Top/Flop stammen?

DeletedUser39679

Guest
Classic 6 was smoke een van de betere. Hij moest het helaas opnemen tegen 3 spelers die een totale waarde hadden minimaal 9x zo groot als hem. Dat betekend ook iets meer clears. Hij hield heel lang stand, maar soms zijn je def troepen op en is het klaar.

Een van de betere. Overdrijven is ook een kunst.
Destijds was ook een discussie. De stam die achter hem stond had weer een waarde van 10 keer zo groot als die 3 spelers. Verder waren zijn tegenstanders ook niet van hoge kwaliteit.

Nu wil ik niet arrogant doen of opscheppen, maar Death By A 1000 cuts heeft de hele startfase rang 1 ODD gestaan. We zijn nog gewoon rang 12 ge-eindigt. En dat onderhand zonder stamdef. Zeker omdat het in begin niet aanwezig was.
 

DeletedUser

Guest
Een van de betere. Overdrijven is ook een kunst.
Destijds was ook een discussie. De stam die achter hem stond had weer een waarde van 10 keer zo groot als die 3 spelers. Verder waren zijn tegenstanders ook niet van hoge kwaliteit.

Nu wil ik niet arrogant doen of opscheppen, maar Death By A 1000 cuts heeft de hele startfase rang 1 ODD gestaan. We zijn nog gewoon rang 12 ge-eindigt. En dat onderhand zonder stamdef. Zeker omdat het in begin niet aanwezig was.

Fmcedric was wel degelijk 'van hoge kwaliteit', maar hij was niet bepaald actief.
 

DeletedUser51839

Guest
Die stam zijt er echt zot zalig pro uit :cool:

kingdom niels2 vandaag om 13:45 uur
wilt u in onze stam u groot ongelofelijk snel wss door premium punten gebruik maar we kunnen wel iemand als jij gebruiken!

grtz kn2
 

DeletedUser

Guest
Die stam zijt er echt zot zalig pro uit :cool:

kingdom niels2 vandaag om 13:45 uur
wilt u in onze stam u groot ongelofelijk snel wss door premium punten gebruik maar we kunnen wel iemand als jij gebruiken!

grtz kn2

(clap) joinen zou ik zeggen!
 

DeletedUser73844

Guest
Een van de betere. Overdrijven is ook een kunst.
Destijds was ook een discussie. De stam die achter hem stond had weer een waarde van 10 keer zo groot als die 3 spelers. Verder waren zijn tegenstanders ook niet van hoge kwaliteit.

Nu wil ik niet arrogant doen of opscheppen, maar Death By A 1000 cuts heeft de hele startfase rang 1 ODD gestaan. We zijn nog gewoon rang 12 ge-eindigt. En dat onderhand zonder stamdef. Zeker omdat het in begin niet aanwezig was.

Ik denk dat je hun hiermee tekort doet. De stam Height werd vanaf het begin al van alle kanten aangevallen. Jullie als Smooi zijnde hadden niet de hoogste ODD. Hierbij komt kijken dat jullie vele malen groter waren dan smoking herb. pecentueel hebben jullie het dus stukken makkelijker gehad en minder gedaan. Verder lag herb op een soort schiereiland en had ongeveer 60% vijandelijk gebied. Voor zover ik me kan herrineren had jij maar 25%.
 

DeletedUser48745

Guest
Ik denk dat je hun hiermee tekort doet. De stam Height werd vanaf het begin al van alle kanten aangevallen. Jullie als Smooi zijnde hadden niet de hoogste ODD. Hierbij komt kijken dat jullie vele malen groter waren dan smoking herb. pecentueel hebben jullie het dus stukken makkelijker gehad en minder gedaan. Verder lag herb op een soort schiereiland en had ongeveer 60% vijandelijk gebied. Voor zover ik me kan herrineren had jij maar 25%.

Onzin. De meesten van Height hadden een heerlijke rimligging zonder tegenstand :eek:. Smooi had wel degelijk het hoogste ODD, eerst door DBA1000C, later nog Ours die het flink opkrikte. Als iemand ons ingehaald had was het Bruce wel, wiens ODD door onze aanvallen is gecreeerd. Tgoh, dat wij een stuk sneller in de core groeiden dan herb in de rim is toch niet onze fout? Ons vijandelijk gebied was in de beginfase zo'n 70%, er waren slechts weinig kanten waar geen vijanden waren.
 

DeletedUser39679

Guest
Ik denk dat je hun hiermee tekort doet. De stam Height werd vanaf het begin al van alle kanten aangevallen. Jullie als Smooi zijnde hadden niet de hoogste ODD. Hierbij komt kijken dat jullie vele malen groter waren dan smoking herb. pecentueel hebben jullie het dus stukken makkelijker gehad en minder gedaan. Verder lag herb op een soort schiereiland en had ongeveer 60% vijandelijk gebied. Voor zover ik me kan herrineren had jij maar 25%.

