Top/Flop stammen

DeletedUser

Guest
En jij bent? In dit stadium is niemand meer flop zeg je? I mean of glory zoveel voorsteld, PNT stelt niks voor, Infect stelt niks voor en glory stelt niks voor. Als jij een beetje hebt opgelet zijn beide partijen gewoon ernstig slecht en is het dus geen prestatie;)

gelukkig stel jij al helemaal niks voor :eek:
 
Reactiescore
735
Ik ben zelf niet online dit weekend maar heb via skype alles meegekregen

dorp wordt netjes terug gegeven en alles beruste op onduidelijkheden qua nap opzegging en met wie er wel of geen nap was

Infect zal dit als goed is zelf bevestigen

zodra ik morgen terug ben zal ikzelf alles uitzoeken wie er nog een oude nap had staan en dan conclusies trekken maar ik maak me niet druk om 1 dorp dus die geven we gewoon terug

Jammer dat hier dan weer niet op gereageerd wordt he..
 
Reactiescore
1.015
Blijven dromen :D. Weggespeeld op CL7 na het verzinnen van verhalen over ziektes in de familie etc... om mensen te bedriegen. Spelen op Liquicity :D. Jij bent niets meer dan een ordinaire kneus hoor, Paul :)
 

DeletedUser

Guest
En jij bent? In dit stadium is niemand meer flop zeg je? I mean of glory zoveel voorsteld, PNT stelt niks voor, Infect stelt niks voor en glory stelt niks voor. Als jij een beetje hebt opgelet zijn beide partijen gewoon ernstig slecht en is het dus geen prestatie;)

Zo te zien heb jij geen weet af van deze wereld dus verdien je geen diacussie fijne avond verder.
 

DeletedUser75992

Guest
Jammer dat hier dan weer niet op gereageerd wordt he..

Net als Murkbey bedoel je die vervolgens in de nacht een account in puin legt? Sorry inkoppertje :D

Achteraf wanneer dat dorp terug is (def naar de kote, maar dat daarbuitengelaten) kunnen we oordelen of het netjes is gegaan.
 
Reactiescore
298
Ik ben zelf niet online dit weekend maar heb via skype alles meegekregen

dorp wordt netjes terug gegeven en alles beruste op onduidelijkheden qua nap opzegging en met wie er wel of geen nap was

Infect zal dit als goed is zelf bevestigen

zodra ik morgen terug ben zal ikzelf alles uitzoeken wie er nog een oude nap had staan en dan conclusies trekken maar ik maak me niet druk om 1 dorp dus die geven we gewoon terug

Speciaal voor Fabiano:

Makkelijker gezegd dan gedaan, door aanvallen vanaf Sandokan op ongestacked front (want ja, er was toch echt een NAP), heeft spiderbigxxs het vandaag veel makkelijker gehad en kon wat dorpen pakken. Daarnaast is er def gemold, dus bij één dorpje blijft het niet als je het over de verliezen hebt.

Daarnaast is dit inderdaad nogal apart als je kijkt naar hoe PNT met de NAP-schending door MrMohawk is omgegaan. Dat was ook een foutje en is toen ook goedgezet, maar PNT vond het een aanleiding genoeg om zelf de NAP te schenden (met toch echt wel boze opzet).


Oftewel: PNT meet met twee maten, PNT probeert overal een sla'tje uit te slaan, PNT onderteunt stabs en bovenal, PNT is ubernaab.

Groetjes.
 

DeletedUser

Guest
Ik ben zelf niet online dit weekend maar heb via skype alles meegekregen

dorp wordt netjes terug gegeven en alles beruste op onduidelijkheden qua nap opzegging en met wie er wel of geen nap was

Infect zal dit als goed is zelf bevestigen

zodra ik morgen terug ben zal ikzelf alles uitzoeken wie er nog een oude nap had staan en dan conclusies trekken maar ik maak me niet druk om 1 dorp dus die geven we gewoon terug



Om het eerlijk te houden moet infect jou nu vannacht aanvallen en je ontzettend veel dorpen afhandig maken om deze stab van 1 dorpje te vergelden! Tenminste zo werkt dat toch in kamp PNT?

Misschien heb je geluk en kennen ze bij infect wel respect, dan komt het dorpje terug en laten ze het daarbij.

Anderzijds vind ik het juist dat je hier even een bericht plaatst en verantwoording neemt, dat mag ook gezegd worden.
 

