Top / Flop Spelers

  • Topicstarter Deleted User - 487957162
  • Startdatum
Reactiescore
47
Interessant om te horen dat je gewoon akkoord gaat met het uitvoeren van een stab door een van je stamleden.

Leuke stam Yes! Hoopje stabbers bijeen. Terwijl jullie nochtans in vele lijstjes als meestbelovende of meest onderschatte stam naar voren geschoven werden. Draait dit toch even helemaal anders uit.

Ook een triest Retro spelertje zeker?
Het betreft 1 van de 4 leden, maar je vergelijking over de meest "onderschatte" stam trekt (naast dat feit) op niks.
Aangezien onze kundigheid hier geen bal mee te maken heeft, laten we hypothetisch zeggen dat we jullie straks finaal van de kaart knallen, dan bleken we dus toch onderschat, of is dit in jouw woordenboek anders? ;)

Daarnaast zeg ik al meerdere keren dat ik het veroordeel en dit ook tegen unknown gezegd heb, maar ik vind het niet een zodanig iets dat ik ervoor de stam zou moeten leaven en 3 maanden activiteit de prullenbak in zou moeten gooien.
"Hoopje stabbers bijeen terwijl wij er verder niets mee te maken hebben en het zelfs veroordelen, ga toch fietsen grapjas..
Maar blijkbaar ben je naast een computerheld ook nog eens een held in selectief lezen om maar mensen een loer om te draaien.

Succes met de VV's trouwens, hoorde dat Retro alles in handen heeft!
 
Reactiescore
93
Je bent gewoon zielig dat je die stab goedkeurt lol. Als mijn stam zou stabben verlaat ik hem meteen. Maarja mensen deze dagen..
 
Reactiescore
47
Je bent gewoon zielig dat je die stab goedkeurt lol. Als mijn stam zou stabben verlaat ik hem meteen. Maarja mensen deze dagen..

Deze dagen, speelde dit spel hoogstwaarschijnlijk al toen jij 5 was haha, zoals ik zeg, vind het niet heftig genoeg om 3 maanden activiteit ervoor weg te spoelen aangezien de uitkomst over 3 dagen echt nie anders geweest was
 
Reactiescore
298
Wel verdacht veel communicatie tussen jullie, ook al voor dit volgens mij, vraag me af in hoeverre jullie al contact hadden en nu toekomstige aanvalsplannen in het water zien vallen? ;)
Nee. dat weet je zelf ook wel.

Zoals gezegd doe ik er niet aan mee, maar wist ik idd een paar uur van tevoren dat het ging gebeuren, gezegd dat er normaliter gewoon tot dinsdag gewacht moet worden, maar aangezien dit soort aanvalsplannen gemaakt werden terwijl die NAP onder het voornemen was "om later samen te blijven werken" zoals ik hoorde, vind ik dan ook niet kunnen.
Wat vind je nou niet kunnen? Dat ze aanvalsplannen maakten terwijl er nog een NAP was? Je mag doen wat je wilt qua plannen, zo lang je maar je aflooptermijn van je NAP honoreert? Een NAP is niet een BG waar je alles mee hoeft te delen, dat is enkel iemand waarmee je tijdelijk een afspraak maakt elkaar niet lastig te vallen.

En ben jij die moraalridder van Medicated?
Met de standaard zinnetjes van afgelopen werelden herhalen van "leave de stam"?
Zou jullie bij Retro maar goed uitkomen ja ;) (zie 1e Punt mede)
Ik ben niet perse de moraalridder van Medicated, jij bent eerder de schaamteloze lafbek van Final Countdown. Je doet hier alsof je de stab veroordeelt, maar behalve enkele woorden op het AF doe je er niks mee.

Je kan mij nou wel door het slijk proberen te halen terwijl ik niet eens iets verkeerd doe, maar omdat ik niet direct de stam leave, zal vast geen dubbele agenda achter zitten nee.
Het kan me oprecht geen zak schelen wie of waar je ligt en wat je verhouding met onze stam is, maar als ik iets kan doen om stabbers dwars te zitten doe ik dat ja, is het minste wat je kan doen.

