Top/Flop spelers

Reactiescore
1.918
Nee idd, we kunnen beter het aantal letters in de naam gebruiken om na te gaan wie goed en slecht is



jk
 
Reactiescore
1.094
Less is more
 
Reactiescore
604
Flex die weer eens aan het boosten is?
 
Reactiescore
16
Kan een boek gaan typen over hoe het in elkaar steekt, maar ik weet er fijne niet precies van. Maar globaal:
Drkhunter na de val van Panda een vaag beschreven samenwerking aangegaan met Destiny en Cabbie, zou dorpjes gaan afstaan in hun edelrichting in ruil voor nap of samenwerking. Die samenwerking kwam niet uit de verf, weet niet precies waarom. Maar ze zagen liever accounts in stay dood gaan zodat ze er zelf in zouden kunnen komen, dan dat ze iets wilde doen. Dat hebben ze letterlijk zo gezegd tegen ik geloof Dekingzz.
Dorpjes afstaan kwamen ze op een gegeven moment ook op terug, wel geholpen met een jump richting barbaren en Divine enzo

En opeens begonnen ze te ontkennen dat de afspraken voor heel Stay golden slechts met destiny, terwijl heel Stay zich er wel aan heeft gehouden. En dat ze cabbie gewoon mochten aanvallen. Dit was 2 dagen geleden? Ze namen al een jumpdorp over van schedel, die nog geen half uur ervoor van destiny was. En vielen toen cabbie zelfde avond aan als calamity dat deed.
Destiny heeft duidelijk gezegd dat Cabbie hun even goed 'met rust heeft gelaten' dus dat de afspraken ook voor hun golden. Drkhunter heeft daar geen gehoor aan gegeven. Lekker onder een nap kunnen herstellen van de klappen op Panda , niet dorpen afstaan om vervolgens door vage afspraken Cabbie in de rug aan te vallen tegelijkertijd met Giorni. Naar mijn idee zeer zeer zeer gerechtvaardigd voor Destiny om enige gemaakte afspraken te negeren.

Kan natuurlijk zelf ook wel begrijpen dat als Cabbie in de rug aanvallen de uitkomst was geweest, dat men nooit enig contact met ze had gezocht?
Zou eerder spreken van een stab van Drkhunter dan een stab van destiny.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.893
Heb de pm-wisseling gelezen idd. Dat die samenwerking is stukgelopen is overigens eerder te wijden aan het gebrek aan communicatief vermogen van Destiny, maar die conclusie kun je zelf ook wel stellen als je het leest. DrkHunter is daarin zeer rustig en coulant geweest moet ik zeggen, dat was mij niet gelukt.

Dikke onzin natuurlijk dat iets het zou rechtvaardigen om eventuele gemaakte afspraken te verbreken. Snap je zelf ook wel hoop ik. Maar DrkHunter is in ieder geval nalatig geweest in het waterdicht timmeren van z’n nap met Destiny, dus van een echte stab is inderdaad geen sprake. Zelfde geldt overigens vanuit DrkHunters kant. Je kunt niet stabben als je geen afspraken hebt gemaakt, dat is natuurlijk lariekoek. Dank voor je opheldering in ieder geval.
 
Reactiescore
16
Goed ik ben dan ook niet degene die in eerste instantie met beschuldigingen komt. Dat het communicatief niet sterk is, daar heb ik wel al eerder mijn twijfels (intern) over uitgesproken.

Een voorstel om het wel waterdicht te timmeren kan natuurlijk nooit aan gehouden worden als ze hun zinnen vervolgens hebben gezet op het kapot edelen van Cabbie in de rug. Dat hadden ze dan maar van te voren moeten aangeven. Maar ze vallen tegelijkertijd met jullie aan, ja no way dat we dan met een persoonlijke nap met destiny akkoord kunnen gaan. Vergeet niet, wij zijn niet degene die begonnen met attacks. Dus ja, erg leuk dat je 2 posts geleden komt klagen over een stab van destiny. Maar zo ligt het natuurlijk niet
 
Bovenaan