Top/flop spelers

Deleted User - 487957162

Guest
Mooi dat je in ieder geval dat nog begrijpt. Scheelt weer wat uitleggen. Meneer als in CbC is niet gaan rennen hoor, situatie is vrij simpel. Wij (Noire & Vitalise) hadden net de fusie achter de rug toen de stab begon. Ik kon als gevolg nog niet loggen (24u wachten) en CbC zat midden in een verhuizing. Wat is dan het logische gevolg? Juist, je klopt bij een bekende aan die eventueel vv zou kunnen pakken om te redden want er te redden valt. Daarna heeft CbC er inderdaad erg mee gezeten en was al z'n motivatie naar 0,0.. de mijne eigenlijk ook en dat terwijl ik nog niet eens begonnen was op Noire. Maar zo'n stab doet toch even wat met je.. na zo'n lange break terugkerend op TW, prima start hebben en dan alles verneukt zien worden door zoiets, tsja niet fijn. Anyway, zijn gewoon door gaan spelen vervolgens. Dus 'account cadeau geven aan Imago' klopt ook totaal niet. Niet zo slim om over dergelijke onderwerpen te gaan discussiëren als je het fijne er niet van weet.

'Je jezelf als uitdager bekroond'? Wut, enlighten me.

Verduidelijkt in iedergeval de reden, waarom er VV werd aangevraagd. "Je jezelf als uitdager bekroond" is wellicht in mijn hoofd anders geweest op het Algemeen Forum. Alleen je ontkent wel openlijk op Anton dat je banden met Imago hebt. Alleen vervolgens is in zo'n situatie het eerste wat je doet de VV aan Imago geven. Dit bevestigd eigenlijk het feit dat er wel banden met Imago waren. Verder heeft iedereen privé verplichten en wordt door het algemeen forum afgeschetst als runner. Feit blijft dat Jordi zijn eerste reactie was VV weggeven, met andere woorden is dat runnen in mijn ogen. Pas toen de situatie onder controle was (lees: Dorpen vol gestackt door Imago) is hij terug gekomen. Het is jullie eigen keuze geweest om te fuseren in deze fase (lees: verhuizing), hierdoor is het jullie eigen schuld geweest.

Ik weet niks van gedoneerde clears, noch van een NAP af. Als dit zo kan Wow Who dit gewoon aankaarten lijkt mij?

Dit is wel een leugen Jona. Misschien was de NAP niet duidelijk op papier gezet, dus het is geen zwartwit stab inderdaad. Alleen blijkbaar hebben jullie dus een persoon zitten in Tring, waarmee jullie een "rekening te vereffenen" hebben. Verder lees ik ook dat er tussen BOOM! en Tring een discussie gaande was tot een BG. Waarom zou jullie persoon een BG aangaan met de vijand? Waarom heeft jullie persoon überhaupt een gedeeld forum met BOOM!. Is dit om informatie door te spelen? En wat betreft de samenwerking precies dat er een rekening te vereffenen is? Unagi geeft namelijk aan dat er vanaf het begin van de wereld zeer goede contacten zijn.

Mweh, totaal niet mee eens. Je roept gewoon wat onwaarheden, in de hoop dat we happen en iets toe zouden geven. Natuurlijk komen er veel reacties, juist omdat je totaal uit je nek zit te lullen over zaken waar je niks vanaf weet. Ik denk dat je de verkeerde conclusie trekt :tongue:

