Haha, wil je nu autoritair overkomen? Sorry hoor maar klopt echt niks van.

Sebastian Valmont is ten eerste nooit een topper geweest, het is een heel actief gozertje dat toen tijd teveel had en ziek veel kon farmen toen het 'massafarmen' nog niet echt van de orde was. Hij en een paar andere introduceerde dat nolife massafarmen, daarvoor werd het spelletje toch nog net iets anders gespeeld. Op W18 had hij het accountje Perfect By Nature zo hard zitten rushen dat het cluster echt nergens op sloeg en toen de klappen begonnen te vallen (door kleine stammetjes in zijn gatenkaascluster) was hij opeens weg.. W16 heb ik ook op zijn account gezeten, ging ook echt nergens over. Accounts die een maand 1ste staan op een wereld zijn in jou perceptie misschien een meerwaarde, in feite stellen zo een accounts niks voor. DeJoey was een normale speler en een heel leuke knul, dus heb ik hem via W13 naar mijn account op W18 gehaald. Was een degelijke samenwerking, wederom niks speciaals of out of the box gezien, gewoon een prima medespeler. Over KHPS kan ik niks zeggen, Howlin/DeJoey waren gewoon heel normale spelers in Phalanx.
De reden waarom nieuwere spelers of spelers die niet zo lang op niveau meedraaien hun zien als de top, is omdat ze op elke 'classic' erbovenuit steken. Ligt dit aan de kwaliteit? Waarschijnlijk wel maar gezien met welke teams ze spelen is dat ook vooral te danken aan hun buitensporige activiteit. Het is ook niet dat je serieuze tegenstand hebt op de classic als je bij wijze van spreke met 20 nolifers in één stam kruipt. Er zijn maar weinig spelers die kwalitatief gezien echt boven de grote middenmaat uitstaken, Valmont is daar al zeker geen van en Howlin/DeJoey imo ook niet. Het is zo een simpel spelletje en uiteindelijk kan bijna iedereen tegenwoordig wel snipen/backtimen/cancelsnipen, het verschil wordt gemaakt op basis van activiteit. Dit was vroeger wel anders, toen had je figuren zoals
Demo/DC..