Ook een triest Retro spelertje zeker?
Waarom zijn wij triest? Omdat we jullie aanspreken op een stab? Slechte retoriek, probeer het de volgende keer inhoudelijk.

Daarnaast zeg ik al meerdere keren dat ik het veroordeel en dit ook tegen unknown gezegd heb, maar ik vind het niet een zodanig iets dat ik ervoor de stam zou moeten leaven en 3 maanden activiteit de prullenbak in zou moeten gooien.
"Hoopje stabbers bijeen terwijl wij er verder niets mee te maken hebben en het zelfs veroordelen, ga toch fietsen grapjas..
Zoals hierboven al gezegd: je zegt dat je het veroordeelt, maar buiten het woord "veroordelen" gebeurt er niets. Als je het veroordeelt onderneem je IG enige actie. Dan wel door middel van een leave/kick (imo de normale manier van distantiëren bij dit soort acties), dan wel door het aanbieden van compensatie voor de partij die gestabbed is.

Maar blijkbaar ben je naast een computerheld ook nog eens een held in selectief lezen om maar mensen een loer om te draaien
Hoe draai je überhaupt iemand met selectief lezen een loer? Daar moet je iets voor schrijven. Je hele post staat vol onzin, en afgezien van ad hominem argumenten kom je nergens. Je veroordeelt op geen enkele manier deze smerige stab, enige wat je doet is het verhaal omdraaien en doen alsof Retro hier bezig is met een smaad-campagne tegen jou en je stam....

Je bent gewoon zielig dat je die stab goedkeurt lol. Als mijn stam zou stabben verlaat ik hem meteen. Maarja mensen deze dagen..
Ehm, je stamgenoot Christof Konings deed ook mee aan deze aanval... Rapportje Tijd dus om deze speler te kicken of zelf te leaven?
 
Reactiescore
2.477
Reactiescore
2.477
dan heb jij meer geluk als ik, zou ook wel graag met hem fronten :biggrin:
 
Reactiescore
47
Nee. dat weet je zelf ook wel.


Wat vind je nou niet kunnen? Dat ze aanvalsplannen maakten terwijl er nog een NAP was? Je mag doen wat je wilt qua plannen, zo lang je maar je aflooptermijn van je NAP honoreert? Een NAP is niet een BG waar je alles mee hoeft te delen, dat is enkel iemand waarmee je tijdelijk een afspraak maakt elkaar niet lastig te vallen.


Ik ben niet perse de moraalridder van Medicated, jij bent eerder de schaamteloze lafbek van Final Countdown. Je doet hier alsof je de stab veroordeelt, maar behalve enkele woorden op het AF doe je er niks mee.


Het kan me oprecht geen zak schelen wie of waar je ligt en wat je verhouding met onze stam is, maar als ik iets kan doen om stabbers dwars te zitten doe ik dat ja, is het minste wat je kan doen.


Waarom zijn wij triest? Omdat we jullie aanspreken op een stab? Slechte retoriek, probeer het de volgende keer inhoudelijk.


Zoals hierboven al gezegd: je zegt dat je het veroordeelt, maar buiten het woord "veroordelen" gebeurt er niets. Als je het veroordeelt onderneem je IG enige actie. Dan wel door middel van een leave/kick (imo de normale manier van distantiëren bij dit soort acties), dan wel door het aanbieden van compensatie voor de partij die gestabbed is.


Hoe draai je überhaupt iemand met selectief lezen een loer? Daar moet je iets voor schrijven. Je hele post staat vol onzin, en afgezien van ad hominem argumenten kom je nergens. Je veroordeelt op geen enkele manier deze smerige stab, enige wat je doet is het verhaal omdraaien en doen alsof Retro hier bezig is met een smaad-campagne tegen jou en je stam....


Ehm, je stamgenoot Christof Konings deed ook mee aan deze aanval... Rapportje Tijd dus om deze speler te kicken of zelf te leaven?

Haha je zegt dat mijn post van geen kant klopt, terwijl je zelf niet eens mn naam kan spellen (zeer moeilijk, staat er niet boven ofzo), je zegt dat christof een stamgenoot is (toch een flink andere stamnaam volgens mij?) *-edit zie dat dit tegen jentele was, dit punt fout geschreven dus!