Tekort doe. Ik heb spelers als The Dawn nog geholpen. Spelers als Hell the Sequel die wel gewoon overwinnen naar massa's. Dus wie doe ik tekort.
Verder heb jij de beginfase zo te zien niet gevolgd/gespeeld. Smooi had het veel zwaarder dan Height. Daardoor had Height ook rang 1. Spelers als Ours is the Fury had ook nog een hogere ODD dan de leden van Height. Die werden weg gespeeld alsof je van kleine kinderen een lolly afpakt.

Verder had Height een zeer compact cluster. Smoking lag inderdaad buiten dit cluster. Maar dit is zijn eigen keuze geweest. Ook had Smoking een barbarenzee in zijn cluster. Nogal makkelijk aanvallen, en moeilijk verdedigen zo. Dus ja, allemaal factoren die nog steeds ''eigen schuld'' zijn.
 

DeletedUser

Guest
De beginfase heb ik inderdaad niet volledig meegemaakt, ik ben een maand later ingestapt en stond ook in de top 10 met defensen. En ik denk dat rim wel degelijk nadelen heeft op de classic wereld. Wanneer je een dorp verovert ben je 7 dagen bezig met opbouwen en legers ontwikkelen. Een core dorp is echter al uitgebouwd en staat na 2,5 dag een mooie full clear in. Verder kan je denk ik pas oordelen als je qua punten gelijk staat en het 1 tegen 1 moet uitvechten. Ik denk dat het van beide kanten moeilijk oordelen is. Verder was het ook jammer dat de halve wereld BG of NAP waren, dit zorgde voor een vertekende strijd die alsnog is verloren.

Verder zeker mijn complimenten richting de Smooi groep, ze hadden een zeer sterke groep en raasde als een trein over de spelers heen.

Gaat er meer om dat de betere spelers meestal in de core liggen waardoor het moeilijker is om te edelen.
Rimspelers zijn vaak inactief en die dorpen kan je meestal ook makkelijk overnemen, zo lukte het toch bij mij vorige classic (a).
Enigste nadeel van de rim ligt in de defensie, de afstanden zijn groter waardoor OS later aankomt.
 

DeletedUser

Guest
Nooit geflopt? enkel gestopt onder stamdruk of terug gekomen zonder troepen na zware backstab?
dwaasje...

W34 ben je anders ook gewoon geadeld. Net als NLC6.



Ik denk dat je hun hiermee tekort doet. De stam Height werd vanaf het begin al van alle kanten aangevallen. Jullie als Smooi zijnde hadden niet de hoogste ODD. Hierbij komt kijken dat jullie vele malen groter waren dan smoking herb. pecentueel hebben jullie het dus stukken makkelijker gehad en minder gedaan. Verder lag herb op een soort schiereiland en had ongeveer 60% vijandelijk gebied. Voor zover ik me kan herrineren had jij maar 25%.

Hoezo van alle kanten aangevallen? Ze hadden rim safezone en waren vele malen groter dan de spelers die smoke aanvielen. Daarnaast riep de helft dat het o zo saai was, genoeg safezone dus. Herb verloor vanaf het begin al dorpen, van lang standhouden was helemaal geen sprake. Hij kwam af met iets in de aard van 'haha, ik mol veel troepen', maar intussen verloor hij wel gewoon dorpen.

Dat hij dan nu hypocriet komt zeggen dat hij veel spelers ziet posten die gefaald zijn, terwijl hij zelf ook gefaald was (mogen zij niet posten misschien?) is gewoonweg lachwekkend. Al helemaal gezien ze niet eens arrogant doen ofzo, dan zou ik het nog kunnen begrijpen.

Vorige classic was het makkelijker dan normaal tegen een overmacht door de edels die niet goedkoop herbouwd kunnen worden. En dan speelde tutti ook nog eens tegen matige spelers op zijn best, die niet eens zoveel groter waren.
 

DeletedUser

Guest
Een van de betere. Overdrijven is ook een kunst.
Destijds was ook een discussie. De stam die achter hem stond had weer een waarde van 10 keer zo groot als die 3 spelers. Verder waren zijn tegenstanders ook niet van hoge kwaliteit.

Nu wil ik niet arrogant doen of opscheppen, maar Death By A 1000 cuts heeft de hele startfase rang 1 ODD gestaan. We zijn nog gewoon rang 12 ge-eindigt. En dat onderhand zonder stamdef. Zeker omdat het in begin niet aanwezig was.

ugh nee hoor deze jongen stond in de beginfase rang 1 ODD :) jullie 2e!!
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Hoeveel accounts had je ook alweer op classic 6?:eek:
 

DeletedUser

Guest
verklap da nou niet, straks moet ik op 100 accs spelen, veeeel te druk man!
 
Bovenaan