Top / Flop Spelers

  • Topicstarter Deleted User - 487957162
  • Startdatum
Reactiescore
47
Ik heb hier op het AF jou geen megastabber genoemd, dat verzin je nu ter plekke. Ik heb wel gezegd dat als je niks doet tegen zo'n stab, je wat mij betreft op hetzelfde niveau staat als de stabbers. Een normale speler laat zich na zulke acties niet meer in met dat soort onbetrouwbare lui.

Overigens was er op dat moment nog nergens hier op AF gezegd dat jullie intern naar een oplossing zochten, dat kwam pas zondag overdag.


Ik had je post direct gequote om rustig antwoord uit te tikken. Het AF ligt er snachts soms tijdelijk uit voor het maken van een backup, vandaar de vertraagde reactie.

De rest van je post bevat grotendeels onzin en ontkracht niks ja.
1. Punt wat ik maakte is dat stab=stab, dat jij jaren terug een ergere hebt gezien doet echt niks af aan het feit dat dit rete smerig is en hard bestraft zou moeten worden.
3. Je zegt letterlijk in een eerdere post dat deze stab niet zo ernstig was naar jouw idee omdat dinsdag Omega toch wel weggespeeld zou worden. Dat maakt de stab echter totaal niet minder vuil, dat is waar ik daar op doelde. Als je dan vervolgens gewoon doorspeelt met Unknown, ja dan verwijt ik je een ernstig gebrek aan eergevoel en is je 'veroordeling' saus waard. Zeker gezien je al enkele uren ervoor wist dat de stab plaats zou gaan vinden, als je dan een beetje ruggengraat hebt hou je het niet enkel bij zeggen dat ze van jou beter kunnen wachten, dan grijp je als stamgenoot gewoon in.
4. Kon je daarboven al lezen dat dit opgehelderd was.
5. Je hebt t eerst over internen en vervolgens ineens over recruiten,dan is het toch logisch dat je op die inconsistentie gepakt wordt. Niemand begreep waar je op doelde. Voor de rest wordt je vooral gepakt op gebrek aan daadkrachtig handelen na de stab en op het AF continu de discussie te verplaatsen.

Je begint gewoon letterlijk met kolder, maar neem aan onbewust.
Ik zeg toch nergens dat specifiek jij die verschuiving maakt?
Ik zeg dat het binnen de kortste keren ipv over unk over mij en over mn stam ging, o.a. door san holo. (En materlotti zegt het nu dus nog en als jij Medicated bent was dat zelfs hoe je de IG pm begon)

Over dat het zondag gemeld werd over interne besprekingen, zelfs daarna bleven die termen gebruikt worden, en zélfs nu er mede door de overige stamleden een oplossing is zegt mater het nog steeds.
Tot zover de drogreden "als omega ermee akkoord is zijn wij dat ook" (btw materlotti, als je wilt weten wat ik zeg kan je dat ook hier lezen ipv het op de discord te schrijven ^)

Enja smerig was het zeker, zei enkel dat het vroeger 10x erger was en er zelfs minder over gesproken werd dan nu, zeg nergens dat he wel zou moeten kunnen of iets.

En ik zei (meerdere keren) dat ik het niet erg genoeg vond om per direct de stam te leaven en mijn activiteit in dit acc weg te gooien (lijkt me ook vrij logisch dat je eerst intern tot een oplossing wilt komen, maar het enige wat jullie wilden zien was een directe leave)

En dat is onzin, waarom begreep torek het dan wel? Dat is geen stamlid hoor.
Ik heb nog nooit van een "intern to win" gehoord enkel een recruit to win, dus dit wist je zelf ook echt wel.
Vooral ook omdat een TWGHG lid het een week eerder al had aangestipt en er destijds ookal een discussie over was ontstaan
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
47
Notitie daarbij, ik verander het onderwerp terwijl jullie het van unk naar mij en mn stam verdraaien?
De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet
 
Reactiescore
298
T is een beetje praten tegen een muur dit. Niemand heeft jou persoonlijk direct een stabber genoemd, dat verzin je. Yes! heeft gewoon enorm zwak gehandeld door niet Unknown te kicken maar met het acc verder te spelen, vandaar dus dat mensen hier het over een stabstam hebben, want ja je gedoogt het hiermee gewoon. DiDat mensen jullie daarom zielig noemen of wat dan ook, is niet heel vreemd, zeker als je zelf begint over 'achtergestelden', 'zielige spelertjes' en 'moraalriddertjes'.