Zou je precies de onwaarheden er uit kunnen halen dan? Ik trek namelijk nergens conclusies. Ik herhaal enkel wat woorden, van andere spelers. Mijn mening blijft dat de stab een goedkope manier is om Noire tot de stam toe te voegen. Ik zou het ook niet anders hebben gedaan in de situatie. Alleen jullie moeten niet met argumenten komen als: We wilde moraalriddertje zijn. Nee, dit was gewoon een mooie gelegenheid om Noire tot de stam te voegen, want jullie zijn ze liever rijk dan kwijt. Jullie proberen alleen gebruik te maken van een morele kwestie. Ik durf er namelijk op te wedden dat voor andere stabs, jullie niet meteen deff zouden sturen. Jullie profiteerde dus gewoon van een onethische situatie. Dan mag je zelf invullen of je zelf ethische handelt dan.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Verduidelijkt in iedergeval de reden, waarom er VV werd aangevraagd. "Je jezelf als uitdager bekroond" is wellicht in mijn hoofd anders geweest op het Algemeen Forum. Alleen je ontkent wel openlijk op Anton dat je banden met Imago hebt. Alleen vervolgens is in zo'n situatie het eerste wat je doet de VV aan Imago geven. Dit bevestigd eigenlijk het feit dat er wel banden met Imago waren. Verder heeft iedereen privé verplichten en wordt door het algemeen forum afgeschetst als runner. Feit blijft dat Jordi zijn eerste reactie was VV weggeven, met andere woorden is dat runnen in mijn ogen. Pas toen de situatie onder controle was (lees: Dorpen vol gestackt door Imago) is hij terug gekomen. Het is jullie eigen keuze geweest om te fuseren in deze fase (lees: verhuizing), hierdoor is het jullie eigen schuld geweest.



Dit is wel een leugen Jona. Misschien was de NAP niet duidelijk op papier gezet, dus het is geen zwartwit stab inderdaad. Alleen blijkbaar hebben jullie dus een persoon zitten in Tring, waarmee jullie een "rekening te vereffenen" hebben. Verder lees ik ook dat er tussen BOOM! en Tring een discussie gaande was tot een BG. Waarom zou jullie persoon een BG aangaan met de vijand? Waarom heeft jullie persoon überhaupt een gedeeld forum met BOOM!. Is dit om informatie door te spelen? En wat betreft de samenwerking precies dat er een rekening te vereffenen is? Unagi geeft namelijk aan dat er vanaf het begin van de wereld zeer goede contacten zijn.



Zou je precies de onwaarheden er uit kunnen halen dan? Ik trek namelijk nergens conclusies. Ik herhaal enkel wat woorden, van andere spelers. Mijn mening blijft dat de stab een goedkope manier is om Noire tot de stam toe te voegen. Ik zou het ook niet anders hebben gedaan in de situatie. Alleen jullie moeten niet met argumenten komen als: We wilde moraalriddertje zijn. Nee, dit was gewoon een mooie gelegenheid om Noire tot de stam te voegen, want jullie zijn ze liever rijk dan kwijt. Jullie proberen alleen gebruik te maken van een morele kwestie. Ik durf er namelijk op te wedden dat voor andere stabs, jullie niet meteen deff zouden sturen. Jullie profiteerde dus gewoon van een onethische situatie. Dan mag je zelf invullen of je zelf ethische handelt dan.

'Andere stabs'

Volgens mij wordt al een aantal keer gezegd dat noire sowieso goede vrienden waren van de spelers daar en dat een extra reden was bovenop de stab om ze te helpen. Lees gewoon eens jochie.
 

Deleted User - 487957162

Guest
'Andere stabs'

Volgens mij wordt al een aantal keer gezegd dat noire sowieso goede vrienden waren van de spelers daar en dat een extra reden was bovenop de stab om ze te helpen. Lees gewoon eens jochie.

Hmm, vreemd. Jona komt namelijk met het volgende argument:

Ben jij wel helemaal lekker in je paasei? Al zou Wow Who gestabbed worden zou ik hem zelfs helpen. Stabbers zijn het laagste van het laagste en zal altijd worden afgestraft als er zo eentje in m’n buurt ligt. ;)

En Jordi praat over een "oude bekende". Jij praat weer over vrienden. Is het gek dat niemand het begrijpt?

Wij hadden hier als team Noire zijnde destijds een verklaring op gegeven. Ik had toen ik inlogde en zag dat wij gestabt hadden Emile benaderd als oude bekende van mij, en hem via whatsapp uitgelegd wat gebeurd was. Ik heb toen VV afgegeven aan Emile en hij heeft toen samen met Swift (voorloper Imago) het account Noire uitgeholpen.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Hmm, vreemd. Jona komt namelijk met het volgende argument:



En Jordi praat over een "oude bekende". Jij praat weer over vrienden. Is het gek dat niemand het begrijpt?