Zoals ik al zei is 3 maanden volle activiteit het mij door zoiets (wat dinsdag exact dezelfde uitkomst had gehad) niet waard om het hele account in de zee te gooien door de stam te leaven.

Jij/jullie trekken heel de stam mee, terwijl als ik zeg dat RY en ik het veroordelen kom je enkel met "je zegt enkel wat op het AF"
Je weet toch niet wat er intern gezegd wordt ofwel blaaskaak?

En je probeert enkel je eigen hachje te redden omdat je weet dat jullie positie nu helemaal naar de grutten gaat, doe anders nog even een intern to win erbij, misschien lukt het jullie dan ;) (ook wel toevallig dat enkel retro leden bleppen hier)

Over het selectief schrijven gedeelte waar je zegt "daar moet je eerst iets voor schrijven, je post staat vol onzin" laat maar weer zien wat voor een simpel figuur je bent.
Want volgens mij reageer ik toch echt op de post waar "wat geschreven is" maar sommige dingen selectief weggelaten zijn.
Maar ik vergeef het je, jij kan er ook niets aan doen dat je zo achtergesteld bent.
 
Reactiescore
298
Wauw

Haha je zegt dat mijn post van geen kant klopt, terwijl je zelf niet eens mn naam kan spellen (zeer moeilijk, staat er niet boven ofzo), je zegt dat christof een stamgenoot is (toch een flink andere stamnaam volgens mij?)
Je wilt m'n post ontkrachten en komt niet verder dan het feit dat ik je naam verkeerd schrijf? Verder: lees ffe beter, dan zie je dat die opmerking gericht was tegen Jentele en niet tegen jou.

Zoals ik al zei is 3 maanden volle activiteit het mij door zoiets (wat dinsdag exact dezelfde uitkomst had gehad) niet waard om het hele account in de zee te gooien door de stam te leaven.
Dit zei je in IGM ook al, maar dit argument is natuurlijk totale kolder. Omega was nu uiteraard niet ingespeeld op aanvallen vanuit Yes!, vandaar ook dat er 1 volle uitstaande defjes zijn weggeedeld in de nacht.

ij/jullie trekken heel de stam mee, terwijl als ik zeg dat RY en ik het veroordelen kom je enkel met "je zegt enkel wat op het AF"
Je weet toch niet wat er intern gezegd wordt ofwel blaaskaak?
Tot het moment dat er een enigszins coherente verklaring komt vanuit Yes! blijft het inderdaad enkel bij loze woorden vanuit jullie kant. Rhyperior deed overigens gewoon mee aan de aanval, dus tot zover de geloofwaardigheid van die "veroordeling"...

En je probeert enkel je eigen hachje te redden omdat je weet dat jullie positie nu helemaal naar de grutten gaat, doe anders nog even een intern to win erbij, misschien lukt het jullie dan ;) (ook wel toevallig dat enkel retro leden bleppen hier)
Retro staat voorlopig nog gewoon rang 1 op de ranglijst? Verder heeft Retro van alle "top"-stammen op deze classic verreweg de minste interns gehad, dus dit slaat werkelijk nergens op. Verder kan het me geen zak schelen als we in een kwantitatief nadeel de endgame ingaan, heb daar alle vertrouwen in.

Over het selectief schrijven gedeelte waar je zegt "daar moet je eerst iets voor schrijven, je post staat vol onzin" laat maar weer zien wat voor een simpel figuur je bent.
Want volgens mij reageer ik toch echt op de post waar "wat geschreven is" maar sommige dingen selectief weggelaten zijn.
Maar ik vergeef het je, jij kan er ook niets aan doen dat je zo achtergesteld bent.
Je gooit een kleine selectie van m'n post hierneer en concludeert daaruit dat ik een simpel figuur bent? Je komt letterlijk nergens in je verantwoording hier de afgelopen dag verder dan hard schreeuwen en ad hominem mensen shit verwijten. Doe even je best en ga de normale discussie aan ipv dit
 
Reactiescore
47
Wel grappig trouwens dat je dit al ziet als het ergste wat er kan gebeuren, dacht dat je ook old-skool was waar je mij zo leuk in PM over aansprak, maar blijkbaar meer new gen.

