Top/Flop spelers

Reactiescore
1.094
Martijn, ben je een matske ant doen?
Loco loco

Nee ik trap gewoon niet in die domme schijnheiligheid en Stay! heeft besloten de bal gewoon kei hard aan te pakken. Hun zien dat als een stab, wij vinden dat we een gegronde reden hebben, namelijk bepaalde keuzes die zij hebben gemaakt.

Ze wilde een permanap voor statistieken te behouden, vervolgens gaan ze die kei hard vervalsen, beetje rangetje pikken. Dan kan je de kata's sneu noemen, ik vind het gerechtvaardigd.
En dat dan notabene Steff komt wenen over kata's terwijl hij zelf zeker nog een kata aanval of 300 heeft verstuurd voordat hij zijn acc op del zette en zijn dorpen afbrak een een week of 2,5 geleden. Tja dat is iets wat thuis hoort in het circus.

Laatst bewerkt:
Reactiescore
65
Wij hebben eerlijk een perma nap gesloten? Men wist volgens mij duidelijk ons edellimiet. Als wij dus 100+ dorpen teruggeven voor een perma nap, zou dat een perma nap moeten zijn ongeacht wat flex en dootje verder op het account uitspoken. ODA is wat geboost, so what. Ja dan maar kata's gooien. Dat wij een hoog limiet hebben, betekent dat we gewoon prima uitgespeeld hebben. Anders hadden we wel een lager limiet.

Kata's is gewoon toch net wat meer sneu dan een beetje ODA boost. En een intern. Want zeg nou eerlijk. clear op een dorp om hem vervolgens te internen, of internen met enkel wat AM troepen slopen nadat die volledige geveegd is ( rog ) en gestopt is en niks meer om stats geeft. Is niet aan jullie hoe wij denken te spelen. sws dat Dymo eist dat wij max 1800 dorpe oid zouden hebben is al absurd. Gingen toch ook niet zeggen dat jullie er max 1799 mochten nemen.

Beetje grootspraak van een account zoals Dymotare vind ik gewoon wat zwakjes. Dat er nu massaal kata's komen, helemaal goed verder. Ben mooi gestopt met TW, dus of we nou door deze 'massa' 2/3/4/5e worden, allemaal helemaal goed. Mij zien jullie toch niet meer terug de komende jaren, en daarna zal TW wel uitgestorven zijn.

Gr
Tom

Deleted User - 1959223

Guest
Wij hebben eerlijk een perma nap gesloten? Men wist volgens mij duidelijk ons edellimiet. Als wij dus 100+ dorpen teruggeven voor een perma nap, zou dat een perma nap moeten zijn ongeacht wat flex en dootje verder op het account uitspoken. ODA is wat geboost, so what. Ja dan maar kata's gooien. Dat wij een hoog limiet hebben, betekent dat we gewoon prima uitgespeeld hebben. Anders hadden we wel een lager limiet.

Kata's is gewoon toch net wat meer sneu dan een beetje ODA boost. En een intern. Want zeg nou eerlijk. clear op een dorp om hem vervolgens te internen, of internen met enkel wat AM troepen slopen nadat die volledige geveegd is ( rog ) en gestopt is en niks meer om stats geeft. Is niet aan jullie hoe wij denken te spelen. sws dat Dymo eist dat wij max 1800 dorpe oid zouden hebben is al absurd. Gingen toch ook niet zeggen dat jullie er max 1799 mochten nemen.

Beetje grootspraak van een account zoals Dymotare vind ik gewoon wat zwakjes. Dat er nu massaal kata's komen, helemaal goed verder. Ben mooi gestopt met TW, dus of we nou door deze 'massa' 2/3/4/5e worden, allemaal helemaal goed. Mij zien jullie toch niet meer terug de komende jaren, en daarna zal TW wel uitgestorven zijn.

Gr
Tom

Dus het is wel de gedachtegang dat je een nap afsluit om vervolgens alles te internen zodat je nr1 staat?
Vervolgens ODA te boosten omdat je heel de wereld geen fluit gedaan hebt.

