Top/Flop stammen?

Nomen est omen

Speed Kampioen 2013 (Goud) 2014 (Zilver)
Reactiescore
2
Nlc 4/5 (weet niet meer welke) probeerde hij het ook en werd ie gebanned voor zn dubbelaccs, kneus dat het is



lol wat een onzin, dit onderscheidt juist het kaf van het koren.

ludo pwnde anders wel vrij hard classic 1 en 2 :rolleyes:
 

Nomen est omen

Speed Kampioen 2013 (Goud) 2014 (Zilver)
Reactiescore
2
Nee, z'n co's pwnden de klessiks en hij nam alle credits. ;)

uhuh en zn co's pwnde zeker ook classic 1 en 3 ?
hij komt 3 classics op rij als veruit de beste uit de start en het ligt aan zn co's ?
 

Nomen est omen

Speed Kampioen 2013 (Goud) 2014 (Zilver)
Reactiescore
2
Uhh ja? Het waren geen van al individuele prestaties, misschien moet je zijn toenmalige co's er nog maar eens naar vragen.

maar als hij 3 keer andere co's heeft en het 3 keer lukt, dan zal zijn aandeel toch zeker aanzienlijk zijn.
3 keer eerste starten is niet niks...
Kan je hem nog zo'n debiel vinden, maar dat moet je m geven.
Ik ken persoonlijk de details van de verhalen niet en alleen zijn kant, maar het is toch zeker een uitermate bekwame speler als je het mij vraagt.
 

Nomen est omen

Speed Kampioen 2013 (Goud) 2014 (Zilver)
Reactiescore
2
Reactiescore
2.039
No comment
emoticon-0136-giggle.gif
 

DeletedUser69623

Guest
maar als hij 3 keer andere co's heeft en het 3 keer lukt, dan zal zijn aandeel toch zeker aanzienlijk zijn.
3 keer eerste starten is niet niks...
Kan je hem nog zo'n debiel vinden, maar dat moet je m geven.
Ik ken persoonlijk de details van de verhalen niet en alleen zijn kant, maar het is toch zeker een uitermate bekwame speler als je het mij vraagt.

Ludo had heel veel slaafjes, die alles voor hem deden. En zoals dutchgangster al zegt, hij eiste alle eer op. Maar het kwam vaak niet door hem, zijn co's deden 95% van het werk en als er dan eens iets fout ging werden ze gekickt of kregen ze een enorme uitbrander van Ludo. Terwijl hij zelf geen zak deed. (Heb dit van verschillende mensen vernomen)
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Iemand moet de slaafjes bij elkaar roepen en aantwerk zetten.
 

Nomen est omen

Speed Kampioen 2013 (Goud) 2014 (Zilver)
Reactiescore
2
Ludo had heel veel slaafjes, die alles voor hem deden. En zoals dutchgangster al zegt, hij eiste alle eer op. Maar het kwam vaak niet door hem, zijn co's deden 95% van het werk en als er dan eens iets fout ging werden ze gekickt of kregen ze een enorme uitbrander van Ludo. Terwijl hij zelf geen zak deed. (Heb dit van verschillende mensen vernomen)

dus dat lukt hem 3 classics op rij met elke keer andere co's? sorry maar als je niet in ziet dat dat een beetje een sterk verhaal is dan snap ik je echt niet.

Daarbij is het ook een kunst om mensen zo aan te sturen dat t wel op jou manier gedaan word, ludo had altijd vrij sterke ideeen over hoe hij dingen wou zien gebeuren. je kan zeggen wat je wil, maar hij is een slimme speler.
 

Deleted User - 487958296

Guest
dus dat lukt hem 3 classics op rij met elke keer andere co's? sorry maar als je niet in ziet dat dat een beetje een sterk verhaal is dan snap ik je echt niet.

