Top/flop stammen

  • Topicstarter The striped pyjama
  • Startdatum

DeletedUser26659

Guest
Dodgen gebeurd pas wanneer de muren 0 zijn en dan komen de her-stacks :)
 

DeletedUser26659

Guest
Ondersteuning 638 (479|566) C54 Quality (578|498) C45 JustQuality 120.1 vandaag om 11:24:29 uur 0:55:47

Klopt :)
 

DeletedUser10875

Guest
Hmm, dan lopen mijn 28 treintjes vast daar op dood :D

Niet dat me dat uit maakt.. Ze wilden actie.. krijgen ze die. Wat dood gaat is mooi voor zijn adelslachter.
 

Nomen est omen

Speed Kampioen 2013 (Goud) 2014 (Zilver)
Reactiescore
2
Vooral toen we op tgd bezig waren, toen hadden ik en final samen nog geen 100 clears, het heeft ook ongeveer 1 maand geduurd voordat we hem weg geadeld hadden hier was meer dan voldoende tijd om samen met de stam een verdedigend plan te maken of zelfs aanvallend :) maar hier werd eerst de weg van de minste weerstand gekozen, een gezamenlijk aanval op smooi zoals we al weten :)
jullie zouden tgd internen en helpen tegen level was mij verteld.
Ik vind het gewoonweg onzin wat jullie lopen te verkondigen. Er waren genoeg mogelijkheden om actie te krijgen, de accounts van jullie stamgenoten bijvoorbeeld. LPB (geloof ik), The Dawn, dat account waar tutti eerst op speelde, ... konden jullie allemaal op gedeffed/aangevallen hebben. Of jullie hebben dat niet gedaan, en moeten dus nu ook niet komen zeggen dat de wereld saai was en er geen actie was, of jullie hebben het wel gedaan maar het mislukte, in welk geval jullie ook niet moeten klagen maar jezelf eerder gelukkig prijzen.

Er is altijd actie te vinden voor iemand die het echt wilt.
het is maar wat je leuk vind, deffen op iemand anders zijn acc waar het er dramatisch voor staat.
Dodgen gebeurd pas wanneer de muren 0 zijn en dan komen de her-stacks :)

uhuh, heb examens he.
Hmm, dan lopen mijn 28 treintjes vast daar op dood :D

Niet dat me dat uit maakt.. Ze wilden actie.. krijgen ze die. Wat dood gaat is mooi voor zijn adelslachter.
jij heb echt edels over >.<
thnx voor de actie, alleen een beetje vervelend geplanned zo in de examens. Wordt een lastige pil, maarja nog 6 dagen.
 

DeletedUser10875

Guest
jij heb echt edels over >.<
thnx voor de actie, alleen een beetje vervelend geplanned zo in de examens. Wordt een lastige pil, maarja nog 6 dagen.

Is nog niet eens alles. Kan nog genoeg maken. Eerst maar is zien hoeveel er nu blijven leven :D
 

DeletedUser26659

Guest
jullie zouden tgd internen en helpen tegen level was mij verteld.
Tegen Smooi. dat werd voorgesteld door Height dat klopt maar wij waren er vrijwel meteen op tegen dat we het eerst goed overlegd hebben is wat anders, daarnaast hebben we meer dan lang genoeg gewacht om aan tevallen en waren het jullie die begonnen op ons :)



het is maar wat je leuk vind, deffen op iemand anders zijn acc waar het er dramatisch voor staat.

Zoals ook al eerder gezegd was, zo slecht waren die accounts er niet aan toe, we hadden krap 50 clears tegen TGD en misschien een 150-200 clears tegen LPB geen idee hoe we dan 350 dorpen bij tgd en 700+ dorpen bij lpb hadden moeten clearen in 1/2 waves.


uhuh, heb examens he.

Schreew het van de daken want zo krijg je enkel meer tegenstanders :p

jij heb echt edels over >.<
Wij ook maar wil ze liever niet verliezen ^^ :p

thnx voor de actie, alleen een beetje vervelend geplanned zo in de examens. Wordt een lastige pil, maarja nog 6 dagen.

Zoals ik hierboven ook al zei het is enkel omdat jij zegt dat je druk bent met examens ben je natuurlijk gewoon een gewond dier en iedereen ruikt bloed (voor de mensen die op het forum komen dan :p
 

DeletedUser10875

Guest
Wij ook maar wil ze liever niet verliezen ^^ :p
Pussy :D

Zoals ik hierboven ook al zei het is enkel omdat jij zegt dat je druk bent met examens ben je natuurlijk gewoon een gewond dier en iedereen ruikt bloed (voor de mensen die op het forum komen dan :p

Nee, ze vonden het een saaie wereld. Geen actie, geen poging gedaan.
Dus wij zijn zo vriendelijk om daar wat aan te doen.
 