Wat zit je nou te janken dat je kata's krijgt, is evenveel onderdeel van het spel als internen en boosten?

Reactiescore
1.094
Men wist volgens mij duidelijk ons edellimiet.

Nee

ODA is wat geboost, so what. Ja dan maar kata's gooien. Dat wij een hoog limiet hebben, betekent dat we gewoon prima uitgespeeld hebben. Anders hadden we wel een lager limiet.

Wat ik had begrepen van destiny is dat een nap werd afgesloten voor behoud van statistieken. Vervolgens het eerste wat er gedaan wordt is 700 dorpen worden geinternd t en ODA wordt geboost, om even de statistieken een flink valse boost te geven en rang 1,( 2 en 3) aan het bedreigen bent. Tja.. dat kan natuurlijk nooit meer een goeie grond zijn voor een permanap.

Van mij hoefde er niet per se 1800 dorpen als grens genomen worden, heb maar een nummer genoemd omdat ik even wat duidelijkheid wilde creeren.
Verder wint Stay, dus hebben wij alle recht om in ieder geval rang 1 2 en 3 op te eisen, uberhaupt om eisen te stellen. En dat werd ook zo beaamt door jullie stamgenoot Calamity. Dat de rest dan vervolgens slackt, dat zal misschien jullie mazzel zijn, maar uiteindelijk lijkt het me vrij logisch dat het niet de bedoeling is dat je achter een perm nap verschuilend zo hoog mogelijk (bijna rang 1) te komen in een wereld die je verliest.

Dan kan je wel gaan roepen dan had je maar normaal moeten aanvallen ofzo maar enige hoe jullie daar zijn gekomen is door roguias leeg te boosten, en nog werd de hele buurt; Calamity en Jessemulder en the lord of the toilet aangesproken voor interns. Dus dat is ook gewoon een partij sneu.

Verder over kata's ga ik niet eens beginnen. 3 stamgenoten van jou, Smash, Saesee en Heisenberg hebben ook allemaal katapulten gegooit een week of 2 a 3 eerder.

Reactiescore
65
Dus het is wel de gedachtegang dat je een nap afsluit om vervolgens alles te internen zodat je nr1 staat?
Vervolgens ODA te boosten omdat je heel de wereld geen fluit gedaan hebt.

Wat zit je nou te janken dat je kata's krijgt, is evenveel onderdeel van het spel als internen en boosten?

Wereld geen fluit gedaan hebt? Even al dat gas uit je ogen spoelen Emile. Wij hebben zeker e.e.a. gedaan deze wereld. Of waren alle dorpen van mamma duck en destiny ook intern :p? + Alle stam effort (ods rank ) + odd rank zijn immers niet geboost.

Verder vind ik t ook niet erg dat dit acc nu een pak slaag krijgt. Benieuwd of we nog uit de top 3 komen.

Deleted User - 1959223

Guest
Wereld geen fluit gedaan hebt? Even al dat gas uit je ogen spoelen Emile. Wij hebben zeker e.e.a. gedaan deze wereld. Of waren alle dorpen van mamma duck en destiny ook intern :p? + Alle stam effort (ods rank ) + odd rank zijn immers niet geboost.

Verder vind ik t ook niet erg dat dit acc nu een pak slaag krijgt. Benieuwd of we nog uit de top 3 komen.

Precies,
Maar als je nu op het einde alles loopt toe te internen en ODA boost om 1 te blijven. Dan kan je wel katas verwachten ipv gewoon het spel te spelen?

Reactiescore
1.094
Ik denk niet hoor dat je uit de top 3 gaat, maar dat had ik sowieso niet verwacht.

Was het allemaal te losflodderig voor

Reactiescore
1.075
Nee ik trap gewoon niet in die domme schijnheiligheid en Stay! heeft besloten de bal gewoon kei hard aan te pakken. Hun zien dat als een stab, wij vinden dat we een gegronde reden hebben, namelijk bepaalde keuzes die zij hebben gemaakt.

