Top / Flop Spelers

  • Topicstarter Deleted User - 487957162
  • Startdatum
Reactiescore
949
Hij vraagt het voor zichzelf zeker haha? ;)

Ja waarschijnlijk, wij hebben er in elk geval niets mee te maken. Kun je int vervolg met bewijzen komen ipv altijd die nonsens te spammen? En daarnaast, ook al zou het waar zijn dan zou het gewoon de verdiende loon zijn van een stabstammetje.
 
Reactiescore
47
Ja waarschijnlijk, wij hebben er in elk geval niets mee te maken. Kun je int vervolg met bewijzen komen ipv altijd die nonsens te spammen? En daarnaast, ook al zou het waar zijn dan zou het gewoon de verdiende loon zijn van een stabstammetje.

Niets ervan is nonsens anders zou pallie het ook niet hierop zetten neem ik aan.
*Ook wel vreemd dat hij dan uit jullie naam spreekt en jij (materlotti acc) zn beste maatje is, wat ook in pm gezegd werd ;)
Stukje over "paar vijzen los is al besproken in de discord" haha, zielig hoopje dan.
Waarom, omdat ik jullie stamgenootje 4x Achter elkaar op een punt of 7 wist te ontkrachten?

Trieste bende bij elkaar jullie ;)
We zien jullie wel verschijnen
 
Reactiescore
949
Mijn co (Tim) en omfg kennen elkaar van quara wereld maar verder hebben wij geen diplomatieke betrekkingen met omfg. Tot voor kort hadden we wel een NAP maar nu niet meer.

ik snap echt niet welk punt je probeert te maken hoor?
 
Reactiescore
47
Laat ik het simpel zeggen, lijkt me sterk dat jullie "maat" uit zijn duim zuigt dat "retro spelers" ons willen aanvallen en stammen ronselt, ik snap niet hoe je dat probeert te vergoedelijken.

En je eerste reactie is dan ook "hebben in discord al besproken dat er wat draadjes loszitten bij je" hahah
En dat terwijl ik gewoon een normale discussie erover probeerde te voeren en je stamgenoot me destijds direct voor vanalles en nogwat begon uit te maken zonder de feiten toen zelfs nog maar te kennen.
Dat vonden jullie klaarblijkelijk als mede stamleden ook allemaal best dus nu niet gaan wenen als ik wat feller reageer ;)
 
Reactiescore
298
Uitleg Yes! en Omega situatie.

Hey allemaal, Hier even een toelichting rond de hele situatie. Ik spreek in naam van de spelers van Unknown. Zoals jullie allemaal wel weten zijn er wat nare dingen gebeurd tussen Omega en ons. De band tussen ons liep al een tijdje niet goed en er was veel wantrouwen langs beide kanten. Dit kwam met name door de ligging, communicatie en nog wat andere dingen. Wij hebben een paar grote fouten begaan en geven ook eerlijk toe dat wij in fout zijn/waren.

Nu zijn we tot een oplossing gekomen met de getroffen spelers. Eerst hebben we aangeboden om de dorpen terug te geven, extra dorpen erbij te doen zodat hun cluster dicht is + een nieuwe nap. Dit was een futiele oplossing aangezien sommige spelers er zwak bij stonden. De uiteindelijk oplossing is na lang bellen/chatten tot stand gekomen, dit is: de spelers ragnar en alpha worden hoofdspelers op het account “Unknown” en de rest blijft als co verder spelen. Beide spelers kunnen deze situatie beamen en ik hoop dat ze onder dit bericht ook even antwoorden als “bewijs”.

