Top/Flop stammen

DeletedUser62436

Guest
Voor pnt is de oplossing wel makkelijk he, Verliezen een accje, ach boeie, rekruteren gewoon een mbtje erbij :D

En beetje zielig cf's kilometers ver in ons cluster pakken kan er ook nog wel bij, wordt steeds duidelijker hoe pnt probeert te winnen :p
Jullie gaan voor de zieligste overwinning award?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser73163

Guest
En beetje zielig cf's kilometers ver in ons cluster pakken kan er ook nog wel bij, wordt steeds duidelijker hoe pnt probeert te winnen :p
Jullie gaan voor de zieligste overwinning award?

volgens mij sta jij niet heel positief in het leven of kan je gewoon iets minder goed nadenken dan de rest :confused:

om op je eerste punt terug te komen. wanneer mb's zichzelf hebben bewezen qua activiteit, kwaliteit en veel voor de stam betekenen is er natuurlijk de mogelijkheid om hun de promotie te geven die zij verdienen. daarnaast zijn wij nog naast dumbeldorf nog geen accounts kwijt maar enkel flink wat dorpen.

je tweede punt slaat echt alles. jullie hebben met Kipfilet15 de grootste cf-kampioen van w41 in huis. daarnaast doet deze speler het door eerst bb's te pakken en vanuit daar verder te edelen. voor zover ik zie edelen tjakko en qm enkel een ex-lid van glory van de wereld. deze heeft blijkbaar wat safe dorpen gepakt midden in het glory cluster. aangezien het handig is om een vijand 100% van de kaart te edelen zie ik echt geen enkel probleem in wat qm en tjakko nu doen...

of is het tegenwoordig laf om een vijand van de kaart te edelen?

En beetje zielig cf's kilometers ver in ons cluster pakken kan er ook nog wel bij, wordt steeds duidelijker hoe pnt probeert te winnen :p
Jullie gaan voor de zieligste overwinning award?

volgens mij probeer jij gewoon boven gimp te komen in de ranking van de grootste clown van wereld 41 :rolleyes:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser40193

Guest
AW: Re: Top/Flop stammen

En beetje zielig cf's kilometers ver in ons cluster pakken kan er ook nog wel bij, wordt steeds duidelijker hoe pnt probeert te winnen :p
Jullie gaan voor de zieligste overwinning award?

Dat gaat toch niet over mij he?
 

DeletedUser75205

Guest
je tweede punt slaat echt alles. jullie hebben met Kipfilet15 de grootste cf-kampioen van w41 in huis. daarnaast doet deze speler het door eerst bb's te pakken en vanuit daar verder te edelen. voor zover ik zie edelen tjakko en qm enkel een ex-lid van glory van de wereld. deze heeft blijkbaar wat safe dorpen gepakt midden in het glory cluster. aangezien het handig is om een vijand 100% van de kaart te edelen zie ik echt geen enkel probleem in wat qm en tjakko nu doen...

of is het tegenwoordig laf om een vijand van de kaart te edelen?



volgens mij probeer jij gewoon boven gimp te komen in de ranking van de grootste clown van wereld 41 :rolleyes:

vertel dat maar tegen United Masters, Peuter, Draken en pat 47 die een tijd geleden bb's edelden achterin mijn cluster :D
 

DeletedUser37875

Guest
ik zie eig 't probleem niet dat cf's zielig zouden zijn... zijn net goed als je die hebt en kan behouden aangezien 't zo de tegenstander per direct meer "front" geeft en bijgevolg dus meer waakzaamheid en ev def vereist...
 

DeletedUser73163

Guest
vertel dat maar tegen United Masters, Peuter, Draken en pat 47 die een tijd geleden bb's edelden achterin mijn cluster :D

ach jij was de eerste die dat deed bij mjs en um dus dan kan je het natuurlijk terug verwachten...
 

