Top/flop spelers

Deleted User - 487957162

Guest
Eerste zwart gedrukte maakt je uitspraken op zich al belachelijk. Als je het niet leest, doe er dan geen uitspraken over.
Foutief wederom, niet alles stond op block ok. Wederom een fout in je assumptie.

Ik zeg niet dat er accounts zijn in imago dat het zo zwaar gehad hebben als wow who, waarom zou ik dat doen? Slaat dus wederom op niets.
De grootste bedreiging heeft het niet gerecruit, aangezien dit wow who is momenteel. Er is ene solli gekomen en die is niet aanvaard.

en dan last but not least, was je geboren als vrouw was ik ook benieuwd hoe je er nu uit zou gezien hebben.

Ik vind dit een bijzondere verdediging. Mijn punt was dat Noire zijn situatie vergelijkt met Who Who op dit moment. Ik haak hier alleen op in dat Noire geen enkel recht van spreken heeft. Jij noemt mijn assumptie onjuist, terwijl Roald net heeft verkondigd heel Noire vol gestackt te hebben. Beetje raar niet? Blijkbaar was mijn assumptie dus wel correct.

Whowho is nooitde grootste bedreiging geweest. Persoonlijk zijn er hele andere bedreiging, die groter zijn en gerecruit. Kijk bijvoorbeeld naar het safe gedeelte wat QZDR heeft opgeleverd. Dus ga nou niet steeds op dezelfde speler reflecteren, jullie zijn tot nu toe de uitdaging nog niet aan gegaan.
 

Deleted User - 487957162

Guest
Onzin, ik bood jou de kans om Noire te redden van zijn stab en te rekruteren, jij treuzelde en kon het niet rondbreiden. Toen heb ik het heft in handen genomen, Noire in onze stam gestoken en hebben we het dezelfde nacht nog gestacked. Als het aan jou had gelegen was Noire gewoon afgeslacht - je hebt op skype nog laten blijken dat dat op zich wel goed was uitgekomen (wat uiterst logisch is dat dat je goed uit komt, daar blame ik je totaal niet voor). Jammer genoeg was Imago te assertief en bleef het niet langer dan 3 uur wachten tot jullie daadwerkelijke maatregelen gingen nemen. Dat je 'lof' hoopt te krijgen voor jouw ''heldhaftige redding'' van Noire is nogal misplaatst in mijn optiek.

Over het andere discussiepunt; jij suggereert dat je het tegen heel Imago / Swift moet opnemen en dat is gewoon niet waar. Moam, Cabbage, Sjon, Aod en Qzdr (rond de 50% aan dorpen) heeft geen clear noch fake op jou of Boom gestuurd. Ook Colla's aandeel is minimaal en het overgrote deel van Swift houd zich ook afwezig. Simpelweg omdat we ook met Wolves bezig zijn. Je hebt vanuit Amen/Swift ongeveer een miljoen of 3 aan punten tegenover je. Je eigen partij en mb stam tellen 1,3 miljoen en bondgenoot Tring (die recaps moesten klaar zetten voor Nelis, weet je nog?) telt ook een ruim miljoen aan punten. Ik ontken helemaal nergens dat wij de grotere partij zijn in deze oorlog, maar als je een daadwerkelijke balans zou opmaken van directe betrokken spelers dan zou het 3 vs 1,3 miljoen zijn en dan laat ik bondgenoot Tring die zou gaan recappen achterwege.

Ik snap niet zo goed waarom je naar Imago wilt uithalen op deze manier. De situatie waar je in zit, is een eigen keuze geweest. Grootste fout die Boom heeft gemaakt in mijn optiek? Noire als doelwit nemen, volledig gestacked door spelers die zelf ook (grote) fronten hebben. Alsook dat je veel dingen geprobeerd hebt qua gezamenlijk aanvallen, bondgenoten etcetera, maar tot een grootschalige gecoördineerde aanval kwam het niet. Je hebt het geprobeerd, moedig van je, helaas niet gelukt, je dealt netjes met de consequenties en laat zien dat jij je mannetje kunt staan waar je respect voor krijgt, echter momenteel kun je hier beter je verlies nemen dan nog wat modder gooien.

Mijn ene vraag die hier uit op komt is, als jij een spectrum der uitdaging wilt. Waarom zou je dan een speler vol gaan stacken, die eerder op het AF verkondigd geen enkele banden met Imago te hebben. Geeft een stab de ingang voor jou, om je eigen principes en idealen uit de weg te gaan.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.785
Wij hadden hier als team Noire zijnde destijds een verklaring op gegeven. Ik had toen ik inlogde en zag dat wij gestabt hadden Emile benaderd als oude bekende van mij, en hem via whatsapp uitgelegd wat gebeurd was. Ik heb toen VV afgegeven aan Emile en hij heeft toen samen met Swift (voorloper Imago) het account Noire uitgeholpen.
 
