Deleted User - 1959223
Guest
Martijn, ben je een matske ant doen?
Loco loco
Loco loco
Martijn, ben je een matske ant doen?
Loco loco
Wij hebben eerlijk een perma nap gesloten? Men wist volgens mij duidelijk ons edellimiet. Als wij dus 100+ dorpen teruggeven voor een perma nap, zou dat een perma nap moeten zijn ongeacht wat flex en dootje verder op het account uitspoken. ODA is wat geboost, so what. Ja dan maar kata's gooien. Dat wij een hoog limiet hebben, betekent dat we gewoon prima uitgespeeld hebben. Anders hadden we wel een lager limiet.
Kata's is gewoon toch net wat meer sneu dan een beetje ODA boost. En een intern. Want zeg nou eerlijk. clear op een dorp om hem vervolgens te internen, of internen met enkel wat AM troepen slopen nadat die volledige geveegd is ( rog ) en gestopt is en niks meer om stats geeft. Is niet aan jullie hoe wij denken te spelen. sws dat Dymo eist dat wij max 1800 dorpe oid zouden hebben is al absurd. Gingen toch ook niet zeggen dat jullie er max 1799 mochten nemen.
Beetje grootspraak van een account zoals Dymotare vind ik gewoon wat zwakjes. Dat er nu massaal kata's komen, helemaal goed verder. Ben mooi gestopt met TW, dus of we nou door deze 'massa' 2/3/4/5e worden, allemaal helemaal goed. Mij zien jullie toch niet meer terug de komende jaren, en daarna zal TW wel uitgestorven zijn.
Gr
Tom
Men wist volgens mij duidelijk ons edellimiet.
ODA is wat geboost, so what. Ja dan maar kata's gooien. Dat wij een hoog limiet hebben, betekent dat we gewoon prima uitgespeeld hebben. Anders hadden we wel een lager limiet.
Dus het is wel de gedachtegang dat je een nap afsluit om vervolgens alles te internen zodat je nr1 staat?
Vervolgens ODA te boosten omdat je heel de wereld geen fluit gedaan hebt.
Wat zit je nou te janken dat je kata's krijgt, is evenveel onderdeel van het spel als internen en boosten?
Wereld geen fluit gedaan hebt? Even al dat gas uit je ogen spoelen Emile. Wij hebben zeker e.e.a. gedaan deze wereld. Of waren alle dorpen van mamma duck en destiny ook intern ? + Alle stam effort (ods rank ) + odd rank zijn immers niet geboost.
Verder vind ik t ook niet erg dat dit acc nu een pak slaag krijgt. Benieuwd of we nog uit de top 3 komen.
Nee ik trap gewoon niet in die domme schijnheiligheid en Stay! heeft besloten de bal gewoon kei hard aan te pakken. Hun zien dat als een stab, wij vinden dat we een gegronde reden hebben, namelijk bepaalde keuzes die zij hebben gemaakt.
Ze wilde een permanap voor statistieken te behouden, vervolgens gaan ze die kei hard vervalsen, beetje rangetje pikken. Dan kan je de kata's sneu noemen, ik vind het gerechtvaardigd.
En dat dan notabene Steff komt wenen over kata's terwijl hij zelf zeker nog een kata aanval of 300 heeft verstuurd voordat hij zijn acc op del zette en zijn dorpen afbrak een een week of 2,5 geleden. Tja dat is iets wat thuis hoort in het circus.
Je vergeet er ook bij te melden waar en waarvoor je die katas kreeg. Misschien zelf minder schijnheilig zijn en minder samenwerken met stabbers.
Goed dat je het zegt, ik zal het nogmaals even vermelden!
Ik kreeg kata's omdat ik niet mee ging in het schijnheilige kut gedrag van Giorni.
- Zo werd een aanvalsplan van gezamelijk Section en Dymotare 3 weken ervoor op heisenberg binnen 1 minuut doorgelult aan Giorni
- Giorni de eerste was die Drkhunter steunde toen zich een vergelijkbare situatie 2 weken ervoor had voorgedaan tussen Drkhunter en Cabbie
- Heisenberg eerst ons wilde stabben door Koning Tinus te internen tegen onze safe aan, terwijl wij - bekend bij heisenberg- een nap hadden met koning tinus
- Het afspraken waren van lik-me-vessie
- en onze aanval al lang en breed voor de 'nap afspraak' onderweg was, en onze edels al 2 uur liepen voordat ik (en ik werd op dat moment afgelost) op de hoogte werd gesteld.
Daarna gewoon besloten aan te blijven vallen, ook omdat noch ik persoonlijk, noch het account (in pm) noch de stay leiding een voorstel heeft gekregen.
Je wuift de stab wel heel makkelijk weg en verwijst elke keer naar dingen die er niets mee te maken hebben of er zelfs geen invloed op hebben.
Het is trouwens nonsens om te zeggen dat jullie er pas van op de hoogte waren wanneer de edels al 2 uur liepen, aangezien jullie er op de hoogte van waren om 1 uur snachts ongeveer, en edels lopen max 5.5 u. dus ga nou niet lekker liegen en feiten verdraaien.
Ik vind het vrij logisch dat je zelf met een voorstel komt wanneer je op de hoogte word gebracht van een stab waar jij persoonlijk aan meedeelt.
er was een nap tussen tinus en heisenberg, waar voordien ook al een samenwerking was, waar al genoeg screens van gegeven zijn, dus dat ga ik niet nogmaals doen.