Niets hier praat elkaar tegen en Emile heeft het over vriend, ik geef het op je leest gewoon niet. Geen eer aan te behalen dit.
 
Reactiescore
255
Verduidelijkt in iedergeval de reden, waarom er VV werd aangevraagd. "Je jezelf als uitdager bekroond" is wellicht in mijn hoofd anders geweest op het Algemeen Forum. Alleen je ontkent wel openlijk op Anton dat je banden met Imago hebt. Alleen vervolgens is in zo'n situatie het eerste wat je doet de VV aan Imago geven. Dit bevestigd eigenlijk het feit dat er wel banden met Imago waren. Verder heeft iedereen privé verplichten en wordt door het algemeen forum afgeschetst als runner. Feit blijft dat Jordi zijn eerste reactie was VV weggeven, met andere woorden is dat runnen in mijn ogen. Pas toen de situatie onder controle was (lees: Dorpen vol gestackt door Imago) is hij terug gekomen.

Ik heb helemaal niks ontkent. Nogmaals, ga je a.u.b. eerst inlezen voor je continu verkeerde uitspraken doet.

Ik vind het vooral een erg kinderachtige naam. Wie weet, Jordi & ik moeten nog kijken wat we doen qua stam. Voorlopig eerst maar eens de startfase normaal doorkomen.

^ Bovenstaande is wat ik letterlijk gezegd heb, daar ontken ik dus helemaal geen banden. Wij zaten destijds prima in Ape en hadden niet van te voren 'bekokstooft' dat we naar Imago zouden gaan op langer termijn. Sterker nog, was die stab niet gebeurt zaten wij nu met de ex-Ape leden gewoon in Boom!! (voorheen TBS). Dat was namelijk waarom we ook de fusie hebben versneld, zodat wij ook mee konden in de fusie tussen Boom!! & Ape. Achteraf bleek dit allemaal leugens te zijn geweest vanuit ex-Ape kamp. Misschien moet je nog eens het stabtopic doorlezen, daarin is alles hierover terug te vinden en hoef je niet continu met verkeerde assumpties aan te komen en hoeven wij niet te blijven herhalen, win win.

Nee, dat wordt niet door heel het AF afgeschetst als 'runner'. Dat wordt momenteel door jou gedaan. Als iemand druk in een verhuizing zit, sochtends wakker wordt en ineens incomings ziet van de stam die wij (na de fusie) zouden joinen, met de kennis dat je er later die dag niet kan zijn. Is het toch verdomde logisch dat je een vv aanvraagt? Of zou jij in datzelfde scenario gewoon uitloggen, lekker gaan verhuizen en savonds laat weer een kijkje nemen hoeveel dorpjes je kwijt bent omdat je de hele dag offline bent geweest? Lijkt me niet he. Beetje goedkoop proberen te bashen op CbC is wat je nu aan 't doen bent. :biggrin:

Het is jullie eigen keuze geweest om te fuseren in deze fase (lees: verhuizing), hierdoor is het jullie eigen schuld geweest.

Ja.. geheel onze eigen schuld dat wij ineens gestabt worden in die periode. Tuurlijk Mikey. Je hebt het allemaal bij het rechte eind.. :rolleyes:
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
Nu niet ineens uit de lucht komen vallen he, is gisteren of eergisteren duidelijk hier op het forum aangekaart dat er via unagi van tring clears gedonneerd zijn voor colla op Wow Who, zou me heel straf lijken dat jij daar niets van af zou weten ;) . Ik vind het trouwens nog altijd heel gek dat hier zo weinig over gezegd wordt, gaat tring zo met hun BG's/NAPs om?

Ook jij hebt er klaarblijkelijk geen enkele weet van. Als Unagi de nap zou hebben gebroken en Wow Who had aangevallen dan had er wel een gigantisch topic: ''STABS'' gestaan met berichten die dat aantonen. Daarbij clears doneren voor Colla op Wow Who? Hoe kan dat als Colla Wow Who zelf niet eens aanviel gisteren (muv fakes) en tot dusver paar 1 dorpje van wow who heeft gepakt (dorpen van wow who liggen niet in onze richting)? Prima als je met het vingertje wilt wijzen maar zorg dan tenminste dat je de achtergrond bekijkt.
 