Reactiescore
2.303
Mijn ene vraag die hier uit op komt is, als jij een spectrum der uitdaging wilt. Waarom zou je dan een speler vol gaan stacken, die eerder op het AF verkondigd geen enkele banden met Imago te hebben. Geeft een stab de ingang voor jou, om je eigen principes en idealen uit de weg te gaan.

Sorry, volgende maal sta ik achter de stab van mijn vrienden en doe ik hier niks aan!
Eigenaardig dat wij ons moeten verantwoorden terwijl we iemand helpen die stabbed werd.

Hoorde tenslotte wie je was, hoe is het nog in de hotelbussiness nu?
 
Reactiescore
1.893
Mijn ene vraag die hier uit op komt is, als jij een spectrum der uitdaging wilt. Waarom zou je dan een speler vol gaan stacken, die eerder op het AF verkondigd geen enkele banden met Imago te hebben. Geeft een stab de ingang voor jou, om je eigen principes en idealen uit de weg te gaan.
Ben jij wel helemaal lekker in je paasei? Al zou Wow Who gestabbed worden zou ik hem zelfs helpen. Stabbers zijn het laagste van het laagste en zal altijd worden afgestraft als er zo eentje in m’n buurt ligt. ;)
 

Deleted User - 487957162

Guest
Wij hadden hier als team Noire zijnde destijds een verklaring op gegeven. Ik had toen ik inlogde en zag dat wij gestabt hadden Emile benaderd als oude bekende van mij, en hem via whatsapp uitgelegd wat gebeurd was. Ik heb toen VV afgegeven aan Emile en hij heeft toen samen met Swift (voorloper Imago) het account Noire uitgeholpen.

Ik begrijp inderdaad dat je Emile om hulp vraagt. Leuk om te zien dat meneer is gaan rennen en meteen de handdoek in de ring heeft gegooid. Op dit moment is Wow Who nog wel aan het deffen, naar mijn laatste informatie, dus blijkbaar doen ze het dus al beter dan jullie. Verder voegt je post vrij weinig toe aan de discussie. Ik heb ook geen idee wat ik hier op moet reageren. Ik vind het alleen zwak dat je jezelf als uitdager bekroond, maar als het even tegen zit je account cadeau geeft aan Imago.

Sorry, volgende maal sta ik achter de stab van mijn vrienden en doe ik hier niks aan!
Eigenaardig dat wij ons moeten verantwoorden terwijl we iemand helpen die stabbed werd.

Hoorde tenslotte wie je was, hoe is het nog in de hotelbussiness nu?

Het gaat hier niet om het feit dat je een stab van je vrienden goed keurt. Het gaat om het feit, dat je een stab van je vrienden als ingang neemt om ze gewoon te recruiten. Jullie zijn toch het spectrum der uitdaging? Je had je vrienden ook kunnen helpen door samen met Wow Who Chemistry te pakken of desnoods zelfstandig de stabber te pakken. Dan had jou vrienden het account weer kunnen oppakken en er een mooie eerlijke strijd van kunnen maken.

Bedankt trouwens dat je over privé situaties begint. Zware tijden op dit moment, misschien moet ik er een topic van maken, moord en brand schreeuwen, runnen en de VV aan mijn vrienden in imago geven. Dan behoor ik over 24 uur ook tot het spectrum ;).

Ben jij wel helemaal lekker in je paasei? Al zou Wow Who gestabbed worden zou ik hem zelfs helpen. Stabbers zijn het laagste van het laagste en zal altijd worden afgestraft als er zo eentje in m’n buurt ligt. ;)

Ik herinner mij de afgelopen dagen iets gelezen te hebben, dat er een NAP / BG van Wow Who clears heeft gedoneerd voor Colla. Ik ben benieuwd wat hier van waar is en wat jullie reactie hier op zal zijn dan.

Mike geeft zelfs toe niet van alles volledig op de hoogte te zijn, dus hoezo nemen we zijn mening uberhaupt serieus op dit gebied? Dit is gewoon weer triest bashen op de premade, totaal ongenuanceerd. Is de rest ermee opgehouden, komt hij weer... Ach, je bent gewoon een maand te laat Mikey.

Ten eerste heb ik niks tegen de premade. Alleen als je zelf gemaakte morele waardes je constant tegen werken, waardoor je dus je eigen grenzen weer verlaagd, is raar. Inderdaad ben ik niet van alles op de hoogte. Alleen ik kom hier alleen met dingen die ik zie. Blijkbaar prikkelt het wel, want binnen een uur zijn er 4 reacties. Ergens ligt de vinger nu op een zere plek.
 
