Top/Flop spelers

Reactiescore
1.089
Is er vandaag gedeffed in Divine dan tegen jullie aanvallen?
 

Deleted User - 487965883

Guest
Divine heeft gewoon aangegeven tegen Giorni te gaan deffen, dus tenzij ze ervandoor zijn gegaan is dit niet het geval.

Dat jullie goed zijn in ongefundeerde opmerkingen ben ik al achter. Ik heb al uitgebreid toegelicht hoe het zit met Intel en dat dit slechts een klein deel ervan betreft. Dat jij dit niet kunt (of wilt) snappen is dus ook niet mijn probleem. Maar je komt ongeinformeerd en zelfs een beetje kinderachtig over.

Ik wacht ook nog steeds op iets waar Giorni Divine zou hebben 'gesmeekt' om interns. Zou je me hier nog even van willen voorzien?

Leone heeft gevraagd aan Divine om accounts af te staan voor Giorni.
 
Reactiescore
1.853
Is er vandaag gedeffed in Divine dan tegen jullie aanvallen?
Idk, daarvoor zou ik Skype moeten openen.

Leone heeft gevraagd aan Divine om accounts af te staan voor Giorni.
Ah, voila. Dus Leone, niet Giorni. Dat is dan op eigen houtje gebeurd en waren we als Giorni zijnde net zo min mee akkoord gegaan als met de door hun aangeboden NAP.
 
Reactiescore
1.089
Ah, voila. Dus Leone, niet Giorni. Dat is dan op eigen houtje gebeurd en waren we als Giorni zijnde net zo min mee akkoord gegaan als met de door hun aangeboden NAP.

Maar wat probeer je nou precies allemaal te zeggen. Ik mis een beetje het punt wat je nu al een dag probeert te maken naar deze of gene.
Want je werkt in welke vorm dan ook, hetzij recruit, hetzij intern, hetzij als extern acc of (P)BG of welke vorm dan ook samen met al die accounts en stammen die eerder werden opgenoemd. Dus ik vind wel dat je hier erg mooi weer zit te spelen.

Ik durf mijn PP erom te verwedden dat die Il Leone in welke vorm dan ook samenwerkt met Giorni. Ik bedoel een kwartier nadat hij Fred vroeg over een nap kreeg hij incommings van jullie intern Yoshi, voor de eerste beste mogelijkheid na de nap. Dus erg leuk dat je er niet mee akkoord gaat, maar dat zijn naar mijn idee maar een paar loze woorden.
Ik heb me overigens echt doodgelachen in die Divine chat hoe snel hij (Il Leone) weer weg was nadat hij te horen kreeg dat Divine er geen zin in had, en ze hem geen dorpen gaven

Ik heb ook een dozijn chatlogs van jou naar Fred voorbij zien komen hoe jij raged over dat Divine 'Stay zo laat doorwandelen'. Volgens mij is er al de hele dag niet gedeffed, en dan kom je nu mooi weer spelen met dat 'Divine aangegeven heeft te deffen'. Ja sorry hoor maar ik vind dit echt een grote klucht
 
Reactiescore
12
Er is letterlijk vanuit Divine gezegd dat ze enkel gaan deffen tegen Giorni (vanwege haat tov Abuser ofzoiets) en Stay gewoon zou laten doorwandelen. Dan is het toch logisch dat Giorni hierop reageert en Stay in hun vrije loop -die ze tevens al genoeg hebben gehad- wil beperken.
Ironisch genoeg is gebleken dat de Divine leden die eerst CoronaCamel verwijtte 'de uitdaging uit de weg te gaan' , nu zelf de benen hebben genomen.
 
Reactiescore
1.853
Maar wat probeer je nou precies allemaal te zeggen. Ik mis een beetje het punt wat je nu al een dag probeert te maken naar deze of gene.
Want je werkt in welke vorm dan ook, hetzij recruit, hetzij intern, hetzij als extern acc of (P)BG samen met al die accounts en stammen die eerder werden opgenoemd. Dus ik vind wel dat je hier erg mooi weer zit te spelen.

Want ik durf mijn PP erom te verwedden dat die Il Leone in welke vorm dan ook samenwerkt met Giorni. Ik bedoel een kwartier nadat hij Fred vroeg over een nap kreeg hij incommings van jullie intern Yoshi, voor de eerste beste mogelijkheid na de nap. Dus erg leuk dat je er niet mee akkoord gaat, maar dat zijn naar mijn idee maar een paar loze woorden.
Ik heb me overigens echt doodgelachen in die Divine chat hoe snel hij (Il Leone) weer weg was nadat hij te horen kreeg dat Divine er geen zin in had, en ze hem geen dorpen gaven

Ik heb ook een dozijn chatlogs van jou naar Fred voorbij zien komen hoe jij raged over dat Divine 'Stay zo laat doorwandelen'. Volgens mij is er al de hele dag niet gedeffed, en dan kom je nu mooi weer spelen met dat 'Divine aangegeven heeft te deffen'. Ja sorry hoor maar ik vind dit echt een grote klucht
Hetgeen ik vandaag heb gedaan is aantijgen ontkrachten die kant noch wal raakten. Volgens mij heb ik je zostraks ook al verteld met welke stammen Giorni samenwerkt en op welke wijze. Dus ik weet niet precies wat je nog voor extra informatie wil?