Daarbij is het ook een kunst om mensen zo aan te sturen dat t wel op jou manier gedaan word, ludo had altijd vrij sterke ideeen over hoe hij dingen wou zien gebeuren. je kan zeggen wat je wil, maar hij is een slimme speler.

Ja jij startte ook een paar classics op rij hard, jij bent toch ook niet goed :rolleyes:
 

DeletedUser48745

Guest
dus dat lukt hem 3 classics op rij met elke keer andere co's? sorry maar als je niet in ziet dat dat een beetje een sterk verhaal is dan snap ik je echt niet.

Daarbij is het ook een kunst om mensen zo aan te sturen dat t wel op jou manier gedaan word, ludo had altijd vrij sterke ideeen over hoe hij dingen wou zien gebeuren. je kan zeggen wat je wil, maar hij is een slimme speler.

Ik snap je beredenering, maar als je eens kijkt naar wie zijn co's waren dan zal je zelf ook wel begrijpen hoe hij 3x rank 1 startte.
 

DeletedUser39679

Guest
Ooit nog iets van DoM gehoord eigenlijk???? Ik weet dat die op CL3 het nog geprobeerd heeft maar heb daarna niks meer van hem gezien?

Jazeker heb ik van DOM gehoord. Ik mocht hem zelfs een lange tijd graag. Destijds lachte Sebastian Valmont en Amokro etc mij al uit, dat ik zo vrijwillend was. Toevallig nog met DOM gesproken op de dag dat de classic 7 begon.

Nlc 4/5 (weet niet meer welke) probeerde hij het ook en werd ie gebanned voor zn dubbelaccs, kneus dat het is

lol wat een onzin, dit onderscheidt juist het kaf van het koren.

Classic 3 hebben Sebestian Valmont en ik hem verslagen. Op Classic 4 is die gebanned.

ludo pwnde anders wel vrij hard classic 1 en 2 :rolleyes:

Klopt, en classic 1 ook nog van 9/10 solo. Op Classic 2, en ook in begin van 3 dus, had die beastenco's.

Nee, z'n co's pwnden de klessiks en hij nam alle credits. ;)

Eigenlijk heeft die veel weg van Sebastian Valmont dus:D

uhuh en zn co's pwnde zeker ook classic 1 en 3 ?
hij komt 3 classics op rij als veruit de beste uit de start en het ligt aan zn co's ?

Classic 1 speelde die in begin met Brian. Ook één beast. Alleen Brian heeft volgens mij nog nooit verder gespeeld dan 10 dorpen. Dus vanaf toen alleen.

Classic 2 had die een Jeroen als co, ekt een beast. Speelde later ook vaker met MarcTheSwaggurBoy.

Classic 3 hetzelfde als 2, maar toen maar voor korte duur.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
ludo is ook best wel aardig hoor, beetje zelfoverschattend wel
 

DeletedUser

Guest
Ik vond hem ook altijd wel lachen op het AF. Bouwde tenminste wat sfeer hier.

Weet iemand of die deze wereld speelt?
 

DeletedUser69623

Guest
dus dat lukt hem 3 classics op rij met elke keer andere co's? sorry maar als je niet in ziet dat dat een beetje een sterk verhaal is dan snap ik je echt niet.

Daarbij is het ook een kunst om mensen zo aan te sturen dat t wel op jou manier gedaan word, ludo had altijd vrij sterke ideeen over hoe hij dingen wou zien gebeuren. je kan zeggen wat je wil, maar hij is een slimme speler.

Ik heb ook nergens gezegd dat het geen slimme of goede speler is, ik ben ook van mening dat het een zeer goede speler is. Maar hij heeft wel zijn mankementen en niet iedereen kan met hem overweg(laat ik het zo maar zeggen ;)). En natuurlijk is het knap om dat 3 classics achter elkaar te doen, maar ik denk dat ook niemand zegt dat het geen goede prestatie is. Alleen moeten zijn prestaties wat gerelativeerd worden door het feit dat hij veelal zeer goede co's had.
 
Bovenaan