En dat is onzin, waarom begreep torek het dan wel? Dat is geen stamlid hoor.
Ik heb nog nooit van een "intern to win" gehoord enkel een recruit to win, dus dit wist je zelf ook echt wel.
Vooral ook omdat een TWGHG lid het een week eerder al had aangestipt en er destijds ookal een discussie over was ontstaan
Geen idee waar torek precies op antwoordt, hij zegt zelfs letterlijk dat t een post zonder deftige inhoud is??? Dat je met de woorden 'intern to win' destijds probeerde te refereren naar een (mini)-discussie van een week ervoor snap ik niet nee.

Notitie daarbij, ik verander het onderwerp terwijl jullie het van unk naar mij en mn stam verdraaien?
De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet
Hoe jij en je stam reageren op de stab van Unknown is centraal in de discussie, dat is iets totaal anders dan totaal random shit aansnijden die er totaal niet toe doen.
 
Reactiescore
47
T is een beetje praten tegen een muur dit. Niemand heeft jou persoonlijk direct een stabber genoemd, dat verzin je. Yes! heeft gewoon enorm zwak gehandeld door niet Unknown te kicken maar met het acc verder te spelen, vandaar dus dat mensen hier het over een stabstam hebben, want ja je gedoogt het hiermee gewoon. DiDat mensen jullie daarom zielig noemen of wat dan ook, is niet heel vreemd, zeker als je zelf begint over 'achtergestelden', 'zielige spelertjes' en 'moraalriddertjes'.


Geen idee waar torek precies op antwoordt, hij zegt zelfs letterlijk dat t een post zonder deftige inhoud is??? Dat je met de woorden 'intern to win' destijds probeerde te refereren naar een (mini)-discussie van een week ervoor snap ik niet nee.


Hoe jij en je stam reageren op de stab van Unknown is centraal in de discussie, dat is iets totaal anders dan totaal random shit aansnijden die er totaal niet toe doen.

Mij even erg als een stabber noemen staat in mijn boek daar gelijk aan, en over heel de stam ging het sws, dus daar werd het wel degelijk naartoe getrokken.

Verder even teruggekeken en je begon ook meteen met "schaamteloze lafbek" direct naar mij gericht ;)
En dat omdat ik moraalridder zei haha

Verder is unk de leider, hoe kicken wij de leider?
Leg dat maar even uit (En dan sla je dus alsnog het punt van eerst intern tot een oplossing komen over)

En je weet dondersgoed dat torek daarop doelde ;)
Zoals ik zei, "intern to win" zegt niemand dus dat zou het al duidelijk moeten maken, zeker in de context waarin het stond.

Zag trouwens tijdens het terugscrollen nog wat leuks, wat laat zien dat je nog geen halfuurtje geleden gewoon weer een keiharde leugen maakt om je hachje te redden.
Namelijk in je bericht hiervoor over mijn 2e punt in de post die je eergisteren negeerde.

"Ik quotte hem direct en AF heeft updates"
1. Ik discussieerde ondertussen door met san holo, dus welke update?
2. San holo reageerde 10min na mijn post (die ik na 2min dus al had verbeterd), alsnog zeg jij in je eigen post 30 min later "zie post san holo, lachwekkend dit"

Toch wel vreemd dat je mijn post direct quotte, wel de reactie van san holo zag 10m later maar zogenaamd niet mijn verbetering.

En dit is inderdaad een ander stuk dan de hoofddiscussie, echter sta ik volgens mij vrij om te reageren op dingen die jullie zeggen
 
Reactiescore
47
En van mij hoeft de discussie niet verder te gaan, echter als personen persoonlijk naar mij of indirect naar mij blijven komen(zoals materlotti met zn stabstam, terwijl hij weet dat ik en RY het veroordeelden en hebben gepushed op een oplossing), heb ik het recht om hierop te reageren.

Zoals ik zei, dat "Als OMEGA het een goede oplossing vindt, dan vinden wij dit ook" is dus totale kolder geweest.
 