Ze wilde een permanap voor statistieken te behouden, vervolgens gaan ze die kei hard vervalsen, beetje rangetje pikken. Dan kan je de kata's sneu noemen, ik vind het gerechtvaardigd.
En dat dan notabene Steff komt wenen over kata's terwijl hij zelf zeker nog een kata aanval of 300 heeft verstuurd voordat hij zijn acc op del zette en zijn dorpen afbrak een een week of 2,5 geleden. Tja dat is iets wat thuis hoort in het circus.

Je vergeet er ook bij te melden waar en waarvoor je die katas kreeg. Misschien zelf minder schijnheilig zijn en minder samenwerken met stabbers.

Reactiescore
1.094
Je vergeet er ook bij te melden waar en waarvoor je die katas kreeg. Misschien zelf minder schijnheilig zijn en minder samenwerken met stabbers.

Goed dat je het zegt, ik zal het nogmaals even vermelden!

Ik kreeg kata's omdat ik niet mee ging in het schijnheilige kut gedrag van Giorni.
- Zo werd een aanvalsplan van gezamelijk Section en Dymotare 3 weken ervoor op heisenberg binnen 1 minuut doorgelult aan Giorni
- Giorni de eerste was die Drkhunter steunde toen zich een vergelijkbare situatie 2 weken ervoor had voorgedaan tussen Drkhunter en Cabbie
- Heisenberg eerst ons wilde stabben door Koning Tinus te internen tegen onze safe aan, terwijl wij - bekend bij heisenberg- een nap hadden met koning tinus
- Het afspraken waren van lik-me-vessie
- en onze aanval al lang en breed voor de 'nap afspraak' onderweg was, en onze edels al 2 uur liepen voordat ik (en ik werd op dat moment afgelost) op de hoogte werd gesteld.

Daarna gewoon besloten aan te blijven vallen, ook omdat noch ik persoonlijk, noch het account (in pm) noch de stay leiding een voorstel heeft gekregen.

Reactiescore
1.075
Goed dat je het zegt, ik zal het nogmaals even vermelden!

Ik kreeg kata's omdat ik niet mee ging in het schijnheilige kut gedrag van Giorni.
- Zo werd een aanvalsplan van gezamelijk Section en Dymotare 3 weken ervoor op heisenberg binnen 1 minuut doorgelult aan Giorni
- Giorni de eerste was die Drkhunter steunde toen zich een vergelijkbare situatie 2 weken ervoor had voorgedaan tussen Drkhunter en Cabbie
- Heisenberg eerst ons wilde stabben door Koning Tinus te internen tegen onze safe aan, terwijl wij - bekend bij heisenberg- een nap hadden met koning tinus
- Het afspraken waren van lik-me-vessie
- en onze aanval al lang en breed voor de 'nap afspraak' onderweg was, en onze edels al 2 uur liepen voordat ik (en ik werd op dat moment afgelost) op de hoogte werd gesteld.

Daarna gewoon besloten aan te blijven vallen, ook omdat noch ik persoonlijk, noch het account (in pm) noch de stay leiding een voorstel heeft gekregen.

je wuift de stab wel heel makkelijk weg en verwijst elke keer naar dingen die er niets mee te maken hebben of er zelfs geen invloed op hebben.
er was een nap tussen tinus en heisenberg, waar voordien ook al een samenwerking was, waar al genoeg screens van gegeven zijn, dus dat ga ik niet nogmaals doen.
Ik vind het vrij logisch dat je zelf met een voorstel komt wanneer je op de hoogte word gebracht van een stab waar jij persoonlijk aan meedeelt.
Het is trouwens nonsens om te zeggen dat jullie er pas van op de hoogte waren wanneer de edels al 2 uur liepen, aangezien jullie er op de hoogte van waren om 1 uur snachts ongeveer, en edels lopen max 5.5 u. dus ga nou niet lekker liegen en feiten verdraaien.
Jullie werden op de hoogte gebracht dat jullie meededen aan een stab en hebben gewoon gedaan alsof jullie neus bloedde, en zelfs in eerste instantie niet eens jullie eigen stam hierover ingelicht.
maw dymotare is gewoon een stab acc niet meer of minder.

