Top / Flop Spelers

  • Topicstarter Deleted User - 487957162
  • Startdatum
Reactiescore
47
Dat wij als stam niet zomaar weggespeeld worden kon Space. toen der tijd beamen maar dat als jullie er zo van overtuigd zijn toch al te winnen maakt de actie van Unkown alleen maar triester en onnodig?

Ook leuk om te weten dat je dus je NAP upgrade naar een stam NAP ipv persoonlijke en de desbetreffende stam er niet eens iets van te horen krijgt...
Geeft al aan dat Unkown. Het vanaf het begin al van plan was dus.

Ik moet dus toegeven dat wat er op het golden awards topic gezegd wordt waar is. Unkown. Is de meest onderschatte speler maar wie het verwacht dat het zo bedoelt werd.

Zeker, ik had jullie ook echt niet onderschat haha, doelde meer op de overmacht die er was als je (dinsdag dus) tegen vol Yes! En M-A had gemoeten, dat was niet te doen geweest.

Kaleo (nu alpha wolf) heb ik zelf al een persoonlijke NAP mee vanaf dat ik nog in .4s zat volgens mij, altijd prettig mee overweg kunnen gaan :)
NAP en edelafspraken met White erbij gemaakt een 2tal weken geleden, beide spelers boden mij dus vandaag ook aan om maar dorpen over te pakken nu. (Tot Retro alle VV's pakte) (In die zin had een diplomatieke Stam NAP voor mijzelf ook niet veel verandering teweeg gebracht, aangezien ik al een persoonlijke had)
Ik had verder meegekregen dat er een NAP met jouw acc (Rag) was bij unk, niet dat dit stamgeheel was haha

Het gaat mijzelf verder ook niet om het feit dat het verkeerd was van mijn stamgenoot, dit heb ik namelijk nu al meerdere keren aangegeven.
Het gaat er meer om dat de Retro leden hier nu een slaatje uit proberen te slaan om zieltjes te winnen.
Het mooie is dat ze alle aandacht nu op mij zetten omdat ik ze keer op keer ontkracht, terwijl ik niets gedaan heb buiten niet de stam geleaved. (Redenering al meerdere keren aangegeven)

Geen idee of je Kaleo/wolf nog spreekt maar die zal je hetzelfde over mij kunnen vertellen.
Maar idd zeer spijtig hoe dit gaat, ondanks of het dinsdag hetzelfde was is dit natuurlijk niet hoe het had moeten gaan..
 

Deleted User - 487960812

Guest
Zoals ik het zien zijn jullie voorgelogen door Unkown. Om zo deze actie op te zetten en zoveel mogelijk gratis dorpjes te pakken. Dat hij jullie niet op de hoogte stelt van een stam NAP zegt meer iets over hem dan over jullie imo.

Met final meltdown hebben we nog nooit problemen gehad en denk dat jij het nu vooral te voordeuren krijgt omdat unkown z'n kop in het zand steekt en jij de enige bent die de die bereid is de discussie aan te gaan.

Dat jij de stam zou moeten leaven vind ik onterecht omdat unkown ook tegen jullie gelogen heeft over de zogaande massa op hem. (Wat als het zo was nog steeds geen reden had mogen zijn om de NAP de schenden, maar daar zijn we het allemaal wel overeens)

Ik baal er ontzettend van dat Unkown wrs zo in zijn eigen wereldje zit dat die nog denkt dat hij het juiste gedaan heeft ook. Zo'n manier van spelen en denken vind ik inner triest en sta er van te kijken dat hij niet gwn z'n fout erkent en op z'n minst excuses aanbied.

Want laten we eerlijk zijn dat is toch wel het minste wat hij nu kan doen.
 
Reactiescore
999
Conclusie van het verhaal is gewoon dat het voor Final Meltdown, die op zich niet veel verkeerd gedaan heeft, bijzonder jammer is dat hij met zo'n klapdebiel in de stam zit. Knap van hem dat hij hier wel probeert de discussie aan te gaan maar uiteindelijk moet ie gewoon in game zijn conclusies trekken want anders is het veel geblaat en weinig wol.

Unknown heeft het in elk geval voor hemzelf en heel zijn stam volledig verpest deze wereld en daarom stel ik voor dat we met alle andere stammen gezamenlijk afspreken om geen diplomatieke betrekkingen met Yes meer te onderhouden.
 