Reactiescore
298
Zag trouwens tijdens het terugscrollen nog wat leuks, wat laat zien dat je nog geen halfuurtje geleden gewoon weer een keiharde leugen maakt om je hachje te redden.
Namelijk in je bericht hiervoor over mijn 2e punt in de post die je eergisteren negeerde.

"Ik quotte hem direct en AF heeft updates"
1. Ik discussieerde ondertussen door met san holo, dus welke update?
2. San holo reageerde 10min na mijn post (die ik na 2min dus al had verbeterd), alsnog zeg jij in je eigen post 30 min later "zie post san holo, lachwekkend dit"

Toch wel vreemd dat je mijn post direct quotte, wel de reactie van san holo zag 10m later maar zogenaamd niet mijn verbetering
Je kijkt weer eens verkeerd, daar zat niks tussen.


Nja verder vind ik t wel mooi met je, ga hier geen aandacht hier meer aan besteden. Je stamgenoot stabt keihard (waar je vooraf van op de hoogte was) en je doet er daarna maar alles aan om gewoon door te spelen alsof er niks aan de hand is. Zo'n smerige stabber kick je, of je leaved als het dan toevallig je stamleider is.
 
Reactiescore
47
Uiteindelijk heeft eerst kalm afwachten en intern pushen tot een oplossing voor zowel de OMEGA spelers als onze stam een positieve uitkomst gehad, blijkt maar weer wat de betere zet was

En waar zat niks tussen, mijn post en die van san holo?
Is toch echt .22 en .32 hoor
 
Reactiescore
47
Ik had zelf tot nu toe nog geen intern gehad, ik was gewoon van plan deze dorpen normaal te vegen vooraf, maar de omstandigheden hebben het idd anders gemaakt.

En nog beniewd wat je nu bedoelde met "daar zit niks tussen", of verkeek je je gewoon (waar je mij van verweet)
 
Reactiescore
942
Het is zoals Jvds aangeeft. Jij hebt zelf niet gestabd, maar de reden dat ik jullie een stabstam noemde is simpel. Jullie zijn op de hoogte van de stab, jullie keuren hem af maar jullie doen er niets mee. Je blijft gewoon verder spelen met de stabbers in dezelfde stam en hebben ocharme de spelertjes, die jullie eerst nachtelijk geblitzt hebben en heel hun account aan gort geschoten, een plaats bij jullie op het account aangeboden.
Daarom heel simpel: jullie zijn een stabstam want iedereen keurt het gedrag gewoon goed.

Verder heeft Pallie zo net op Discord toegegeven dat hij fout was, dat hij die screen niet had moeten sharen omdat hij inderdaad niet van Retro kwam en dat hij eventueel zelfs zijn bericht wou verwijderen. Knap van hem dat hij kan toegeven als ie een foutje maakt.

Dus beste Final Meltdown. Ik zou als ik jou was gewoon terug onder je steen kruipen in plaats van hier in discussie te blijven gaan. Je maakt jezelf enkel maar onsterfelijk belachelijk want tegenaanval die je probeert te doen raakt kant nog wal en is nergens op gebaseerd. Doei.
 

Deleted User - 487970017

Guest
Spelen hier ook nog old-gens? Of wordt deze classic bespeeld door new-gens?
 
Reactiescore
47
Het is zoals Jvds aangeeft. Jij hebt zelf niet gestabd, maar de reden dat ik jullie een stabstam noemde is simpel. Jullie zijn op de hoogte van de stab, jullie keuren hem af maar jullie doen er niets mee. Je blijft gewoon verder spelen met de stabbers in dezelfde stam en hebben ocharme de spelertjes, die jullie eerst nachtelijk geblitzt hebben en heel hun account aan gort geschoten, een plaats bij jullie op het account aangeboden.
Daarom heel simpel: jullie zijn een stabstam want iedereen keurt het gedrag gewoon goed.

Verder heeft Pallie zo net op Discord toegegeven dat hij fout was, dat hij die screen niet had moeten sharen omdat hij inderdaad niet van Retro kwam en dat hij eventueel zelfs zijn bericht wou verwijderen. Knap van hem dat hij kan toegeven als ie een foutje maakt.

Dus beste Final Meltdown. Ik zou als ik jou was gewoon terug onder je steen kruipen in plaats van hier in discussie te blijven gaan. Je maakt jezelf enkel maar onsterfelijk belachelijk want tegenaanval die je probeert te doen raakt kant nog wal en is nergens op gebaseerd. Doei.

