Top/Flop stammen

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.785

DeletedUser13688

Guest
Ja ik dacht na 3 jaar van, laat ik maar weer eens starten :')
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Ik weet nog dat we op een wereld ook een massastam maakten met 3 goede spelers(accounts)

Het kan wel werken maar je moet er ongelooflijk veel tijd insteken, niet normaal ;P
 

DeletedUser13688

Guest
Ik weet nog dat we op een wereld ook een massastam maakten met 3 goede spelers(accounts)

Het kan wel werken maar je moet er ongelooflijk veel tijd insteken, niet normaal ;P

Zoals T.W van w2.net waar de stam + family tribes samen zo'n 300 leden had maar wel de wereld zo goed als gewonnen had :p
 

DeletedUser42489

Guest
38 leden, gaat dat werken?

Wat denken mensen van Train!?

intern for the win. it is a complex strategy...
042910-1603-americanarm2.png
 

DeletedUser

Guest
Tijd zal wel uitwijzen wat TOP en FLOP stammen zijn/waren. Het is denk ik nog te vroeg in de wereld om daar echt een uitspraak over te doen. Wat ik wel weet is dat ik me verveelde en maar weer begonnen ben :p
 

DeletedUser22681

Guest
de Kroel stam is een topper in wording, nu al heersend over C65.
 

DeletedUser44415

Guest
Sander en ik wisselden elkaar af. :D
Een gouden team weliswaar
Zoals T.W van w2.net waar de stam + family tribes samen zo'n 300 leden had maar wel de wereld zo goed als gewonnen had :p
De tijden zijn enorm veranderd. Toen op w2 waren er weinig skills op tactiek te bespeuren, meerdere accis waren solo,amper discussies over cf's of katagebruik. Dat waren tijden we nu mogen vergeten :(.
Elke wereld weer de zelfde cliché opmerkingen in dit topic in een poging wijs over te komen zeg

Maar ingelijks heb je ook altijd spelers die hun stam top benoemen terwijl ze binne een maand of 2 ziet verdwijnen. Er zijn natuurlijk uitzonderingen, maar die uitzonderingen zie je amper boffen over hun stam in de start (s.inc/creed is een goed voorbeeld)
 
Bovenaan