nu allemaal in devo spelen of gaan spelen. Is devo dan echt zo'n bij elkaar geraapt zooitje aan het worden? Ik had beter van jullie verwacht.

Ten eerste een zeer nette post.
qua tazo is dit idd best wel veel, maar weet ik t fijne niet van eigenlijk.
Van heer didi hebben we al is een solli gehad, enkel kon hij niet als account komen.
Het is toen allemaal wat verwaterd, maar zo te zien nu dus een fusie, wat dus uit komt op 2 accounts die internen.

& The void moest sws door heer didi heen, door fusie of niet maakt dan niet veel uit.

Beter een goede bezetting op een account, dan een slechte bezetting. en als je daar dan 1M aan punten bij kan pakken, wie zal het weigeren ?
 

DeletedUser75974

Guest
Ten eerste een zeer nette post.
qua tazo is dit idd best wel veel, maar weet ik t fijne niet van eigenlijk.
Van heer didi hebben we al is een solli gehad, enkel kon hij niet als account komen.
Het is toen allemaal wat verwaterd, maar zo te zien nu dus een fusie, wat dus uit komt op 2 accounts die internen.

& The void moest sws door heer didi heen, door fusie of niet maakt dan niet veel uit.

Beter een goede bezetting op een account, dan een slechte bezetting. en als je daar dan 1M aan punten bij kan pakken, wie zal het weigeren ?

Pffff, dus jij redeneert al dat Void Heer Didi zomaar wegspeelt? o_O

Je kan ook gewoon een interner, fusienoob en Af clown zijn als je niet in Devo zit. Daar is LGW nou eens een zeer mooi voorbeeld van :).

@Tom: Als je niet in ERROR speelt, waarom post je dan altijd alsof je daar zit? Je zat er alleszins, niet?

Nowp, Tom zit niet in ERROR :$ Jammer genoeg :'(
 
Reactiescore
12
Ten eerste een zeer nette post.
qua tazo is dit idd best wel veel, maar weet ik t fijne niet van eigenlijk.
Van heer didi hebben we al is een solli gehad, enkel kon hij niet als account komen.
Het is toen allemaal wat verwaterd, maar zo te zien nu dus een fusie, wat dus uit komt op 2 accounts die internen.

& The void moest sws door heer didi heen, door fusie of niet maakt dan niet veel uit.

Beter een goede bezetting op een account, dan een slechte bezetting. en als je daar dan 1M aan punten bij kan pakken, wie zal het weigeren ?

--> hier is het antwoord van je stamgenoot ;)
recruiten of internen, komt allemaal op hetzelfde neer

Iemand van de vijand recruiten is gewoon zwak, daar is geen onderbouwing voor nodig.
 
Reactiescore
205
Je kan ook gewoon een interner, fusienoob en Af clown zijn als je niet in Devo zit. Daar is LGW nou eens een zeer mooi voorbeeld van :).

@Tom: Als je niet in ERROR speelt, waarom post je dan altijd alsof je daar zit? Je zat er alleszins, niet?

Nooit gespeeld, enkel via vv. Ik toon echter meer sympathie richting ERROR dan devo.

Ten eerste een zeer nette post.
qua tazo is dit idd best wel veel, maar weet ik t fijne niet van eigenlijk.
Van heer didi hebben we al is een solli gehad, enkel kon hij niet als account komen.
Het is toen allemaal wat verwaterd, maar zo te zien nu dus een fusie, wat dus uit komt op 2 accounts die internen.

& The void moest sws door heer didi heen, door fusie of niet maakt dan niet veel uit.

Beter een goede bezetting op een account, dan een slechte bezetting. en als je daar dan 1M aan punten bij kan pakken, wie zal het weigeren ?

Dat jullie een solli gehad hebben ben ik me van bewust, echter was dat voor dat Didi INSA joinde.
Verder vind ik je stelling vreemd. Fusie of niet, maakt niet uit als je door iemand heen moet? Als het niet uitmaakt, laten we dan met zijn allen met elkaar fuseren. Of ga je ervan uit dat the void, didi makkelijk wegspeeld? Waarom zou je hem dan op je account aannemen? Daarnaast vind ik het raar dat the void aangeeft niet onze kant op te willen groeien. Hoe kan het dan zo zijn dat The Void per se door Didi zou moeten?
 

DeletedUser77130

Guest
Je kan ook gewoon een interner, fusienoob en Af clown zijn als je niet in Devo zit. Daar is LGW nou eens een zeer mooi voorbeeld van :).

@Tom: Als je niet in ERROR speelt, waarom post je dan altijd alsof je daar zit? Je zat er alleszins, niet?

En ga nu maar weer fijn met jouw barbies spelen.

Ten eerste een zeer nette post.
qua tazo is dit idd best wel veel, maar weet ik t fijne niet van eigenlijk.
Van heer didi hebben we al is een solli gehad, enkel kon hij niet als account komen.
Het is toen allemaal wat verwaterd, maar zo te zien nu dus een fusie, wat dus uit komt op 2 accounts die internen.

& The void moest sws door heer didi heen, door fusie of niet maakt dan niet veel uit.

Beter een goede bezetting op een account, dan een slechte bezetting. en als je daar dan 1M aan punten bij kan pakken, wie zal het weigeren ?

Wat je feitelijk zegt is dat Heer Didi is gemeldt: "Wij edelen jouw weg of je komt bij ons op een account spelen." En toen is hij zo geschrokken dat hij graag alle dorpen aan .The Void doneren wilde om daarna op .The Void door te spelen? Spelers met een kromme moraal zijn de eersten die vallen. Het feit dat Promo de acca niet zelf kan draaien en Didi bang is voor confrontaties die hij vrijwel zou winnen met de juiste taktiek ondermijnt de status van Devo. :D
 

DeletedUser77130

Guest
Bedankt voor deze reactie. Precies in de lijn die ik verwacht had :).

Ik ben geen fusienoob, AF troll en kom nog eens met wat feiten. Tot noch toe al 4 spelers volledig opgerold (200-500K) en 1 speler voor 66% opgerolt (die edelt nu barbaren op en graaft zich in).

Not impressed.
 
Reactiescore
1.015
Mijn uitspraak stond eigenlijk los van IG, maar was een reactie op jouw eerdere AF vertoon Je komt gewoon enorm arrogant over hier. Als je dan IG lekker gaat, kan je dat hier best doortrekken. Verder ga ik er niet op in, want dat is mijn taak niet. Het is aan forumgangers zelf om te beseffen dat ze niet al te best bezig zijn.
 
Reactiescore
12
Mijn uitspraak stond eigenlijk los van IG, maar was een reactie op jouw eerdere AF vertoon Je komt gewoon enorm arrogant over hier. Als je dan IG lekker gaat, kan je dat hier best doortrekken. Verder ga ik er niet op in, want dat is mijn taak niet. Het is aan forumgangers zelf om te beseffen dat ze niet al te best bezig zijn.

Hoezo niet al te best bezig? IMO is er eindelijk wat openheid over de gehele gang van zaken op de wereld. beter dan dat schijnheilige billenlikgedoe wat ik normaal op AF zie
 
Bovenaan