Top/Flop stammen?

DeletedUser

Guest
De stammen die er tot nog toe leuk uitzien

- We Can. Dit is denk ik de stam die het het ver gaat schoppen. Hier zitten geloof ik ook De Joey, SV en de andere mensen die de laatste 4 classics wonnen. De leden staan nu vrijwel allemaal weer in de top en er is nog plaats voor 2 recruits.

Vooralsnog---> Top

- Mount lijkt me ook een leuke stam. Dit lijkt me niet de echte top maar er zitten toch goede en bekende rusher in zoals Rachel Green & Ultimate Revenge. Van kast weet ik niks. Bruno lijkt me eerder een flop gezien de soap die zich nu al op het account afspeelt en het AF gedag.

- Nolife lijkt eerder ook een subtop stam. Er zitten een paar bekende spelers in van de afgelopen classics. Tot nog toe kan ik hier niet heel veel zinnigs over zeggen.

Wat vinden jullie van mijn lijstje?
 
Reactiescore
86
Ik vind het interessant hoe in We Can. de spelers zitten die de laatste 4 classics hebben gewonnen als dat groepje spelers niet steeds dezelfde waren:p. Is overigens al eens gezegd dus je maakt dezelfde fout nu al voor de 2e keer:p.
 

DeletedUser39679

Guest
De stammen die er tot nog toe leuk uitzien

- We Can. Dit is denk ik de stam die het het ver gaat schoppen. Hier zitten geloof ik ook De Joey, SV en de andere mensen die de laatste 4 classics wonnen. De leden staan nu vrijwel allemaal weer in de top en er is nog plaats voor 2 recruits.

Vooralsnog---> Top

Kennen wij elkaar? En nee, speel nog niet ivm stage. Dus weet nog niet of ik ga starten.
 

DeletedUser

Guest
Kennen wij elkaar? En nee, speel nog niet ivm stage. Dus weet nog niet of ik ga starten.

Nee. Maar ik loop ook maar wat te speculeren hoor in dit topic en het top/flopspelers topic. Momenteel toch ook het doel van het topic? :p

Probeer gewoon wat toe te voegen in plaats van enkel spamposts te maken.
 

DeletedUser39679

Guest
Nee. Maar ik loop ook maar wat te speculeren hoor in dit topic en het top/flopspelers topic. Momenteel toch ook het doel van het topic? :p

Jazeker is dat de bedoeling. Brengt het forum nog een beetje tot leven. Maar ik geef gewoon even netjes antwoord.

En een kleine toevoeging, op classic 5 hebben we als stam niet gewonnen. En classic 2 ook niet.
 

DeletedUser51839

Guest
Stammen van 6, kan je evengoed zonder stam spelen :eek:
Moest het niet zijn dat 20 % van de wereld wel wat veel is voor alleen te nemen :/
 

DeletedUser69623

Guest
Jazeker is dat de bedoeling. Brengt het forum nog een beetje tot leven. Maar ik geef gewoon even netjes antwoord.

En een kleine toevoeging, op classic 5 hebben we als stam niet gewonnen. En classic 2 ook niet.

Zaten jullie op CL1 bij DoM in de stam? En is daarna ruzie in de tent ontstaan?
 

DeletedUser69623

Guest
Ooit nog iets van DoM gehoord eigenlijk???? Ik weet dat die op CL3 het nog geprobeerd heeft maar heb daarna niks meer van hem gezien?
 
Reactiescore
2.039
Nlc 4/5 (weet niet meer welke) probeerde hij het ook en werd ie gebanned voor zn dubbelaccs, kneus dat het is

Stammen van 6, kan je evengoed zonder stam spelen :eek:
Moest het niet zijn dat 20 % van de wereld wel wat veel is voor alleen te nemen :/

lol wat een onzin, dit onderscheidt juist het kaf van het koren.
 
Bovenaan