Top/flop stammen

  • Topicstarter The striped pyjama
  • Startdatum

DeletedUser

Guest
Zoals de titel zegt gaat die premade het halen? of komt er zoals altijd later een stam omhoog drijven :D?
 

DeletedUser61932

Guest
Welja.. is weinig discussie.

SE7EN
F.
SMOOI


Maar is niet omdat die nu aan top staan dat ze aan top zullen blijven staan.
 

DeletedUser

Guest
Zelf nog nooit een maximaal limiet van maar 6 spelers in een stam gezien.
Gaat nog interessant worden.
Zal me benieuwen hoeveel BG's/NAP's hierdoor extra gaan ontstaan.

Zelfs als er eindelijk geëdeld gaat worden, zie je nog niet meteen grote oorlogen onstaan ;)
 

DeletedUser68372

Guest
F. is een hoop gegroeid vanacht...Maar ja vraag me af of ze t wel volhouden
 

DeletedUser48278

Guest
Nog niets interessants gezien op stamgebied. Smooi, F. en SE7EN stellen in ieder geval weinig voor kan ik nu alvast zeggen. Child of a Prodigy is trouwens wel een heel erg Valmont-achtige naam. :D
 

DeletedUser47551

Guest
Nog niets interessants gezien op stamgebied. Smooi, F. en SE7EN stellen in ieder geval weinig voor kan ik nu alvast zeggen. Child of a Prodigy is trouwens wel een heel erg Valmont-achtige naam. :D

Hoe weet je dit? Zijn toch smooi bezig.
 

DeletedUser48278

Guest
Hoe weet je dit? Zijn toch smooi bezig.

Ik baseer dit ook nergens op hoor, ik heb geen inside info. Maar ik heb wel jarenlange ervaring met wereldstarts en ik heb in mijn leven genoeg stammen gezien om in te kunnen schatten of er goede spelers in zitten of niet. Echter heb ik ook al weer een tijd niet gespeeld, dus wellicht zit ik er ook wel naast hoor.
 

DeletedUser71860

Guest
Wij zijn geen massastam, en willen dit ook nooit worden.

Van het profiel van de stam Invictus (Inv.)
 

DeletedUser72342

Guest
Als je een stam van 6 leden maakt moet je ook " OS buiten de stam " afzetten. Anders heb je straks een 18 VS 6 situatie :)
 

DeletedUser25749

Guest
Ik denk dat er de komende uren veel gaat veranderen op de stammen ranglijst en dat er maar een paar stammen die nu in top 10 staan blijven staan
 
Reactiescore
1.530
Ik denk dat Smooi en F. het wel vol gaan houden zo, maar wie weet is er nog ergens lager op de ranglijst een interessante stam?!
 

DeletedUser

Guest
Ik denk dat Smooi en F. het wel vol gaan houden zo, maar wie weet is er nog ergens lager op de ranglijst een interessante stam?!

Check Mental eens, die gaan momenteel vrij hard.

Uiteraard onder mijn leiding :rolleyes:
 

DeletedUser67437

Guest
F. lijkt me zeker een goede stam veel activiteit en VVs en smooi weet ik niet precies
 
Bovenaan