Waar is ontkent dat Il Leone samenwerkt met Giorni dan? Je benoemde die zostraks al in je 26+ mio lijstje, waarna ik nergens heb ontkend dat er een samenwerking met hem is. De NAP die ik zostraks aanhaalde had betrekking op Divine, niet op Leone. Dus wat wil je precies horen?

En wat probeer je daarmee te zeggen? Ik geef rustig toe dat ik not amused was toen Fred zei dat ze tegen Giorni gingen deffen, maar Stay zouden laten doorwandelen. Dat had echter niks te maken met dat ze tegen ons gingen deffen, maar dat ze daarmee Stay nog meer voordeel gaven dan ze al hadden. In het achterhoofd houdend dat Panda grotendeels kwit was en Stay al een kwantitatieve overmacht had. Daarnaast vond ik het tevens een jammer besluit voor de verdere wereldverloop. Lijkt me geen gekke reactie toch?

Wat is daar precies mooi weer aan? Ook hier heb ik mij vanochtend al over uitgesproken: wegens thesis ben ik momenteel niet echt actief en vermijd ik tevens Skype. Als Fred recentelijk nog heeft aangegeven te gaan deffen tegen Giorni, ga ik er gewoon vanuit dat dit is gebeurd. Daar is weinig klucht aan.
 
Reactiescore
65
Leone heeft gevraagd aan Divine om accounts af te staan voor Giorni.

Onjuist. Enige aanbod die ik naar mijn wete heb gedaan is naar hoh ( mijn w71 mb, omdat ik hem een super speler vind en hem graag op mijn acc wilde hebben), om ook meteen t smeken om interns uit de wereld te helpen ( of ik was dronken?? Idk?? ) Doe even screenshots
 
Reactiescore
93
Divine zijn een stelletje noobs, heb dat gezegd van in het begin ^^
 
Reactiescore
973
Omdat Jentele nog niet geantwoord heeft op mijn reactie van een aantal dagen terug.
 
Reactiescore
298
Als Fred recentelijk nog heeft aangegeven te gaan deffen tegen Giorni, ga ik er gewoon vanuit dat dit is gebeurd. Daar is weinig klucht aan.
Je kon ook gewoon twstats bekijken en zien dat er overduidelijk niet gedeffed werd


Onjuist. Enige aanbod die ik naar mijn wete heb gedaan is naar hoh ( mijn w71 mb, omdat ik hem een super speler vind en hem graag op mijn acc wilde hebben), om ook meteen t smeken om interns uit de wereld te helpen ( of ik was dronken?? Idk?? ) Doe even screenshots
Je hebt 2x in de chat gevraagd of je ons mocht internen, daar werd niet op gereageerd toen leavede weer. Smeken is beetje overdreven ja
 
Reactiescore
1.853
Je kon ook gewoon twstats bekijken en zien dat er overduidelijk niet gedeffed werd
Was een optie geweest. Daarvoor interesseert het me echter te weinig, anders had ik er Skype ook wel voor geopend uiteraard.
 

Deleted User - 487954235

Guest
Ik vind jou net zo irritant als Jentelle. Het enige wat jij doet/kan is Howlin herhalen op een minder inhoudelijke en meer schreeuwende manier.
Lekker boeiend hoe je over mij denkt:)
Dit is maar het AF. Ig/skype is het anders. Zoals leone hiero zegt bijv. Ik had niet eens behoefte om hiero te spelen. Maar howlin haalde me over. Het was vermakelijk voor een tijdje:)
Deze wereld is gewoon verder een grote faal. Scheve instellingen etc.
Onjuist. Enige aanbod die ik naar mijn wete heb gedaan is naar hoh ( mijn w71 mb, omdat ik hem een super speler vind en hem graag op mijn acc wilde hebben), om ook meteen t smeken om interns uit de wereld te helpen ( of ik was dronken?? Idk?? )
 
Reactiescore
169
Lekker boeiend hoe je over mij denkt:)
Dit is maar het AF. Ig/skype is het anders. Zoals leone hiero zegt bijv. Ik had niet eens behoefte om hiero te spelen. Maar howlin haalde me over. Het was vermakelijk voor een tijdje:)
Deze wereld is gewoon verder een grote faal. Scheve instellingen etc.

Precies dit soort posts. Eerst commentaar geven op mensen die niet deffen, daarna zelf niet deffen. Vervolgens Steff hier afzeiken terwijl hij nog iets probeert te maken van de wereld. Het is prima dat Divine niet verder gaat, en het is prima dat de wereld scheve instellingen heeft, maar ga dan alsjeblieft weg.
 
Reactiescore
417
Precies dit soort posts. Eerst commentaar geven op mensen die niet deffen, daarna zelf niet deffen. Vervolgens Steff hier afzeiken terwijl hij nog iets probeert te maken van de wereld. Het is prima dat Divine niet verder gaat, en het is prima dat de wereld scheve instellingen heeft, maar ga dan alsjeblieft weg.
Er is volgens mij zoiets als een pot die verwijt de ketel dat die zwart ziet.
 

Deleted User - 487954235

Guest
Zoals in andere topic alwel staat is het een totaal andere situatie=]
 
Bovenaan