DeletedUser

Guest
Speciaal voor Fabiano:

Makkelijker gezegd dan gedaan, door aanvallen vanaf Sandokan op ongestacked front (want ja, er was toch echt een NAP), heeft spiderbigxxs het vandaag veel makkelijker gehad en kon wat dorpen pakken. Daarnaast is er def gemold, dus bij één dorpje blijft het niet als je het over de verliezen hebt.

Daarnaast is dit inderdaad nogal apart als je kijkt naar hoe PNT met de NAP-schending door MrMohawk is omgegaan. Dat was ook een foutje en is toen ook goedgezet, maar PNT vond het een aanleiding genoeg om zelf de NAP te schenden (met toch echt wel boze opzet).


Oftewel: PNT meet met twee maten, PNT probeert overal een sla'tje uit te slaan, PNT onderteunt stabs en bovenal, PNT is ubernaab.

Groetjes.

speciaal voor jouw beweringen ben ik ff ingelogd en je verhaal klopt niet

ik heb geen front met confi er lag 1 dorp van hem vlak voor me dus ik heb helemaal geen aanvallen verder op hem lopen


verder liggen alle frontaccounten van infect daar onde aanval van de rest van PNT die geen nap hebben met infect leden dus ook zonder mijn aanvallen op 1 dorp van confi en op 3 a 4 dorpen van steffer waren de verliezen hetzelfde geweest

amen

Om het eerlijk te houden moet infect jou nu vannacht aanvallen en je ontzettend veel dorpen afhandig maken om deze stab van 1 dorpje te vergelden! Tenminste zo werkt dat toch in kamp PNT?

Misschien heb je geluk en kennen ze bij infect wel respect, dan komt het dorpje terug en laten ze het daarbij.

Anderzijds vind ik het juist dat je hier even een bericht plaatst en verantwoording neemt, dat mag ook gezegd worden.

zouden ze kunnen proberen maar ik garandeer je dat het ze niet zal lukken

er is maar 1 king
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
735
Speciaal voor Fabiano:

Makkelijker gezegd dan gedaan, door aanvallen vanaf Sandokan op ongestacked front (want ja, er was toch echt een NAP), heeft spiderbigxxs het vandaag veel makkelijker gehad en kon wat dorpen pakken. Daarnaast is er def gemold, dus bij één dorpje blijft het niet als je het over de verliezen hebt.

Daarnaast is dit inderdaad nogal apart als je kijkt naar hoe PNT met de NAP-schending door MrMohawk is omgegaan. Dat was ook een foutje en is toen ook goedgezet, maar PNT vond het een aanleiding genoeg om zelf de NAP te schenden (met toch echt wel boze opzet).


Oftewel: PNT meet met twee maten, PNT probeert overal een sla'tje uit te slaan, PNT onderteunt stabs en bovenal, PNT is ubernaab.

Groetjes.

Klinklare onzin dit.. Sando liep helemaal niet op dit front, ik liep er zelf namelijk op en dat was meer dan genoeg:D
 

DeletedUser62436

Guest
En jij bent? In dit stadium is niemand meer flop zeg je? I mean of glory zoveel voorsteld, PNT stelt niks voor, Infect stelt niks voor en glory stelt niks voor. Als jij een beetje hebt opgelet zijn beide partijen gewoon ernstig slecht en is het dus geen prestatie;)

Rot jij nou maar een end op, want jij bent de grootste flop van allemaal :eek:
 

DeletedUser

Guest
Rot jij nou maar een end op, want jij bent de grootste flop van allemaal :eek:

En jij bent? Niemand kent je, ik speel jou vierkant weg noob

zouden ze kunnen proberen maar ik garandeer je dat het ze niet zal lukken

er is maar 1 king

Dacht je ook op w36, waar je zonder enig probleem zo weg werd gespeeld of had je toen "geen zin meer"
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser62436

Guest
En jij bent? Niemand kent je, ik speel jou vierkant weg noob



Dacht je ook op w36, waar je zonder enig probleem zo weg werd gespeeld of had je toen "geen zin meer"

hahaha lol. Er zijn zat mensen op tw die mij kennen. En genoeg mensen weten wat ze echt aan mij hebben ;)
Jij bent een grote flop die zich met mooie praatjes op Rang 1 accounts weet te krijgen.
Een grote flop, die wanneer het em te heet onder de voeten word stopt, of stabbed. Verder heb ik nog nooit wat van je gezien op het spel. Op w26 speelde je in elk geval niks klaar :eek:
Terwijl oh zo goed was, nou jij bent gewoon een idioot met waan ideeën
 
Bovenaan