Reactiescore
47
Conclusie van het verhaal is gewoon dat het voor Final Meltdown, die op zich niet veel verkeerd gedaan heeft, bijzonder jammer is dat hij met zo'n klapdebiel in de stam zit. Knap van hem dat hij hier wel probeert de discussie aan te gaan maar uiteindelijk moet ie gewoon in game zijn conclusies trekken want anders is het veel geblaat en weinig wol.

Unknown heeft het in elk geval voor hemzelf en heel zijn stam volledig verpest deze wereld en daarom stel ik voor dat we met alle andere stammen gezamenlijk afspreken om geen diplomatieke betrekkingen met Yes meer te onderhouden.

Zoals gezegd wordt hier intern over gesproken en is unk met een oplossing bezig voor zover ik/wij het begrijpen.
En geen zorgen over (nieuwe) diplomatieke betrekkingen haha, die liggen allang vast.
 
Reactiescore
47
Dit klopt langs geen kanten man.

Ik krijg geen PM's doorgezet waardoor ik het niet kan bewijzen, zal de post daarom ook verwijderen.
Maar we zien binnenkort wel of het waar of niet is waarschijnlijk
 

Deleted User - 487849361

Guest
lol, je kan de pm's tonen waarin hun dat tegen jou zeggen bijvoorbeeld? of skype/ discord gesprekken, maar goed, dingen die je uit je duim zuigt vallen natuurlijk lastig te bewijzen,
 
Reactiescore
2
Uitleg Yes! en Omega situatie.

Hey allemaal, Hier even een toelichting rond de hele situatie. Ik spreek in naam van de spelers van Unknown. Zoals jullie allemaal wel weten zijn er wat nare dingen gebeurd tussen Omega en ons. De band tussen ons liep al een tijdje niet goed en er was veel wantrouwen langs beide kanten. Dit kwam met name door de ligging, communicatie en nog wat andere dingen. Wij hebben een paar grote fouten begaan en geven ook eerlijk toe dat wij in fout zijn/waren.

Nu zijn we tot een oplossing gekomen met de getroffen spelers. Eerst hebben we aangeboden om de dorpen terug te geven, extra dorpen erbij te doen zodat hun cluster dicht is + een nieuwe nap. Dit was een futiele oplossing aangezien sommige spelers er zwak bij stonden. De uiteindelijk oplossing is na lang bellen/chatten tot stand gekomen, dit is: de spelers ragnar en alpha worden hoofdspelers op het account “Unknown” en de rest blijft als co verder spelen. Beide spelers kunnen deze situatie beamen en ik hoop dat ze onder dit bericht ook even antwoorden als “bewijs”.

De reden dat het zo lang duurde voordat wij antwoord gaven is omdat wij verantwoording moesten afleggen aan de spelers waar wij mee te maken hadden, niet alle andere mensen die het nodig vonden om zich non stop te bemoeien. Ik wil met name even zeggen dat Retro buitengewoon overdreven geïnteresseerd was en hier ook direct profijt uit wou halen. Direct na het gebeuren hebben de spelers van omega een bericht ontvangen met de vraag of ze VV wilden afgeven. Dit hebben ze waarschijnlijk gevraagd om informatie over onze troepen te krijgen. Een dag later, wederom zonder alle feiten te kennen, hebben ze alle omliggende spelers en stammen gecontacteerd om een massa op ons te plannen + intern te stoken om te zorgen dat de stam Yes! uit elkaar zou vallen. De reden van dit allemaal is zeer duidelijk aangezien we tegen hun grenzen en ze puur voordeel willen halen uit deze situatie.

Voor de mensen die na dit berichtje niet tevreden zijn, mogen ze ons altijd iets sturen op discord of via tw zelf. Wij gaan niet alle details op tafel gooien, aangezien dit jullie zaken niet zijn. Bedankt.
 
Reactiescore
93
Van stabbers naar boosters. Change my mind.

Voor de mensen met een aardappel in hun hoofd:

Dit was een grapje.

Met vriendelijke groeten
Jente
 
Reactiescore
47
Van stabbers naar boosters. Change my mind.

Voor de mensen met een aardappel in hun hoofd:

Dit was een grapje.