Als ik en RY pushen/aandringen op het feit dat hij een goede oplossing moet vinden voor OMEGA, hoe is dat dan niets doen?
Hadden het ook kunnen laten varen, maar nogmaals, blijkbaar is het enige in jouw boekje een directe leave, daar doen we niet aan zonder het eerst intern te bespreken (wat dus achteraf ook beter is). De OMEGA leden zijn hier ook blij mee maar dat boeit jou dus inderdaad vrij weinig, want het gaat je enkel om de stam uit elkaar te laten vallen! Dus kruip jij maar weer terug in je hol, of ga nog even met Omfg overleggen hoe je het beste stammen kan ronselen

bovendien heeft hij een puntje in zijn naam dat pleit natuurlijk in zijn nadeel

Hee hee, toen ik dit account aanmaakte was dat helemaal hip :p

Gaat echt weer nergens over dit, maar quote nou gewoon de goede posts als je me van leugens beschuldigt.

Wat bral je nou weer?
Is toch niet zo moeilijk wat ik zeg, je valt mij aan over iets maar als ik zeg dat dit niet klopt mag er opeens weer niet over gesproken worden?
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
298
Zag trouwens tijdens het terugscrollen nog wat leuks, wat laat zien dat je nog geen halfuurtje geleden gewoon weer een keiharde leugen maakt om je hachje te redden.
Namelijk in je bericht hiervoor over mijn 2e punt in de post die je eergisteren negeerde.

"Ik quotte hem direct en AF heeft updates"
1. Ik discussieerde ondertussen door met san holo, dus welke update?
2. San holo reageerde 10min na mijn post (die ik na 2min dus al had verbeterd), alsnog zeg jij in je eigen post 30 min later "zie post san holo, lachwekkend dit"

Toch wel vreemd dat je mijn post direct quotte, wel de reactie van san holo zag 10m later maar zogenaamd niet mijn verbetering.
Tering zeg hoe moeilijk is het even de discussie te quoten om je post te onderbouwen. Dus bij deze:
Haha je zegt dat mijn post van geen kant klopt, terwijl je zelf niet eens mn naam kan spellen (zeer moeilijk, staat er niet boven ofzo), je zegt dat christof een stamgenoot is (toch een flink andere stamnaam volgens mij?) *-edit zie dat dit tegen jentele was, dit punt fout geschreven dus!
Je wilt m'n post ontkrachten en komt niet verder dan het feit dat ik je naam verkeerd schrijf? Verder: lees ffe beter, dan zie je dat die opmerking gericht was tegen Jentele en niet tegen jou.

Hier zaten geen andere posts tussen, ik heb je direct gequote en je edit niet gelezen. Snap je het nu?
 
Reactiescore
47
Jeetje jij snapt hem echt niet he, dat Jentele stukje was daarvoor.
Ik heb over dit erna:

Hahah, je zegt dat je niet selectief reageert, maar je 1e punt begint direct al over dat je dat naar jentele schreef --- waar ik letterlijk 30min geleden al (2min na de post) een edit achter geschreven heb dat ik dit hierna zag en dit terug trok, wat een lachertje ben jij.

Verder lul je ook maar onzin met of OMEGA ingespeeld was of niet, je weet zel ook wel dat dit niet is wat ik bedoel.
(Want dat is natuurlijk dat een kleine stam als OMEGA nooit tegen M-A en Yes! Op kan, want dinsdag zou de rest van de stam ook meedoen dan ofc) (hier dus ipv selectief ga je over op de betekenis van mij (vrij duidelijke) post veranderen, ook zeer laag, maar daar ben je goed in!

Voor zover weet ik niets over dat RY iets van aanvallen heeft gestuurd, hij veroordeelt intern de actie ook gewoon dus mocht dit wel zo zijn zal dit vreemd zijn (of hij wist niet van de NAP -aangezien dit geen stam NAP, maar een persoonlijke NAP van Unknown was voor de duidelijkheid-), ik heb overigens tot nu toe nog geen bijltje verstuurd zelf :)

Dan je "retro staat 1" stukje, alweer niets van wat je hier zegt, ik hebt het over recruit to win (fairy), jij begin over intern? Wat lul je hier nou eigenlijk, je zet jezelf meer en meer voor lul ;)

Laatste stukje over "kleine selectie van mn post", volgens mij reageer ik net zoals deze keer op al je punten, en ontkracht ik je volledig.
Je denkt dat je leuke punten maakt maar het is allemaal totale kolder, tegenspraak en simpelweg zieltjes bij de menigte proberen te winnen.
Gelukkig ga ik (ondanks een 2 jarige pauze) al langer mee dan vandaag en lust ik gastjes als jou rauw in dit soort discussies.