Reactiescore
1.226
erder heeft iedereen privé verplichten en wordt door het algemeen forum afgeschetst als runner. Feit blijft dat Jordi zijn eerste reactie was VV weggeven, met andere woorden is dat runnen in mijn ogen.

Wat zou jij doen als je ziet dat er incs zijn van je ex stamgenoten, je niet weet wie je kunt vertrouwen, en vervolgens zelf niet actief kunt TW-en? Ben erg benieuwd wat dan jouw eerste reactie is. Ik denk dat ik in ieder geval ook VV had uitgezet naar een bekende die op dat moment zou kunnen.

Het is jullie eigen keuze geweest om te fuseren in deze fase (lees: verhuizing), hierdoor is het jullie eigen schuld geweest.

Wat is dan precies de "schuld" geweest?
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.785
Verduidelijkt in iedergeval de reden, waarom er VV werd aangevraagd. "Je jezelf als uitdager bekroond" is wellicht in mijn hoofd anders geweest op het Algemeen Forum. Alleen je ontkent wel openlijk op Anton dat je banden met Imago hebt. Alleen vervolgens is in zo'n situatie het eerste wat je doet de VV aan Imago geven. Dit bevestigd eigenlijk het feit dat er wel banden met Imago waren. Verder heeft iedereen privé verplichten en wordt door het algemeen forum afgeschetst als runner. Feit blijft dat Jordi zijn eerste reactie was VV weggeven, met andere woorden is dat runnen in mijn ogen. Pas toen de situatie onder controle was (lees: Dorpen vol gestackt door Imago) is hij terug gekomen. Het is jullie eigen keuze geweest om te fuseren in deze fase (lees: verhuizing), hierdoor is het jullie eigen schuld geweest.

Geef eens voorbeelden. Ik ben benieuwd wie deze personen zijn, kunnen we meteen een groepsaanmelding voor de Apenheul doen. :biggrin:
 

DeletedUser79704

Guest
Feit blijft dat Jordi zijn eerste reactie was VV weggeven, met andere woorden is dat runnen in mijn ogen. Pas toen de situatie onder controle was (lees: Dorpen vol gestackt door Imago) is hij terug gekomen. Het is jullie eigen keuze geweest om te fuseren in deze fase (lees: verhuizing), hierdoor is het jullie eigen schuld geweest.
plan jij dan je hele leven rond tw? iedereen met beetje verstand neemt rl verantwoordelijkheden voor tw.
 
Reactiescore
2.303
Antwoord is simpel; t'is mike...
 
Reactiescore
244
Ook jij hebt er klaarblijkelijk geen enkele weet van. Als Unagi de nap zou hebben gebroken en Wow Who had aangevallen dan had er wel een gigantisch topic: ''STABS'' gestaan met berichten die dat aantonen. Daarbij clears doneren voor Colla op Wow Who? Hoe kan dat als Colla Wow Who zelf niet eens aanviel gisteren (muv fakes) en tot dusver paar 1 dorpje van wow who heeft gepakt (dorpen van wow who liggen niet in onze richting)? Prima als je met het vingertje wilt wijzen maar zorg dan tenminste dat je de achtergrond bekijkt.

Klopt volledig @Roald97, ik had compleet over het gedeelte gelezen dat de aanvallen op expo waren. Had me daar daarstraks al wel voor verschuldigd maar als je wil doe ik dat wel nog eens, heb ik geen problemen mee als ik fout zat ;)
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
Klopt volledig @Roald97, ik had compleet over het gedeelte gelezen dat de aanvallen op expo waren. Had me daar daarstraks al wel voor verschuldigd maar als je wil doe ik dat wel nog eens, heb ik geen problemen mee als ik fout zat ;)

Ah prima, ik had dat nog niet gelezen (door tijdgebrek de andere posts even gescanned) anders had ik mijn reactie achterwege gelaten.
 
Bovenaan