Reactiescore
1.094
Je wuift de stab wel heel makkelijk weg en verwijst elke keer naar dingen die er niets mee te maken hebben of er zelfs geen invloed op hebben.

En wat doe jij nu dan? Jij doet af alsof de rest wat is gebeurd op een normale manier is gedaan. Maar als jullie zo het spelletje spelen hoef ik mij niet aan alle nette voorschriften te houden.
Ik kan het nog wel een keer duidelijk maken, maar onze keuze om te blijven aanvallen is gebaseerd op acties die door Giorni zijn gedaan. Wij hebben de stab niet gedaan, dus voel ik me daartoe ook niet verplicht om, als Giorni het ook zo speelt (zie drkhunter, zie edelen in onze safe van Tinus, zie spionage) om op te houden met aanvallen. Dat je boos bent kan ik begrijpen. Maar er was 0,0 zelfreflectie, en dat is er zo te zien nu nog steeds niet.

Het is trouwens nonsens om te zeggen dat jullie er pas van op de hoogte waren wanneer de edels al 2 uur liepen, aangezien jullie er op de hoogte van waren om 1 uur snachts ongeveer, en edels lopen max 5.5 u. dus ga nou niet lekker liegen en feiten verdraaien.

Dat heb je volledig uit zijn context getrokken en heb ik je ook al eerder medegedeeld. Er werd mij verteld dat Heisenberg een nap vroeg aan Tinus. Heb toen gezegd niet doen of annuleren indien mogelijk. Volgens Tinus kon dat laatste omdat Heisenberg nog niet had gelezen maar hebben niks van de conversatie of context meegekregen.

Uiteindelijk bleek om 8 of 9 uur smorgens dus pas dat Heisenberg niet degene is geweest die met een concreet voorstel kwam en slechts had geschreven 'wil je een nap'. De echte 'nap' was een soort van gebiedende wijs van Tinus. Zoals gezegd, niet echt een afspraak. Maar van die pms waren wij niet op de hoogte. Dus kan je ons moeilijk verwijten, en toen waren dus al 200 edels onderweg

Ik vind het vrij logisch dat je zelf met een voorstel komt wanneer je op de hoogte word gebracht van een stab waar jij persoonlijk aan meedeelt.

Yeah right, de stab wordt gepleegd door Tinus, op Heisenberg, en dan moet Dymotare met een voorstel komen. Tuurlijk. Heb je nog meer van dit soort domme uitspraken? Jij had overigens een informeel voorstel gedaan aan Jens. Dus kom nou. Wat een onzin.

er was een nap tussen tinus en heisenberg, waar voordien ook al een samenwerking was, waar al genoeg screens van gegeven zijn, dus dat ga ik niet nogmaals doen.

Van een samenwerking tussen Cabbie en Drkhunter was ook 100% sprake. Toch vond Giorni het normaal daarin te springen ondanks dat Cabbie absoluut geen redelijke opzegtermijn heeft gekregen. Dusja voort wat, hoort wat. Als je ons stabbers noemt vanwege TInus, zijn jullie stabbers vanwege Drkhunter. Kan je wel weer gaan blaten dat het allemaal niet relevant is. Maar dat zien wij toch anders.

Kan natuurlijk ook nog uitgebreid gaan schrijven over hoe het account Heisenberg is gebanned omdat het expres heeft gemulti-acced met een account in Stay! (en VIK). Maar goed, ik heb mijn punt allang gemaakt. Jullie zijn allemaal een stel schijnheilen, zelfs nu de wereld al gespeeld is.
Maar alleen omdat het kwartje de verkeerde kant op is gevallen is het allemaal niet normaal stab en bla bla bla. Het is goed met je.

Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.094
Ik krijg genoeg maar je mag van mij een like hebben

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.780
Amai Martijn beetje cv met je?

Reactiescore
1.094
Juh in! Clears lopen wel nog ff terug