Top/Flop spelers

Reactiescore
1.893
Wat is precies je punt nog? Volgens mij gaf ik in m’n vorige post al aan dat het geen stab was. Daarnaast was die eerste post een simpele vraag.

Tuurlijk kan daaraan gehouden worden. Mocht het namelijk wel zo zijn gelopen, lag die fout toch echt bij Destiny: dan hadden ze de afspraak maar niet moeten maken. DrkHunter heeft namelijk meermaals expliciet aangegeven dat ze geen nap met cabbie hadden/wilden.
 
Reactiescore
16
DrkHunter heeft namelijk meermaals expliciet aangegeven dat ze geen nap met cabbie hadden/wilden.

Dat is natuurlijk wel vrij makkelijk.

Ik heb ook pms gelezen in een van de andere gesprekken tussen destiny en Drkhunter waarin wel samenwerkingen met Cabbie worden toegespitst door Drkhunter, o.a. waarin ze zeggen dat ze alleen 'dorpen afstaan' aan Cabbie en destiny en niet aan de rest van de wereld.
En dat is van begin deze maand.. Daar zijn ze in een latere pm zonder duidelijke reden op teruggekomen. En nu wordt Cabbie in de recente pms ook onthouden van een nap door Drkhunter terwijl destiny die wel wil. En terecht, gezien Cabbie zoals in die pms staat ook onderdeel was van die half-bakken afspraken.

Ook wordt er meermaals verwezen naar een 'kaartje' op discord. Gezien Cabbie in stay zit, vermoed ik dat Cabbie ook gewoon onderdeel daarvan is. Daar hebben ze mag ik de pm gesprekken goed hebben gelezen, hun akkoord op gegeven. Goed dat er in de meest recente pms geen duidelijke nap afspraken zijn gemaakt is duidelijk, maar dat ze met Cabbie een samenwerkingtje hadden of in ieder geval daarvan onderdeel was, staat als een paal boven water. En dan hoort Drkhunter zich ook aan een nap te houden met Cabbie naar mijn idee.
 
Reactiescore
1.893
Wat ik hier hoor is een hoop ‘ik vermoed’ en weinig concreets. Sinds wanneer staat dorpen afgegeven gelijk aan een nap?
 
Reactiescore
1.893
Een nap die is opgezegd telt niet meer als nap hè. Mocht je bewijzen hebben dat de nap nog steeds gold en er toch is aangevallen mag je mij hiervan voorzien.
 
Reactiescore
16
Er waren andere afspraken he. Drkhunter Destiny en Cabbie hadden afspraken waarbij Drkhunter met Destiny en Cabbie naar onder zou trekken. Drkhunter zou dorpen afstaan van henzelf aan Destiny en Cabbie die in hun edelrichtingen lagen. Weet niet of het officieel was vastgelegd dat ook een nap gold. Maar even goed lijkt me mits dat opgezegd wordt, een opzegtermijn voor de betrokken accounts een must.

Het is vervolgens natuurlijk erg makkelijk om te schrijven op 12 juni dat je uit deze deal wilt, en een nap voor 5 dagen afspreekt, en dan niet expliciet duidelijk maakt dat Cabbie buiten deze nap valt, terwijl de afspraken omtrent edelrichtingen en dorpen afgeven gemaakt werden met Cabbie erbij. En dan binnen 2 dagen tegelijkertijd met Giorni (toeval of niet) Cabbie aanvalt in de rug/safe van Cabbie.

Als dat de normale gang van zaken is, dan staat destiny in het volste recht om per instant Drkhunter aan te vallen.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.075
Bewijzen, screens, je vraagt van drk om afspraken na te komen die niet duidelijk zijn vastgelegd, maar destiny moet duidelijke nap afspraken niet nakomen?

T is niet omdat drk dorpen zou afstaan aan cabbie, dat ze daarom meteen een full samenwerking/nap hebben. Drk heeft zich uit t afstaan ook terug getrokken, en er is meermaals aangegeven dat Cabbie er niet bij hoorde. Ik hoor hier enkel excuses waarom cabbie slecht voorbereid hierop was.
 