Weet nog wel rond de NLC4 tijd dat er gewoon rustig een spion in je stam werd gezet die alles doorvertelde en vervolgens leavde en zelf ging aanvallen, dat waren pas dingen waar je kan spreken over een stab.
Maar blijkbaar heb je die tijd niet meegemaakt, maargoed ook want dan had je de schok niet overleefd vrees ik.

In jouw new-gen visie is zelfs een stamgenoot die het (intern, waar jij niets van (hoort) te weten) veroordeeld een ultieme stabber hahah, dat somt overigens ook mn punt op ove waarom je maar een triest spelertje bent btw ;)
 
Reactiescore
104
Hahaha man, wat is die final meltdown een triestig figuuur. Zich er zo makkelijk vanaf maken door te zeggen ’ik veroordeel de stab’. Maar voor de rest niets doen = gewoon die stab toleren = zelf stabben. Dat jij jezelf nog serieues neemt, niet te geloven gewoon. En nee in speel niet in retro, weet niet waar je dit vandaan haalt.
 
Reactiescore
47
Wauw


Je wilt m'n post ontkrachten en komt niet verder dan het feit dat ik je naam verkeerd schrijf? Verder: lees ffe beter, dan zie je dat die opmerking gericht was tegen Jentele en niet tegen jou.


Dit zei je in IGM ook al, maar dit argument is natuurlijk totale kolder. Omega was nu uiteraard niet ingespeeld op aanvallen vanuit Yes!, vandaar ook dat er 1 volle uitstaande defjes zijn weggeedeld in de nacht.


Tot het moment dat er een enigszins coherente verklaring komt vanuit Yes! blijft het inderdaad enkel bij loze woorden vanuit jullie kant. Rhyperior deed overigens gewoon mee aan de aanval, dus tot zover de geloofwaardigheid van die "veroordeling"...


Retro staat voorlopig nog gewoon rang 1 op de ranglijst? Verder heeft Retro van alle "top"-stammen op deze classic verreweg de minste interns gehad, dus dit slaat werkelijk nergens op. Verder kan het me geen zak schelen als we in een kwantitatief nadeel de endgame ingaan, heb daar alle vertrouwen in.


Je gooit een kleine selectie van m'n post hierneer en concludeert daaruit dat ik een simpel figuur bent? Je komt letterlijk nergens in je verantwoording hier de afgelopen dag verder dan hard schreeuwen en ad hominem mensen shit verwijten. Doe even je best en ga de normale discussie aan ipv dit

Hahah, je zegt dat je niet selectief reageert, maar je 1e punt begint direct al over dat je dat naar jentele schreef --- waar ik letterlijk 30min geleden al (2min na de post) een edit achter geschreven heb dat ik dit hierna zag en dit terug trok, wat een lachertje ben jij.

Verder lul je ook maar onzin met of OMEGA ingespeeld was of niet, je weet zel ook wel dat dit niet is wat ik bedoel.
(Want dat is natuurlijk dat een kleine stam als OMEGA nooit tegen M-A en Yes! Op kan, want dinsdag zou de rest van de stam ook meedoen dan ofc) (hier dus ipv selectief ga je over op de betekenis van mij (vrij duidelijke) post veranderen, ook zeer laag, maar daar ben je goed in!

Voor zover weet ik niets over dat RY iets van aanvallen heeft gestuurd, hij veroordeelt intern de actie ook gewoon dus mocht dit wel zo zijn zal dit vreemd zijn (of hij wist niet van de NAP -aangezien dit geen stam NAP, maar een persoonlijke NAP van Unknown was voor de duidelijkheid-), ik heb overigens tot nu toe nog geen bijltje verstuurd zelf :)

Dan je "retro staat 1" stukje, alweer niets van wat je hier zegt, ik hebt het over recruit to win (fairy), jij begin over intern? Wat lul je hier nou eigenlijk, je zet jezelf meer en meer voor lul ;)

Laatste stukje over "kleine selectie van mn post", volgens mij reageer ik net zoals deze keer op al je punten, en ontkracht ik je volledig.
Je denkt dat je leuke punten maakt maar het is allemaal totale kolder, tegenspraak en simpelweg zieltjes bij de menigte proberen te winnen.
Gelukkig ga ik (ondanks een 2 jarige pauze) al langer mee dan vandaag en lust ik gastjes als jou rauw in dit soort discussies.