Nomen est omen

Speed Kampioen 2013 (Goud) 2014 (Zilver)
Reactiescore
2
Tegen Smooi. dat werd voorgesteld door Height dat klopt maar wij waren er vrijwel meteen op tegen dat we het eerst goed overlegd hebben is wat anders, daarnaast hebben we meer dan lang genoeg gewacht om aan tevallen en waren het jullie die begonnen op ons :)





Zoals ook al eerder gezegd was, zo slecht waren die accounts er niet aan toe, we hadden krap 50 clears tegen TGD en misschien een 150-200 clears tegen LPB geen idee hoe we dan 350 dorpen bij tgd en 700+ dorpen bij lpb hadden moeten clearen in 1/2 waves.




Schreew het van de daken want zo krijg je enkel meer tegenstanders :p


Wij ook maar wil ze liever niet verliezen ^^ :p



Zoals ik hierboven ook al zei het is enkel omdat jij zegt dat je druk bent met examens ben je natuurlijk gewoon een gewond dier en iedereen ruikt bloed (voor de mensen die op het forum komen dan :p
tijdens dat voorstel hebben jullie rustig door geedelt naar mijn weten aan tgd. Mij werd zelfs verteld dat jullie akkoord waren, TGD zou verdeeld worden over jullie en the dawn. Ik heb nog een poging gedaan hier om ook een stuk front te krijgen maar tegen de tijd dat ik gehoor kreeg hadden jullie alles al.

LPB was binnen 5 dagen helemaal op geedelt, weet niet precies hoe je had gewilt dat ik dat ging deffen dan ? in 5 dagen heb je net een keer je deff opgebouwd dus echt dikke onzin wat je hier uitkraamt he. Dan nog vond ik het niet waard om te deffen op een acc dat het zelf verneukt heeft, dat acc verdiende het niet te overleven en is met recht de grond ingeboord.
Het is niet een kwestie van geen actie willen bij deze maar gewoon een kwetie van het LPB niet te gunnen.

Hoeveel meer tegenstanders dan nu kunnen er nog bij komen dan ? Of ik nou wel of geen examens had, jullie waren toch wel gekomen. Slaat dus weeral nergens op deze opmerking.


Nee, ze vonden het een saaie wereld. Geen actie, geen poging gedaan.
Dus wij zijn zo vriendelijk om daar wat aan te doen.

Geen poging gedaan zeg je ? Dan verwijs ik je vriendelijk terug naar mijn andere 2 a 3 posts waarin ik uitvoerig uitleg hoe ik keer op keer geporbeerd heb een front te krijgen maar dat door beslissingen van de stam, waar ik het niet mee eens was, er nooit van is gekomen.
Het enige wat ik had kunnen doen was vv draaien, maar dat verdiende de accs waarvoor dat zou zijn niet na ons flink in de steek te laten.
 

DeletedUser10875

Guest
Geen poging gedaan zeg je ? Dan verwijs ik je vriendelijk terug naar mijn andere 2 a 3 posts waarin ik uitvoerig uitleg hoe ik keer op keer geporbeerd heb een front te krijgen maar dat door beslissingen van de stam, waar ik het niet mee eens was, er nooit van is gekomen.
Het enige wat ik had kunnen doen was vv draaien, maar dat verdiende de accs waarvoor dat zou zijn niet na ons flink in de steek te laten.

Dan zijn de meningen daar over verdeeld.

In Smooi zijn er ook een paar gevallen geweest waardoor 1 of meerdere personen geen front kregen.
Waren ze het niet mee eens.. dus doen we dat niet. Als 1 persoon ergens op tegen was.. ging het niet door.

Maar nu heb je nog even actie :D Wat is je adelslachter voor en na die tijd?
 

DeletedUser26659

Guest
tijdens dat voorstel hebben jullie rustig door geedelt naar mijn weten aan tgd. Mij werd zelfs verteld dat jullie akkoord waren, TGD zou verdeeld worden over jullie en the dawn. Ik heb nog een poging gedaan hier om ook een stuk front te krijgen maar tegen de tijd dat ik gehoor kreeg hadden jullie alles al.