Reactiescore
16
Er wordt 2 posts geleden nog gezegd dat die nap niet duidelijk is door Dream team...Lekker tegenstrijdig.

Destiny zal later vandaag alle details over de edelijn en dorpen afstaan afspraken posten.

T is niet omdat drk dorpen zou afstaan aan cabbie, dat ze daarom meteen een full samenwerking/nap hebben. Drk heeft zich uit t afstaan ook terug getrokken, en er is meermaals aangegeven dat Cabbie er niet bij hoorde. Ik hoor hier enkel excuses waarom cabbie slecht voorbereid hierop was.

Te stellen dat er alleen sprake is van een nap tussen Destiny en Drkhunter zonder ook maar 1 overbrugging van Drkhunter is echt je ogen sluiten voor de rest van de context. Drkhunter heeft zich optimaal kunnen herstellen. Wat hadden ze verwacht dat wij na de val van Panda zouden stoppen met aanvallen zonder met iets over de brug te komen? Nee ze zouden dorpen afstaan, helpen met de jump daar tegenover stond dat ze dan konden herstellen en samen met Cabbie en Destiny naar onder konden groeien. Clusters zijn gevormd naar gelang deze afspraken.

Ze hebben hun deel niet nagekomen namelijk het dorpen afstaan, en Cabbie vervolgens zonder afkoelperiode/nap in de rug aangevallen. Dat vind ik een stab.
Het is ook ondenkbaar dat wij akkoord zouden gaan met zo'n nadelige situatie. Daarom dat destiny nog duidelijk maakte dat de nap ook voor Cabbie moest gelden. Daar heeft Drkhunter geen gehoor aan gegeven. Zodat destiny ook geen gehoor hoeft te geven aan de nap.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.075
Drk is nooit verplicht om bepaalde voorwaarden te accepteren, jullie hebben beiden voordeel gehad van drk te laten liggen voor een tijd en t enige wat jullie blijven vragen is dorpen afstaan, je moet niet hele tijd zo salty zijn omdat drk je solli gesprek heeft afgewezen enkele dagen terug.
 
Reactiescore
1.893
Er waren andere afspraken he. Drkhunter Destiny en Cabbie hadden afspraken waarbij Drkhunter met Destiny en Cabbie naar onder zou trekken. Drkhunter zou dorpen afstaan van henzelf aan Destiny en Cabbie die in hun edelrichtingen lagen. Weet niet of het officieel was vastgelegd dat ook een nap gold. Maar even goed lijkt me mits dat opgezegd wordt, een opzegtermijn voor de betrokken accounts een must.

Het is vervolgens natuurlijk erg makkelijk om te schrijven op 12 juni dat je uit deze deal wilt, en een nap voor 5 dagen afspreekt, en dan niet expliciet duidelijk maakt dat Cabbie buiten deze nap valt, terwijl de afspraken omtrent edelrichtingen en dorpen afgeven gemaakt werden met Cabbie erbij. En dan binnen 2 dagen tegelijkertijd met Giorni (toeval of niet) Cabbie aanvalt in de rug/safe van Cabbie.

Als dat de normale gang van zaken is, dan staat destiny in het volste recht om per instant Drkhunter aan te vallen.
Je zei na m’n uitspraak dat ik context mistte. Wat ik hier lees is gewoon een herhaling van wat ik al wist en wat ik zelf ook al aangaf. Dus nogmaals: sinds wanneer staat dorpen afgeven gelijk aan een NAP en op welke wijze is er sprake van een stab vanuit DrkHunter?
Blijkbaar ben jij dan degene die niet volledig op de hoogte is, want er dus dus wel (meermaals) expliciet aangegeven dat Cabbie buiten deze NAP valt.