Zo, elk van je punten ontkracht, benieuwd met wat voor kolder je nu komt!!
 
Reactiescore
47
Hahaha man, wat is die final meltdown een troestig figuuur. Zich er zo makkelijk vanaf maken door te zeggen ’ik veroordeel de stab’. Maar voor de rest niets doen = gewoon die stab toleren = zelf stabben. Dat jij jezelf nog serieues neemt, niet te geloven gewoon. En nee in speel niet in retro, weet niet waar je dit vandaan haalt.

Heerlijke constructieve argumenten!
Echt een verheldering voor de discussie ben je! (Ofwacht, ben je toch gewoon een opgetrommeld persoontje voor Retro, en probeer het maar niet te ontkennen ;))
 
Reactiescore
104
En je probeert enkel je eigen hachje te redden omdat je weet dat jullie positie nu helemaal naar de grutten gaat, doe anders nog even een intern to win erbij, misschien lukt het jullie dan ;) (ook wel toevallig dat enkel retro leden bleppen hier)
Dan je "retro staat 1" stukje, alweer niets van wat je hier zegt, ik hebt het over recruit to win (fairy), jij begin over intern? Wat lul je hier nou eigenlijk, je zet jezelf meer en meer voor lul ;)
Zo, elk van je punten ontkracht, benieuwd met wat voor kolder je nu komt!!


Makkelijk ontkrachten zo haha. Nogmaals, neem jij jezelf serieus of ben je hier gewoon aan het trollen? :redface::redface::redface:
 
Reactiescore
77
retro 0 - 1 .FM
(haha sorry, ik zag een reactie van san holo die best lachwekkend is, dus ik wou ook een reactie geven zonder deftige inhoud)

verder wel goeie muziek die san holo
 
Reactiescore
47
Makkelijk ontkrachten zo haha. Nogmaals, neem jij jezelf serieus of ben je hier gewoon aan het trollen? :redface::redface::redface:

Zeer waar, zag het toevallig net zelf ook maar je was me voor.
Al kon iedereen zelf ook wel nagaan dat ik hiermee recruit to win mee bedoelde (aangezien intern to win nooit gebruikt wordt)
Excuus voor mijn fout hier op dit punt.

Maar dat was verder alles wat je eruit kon pikken? Een woordje dat ik verkeerd schreef uit een totale ontkrachting van 5 tot 6 punten?
Volgens mij ben jij degene die hier zit te trollen san holo, al snap ik dat je op de rest niks kan reageren omdat ik simpelweg gelijk heb
 
Reactiescore
298
Wel grappig trouwens dat je dit al ziet als het ergste wat er kan gebeuren, dacht dat je ook old-skool was waar je mij zo leuk in PM over aansprak, maar blijkbaar meer new gen.

Weet nog wel rond de NLC4 tijd dat er gewoon rustig een spion in je stam werd gezet die alles doorvertelde en vervolgens leavde en zelf ging aanvallen, dat waren pas dingen waar je kan spreken over een stab.
Maar blijkbaar heb je die tijd niet meegemaakt, maargoed ook want dan had je de schok niet overleefd vrees ik.

In jouw new-gen visie is zelfs een stamgenoot die het (intern, waar jij niets van (hoort) te weten) veroordeeld een ultieme stabber hahah, dat somt overigens ook mn punt op ove waarom je maar een triest spelertje bent btw ;)
Dus omdat er 7 jaar en 19 classics geleden de stabs nog erger waren dan nu is t nu prima als dit gebeurt?