De reden dat het zo lang duurde voordat wij antwoord gaven is omdat wij verantwoording moesten afleggen aan de spelers waar wij mee te maken hadden, niet alle andere mensen die het nodig vonden om zich non stop te bemoeien. Ik wil met name even zeggen dat Retro buitengewoon overdreven geïnteresseerd was en hier ook direct profijt uit wou halen. Direct na het gebeuren hebben de spelers van omega een bericht ontvangen met de vraag of ze VV wilden afgeven. Dit hebben ze waarschijnlijk gevraagd om informatie over onze troepen te krijgen. Een dag later, wederom zonder alle feiten te kennen, hebben ze alle omliggende spelers en stammen gecontacteerd om een massa op ons te plannen + intern te stoken om te zorgen dat de stam Yes! uit elkaar zou vallen.
Ik blijf dit echt een zeer merkwaardige uitkomst vinden. Snap ook niet dat de spelers van ragna en alpha nog met je samen willen werken na deze actie. Je bent gewoon zwaar onbetrouwbaar als je dit soort acties flikt. Maar goed, mogen ze uiteraard zelf weten.

Verder is het toch wel weer frappant dat je afsluit met een alinea waaruit zou blijken dat wij alles op alles hebben gezet om Yes! te laten vallen? Als je dat doet, doe het dan goed en onderbouw je beweringen. De vv is aangeboden, niet om gevraagd. Vv is ook enkel aangenomen omdat het hier om een smerige stab ging, in elke andere situatie zou ik m'n tijd er niet aan verspillen. Verder hebben we niet alle omliggende spelers gecontacteerd, enkel een co van materlotti heeft een maatje op OmfgGoCry hierover gesproken. Dat omfg vervolgens zelf gaat pm'en kan je niet op ons afsteken.
Jan (Medicated.), Zondag 17:32
Heeft er iemand contact opgenomen met bepaalde stammen voor een aanval op Yes?

Tim (materlotti, Zondag 17:36
Heb enkel omf (Omfgcory, red.) erover gesproken, verder niks

De reden van dit allemaal is zeer duidelijk aangezien we tegen hun grenzen en ze puur voordeel willen halen uit deze situatie.
De reden is dat we niks van stabbers moeten weten.


Ik stel voor aan de rest van de stammen om geen diplomatieke betrekkingen meer met Retro te onderhouden!
Das niet zo moeilijk, we hebben er geen.

Niets ervan is nonsens anders zou pallie het ook niet hierop zetten neem ik aan.
*Ook wel vreemd dat hij dan uit jullie naam spreekt en jij (materlotti acc) zn beste maatje is, wat ook in pm gezegd werd ;)
Stukje over "paar vijzen los is al besproken in de discord" haha, zielig hoopje dan.
Waarom, omdat ik jullie stamgenootje 4x Achter elkaar op een punt of 7 wist te ontkrachten?

Trieste bende bij elkaar jullie ;)
We zien jullie wel verschijnen
Het enige wat je in die discussie hebt gedaan is continu andere onderwerpen aansnijden terwijl de discussie over de stab van Unknown ging en jullie handelen daarop. Je hebt letterlijk niets ontkracht.

En je eerste reactie is dan ook "hebben in discord al besproken dat er wat draadjes loszitten bij je" hahah
En dat terwijl ik gewoon een normale discussie erover probeerde te voeren en je stamgenoot me destijds direct voor vanalles en nogwat begon uit te maken zonder de feiten toen zelfs nog maar te kennen.
Dat vonden jullie klaarblijkelijk als mede stamleden ook allemaal best dus nu niet gaan wenen als ik wat feller reageer ;)
Lol je bent zelf degene geweest die in de persoonlijke aanval ging he? Enige wat ik heb gedaan is je laf noemen, omdat je van tevoren wist dat Unknown ging stabben en niks hebt gedaan buiten te zeggen "ik zou wachten tot dinsdag", en achteraf na de stab buiten op AF te zeggen dat je het veroordeelt, je niks doet met je veroordeling.