Zo, elk van je punten ontkracht, benieuwd met wat voor kolder je nu komt!!

Dikgedrukte stuk hier

Makkelijk ontkrachten zo haha. Nogmaals, neem jij jezelf serieus of ben je hier gewoon aan het trollen? :redface::redface::redface:

Deze reactie van san holo tussendoor

Zeer waar, zag het toevallig net zelf ook maar je was me voor.
Al kon iedereen zelf ook wel nagaan dat ik hiermee recruit to win mee bedoelde (aangezien intern to win nooit gebruikt wordt)
Excuus voor mijn fout hier op dit punt.

Maar dat was verder alles wat je eruit kon pikken? Een woordje dat ik verkeerd schreef uit een totale ontkrachting van 5 tot 6 punten?
Volgens mij ben jij degene die hier zit te trollen san holo, al snap ik dat je op de rest niks kan reageren omdat ik simpelweg gelijk heb


Daarna een reactie van mij tussendoor waarin ik san holo erop aanspreek dat hij me voor was met verbeteren

Dus omdat er 7 jaar en 19 classics geleden de stabs nog erger waren dan nu is t nu prima als dit gebeurt?


Dus het is mijn fout dat ik niet iedere minuut je posts zit te bekijken? Denk de volgende keer beter na voordat je onzin spauwt, scheelt een hele hoop


Nogmaals, het doet er niks toe dat Omega dinsdag misschien dan wel waarschijnlijk weggespeeld zou zijn geweest, dat had je na dinsdag kunnen bekijken. Dan had niet alle frontdef tegen M-A aangestaan en was er mogelijk iemand snachts online om te taggen en een nachtblitz onschadelijk te maken.


Rhyp heeft IG contact opgenomen en zich verontschuldigt voor het schenden van de NAP waar hij idd niet van op de hoogte was. Is ook de eerste persoon van Yes! die zich enigszins redelijk opstelt en doorheeft dat Yes! in deze zaak enorm fout zit en daar compensatie voor moet bieden.


Zie post San Holo, ironisch dit.


Je hebt letterlijk alles half gelezen of er je eigen draai aan gegeven. Vermoeiend om op deze manier te discussiëren. Verder gefecliciteerd dat je al langer dan vandaag mee gaat. 7 jaar geleden was je ook al het lachertje van het AF, weinig veranderd in de tussentijd.

Dik gedrukte stuk hier
Dat is waar ik het over heb, we hadden het toch gister ook over dat recruit to win gedeelte of niet..
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
298
Tering jij snapt hem echt niet he, dat Jentele stukje was daarvoor.
Ik heb over dit erna:
Dat zei je dus niet... Je zei onderstaande, en dat ging erover dat je blijkbaar zo gehaast en vol boosheid postte dat je de post niet goed las en dacht dat die opmerking tegen jentele tegen jou was gericht.
2. "Dat je niet iedere minuut kijkt en ik moet lezen voor ik onzin zou spuwen"
->zoals ik al zei had ik dit na 2min al aangepast, jou post kwam zowat een half uur later toen dit er dus al lang en breed opstond, waar staat dit dus gelijk aan? Juist! Selectief lezen! (En erbovenop nog jezelf te proberen te redden met die "moet je maar opletten wat je schrijft, controleer niet elke min", helaas stond het er dus al 30min voor je eigen post op, leuk geprobeerd tho

Dikgedrukte stuk hier
Daarvoor heb je enkel nog over internen gehad, hoe de fack moet ik weten dat je het over recruiten hebt. Denk toch even na


Verder stop ik er hier maar mee, deze discussie is zinloos. Je post op het niveau van een Trumpiaanse/fvd-internettrol, daar valt niet mee te praten. Veel plezier nog op deze wereld, spreek je wel weer als je weer bent weggespeeld op een classic, joe
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan