Top/flop stammen

  • Topicstarter The striped pyjama
  • Startdatum

DeletedUser

Guest
Slaat nergens op.
Als hij niet geinternd had, dan had level de dorpen genomen en dan was het front ook evengroot geweest...
 

Deleted User - 487958296

Guest
Ik zeg niet dat ik het een rare beslissing vind. Ik zeg dat ik het raar vind dat je komt zeggen dat jij het een saaie wereld vindt als je het er daar zelf naar hebt gemaakt.

Overigens, je hebt weinig tijd ivm de examens (zeg je). Door de intern van LPB en The Dawn heb je nu juist sneller een groter front, ondanks dat je dus minder tijd hebt.

Een echte baas begint gewoon op een wereld tijdens ze examens :cool:
 

DeletedUser

Guest
Edels teveel?
Dit is dé manier om er vanaf te komen.

e5hcnn.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser39679

Guest
Height zijn wij gejoined op het moment dat enkel Lpb en the dictator er in zaten, op dat moment hadden wij een mooi front met the dawn en een potentieel front met krieg of eventueel zelfs smooi.
Er was geen vuiltje aan de lucht op dat moment. Dit veranderde toen met the dawn ging recruiteren, waar wij vel op tegen waren.

Oké, dat was ik inderdaad vergeten. Excuus;)
 

DeletedUser

Guest
Waarom zou ik een vijand die mijn kant op komt en vervolgens mij gaat aanvallen dorpjes gratis laten pakken waar ik hem ook voor kan laten vechten?

Omdat het toch niets meer uitmaakt en de wereld binnenkort eindigt. Daarnaast, je wou zo graag actie, kon je toch ook perfect op die accounts deffen in plaats van te internen? Je klaagt dat de wereld zo saai is en dat je geen tegenstand hebt, maar doet er zelf wel alles aan om die mogelijke tegenstand zoveel mgoelijk te vermijden/

Over een contradictie gesproken.
 

Nomen est omen

Speed Kampioen 2013 (Goud) 2014 (Zilver)
Reactiescore
2
Ik zeg niet dat ik het een rare beslissing vind. Ik zeg dat ik het raar vind dat je komt zeggen dat jij het een saaie wereld vindt als je het er daar zelf naar hebt gemaakt.

Overigens, je hebt weinig tijd ivm de examens (zeg je). Door de intern van LPB en The Dawn heb je nu juist sneller een groter front, ondanks dat je dus minder tijd hebt.
sneller een groter front maar aan de andere kant moeten zij wel vechten voor dorpen die ze anders gratis hadden gehad, lijkt me in dat geval nogsteeds verstandiger die dorpen gewoon te pakken.
Omdat het toch niets meer uitmaakt en de wereld binnenkort eindigt. Daarnaast, je wou zo graag actie, kon je toch ook perfect op die accounts deffen in plaats van te internen? Je klaagt dat de wereld zo saai is en dat je geen tegenstand hebt, maar doet er zelf wel alles aan om die mogelijke tegenstand zoveel mgoelijk te vermijden/

Over een contradictie gesproken.
Dus ik moet op accounts deffen waarvan de bespeler niet eens de vv komt afgeven en die helemaal in puin zijn terwijl het ook een paar dagen later kan met een account dat wel gewoon op orde staat ?

Lees eens terug en dan weet je dat het niet waar is dat we de actie vermijden maar dat we die juist op zoeken. Door stambeslissingen hebben wij geen front gekregen waar we dat non stop geporbeerd hebben te krijgen.
Bullshit dus dat we t zouden vermeiden.
 

Deleted User - 2248860

Guest
Die accounts kregen een massa en verloren op die eerste dag al massaal veel dorpen en waren zo goed al volledig gecleared, buiten een stuk van hun midden. Daar gaan deffen was onbegonnen werk, door ze te gaan internen groeiden we juist naar de vijand toe, dus neen, helemaal geen contradictie. Wij wouden al sinds het begin op elk mogelijk front gaan vechten, maar die ijver werd ons door de stamleiding ontnomen. Nu we eindelijk een front hebben (na da met ZO dan) vind ik het wel weer leuk, krijgen geregeld een massa en dat maakt het wel leuk. Maar voor Melle is dat niet zo aangezien die in zijn examenperiode zit en dus zo veel mogelijk tijd in zijn schoolwerk wilt steken. Zeggen dat wij de wereld voor onszelf saai wouden maken is lulkoek.
 

