Top/Flop spelers

Reactiescore
1.037
Camel bestaat niet meer dus Divine > Camel

Wel nice als je front het af leest, weten ze precies wat er nodig is om je te laten quitten
 
Reactiescore
1.075
3ddi3murfi3 flop

gkhuede.jpg
 
Reactiescore
1.094
Zal ik ook screens gaan gooien waarin jij en peter zeggen dat Dhr Koek zijn acc op barb zet, en niet bij jullie hoort. Terwijl hij nu vrolijk geinternd wordt? Iets met pot en ketel.
 
Reactiescore
1.075
Zal ik ook screens gaan gooien waarin jij en peter zeggen dat Dhr Koek zijn acc op barb zet, en niet bij jullie hoort. Terwijl hij nu vrolijk geinternd wordt? Iets met pot en ketel.

Is wel verschillend met eerst met giorni willen samenwerken en 2 dagen later betrapt word op OS te geven aan stay en samen attacken met hun :p
 
Reactiescore
1.094
Samen attacken ook? Ik had begrepen van Peter dat hij (smurf) sowieso ruzie had met Red Sky vanwege het feit dat die hun zomaar gingen aanvallen toen ze 8 uur lang niet op een pm hadden gereageerd
 
Reactiescore
169
Camel bestaat niet meer dus Divine > Camel
Camel bestaat altijd in het hart en speelt rustig verder.

Je verliest hier je eerste argument omdat je doet alsof ik hier niet hoor terwijl ik dat wel doe en actief speel. Je verliest je 2e argument omdat je een sneer geeft over front terwijl dat uitgebreid is behandelt. Als laatst stel je dat je boven andere staat, beetje viezig.

Wel nice als je front het af leest, weten ze precies wat er nodig is om je te laten quitten

Rare zin, verder is dat jou probleem denk ik.
 

Red Sky at Morning

Wall Breaker 19/20
Reactiescore
126
Samen attacken ook? Ik had begrepen van Peter dat hij (smurf) sowieso ruzie had met Red Sky vanwege het feit dat die hun zomaar gingen aanvallen toen ze 8 uur lang niet op een pm hadden gereageerd

Als ik de PM's goed had gelezen was dit meer dan 48uur en waren er meerdere keren excuses vanuitn RSaM aangeboden en mochten ze dorpen gewoon terugnemen. Co's hadden dit gedaan dus ik was niet echt op de hoogte.
 
Reactiescore
1.094
Dorpen verliezen is toch niet echt een geweldige maatstaf op deze wereld om aan te geven hoe goed of slecht iemand is toch
 
Bovenaan