Reactiescore
1.893
Ik herinner mij de afgelopen dagen iets gelezen te hebben, dat er een NAP / BG van Wow Who clears heeft gedoneerd voor Colla. Ik ben benieuwd wat hier van waar is en wat jullie reactie hier op zal zijn dan.
Ik weet niks van gedoneerde clears, noch van een NAP af. Als dit zo kan Wow Who dit gewoon aankaarten lijkt mij?
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.785
Ik begrijp inderdaad dat je Emile om hulp vraagt. Leuk om te zien dat meneer is gaan rennen en meteen de handdoek in de ring heeft gegooid. Op dit moment is Wow Who nog wel aan het deffen, naar mijn laatste informatie, dus blijkbaar doen ze het dus al beter dan jullie. Verder voegt je post vrij weinig toe aan de discussie. Ik heb ook geen idee wat ik hier op moet reageren. Ik vind het alleen zwak dat je jezelf als uitdager bekroond, maar als het even tegen zit je account cadeau geeft aan Imago.

Lol. Rennen. Lol.
 
Reactiescore
1.647
Ik begrijp inderdaad dat je Emile om hulp vraagt. Leuk om te zien dat meneer is gaan rennen en meteen de handdoek in de ring heeft gegooid. Op dit moment is Wow Who nog wel aan het deffen, naar mijn laatste informatie, dus blijkbaar doen ze het dus al beter dan jullie. Verder voegt je post vrij weinig toe aan de discussie. Ik heb ook geen idee wat ik hier op moet reageren. Ik vind het alleen zwak dat je jezelf als uitdager bekroond, maar als het even tegen zit je account cadeau geeft aan Imago.



Het gaat hier niet om het feit dat je een stab van je vrienden goed keurt. Het gaat om het feit, dat je een stab van je vrienden als ingang neemt om ze gewoon te recruiten. Jullie zijn toch het spectrum der uitdaging? Je had je vrienden ook kunnen helpen door samen met Wow Who Chemistry te pakken of desnoods zelfstandig de stabber te pakken. Dan had jou vrienden het account weer kunnen oppakken en er een mooie eerlijke strijd van kunnen maken.

Bedankt trouwens dat je over privé situaties begint. Zware tijden op dit moment, misschien moet ik er een topic van maken, moord en brand schreeuwen, runnen en de VV aan mijn vrienden in imago geven. Dan behoor ik over 24 uur ook tot het spectrum ;).



Ik herinner mij de afgelopen dagen iets gelezen te hebben, dat er een NAP / BG van Wow Who clears heeft gedoneerd voor Colla. Ik ben benieuwd wat hier van waar is en wat jullie reactie hier op zal zijn dan.



Ten eerste heb ik niks tegen de premade. Alleen als je zelf gemaakte morele waardes je constant tegen werken, waardoor je dus je eigen grenzen weer verlaagd, is raar. Inderdaad ben ik niet van alles op de hoogte. Alleen ik kom hier alleen met dingen die ik zie. Blijkbaar prikkelt het wel, want binnen een uur zijn er 4 reacties. Ergens ligt de vinger nu op een zere plek.

Vind het beetje gebash en vergelijking die niet op gaat eerlijk gezegd. Bedank voor compliment maken er het beste van maar we konden ons voorbereiden op een massa en was niet dat Imago opeens ons aanviel en we daardoor screwed waren. Account Noire dacht toekomstige stamgenoten en vrienden te hebben tegen zich aan en dit was onjuist. Als je dan niet kan snap ik dat Vv word afgegeven om beste van te maken. Ook heeft Imago toen account in stam opgenomen in overleg met ons, zij namen dit voor rekening en stackte account zsm vol wij zouden Chemistry wegspelen om ze schade te vergoeden en de stabber te straffen voor actie. Vond daarom reactie Roald gisteren nergens op slaan maar jouw redenatie vind ik ook kant nog wal raken want je mist kenbaar noodzakelijke informatie en reageert wel en trekt conclusies alsof je het allemaal weet.

Ik weet niks van gedoneerde clears, noch van een NAP af. Als dit zo kan Wow Who dit gewoon aankaarten lijkt mij?

