Top/flop stam(men)

DeletedUser76365

Guest
Ik betwijfel ten zeerste of dat niet het geval is bij Loyal
 

DeletedUser76365

Guest
Helaas heeft argwahn meerdere werelden gespeeld dan alleen w39 en zijn dit niet dezelfde spelers geweest
 

DeletedUser76365

Guest
Tim is atm helaas gestopt door zijn tijdelijke verhuizing en verblijf in Australië
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser27423

Guest
Ik heb veel dingen gezien in al die jaren op tw, maar blijf mij toch weer verbazen om mensen die faken met zwaard.. stuur dan nog een rammetje mee dan lijkt het nog wat :oops:
 
Reactiescore
301
Ik heb veel dingen gezien in al die jaren op tw, maar blijf mij toch weer verbazen om mensen die faken met zwaard.. stuur dan nog een rammetje mee dan lijkt het nog wat :oops:

nou, als je het om 4u snachts loopt te verzenden en je gaat ervan uit dat de ander niet online is begrijp ik het mss nog wel ergens, alhoewel zonde van die deff troepjes en lange recruiteringstijd
 

DeletedUser78787

Guest
nou, als je het om 4u snachts loopt te verzenden en je gaat ervan uit dat de ander niet online is begrijp ik het mss nog wel ergens, alhoewel zonde van die deff troepjes en lange recruiteringstijd
Jij hoort niet te posten :eek:
 

DeletedUser74966

Guest
Nr. 1 'Drama-op-het-AF-volger-zonder-te-reageren'.

:)
Nee hoor. Ik stap hier sinds gisteren in ;)

Heb dus ook alleen wat laatste pagina's gelezen. Rest boeit me niet zo veel, en als dat nodig is komt dat vanzelf XD

Meeste gezever skip ik meestal toch. Beetje doorlezen en er niks mee doen.
 
Bovenaan