LPB was binnen 5 dagen helemaal op geedelt, weet niet precies hoe je had gewilt dat ik dat ging deffen dan ? in 5 dagen heb je net een keer je deff opgebouwd dus echt dikke onzin wat je hier uitkraamt he. Dan nog vond ik het niet waard om te deffen op een acc dat het zelf verneukt heeft, dat acc verdiende het niet te overleven en is met recht de grond ingeboord.
Het is niet een kwestie van geen actie willen bij deze maar gewoon een kwetie van het LPB niet te gunnen.

Hoeveel meer tegenstanders dan nu kunnen er nog bij komen dan ? Of ik nou wel of geen examens had, jullie waren toch wel gekomen. Slaat dus weeral nergens op deze opmerking.

we hebben gewoon door geedeld omdat dit de bedoeling ook was in eerste instantie.
Toen kwam lpb opeens dat hij vv had geaccepteerd en dat we moest stoppen met edelen want jij en td zouden hier heen komen.

Na mijn weten zijn we nooit ergens mee akkoord gegaan. en daarnaast heeft tgd ZEER lang geduurd en in het begin toen we hem met een kleine 50 clears aanvielen deffde tgd ook nog gewoon en hadden jullie hem kunnen helpen, of vven of wat dan ook, je laat het nu blijken alsof je nooit naar je stamgenoten hebt gekeken.

Lpb ging inderdaad hard jij hielp ook mee en ook kwam ours helpen vanuit het noorden maar ook daar was zeker wat te doen bijvoorbeeld zijn inmense front stacken wat wij ook hadden gedaan bij mij en final :)

Toen je meerdere malen had verkondigd dat je examens had was de keuze wel heel makkelijk om iedere dag aantevallen inplaats van 1 grote actie ^^ :D
 

Nomen est omen

Speed Kampioen 2013 (Goud) 2014 (Zilver)
Reactiescore
2
Dan zijn de meningen daar over verdeeld.

In Smooi zijn er ook een paar gevallen geweest waardoor 1 of meerdere personen geen front kregen.
Waren ze het niet mee eens.. dus doen we dat niet. Als 1 persoon ergens op tegen was.. ging het niet door.

Maar nu heb je nog even actie :D Wat is je adelslachter voor en na die tijd?
Ja dat lijkt mij ook een normale gang van zaken, maar daar was geen gehoor naar.

Adelslachter (Zilver - Level 3)

Versla 350 edelmannen in een gevecht.

Volgende level: Versla 700 edelmannen!
552 / 700
552 / 700

geen idee wat hij eerst was.

we hebben gewoon door geedeld omdat dit de bedoeling ook was in eerste instantie.
Toen kwam lpb opeens dat hij vv had geaccepteerd en dat we moest stoppen met edelen want jij en td zouden hier heen komen.

Na mijn weten zijn we nooit ergens mee akkoord gegaan. en daarnaast heeft tgd ZEER lang geduurd en in het begin toen we hem met een kleine 50 clears aanvielen deffde tgd ook nog gewoon en hadden jullie hem kunnen helpen, of vven of wat dan ook, je laat het nu blijken alsof je nooit naar je stamgenoten hebt gekeken.

Lpb ging inderdaad hard jij hielp ook mee en ook kwam ours helpen vanuit het noorden maar ook daar was zeker wat te doen bijvoorbeeld zijn inmense front stacken wat wij ook hadden gedaan bij mij en final :)

Toen je meerdere malen had verkondigd dat je examens had was de keuze wel heel makkelijk om iedere dag aantevallen inplaats van 1 grote actie ^^ :D

Als mijn leider van alles tegen mij verteld wat niet waar is kan ik moeilijk gaan ingrijpen he?
ik was in de veronderstelling dat jullie een deel van tgd zouden pakken en wij een ander deel, kwam er pas achter dat het niet door ging toen tgd al dood was.

Enige bij wie ik had kunnen deffen was LPB, maar dat gunde ik hem gewoon weg niet aangezien hij het niet eens verdiende te overleven.

denk dat je vrij dom was geweest als je voor een grote actie was gegaan ;)
 

Nomen est omen

Speed Kampioen 2013 (Goud) 2014 (Zilver)
Reactiescore
2

DeletedUser26659

Guest
goeie 300 edels kunnen maken dan zou je de zet wel snappen :)

Daarnaast kunnen we er nog steeds over de 100 maken lol
 

DeletedUser26659

Guest
Wanneer is deze classic afgelopen weet niemand, dus wanneer de volgende zou beginnen zou het niet weten :p
 
Bovenaan