Top/flop stam(men)

Reactiescore
28
Bewijs mijn ongelijk dan, ik hoor alleen zwakke pogingen hier om te doen alsof er niks van waar is. Maar een echte reactie met bewijzen? Zie er niks van.

En zelfvertrouwen heb ik meer als genoeg, zo steken naar mijn persoonlijkheid geven een teken aan van onmacht. Een onmacht die voorkomt, uit het feit dat je weet dat ik gelijk heb.

Van al jouw beweringen zie ik ook nergens bewijzen van. Jij bent de gene die dingen beweert, dus jij mag wel met bewijzen komen ;)
 

DeletedUser69628

Guest
Van al jouw beweringen zie ik ook nergens bewijzen van. Jij bent de gene die dingen beweert, dus jij mag wel met bewijzen komen ;)

Als je de wereld speelt/volgt, dan lijken de "standpunten" en "beweringen" van arachnophobia toch wel pittig accuraat :rolleyes:
 
Reactiescore
28
Als je de wereld speelt/volgt, dan lijken de "standpunten" en "beweringen" van arachnophobia toch wel pittig accuraat :rolleyes:

Zoals je het inderdaad zegt ja; "lijken". Ik zie nergens bewijzen van terug. Pure propaganda dit soort posts waar mensen dingen plaatsen zonder enige bewijzen.
 

DeletedUser78806

Guest
Van al jouw beweringen zie ik ook nergens bewijzen van. Jij bent de gene die dingen beweert, dus jij mag wel met bewijzen komen ;)

Heb ik niet 2 afbeeldingen gepost? Dacht dat die wel een prettig goed beeld gaven hoor. Maar zoals ik al zei, jij bent degene die niks ontkracht en mijn persoonlijkheid aanvalt. Zoals al eerder vermeld gebeurt dit alleen als mensen weten dat ze ongelijk hebben en op een andere manier proberen ze dan de spreker in discrediet te brengen. In jou geval heb jij duidelijk nooit aan propaganda gedaan, aangezien je basis fouten maakt. Daarbij geeft de vraag op het einde weer dat de lezer een eigen mening mag vormen, dat jij hieruit opmaakt dat je stam als flop word beschouwd, geeft duidelijk weer dat je geen vertrouwen hebt erin.:)
Zoals je het inderdaad zegt ja; "lijken". Ik zie nergens bewijzen van terug. Pure propaganda dit soort posts waar mensen dingen plaatsen zonder enige bewijzen.
Is het doel niet van propaganda dat je je tegenstanders in een slecht daglicht zet? En ze uit hun tent lokt? Want dat is precies wat er gebeurt is, en je hebt je rol perfect gespeeld met jou reacties.:oops::engel:
 
Reactiescore
222
Vandaag gaan we het hebben over deze geweldige stam, genaamd Manipulate. Een geweldige topstam die momenteel de wereld rekruteert! Oh wacht! Ik bedoel domineert. Sinds het begin van hun bestaan hebben zij strikte eisen gehanteerd. Zo moet je bijvoorbeeld top 50 staan, Boosten en natuurlijk noob zijn dat je door spelers zonder skills kan worden geedeld....
g5fkpwajldvlv.jpg


Dus wie zou hun nu niet willen joinen? Ze zijn wel de nummer 1 stam van de wereld hé! 
Join-us.jpg


Hun begin strategie faalde jammer genoeg, want ze vergaten dat de wereld nog niet groot genoeg is om direct te winnen door middel van rekrutering....Een kleine fout in het beleid van hun geweldige leider GameBreak. Maar onze GameBreak is een snuggere jongen en besloot dat ze eens samen moesten gaan zitten en de koppen bij elkaar te steken met een koekje en een lekker kopje chocomelk. Na lang brainstormen en een paar pilletjes tegen de koppijn , werd hun tweede strategie op poten gezet. Het boosten van awards voor vlaggen, want die vlaggetjes geven toch wel een leuke boost, die ze kunnen gebruiken voor hun dorpjes! En zo begonnen ze met het boosten van dag awardjes. Wat Gamebreak natuurlijk niet verwachtte is dat ze hem zouden doorhebben met zijn sluw opgezette plan! Dus besloot hij tegen al zijn trawanten te zeggen dat ze moesten ontkennen! Stel je voor dat er iets over hun op het forum zou komen? Hun reputatie zou naar de knoppen zijn! 

Jammer genoeg kreeg niet iedereen dit bericht!
joelc7aakhpxv.jpg


Nu dat deze strategie bekend is geworden zullen ze nogmaals de koppen bij elkaar moeten steken om een nieuwe strategie te bedenken!
En jij kan hun helpen! Stuur een berichtje naar GameBreak met mogelijke ideeën, degene met het mooiste idéé krijgt PP van hem!

En wat is jullie mening van deze top stam?

Top of Flop?
Ik zie & snap je mening goed.
Ik ben enkel van mening dat er geen echte R2W is. Heel MP ligt enorm verspreid over de wereld. Wat juist een uitdaging is. Probeer maar alles naar elkaar te laten groeien & bij elkaar te krijgen & houden. De ligging van MP kun je als 'vijand' ook zo zien. Er kan niet enorm snel OS gestuurd worden etc door de grote afstanden. Wat juist moet aansporen om met slimme massa's blitzen dorpen te pakken ;)

Daarbij je hebt een screen dat meiser boost. Dat betekent toch niet gelijk dat de 15 anderen dat ook doen ? Duidelijk mag wezen dat die geboost is door meister. Maar wij van TuG zullen nooit boosten omdat je er geen ruk mee opschiet. Dus enorm simpel om de hele stam zo neer te zetten, puur voor 1 actie van 1 account. ;)
 
Reactiescore
372
Heel MP ligt enorm verspreid over de wereld. Wat juist een uitdaging is. Probeer maar alles naar elkaar te laten groeien & bij elkaar te krijgen & houden. De ligging van MP kun je als 'vijand' ook zo zien. Er kan niet enorm snel OS gestuurd worden etc door de grote afstanden. Wat juist moet aansporen om met slimme massa's blitzen dorpen te pakken ;)

Wat eigenlijk gewoon aantoont dat de leiding van Mp. er geen ruk van snapt dus
 
Reactiescore
2.064
Loyal, top of flop?
 
Reactiescore
2.064
ben ik het zeker mee oneens, er zijn echt wel wat floppers op dit moment in de top 50 die er niks te zoeken hebben
 
Reactiescore
2.064
Vind niet dat MP helemaal verspreid ligt over de wereld...
 

DeletedUser78787

Guest
Loyal doet net zo goed hetzelfde, alleen dan net buiten de top 25 :eek:
 
Reactiescore
2.064
Topstam: Hi Ho
 
Bovenaan