Ik snap overigens ook prima dat Drkhunter niks meer met Stay te maken wilde hebben. Die communicatie daar lijkt wel op een kleuterschool.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
16
Drk is nooit verplicht om bepaalde voorwaarden te accepteren, jullie hebben beiden voordeel gehad van drk te laten liggen voor een tijd en t enige wat jullie blijven vragen is dorpen afstaan

Dat is toendertijd afgesproken tussen destiny cabbie en Drkhunter via discord. Het grappige is dat Drkhunter zelf met het voorstel kwam om dorpen af te staan in de pm van 23 mei
Zij hebben dat vervolgens later eenzijdig laten vallen een week geleden ofzo? Maar dat is niet volgens de afspraken. Het 'voordeel' wat we er aan hebben gehad is daarom bijna verwaarloosbaar, want cabbie is nu geforceerd in een onmogelijk te houden ligging.

Dus nogmaals: sinds wanneer staat dorpen afgeven gelijk aan een NAP en op welke wijze is er sprake van een stab vanuit DrkHunter?

Blijkbaar ben jij dan degene die niet volledig op de hoogte is, want er dus dus wel (meermaals) expliciet aangegeven dat Cabbie buiten deze NAP valt.

Dit hebben ze pas recent aangegeven, in de pms van 1 juni staat namelijk heel duidelijk door Drkhunter zelf aangegeven dat Cabbie onderdeel is van deze afspraken. Dus hoort enige nap die betrekking heeft tot die afspraken ook te gelden voor Cabbie, dat wilde Drkhunter niet, dat wilde Destiny wel. En dat laatste lijkt me ook wel zo redelijk.

Die communicatie daar lijkt wel op een kleuterschool.

Dat is grappig want wat ik zo lees uit de pms van 23 mei tot 3 a 4 juni is dat Drkhunter vooral erg lastig was wat betreft communicatie. Hele dagen niet reageren op verzoeken, dorpen edelen in de lijn van destiny terwijl toen al afgesproken was dat destiny die dorpen zou edelen, pms negeren, tegen andere stamgenoten vertellen dat ze liever zien dat ze doodgaan dan dat ze helpen. Echt fantastisch.
 
Reactiescore
1.893
Dat is toendertijd afgesproken tussen destiny cabbie en Drkhunter via discord. Het grappige is dat Drkhunter zelf met het voorstel kwam om dorpen af te staan in de pm van 23 mei
Zij hebben dat vervolgens later eenzijdig laten vallen een week geleden ofzo? Maar dat is niet volgens de afspraken. Het 'voordeel' wat we er aan hebben gehad is daarom bijna verwaarloosbaar, want cabbie is nu geforceerd in een onmogelijk te houden ligging.



Dit hebben ze pas recent aangegeven, in de pms van 1 juni staat namelijk heel duidelijk door Drkhunter zelf aangegeven dat Cabbie onderdeel is van deze afspraken. Dus hoort enige nap die betrekking heeft tot die afspraken ook te gelden voor Cabbie, dat wilde Drkhunter niet, dat wilde Destiny wel. En dat laatste lijkt me ook wel zo redelijk.
Dat is grappig want wat ik zo lees uit de pms van 23 mei tot 3 a 4 juni is dat Drkhunter vooral erg lastig was wat betreft communicatie. Hele dagen niet reageren op verzoeken, dorpen edelen in de lijn van destiny terwijl toen al afgesproken was dat destiny die dorpen zou edelen, pms negeren, tegen andere stamgenoten vertellen dat ze liever zien dat ze doodgaan dan dat ze helpen. Echt fantastisch.
Dan hebben wij óf verschillende conversaties gelezen, óf je hebt maar een deel gelezen. Ik heb hem namelijk van begin tot eind gelezen en daaruit trek ik toch een hele andere conclusie.
 
Reactiescore
16
Ik heb alle 4 de pm gesprekken met destiny en die met cabbie gelezen. Op de discord logs zit ik nog te wachten, inclusief kaartje
 
Bovenaan