DeletedUser74659

Guest
ik ben van mening dat iedereen onder de 1000 dorpen nu wel op delete kan dank U

Rolf
 

DeletedUser

Guest
Voor pnt is de oplossing wel makkelijk he, Verliezen een accje, ach boeie, rekruteren gewoon een mbtje erbij :D

1 dag later doen jullie het zelf, ze verliezen 2 accounts en sld leaved al een poosje, en daarna rekruteren jullie een mb? :confused:
Kan sld niet zo goed overweg met die stabber dat hij leaved? :p
 

DeletedUser

Guest
lol ga je bronnen na dweil....

waar wil je met je post heen tjakko?
(ga de slaaf van QM uithangen en probeer nog eens je oss zo sterk te timen)

want volgends mij heeft sld je keihard gepowned:)

en MM recruteren,
(de heer van zuilen gaf het al aan) promotie gemaakt:O

en als fulltime zo graag men titel clown w41 wil hebben mag dat hoor.
Wij willen niet serieus genomen worden door pnt grut.
(wij lachen ze namelijk alleen maar uit met hun acties)

wereld winnen las ik door laffe streken, LOL
pnt gaat uiteindelijk op del omdat ze de druk niet kunnen hebben.

zie UM wat een speler is dat dat hij elke x maar bergen dorpen verlies omdat meneertje denkt dat je met 90% offence acc;s de wereld wiint hahahahahaha
 

DeletedUser

Guest
Voor pnt is de oplossing wel makkelijk he, Verliezen een accje, ach boeie, rekruteren gewoon een mbtje erbij :D

En beetje zielig cf's kilometers ver in ons cluster pakken kan er ook nog wel bij, wordt steeds duidelijker hoe pnt probeert te winnen :p
Jullie gaan voor de zieligste overwinning award?

Ketel zwart, je kent dat spreekwoord wel :). Volgens mij hebben die mb accjes jullie wel hard geownd eigenlijk, zowel liquid binnen de massa op cyn bassien en zestien als morgaine op de massa van zervanic, dus kon wel degelijk erger hoor ;)

qua cf's zie kipfilet, beyond godlike, Gruttepi3r, Zervanic zelf ...

@Mark, bedoel je dan die barbs in jouw cluster van je mb die toen delete had gedrukt? :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
(ga de slaaf van QM uithangen en probeer nog eens je oss zo sterk te timen

Alleen omdat qm me farmed in het oosten om rover te halen ben ik ineens zijn slaaf?? Vindt dat echt nergens op slaan, bepaal gewoon zelf wat ik doe..
 

DeletedUser

Guest
lol ga je bronnen na dweil....

waar wil je met je post heen tjakko?
(ga de slaaf van QM uithangen en probeer nog eens je oss zo sterk te timen)

want volgends mij heeft sld je keihard gepowned:)

en MM recruteren,
(de heer van zuilen gaf het al aan) promotie gemaakt:O

en als fulltime zo graag men titel clown w41 wil hebben mag dat hoor.
Wij willen niet serieus genomen worden door pnt grut.
(wij lachen ze namelijk alleen maar uit met hun acties)

wereld winnen las ik door laffe streken, LOL
pnt gaat uiteindelijk op del omdat ze de druk niet kunnen hebben.

zie UM wat een speler is dat dat hij elke x maar bergen dorpen verlies omdat meneertje denkt dat je met 90% offence acc;s de wereld wiint hahahahahaha

Op op het vetgedrukte stukje terug te komen, sld heeft mij idd owned :(

Zijde 1:
Spelers: SLD1987
Zijde 2:
Stammen: PNT

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 3
Kant 2: 0
Verschil: 3

Ik betwijfel alleen of het opweegt tegen de rest van de overnames tussen mij en glory...

Zijde 1:
Spelers: tjakko3
Zijde 2:
Stammen: Glory

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 194
Kant 2: 48
Verschil: 146
 

DeletedUser40193

Guest
AW: Top/Flop stammen

That's exact why they call you my slave :)

Zijde 1:
Stammen: Glory
Zijde 2:
Spelers: Question Mark

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 52
Kant 2: 354
Verschil: 302

chart
 

DeletedUser75205

Guest
ach jij was de eerste die dat deed bij mjs en um dus dan kan je het natuurlijk terug verwachten...

hahaha, nee hoor. der zaten al cf's van UM, Peuter, draken en calvin.b in mijn cluster voordat ik 2 dorpjes pakte bij UM.

beter nadenken voor je wat zegt hé:p
 

DeletedUser73163

Guest
Bedoel je dan de dorpen die van jouw mb zijn genobeld??

nah denk dat hij de dorpjes bedoelt die we bij een vorige massa al van zerva hadden gepakt. wat natuurlijk na 2 maanden ineens cf's zijn door middel van bb-edelen in zijn cluster fuck logic :confused:
 

DeletedUser75910

Guest
Er waren niet eens barbs in je cluster :p Enkel jij en je MB en idd zoals Daan zegt. Die cf's zijn verkregen geweest bij eerdere massa's :)

Jullie hebben wel barbs gepakt in het midden van Adi zijn cluster of niet? :p
 
Bovenaan