Top/flop stam(men)

Reactiescore
2.062
Hi Ho

top of flop?
 
Reactiescore
2.062
Dan moet die wel top zijn
 
Reactiescore
154
Voor de gemakkelijkheid;
0ad4948e0a56349f85178cb42ba0a238.png


Ik ken persoonlijk weinig van de spelers, heel wat kleinere (> onervaren?) spelers, maar uiteraard hoeft dat geen direct probleem te vormen (mits doordachte diplomatie). De ligging biedt zeker potentieel; als ze de rim kunnen veiligstellen hebben ze een serieuze (os)buffer, iets wat ik de andere 'top'stammen nog wel wil zien doen (ivm ligging). Novus kan dat theoretisch gezien ook relatief snel doen, maar ik heb zo mijn twijfels. Uit ervaring weet ik dat dit type stam ofwel schone schijn is, ofwel echt potentieel heeft en ook nog eens gezellig is (wat hoogstwaarschijnlijk hand in hand gaat). Als ze bij elkaar blijven en elkaar laten groeien (qua account en qua spelervaring/kunde) zullen ze zeker een bepalende rol spelen id wereld.

Kleine disclaimer; ik volg de wereld nog niet lang. Uiteraard kan het dat ik tekenen van instabiliteit gemist heb. Dit is dus een objectief oordeel.
 

DeletedUser77799

Guest
K~A is vrij afhankelijk van hun relaties met andere topstammen. Ik hoorde al dat er bepaalde pbg's gevormd waren, maar dat kan ook veranderd zijn na het uiteenvallen van Mp. Die rim is inderdaad vrij essentieel voor K~A, maar daar moet in het westen nog een hoop voor gebeuren :p.
Het zuiden lijkt wel wat meer open voor hen. We gaan het zien.
 
Bovenaan