En ben jij die moraalridder van Medicated?
Met de standaard zinnetjes van afgelopen werelden herhalen van "leave de stam"?
Zou jullie bij Retro maar goed uitkomen ja ;) (zie 1e Punt mede)
Ook een triest Retro spelertje zeker?
Want volgens mij reageer ik toch echt op de post waar "wat geschreven is" maar sommige dingen selectief weggelaten zijn.
Maar ik vergeef het je, jij kan er ook niets aan doen dat je zo achtergesteld bent.
En je probeert enkel je eigen hachje te redden omdat je weet dat jullie positie nu helemaal naar de grutten gaat, doe anders nog even een intern to win erbij, misschien lukt het jullie dan ;) (ook wel toevallig dat enkel retro leden bleppen hier)
In jouw new-gen visie is zelfs een stamgenoot die het (intern, waar jij niets van (hoort) te weten) veroordeeld een ultieme stabber hahah, dat somt overigens ook mn punt op ove waarom je maar een triest spelertje bent btw ;)
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
298
Bekijk bijlage 21395
Ik ga ook beginnen duimzuigen, brengt geluk ;)
Wat bewijst dit? Dat we op een bepaald moment Yes aan willen vallen en dat dat meegedeeld is aan Omfg? Dat is toch niet meer dan logisch gezien de frontligging?

Gooi trouwens even ook het berichtje ervoor online, vgm mist er hier ook wat conext
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
47
Zolang je met dit komt ben jij hier het lachertje, ik begin overnieuw voor je.

1. Nogal een flink verschil tussen zo'n enorme stab, en iemand die niet eens wat doet beschuldigen van een megastabber. A.k.a. Niks gewend of simpelweg zieltjes winnen (gok op 2e)

2. "Dat je niet iedere minuut kijkt en ik moet lezen voor ik onzin zou spuwen"
->zoals ik al zei had ik dit na 2min al aangepast, jou post kwam zowat een half uur later toen dit er dus al lang en breed opstond, waar staat dit dus gelijk aan? Juist! Selectief lezen! (En erbovenop nog jezelf te proberen te redden met die "moet je maar opletten wat je schrijft, controleer niet elke min", helaas stond het er dus al 30min voor je eigen post op, leuk geprobeerd tho!

3. Punt over dat het moeilijker was geweest discuseer ik ook niet over, geen idee waar je dat vandaan haalt.
Heb letterlijk vooraf en achteraf gezegd dat ik het niet geheel vond kunnen (ook vooraf ja, wil je dit best laten zien als je dit niet wil geloven)
Maar dan dus de reden die ik eerder gaf dat ik het niet zodanig iets vindt dat ik direct de stam zou leaven, daar zijn interne besprekingen ook voor.
Verder was de uitkomst (ondanks wat moeilijker) niet veranderd, nogmaals, door de overmacht. (Had dus zelf ook liever gezien dat dit dinsdag zelf gebeurd was)

4. Hoorde dat RY welgeteld 5 aanvallen heeft gestuurd, inderdaad niet wetende dat de NAP nog niet afgelopen was zoals ik in mijn vorige post al aangaf als vermoeden. (Ik 0, maar ik ben blijkbaar de boosdoener omdat ik je keer op keer klemzet)

5. Zie mijn reactie hierboven op de post van san holo, jullie kunnen me enkel pakken omdat ik een woordje verkeerd schrijf (terwijl iedereen kan zien wat ik bedoel, ook te zien aan de forumposter die dit tussendoor zei)
Inderdaad ironisch hoe triest jullie (jij) zijn/bent.

6. Wederom al je punten neergehaald, laten zien op welke punten (5) Je ubertriest bent en je wederom vast gezet.
Inderdaad het lachertje van het forum jij

Het ging binnen de kortste keren over van unk op mij als "megastabber" en de "stabzooitje" als stam, dat noem je niet persoonlijk?
En dat terwijl meerdere keren gezegd was dat de rest van de stam het veroordeelde en we het intern en en met OMEGA zouden oplossen (wat ook gebeurd is en waar beide spelers blij mee waren zoals je kan lezen)
En zelfs nu blijven jullie de hele stam benoemen als stabstam?
Dan ben je inderdaad diep diep en dieptriest ;) (En nog vooral san sneuo die niets anders zegt of materlotti die het dus alsnog zegt)

En verder doelde ik op deze bovenstaande post Jvds, vooral punt 2 (naast alle andere) is een leuke waar je me probeert te pakken op iets dat ik binnen 2min verbeterd had en waar jij pas 30min later over begon, en dan vervolgens geen reactie meer geeft.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
93
Ik wil me eigenlijk niet mengen, want heb de spelers bij retro vrij hoog zitten, maar @jvds11 Was jij niet degene die iemand had gestabt op het account The Architect?
 
