Top/Flop stammen

DeletedUser

Guest
hahaha lol. Er zijn zat mensen op tw die mij kennen. En genoeg mensen weten wat ze echt aan mij hebben ;)
Jij bent een grote flop die zich met mooie praatjes op Rang 1 accounts weet te krijgen.
Een grote flop, die wanneer het em te heet onder de voeten word stopt, of stabbed. Verder heb ik nog nooit wat van je gezien op het spel. Op w26 speelde je in elk geval niks klaar :eek:
Terwijl oh zo goed was, nou jij bent gewoon een idioot met waan ideeën

Geen idee waar je het over hebt met w26, maar het zal wel. Stabben doe ik niet aan en met mooie praatjes op een rang 1 acc komen?? What do u mean by that:confused::confused:
 
Reactiescore
1.367
Je bent een simpele noob paul, niemand mag je en niemand moet je. Je hebt nooit enige prestaties geleverd en je staat bekent als stabber.
 

DeletedUser62436

Guest
Man Je weet donders goed waar ik het over heb. Zoals ik al zei, het ging niet lekker bij ons dus wat doet paul? solliciteren bij de vijand en binnen de kortste keren zijn stammies aanvallen.
Verder kennen meerdere mensen in glory je van verschillende werelden, en op elk van die werelden heb je je belachelijk gedragen. Als zoveel mensen het zeggen dat ga ik dat zeker geloven ja, zeker als ik het zelf ook gezien heb.
 

DeletedUser

Guest
Man Je weet donders goed waar ik het over heb. Zoals ik al zei, het ging niet lekker bij ons dus wat doet paul? solliciteren bij de vijand en binnen de kortste keren zijn stammies aanvallen.
Verder kennen meerdere mensen in glory je van verschillende werelden, en op elk van die werelden heb je je belachelijk gedragen. Als zoveel mensen het zeggen dat ga ik dat zeker geloven ja, zeker als ik het zelf ook gezien heb.

Zoals :O
 

DeletedUser

Guest
En jij bent? Niemand kent je, ik speel jou vierkant weg noob

Wish you good luck with that ;) Ik heb nog nooit van je gehoord. Dus als je werkelijk zo goed was als je zelf zegt dat je bent dan had dat vast anders geweest :rolleyes: voor zover ik weet krijg je met praatjes je vijand niet onder de grond, dus laat maar zien dat je Markje wegspeelt. Vanaf ik hem ken is dat niet meer voorgekomen namelijk ;)
 

DeletedUser

Guest
Dat verandert niks aan wat Danny zegt. Hij heeft gelijk over jou, doet pijn he Pol?

Jij bent ook al achterlijk:O

Hij noemde mij zojuist en slechte speler zonder kwaliteiten, nou een speler die dikke winst maakt op zijn winnende stam is zo slecht nog niet dan toch:eek:, of beweer jij ook al dat mental noob is?
 

DeletedUser62436

Guest
Juh is goed alleen word ik massaal uitgedaagd hier voor een sappige discussie;)

Nee er word massaal gevraagd op je kan ophoepelen. zoals ik op skype al zei, we moeten je hier niet...
Vind ook facking triest dat infect je achter onze rug om nog aanneemt ook. Terwijl wij al gemeld hadden wat het geval is. Maarja, tis dat ik geen leider ben in Glory, anders had infect het wel gemerkt wat mij betreft.
 

DeletedUser73163

Guest
Nee er word massaal gevraagd op je kan ophoepelen. zoals ik op skype al zei, we moeten je hier niet...
Vind ook facking triest dat infect je achter onze rug om nog aanneemt ook. Terwijl wij al gemeld hadden wat het geval is. Maarja, tis dat ik geen leider ben in Glory, anders had infect het wel gemerkt wat mij betreft.

doet glory mee met een mass op papi :p

nee grapje. even serieus... je hebt wel een punt :x
 
Reactiescore
1.367
Kom jij maar lekker tegen ons aanliggen rise against, als dat zorgt dat je kapt met dit gejank moet je maar lekker je best doen. One heeft ook nog wat hulp nodig geloof ik dus dat zou een win win situatie zijn.

Jij bent Ez

Dan stelt jou w37 winst wel erg weinig voor als je mijn stats met die winnende stam vergelijkt:


http://nl.twstats.com/nl37/index.php?page=player&mode=conquers&id=1939969

Doet pijn he danny:D:D:D


Trouwens, paul heeft een Mental account gehacked, dat we er even van op de hoogte zijn.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
241
Waar speelde je op w26?
 

DeletedUser40193

Guest
AW: Re: Top/Flop stammen

Waar speelde je op w26?

In SPIKE. Ben er fier op dat ik meegedaan heb aan de boycotactie. Had jij beter ook gedaan ipv w26 serieus te spelen. Nu spammen we gewoon lekker allemaal PP en vinden het maar normaal.
 

DeletedUser62436

Guest
Re: AW: Re: Top/Flop stammen

In SPIKE. Ben er fier op dat ik meegedaan heb aan de boycotactie. Had jij beter ook gedaan ipv w26 serieus te spelen. Nu spammen we gewoon lekker allemaal PP en vinden het maar normaal.

alsof die boycot ooit gewerkt had :p
 
Bovenaan