Hahah, je zegt dat je niet selectief reageert, maar je 1e punt begint direct al over dat je dat naar jentele schreef --- waar ik letterlijk 30min geleden al (2min na de post) een edit achter geschreven heb dat ik dit hierna zag en dit terug trok, wat een lachertje ben jij.
Dus het is mijn fout dat ik niet iedere minuut je posts zit te bekijken? Denk de volgende keer beter na voordat je onzin spauwt, scheelt een hele hoop

Verder lul je ook maar onzin met of OMEGA ingespeeld was of niet, je weet zel ook wel dat dit niet is wat ik bedoel.
(Want dat is natuurlijk dat een kleine stam als OMEGA nooit tegen M-A en Yes! Op kan, want dinsdag zou de rest van de stam ook meedoen dan ofc) (hier dus ipv selectief ga je over op de betekenis van mij (vrij duidelijke) post veranderen, ook zeer laag, maar daar ben je goed in!
Nogmaals, het doet er niks toe dat Omega dinsdag misschien dan wel waarschijnlijk weggespeeld zou zijn geweest, dat had je na dinsdag kunnen bekijken. Dan had niet alle frontdef tegen M-A aangestaan en was er mogelijk iemand snachts online om te taggen en een nachtblitz onschadelijk te maken.

Voor zover weet ik niets over dat RY iets van aanvallen heeft gestuurd, hij veroordeelt intern de actie ook gewoon dus mocht dit wel zo zijn zal dit vreemd zijn (of hij wist niet van de NAP -aangezien dit geen stam NAP, maar een persoonlijke NAP van Unknown was voor de duidelijkheid-), ik heb overigens tot nu toe nog geen bijltje verstuurd zelf :)
Rhyp heeft IG contact opgenomen en zich verontschuldigt voor het schenden van de NAP waar hij idd niet van op de hoogte was. Is ook de eerste persoon van Yes! die zich enigszins redelijk opstelt en doorheeft dat Yes! in deze zaak enorm fout zit en daar compensatie voor moet bieden.

Dan je "retro staat 1" stukje, alweer niets van wat je hier zegt, ik hebt het over recruit to win (fairy), jij begin over intern? Wat lul je hier nou eigenlijk, je zet jezelf meer en meer voor lul ;)
Zie post San Holo, ironisch dit.

Laatste stukje over "kleine selectie van mn post", volgens mij reageer ik net zoals deze keer op al je punten, en ontkracht ik je volledig.
Je denkt dat je leuke punten maakt maar het is allemaal totale kolder, tegenspraak en simpelweg zieltjes bij de menigte proberen te winnen.
Gelukkig ga ik (ondanks een 2 jarige pauze) al langer mee dan vandaag en lust ik gastjes als jou rauw in dit soort discussies.
Zo, elk van je punten ontkracht, benieuwd met wat voor kolder je nu komt!!
Je hebt letterlijk alles half gelezen of er je eigen draai aan gegeven. Vermoeiend om op deze manier te discussiëren. Verder gefecliciteerd dat je al langer dan vandaag mee gaat. 7 jaar geleden was je ook al het lachertje van het AF, weinig veranderd in de tussentijd.
 
Reactiescore
47
Dus omdat er 7 jaar en 19 classics geleden de stabs nog erger waren dan nu is t nu prima als dit gebeurt?


Dus het is mijn fout dat ik niet iedere minuut je posts zit te bekijken? Denk de volgende keer beter na voordat je onzin spauwt, scheelt een hele hoop


Nogmaals, het doet er niks toe dat Omega dinsdag misschien dan wel waarschijnlijk weggespeeld zou zijn geweest, dat had je na dinsdag kunnen bekijken. Dan had niet alle frontdef tegen M-A aangestaan en was er mogelijk iemand snachts online om te taggen en een nachtblitz onschadelijk te maken.


Rhyp heeft IG contact opgenomen en zich verontschuldigt voor het schenden van de NAP waar hij idd niet van op de hoogte was. Is ook de eerste persoon van Yes! die zich enigszins redelijk opstelt en doorheeft dat Yes! in deze zaak enorm fout zit en daar compensatie voor moet bieden.


Zie post San Holo, ironisch dit.