Reactiescore
93
Oh god nog erger, welk account speelde je dan ^^
 
Reactiescore
93
Je bent er zo eentje hahaha. Is het nu nog niet duidelijk dat ik dat gewoon zei om jullie te blijven triggeren en irriteren XD?
 
Reactiescore
47
Ik zeg het als je nog even antwoord nog even op de post van Howlin?

Reageer je ook nog even op mij of ga je wederom wegkruipen als ik gewoon zeg waar het op staat?
Deze hele discussie is zo verhit geworden door jullie veroordelingen binnen 2sec en nu ga je dat ontkennen/negeren?

Constant "enkel op af roepen dat je het veroordeeld" terwijl we er intern mee bezig waren en tot een goede oplossing zijn gekomen na aanspraak van de hele stam, maar blijkbaar blijven spelers als materlotti maar vasthouden aan die leuke termen en jij vindt het allemaal maar best of doet zelfs mee

Volgens mij ben ik niet degene waarbij er iets los zit (blijkbaar hele discord discussie over geweest poeh haha)
 
Reactiescore
298
Het ging binnen de kortste keren over van unk op mij als "megastabber" en de "stabzooitje" als stam, dat noem je niet persoonlijk?
En dat terwijl meerdere keren gezegd was dat de rest van de stam het veroordeelde en we het intern en en met OMEGA zouden oplossen (wat ook gebeurd is en waar beide spelers blij mee waren zoals je kan lezen)
En zelfs nu blijven jullie de hele stam benoemen als stabstam?
Dan ben je inderdaad diep diep en dieptriest ;) (En nog vooral san sneuo die niets anders zegt of materlotti die het dus alsnog zegt)
Ik heb hier op het AF jou geen megastabber genoemd, dat verzin je nu ter plekke. Ik heb wel gezegd dat als je niks doet tegen zo'n stab, je wat mij betreft op hetzelfde niveau staat als de stabbers. Een normale speler laat zich na zulke acties niet meer in met dat soort onbetrouwbare lui.

Overigens was er op dat moment nog nergens hier op AF gezegd dat jullie intern naar een oplossing zochten, dat kwam pas zondag overdag.

En verder doelde ik op deze bovenstaande post Jvds, vooral punt 2 (naast alle andere) is een leuke waar je me probeert te pakken op iets dat ik binnen 2min verbeterd had en waar jij pas 30min later over begon, en dan vervolgens geen reactie meer geeft.
Ik had je post direct gequote om rustig antwoord uit te tikken. Het AF ligt er snachts soms tijdelijk uit voor het maken van een backup, vandaar de vertraagde reactie.

De rest van je post bevat grotendeels onzin en ontkracht niks ja.
1. Punt wat ik maakte is dat stab=stab, dat jij jaren terug een ergere hebt gezien doet echt niks af aan het feit dat dit rete smerig is en hard bestraft zou moeten worden.
3. Je zegt letterlijk in een eerdere post dat deze stab niet zo ernstig was naar jouw idee omdat dinsdag Omega toch wel weggespeeld zou worden. Dat maakt de stab echter totaal niet minder vuil, dat is waar ik daar op doelde. Als je dan vervolgens gewoon doorspeelt met Unknown, ja dan verwijt ik je een ernstig gebrek aan eergevoel en is je 'veroordeling' saus waard. Zeker gezien je al enkele uren ervoor wist dat de stab plaats zou gaan vinden, als je dan een beetje ruggengraat hebt hou je het niet enkel bij zeggen dat ze van jou beter kunnen wachten, dan grijp je als stamgenoot gewoon in.
4. Kon je daarboven al lezen dat dit opgehelderd was.
5. Je hebt t eerst over internen en vervolgens ineens over recruiten,dan is het toch logisch dat je op die inconsistentie gepakt wordt. Niemand begreep waar je op doelde. Voor de rest wordt je vooral gepakt op gebrek aan daadkrachtig handelen na de stab en op het AF continu de discussie te verplaatsen.
 
Bovenaan