Met vriendelijke groeten
Jente

Eh, aardappels maken friet/patat, straks maak je een zeker iemand boos
 

Deleted User - 487849361

Guest
Ik wil met name even zeggen dat Retro buitengewoon overdreven geïnteresseerd was en hier ook direct profijt uit wou halen. Direct na het gebeuren hebben de spelers van omega een bericht ontvangen met de vraag of ze VV wilden afgeven. Dit hebben ze waarschijnlijk gevraagd om informatie over onze troepen te krijgen. Een dag later, wederom zonder alle feiten te kennen, hebben ze alle omliggende spelers en stammen gecontacteerd om een massa op ons te plannen + intern te stoken om te zorgen dat de stam Yes! uit elkaar zou vallen. De reden van dit allemaal is zeer duidelijk aangezien we tegen hun grenzen en ze puur voordeel willen halen uit deze situatie.
Wanneer komen de bewijzen hier is langs? Na de vorige vraag was het ook opeens stil. En werd maar gemeld de post te verwijderen....

En stabbers horen wat mij betreft niet thuis op tw. en je geeft zelf toe gestabt te hebben dus hoezo kennen we niet alle feiten? Een oplossing was er niet toen wij die 2 vv's kregen. En mede door onze reacties hier en de vv's die we deden is er gekeken naar een oplossing voor de gestabte spelers. Indien die tevreden zijn, hebben wij ook niks meer te klagen.
Al blijft ons advies om geen samenwerkingen aan te gaan met een stam die zo makkelijk stabt.
Dus gelieve in de volgende post eerst is met bewijs te komen waar we direct 'alle omliggende stammen' benaderd hebben om een massa te plannen.

Indien je dit niet kan, ga lekker verder met dat internwars wat bijna iedereen hier tegenwoordig speelt.
 

Deleted User - 487960812

Guest
De gestabte spelers, Alpha Wolf en ik, worden zoals je kon lezen hoofdspelers op Unkown dus kan je er vanuit gaan dat een stab vanuit Yes! erg onwaarschijnlijk is. Voor ons is het zo opgelost. We vinden het erg dapper dat Tom en Alexander hun fout toe hebben gegeven en oprechte excuses hebben gemaakt. Bij de meeste stabs is dit niet het geval.

We willen Retro bedanken voor de steun die ze ons gaven direct na de actie. Wij waarderen dit erg en weten dat als we niet zo geholpen werden de kans dat het in de doofpot kwam aanzienlijk was.

Misschien is het nu ook het moment om lekker verder te gaan met tw en de discussie te laten voor wat het is. Of Retro nu een massa plande of niet doet er opzich niet toe. Ze dachten dat Omega ook een massa plande tegen hun en dat was niet het geval. De tijd zal uitwijzen of ze het nu wel bij het juiste eind hadden of niet.
 
Reactiescore
47
Wanneer komen de bewijzen hier is langs? Na de vorige vraag was het ook opeens stil. En werd maar gemeld de post te verwijderen....

En stabbers horen wat mij betreft niet thuis op tw. en je geeft zelf toe gestabt te hebben dus hoezo kennen we niet alle feiten? Een oplossing was er niet toen wij die 2 vv's kregen. En mede door onze reacties hier en de vv's die we deden is er gekeken naar een oplossing voor de gestabte spelers. Indien die tevreden zijn, hebben wij ook niks meer te klagen.
Al blijft ons advies om geen samenwerkingen aan te gaan met een stam die zo makkelijk stabt.
Dus gelieve in de volgende post eerst is met bewijs te komen waar we direct 'alle omliggende stammen' benaderd hebben om een massa te plannen.

Indien je dit niet kan, ga lekker verder met dat internwars wat bijna iedereen hier tegenwoordig speelt.

Leuk verhaal, klopt geen bal van.
Geldt dus ook voor materlotti die als eerste bovenop me vloog toen ik het hierop zette.
Meerdere stammen zijn gevraagd, zoals je kan zien bij pallie.
En maar heilig doen, achterbaks zijn jullie zeker.

Ik stel voor aan de rest van de stammen om geen diplomatieke betrekkingen meer met Retro te onderhouden!
 
Reactiescore
999
Klopt wederom geen hol van wat je hier zegt beste Final Meltdown. Dat jij een paar vijzen loshebt is al lang duidelijk en al meermaals besproken in de Classic discord ook. Succes verder met je stabclubje.
 
Reactiescore
47
Klopt wederom geen hol van wat je hier zegt beste Final Meltdown. Dat jij een paar vijzen loshebt is al lang duidelijk en al meermaals besproken in de Classic discord ook. Succes verder met je stabclubje.

Een voorbeeld ervan staat letterlijk in de post erboven, ben je zo dom of doe je zo dom
 
Bovenaan