Is gisteren hier aangekaart al en ga niet gesprek opnieuw voeren ;)
 
Reactiescore
255
Ik begrijp inderdaad dat je Emile om hulp vraagt. Leuk om te zien dat meneer is gaan rennen en meteen de handdoek in de ring heeft gegooid. Op dit moment is Wow Who nog wel aan het deffen, naar mijn laatste informatie, dus blijkbaar doen ze het dus al beter dan jullie. Verder voegt je post vrij weinig toe aan de discussie. Ik heb ook geen idee wat ik hier op moet reageren. Ik vind het alleen zwak dat je jezelf als uitdager bekroond, maar als het even tegen zit je account cadeau geeft aan Imago.



Het gaat hier niet om het feit dat je een stab van je vrienden goed keurt. Het gaat om het feit, dat je een stab van je vrienden als ingang neemt om ze gewoon te recruiten. Jullie zijn toch het spectrum der uitdaging? Je had je vrienden ook kunnen helpen door samen met Wow Who Chemistry te pakken of desnoods zelfstandig de stabber te pakken. Dan had jou vrienden het account weer kunnen oppakken en er een mooie eerlijke strijd van kunnen maken.

Mooi dat je in ieder geval dat nog begrijpt. Scheelt weer wat uitleggen. Meneer als in CbC is niet gaan rennen hoor, situatie is vrij simpel. Wij (Noire & Vitalise) hadden net de fusie achter de rug toen de stab begon. Ik kon als gevolg nog niet loggen (24u wachten) en CbC zat midden in een verhuizing. Wat is dan het logische gevolg? Juist, je klopt bij een bekende aan die eventueel vv zou kunnen pakken om te redden want er te redden valt. Daarna heeft CbC er inderdaad erg mee gezeten en was al z'n motivatie naar 0,0.. de mijne eigenlijk ook en dat terwijl ik nog niet eens begonnen was op Noire. Maar zo'n stab doet toch even wat met je.. na zo'n lange break terugkerend op TW, prima start hebben en dan alles verneukt zien worden door zoiets, tsja niet fijn. Anyway, zijn gewoon door gaan spelen vervolgens. Dus 'account cadeau geven aan Imago' klopt ook totaal niet. Niet zo slim om over dergelijke onderwerpen te gaan discussiëren als je het fijne er niet van weet.

'Je jezelf als uitdager bekroond'? Wut, enlighten me.
 
Reactiescore
244
Ik weet niks van gedoneerde clears, noch van een NAP af. Als dit zo kan Wow Who dit gewoon aankaarten lijkt mij?

Nu niet ineens uit de lucht komen vallen he, is gisteren of eergisteren duidelijk hier op het forum aangekaart dat er via unagi van tring clears gedonneerd zijn voor colla op Wow Who, zou me heel straf lijken dat jij daar niets van af zou weten ;) . Ik vind het trouwens nog altijd heel gek dat hier zo weinig over gezegd wordt, gaat tring zo met hun BG's/NAPs om?
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Nu niet ineens uit de lucht komen vallen he, is gisteren of eergisteren duidelijk hier op het forum aangekaart dat er via unagi van tring clears gedonneerd zijn voor colla op Wow Who, zou me heel straf lijken dat jij daar niets van af zou weten ;) . Ik vind het trouwens nog altijd heel gek dat hier zo weinig over gezegd wordt, gaat tring zo met hun BG's/NAPs om?
Was aanval op Expo idd, zo kreeg ik het te horen. Ze wilden hele post maken en gezegd dat wel zou noemen zodat niet te groot punt over gemaakt hoefde te worden. Waren 5 clears btw.
 
Reactiescore
290
Zoals Noah hier al aanhaalt waren de aanvallen van Unagi niet op wow who maar op expo.
En aangezien wij geen NAP hebben met expo is in dat opzicht er dus niks mis mee. Volgende keer alles beter lezen voordat je mensen gaat beschuldigen ;)
 
Reactiescore
972
Ten eerste heb ik niks tegen de premade. Alleen als je zelf gemaakte morele waardes je constant tegen werken, waardoor je dus je eigen grenzen weer verlaagd, is raar. Inderdaad ben ik niet van alles op de hoogte. Alleen ik kom hier alleen met dingen die ik zie. Blijkbaar prikkelt het wel, want binnen een uur zijn er 4 reacties. Ergens ligt de vinger nu op een zere plek.

Mweh, totaal niet mee eens. Je roept gewoon wat onwaarheden, in de hoop dat we happen en iets toe zouden geven. Natuurlijk komen er veel reacties, juist omdat je totaal uit je nek zit te lullen over zaken waar je niks vanaf weet. Ik denk dat je de verkeerde conclusie trekt :tongue:
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Haha ik lees dat nu pas.

Je verkoopt BS op het forum en verwacht dan niet dat mensen dat even komen ontkrachten :redface: :redface:
 
Bovenaan