Deleted User - 2248860

Guest
Dat het zo een snelle wereld is zorgt er ook voor dat het edelen enorm snel gaat, dus flauw argument.
 
Reactiescore
2.039
Mits de accounts van de vijand 24/7 aanvielen en de nb korter was zou dit kloppen ja.
Toch is dit in verhouding niet zo, en aangezien de accs ook veel groter waren dan de aanvallers zullen ze ook nooit meteen het hele acc kunnen edelen. Dodge een dagje de clears en je hebt alweer een kwart defje. ;)
 

DeletedUser26659

Guest
Mits de accounts van de vijand 24/7 aanvielen en de nb korter was zou dit kloppen ja.
Toch is dit in verhouding niet zo, en aangezien de accs ook veel groter waren dan de aanvallers zullen ze ook nooit meteen het hele acc kunnen edelen. Dodge een dagje de clears en je hebt alweer een kwart defje. ;)


Vooral toen we op tgd bezig waren, toen hadden ik en final samen nog geen 100 clears, het heeft ook ongeveer 1 maand geduurd voordat we hem weg geadeld hadden hier was meer dan voldoende tijd om samen met de stam een verdedigend plan te maken of zelfs aanvallend :) maar hier werd eerst de weg van de minste weerstand gekozen, een gezamenlijk aanval op smooi zoals we al weten :)
 

DeletedUser

Guest
sneller een groter front maar aan de andere kant moeten zij wel vechten voor dorpen die ze anders gratis hadden gehad, lijkt me in dat geval nogsteeds verstandiger die dorpen gewoon te pakken.

Dus ik moet op accounts deffen waarvan de bespeler niet eens de vv komt afgeven en die helemaal in puin zijn terwijl het ook een paar dagen later kan met een account dat wel gewoon op orde staat ?

Lees eens terug en dan weet je dat het niet waar is dat we de actie vermijden maar dat we die juist op zoeken. Door stambeslissingen hebben wij geen front gekregen waar we dat non stop geporbeerd hebben te krijgen.
Bullshit dus dat we t zouden vermeiden.

Die accounts kregen een massa en verloren op die eerste dag al massaal veel dorpen en waren zo goed al volledig gecleared, buiten een stuk van hun midden. Daar gaan deffen was onbegonnen werk, door ze te gaan internen groeiden we juist naar de vijand toe, dus neen, helemaal geen contradictie. Wij wouden al sinds het begin op elk mogelijk front gaan vechten, maar die ijver werd ons door de stamleiding ontnomen. Nu we eindelijk een front hebben (na da met ZO dan) vind ik het wel weer leuk, krijgen geregeld een massa en dat maakt het wel leuk. Maar voor Melle is dat niet zo aangezien die in zijn examenperiode zit en dus zo veel mogelijk tijd in zijn schoolwerk wilt steken. Zeggen dat wij de wereld voor onszelf saai wouden maken is lulkoek.


Ik vind het gewoonweg onzin wat jullie lopen te verkondigen. Er waren genoeg mogelijkheden om actie te krijgen, de accounts van jullie stamgenoten bijvoorbeeld. LPB (geloof ik), The Dawn, dat account waar tutti eerst op speelde, ... konden jullie allemaal op gedeffed/aangevallen hebben. Of jullie hebben dat niet gedaan, en moeten dus nu ook niet komen zeggen dat de wereld saai was en er geen actie was, of jullie hebben het wel gedaan maar het mislukte, in welk geval jullie ook niet moeten klagen maar jezelf eerder gelukkig prijzen.

Er is altijd actie te vinden voor iemand die het echt wilt.
 

DeletedUser66265

Guest
in princiepe waar, maar de actie via een vv account opzoeken is toch anders (vind ik) dan de actie met je eigen opgebouwde account opzoeken. Dat laatste vind ik leuker, vv gaat snel vervelen.
 

DeletedUser

Guest
Ja, maar moeten ze niet afkomen van "we hebben alles gedaan om de actie op te zoeken", want dat hebben ze duidelijk niet.
 
Bovenaan