Je hebt letterlijk alles half gelezen of er je eigen draai aan gegeven. Vermoeiend om op deze manier te discussiëren. Verder gefecliciteerd dat je al langer dan vandaag mee gaat. 7 jaar geleden was je ook al het lachertje van het AF, weinig veranderd in de tussentijd.

Zolang je met dit komt ben jij hier het lachertje, ik begin overnieuw voor je.

1. Nogal een flink verschil tussen zo'n enorme stab, en iemand die niet eens wat doet beschuldigen van een megastabber. A.k.a. Niks gewend of simpelweg zieltjes winnen (gok op 2e)

2. "Dat je niet iedere minuut kijkt en ik moet lezen voor ik onzin zou spuwen"
->zoals ik al zei had ik dit na 2min al aangepast, jou post kwam zowat een half uur later toen dit er dus al lang en breed opstond, waar staat dit dus gelijk aan? Juist! Selectief lezen! (En erbovenop nog jezelf te proberen te redden met die "moet je maar opletten wat je schrijft, controleer niet elke min", helaas stond het er dus al 30min voor je eigen post op, leuk geprobeerd tho!

3. Punt over dat het moeilijker was geweest discuseer ik ook niet over, geen idee waar je dat vandaan haalt.
Heb letterlijk vooraf en achteraf gezegd dat ik het niet geheel vond kunnen (ook vooraf ja, wil je dit best laten zien als je dit niet wil geloven)
Maar dan dus de reden die ik eerder gaf dat ik het niet zodanig iets vindt dat ik direct de stam zou leaven, daar zijn interne besprekingen ook voor.
Verder was de uitkomst (ondanks wat moeilijker) niet veranderd, nogmaals, door de overmacht. (Had dus zelf ook liever gezien dat dit dinsdag zelf gebeurd was)

4. Hoorde dat RY welgeteld 5 aanvallen heeft gestuurd, inderdaad niet wetende dat de NAP nog niet afgelopen was zoals ik in mijn vorige post al aangaf als vermoeden. (Ik 0, maar ik ben blijkbaar de boosdoener omdat ik je keer op keer klemzet)

5. Zie mijn reactie hierboven op de post van san holo, jullie kunnen me enkel pakken omdat ik een woordje verkeerd schrijf (terwijl iedereen kan zien wat ik bedoel, ook te zien aan de forumposter die dit tussendoor zei)
Inderdaad ironisch hoe triest jullie (jij) zijn/bent.

6. Wederom al je punten neergehaald, laten zien op welke punten (5) Je ubertriest bent en je wederom vast gezet.
Inderdaad het lachertje van het forum jij
 

Deleted User - 487960812

Guest
Verder lul je ook maar onzin met of OMEGA ingespeeld was of niet, je weet zel ook wel dat dit niet is wat ik bedoel.
(Want dat is natuurlijk dat een kleine stam als OMEGA nooit tegen M-A en Yes! Op kan, want dinsdag zou de rest van de stam ook meedoen dan ofc)

Voor zover weet ik niets over dat RY iets van aanvallen heeft gestuurd, hij veroordeelt intern de actie ook gewoon dus mocht dit wel zo zijn zal dit vreemd zijn (of hij wist niet van de NAP -aangezien dit geen stam NAP, maar een persoonlijke NAP van Unknown was voor de duidelijkheid-), ik heb overigens tot nu toe nog geen bijltje verstuurd zelf :)


Dat wij als stam niet zomaar weggespeeld worden kon Space. toen der tijd beamen maar dat als jullie er zo van overtuigd zijn toch al te winnen maakt de actie van Unkown alleen maar triester en onnodig?

Ook leuk om te weten dat je dus je NAP upgrade naar een stam NAP ipv persoonlijke en de desbetreffende stam er niet eens iets van te horen krijgt...
Geeft al aan dat Unkown. Het vanaf het begin al van plan was dus.

Ik moet dus toegeven dat wat er op het golden awards topic gezegd wordt waar is. Unkown. Is de meest onderschatte speler maar wie het verwacht dat het zo bedoelt werd.
 
Bovenaan