Top/flop spelers

Reactiescore
1.468
Volgens mij gaan we helemaal voorbij aan het feit dat Spread nog steeds minder leden heeft dan Imago?

De noodzaak van deze rekruut ontstond door de rekruuts van Imago, los van of deze wel of niet langer vast stonden.

Ik ben het er mee eens dat dit zonde is van een mooie competitieve rimstam, maar dit is indirect gewoon het gevolg van het beleid van Amen.

Ik ben persoonlijk niet direct voorstander van recruits in deze fase van de wereld, maar ik begrijp de argumentatie van de leiding van Spread hier in wel.
 
Reactiescore
1.226
Top dat er iemand een inhoudelijke reactie plaatst. Thanks!

Als ik het weer in het perspectief van Spread plaats; bij hun speelt de strijd met Exitus een ondergeschikte rol, een goed front creëren met Imago is hun prioriteit. Nu lag hun volledige westrim nog open en hadden ze geen accounts om dat op een reële wijze te dichten. Dus deden ze een recruit. Het beleid van Imago haal ik er toch bij, want dat heeft ongetwijfeld ook een behoorlijke invloed gehad. Door hun eigen speelstijl worden andere stammen ook sneller in dit soort posities gedrukt. Als je een qdzr nodig acht om te recruiten en daardoor in een aanzienlijk sneller tempo richting Spread-west / Exitus kan edelen en daardoor normaal gesproken zwaar te profiteren van een knallende strijd tussen Exitus en Spread, dan begrijp ik heel goed dat Spread dit enigszins wil voorkomen.

Ik kan voor een groot gedeelte mee gaan in je gedachte gang, misschien wel volledig. Wat ik alleen wel frapant vind is dat er nooit geprobeerd is om de west rim onder controle te krijgen in de zin van aanvallen. Rots/N1 heeft voor deze recruit nog nooit een aanval op Exitus uitgevoerd en dit terwijl exitus toch wat dorpjes afgesnoept heeft van Rots/N1.

1cc93f6d2044611915a3e31cec2549ff.png

8c962e18f19f163ebd99473709990da0.png


Wat ik hiermee wil zeggen is dat N1/Rots niet eens heeft geprobeerd om het westen onder controle te krijgen maar gelijk naar de makkelijke optie grijpt = recruiit.

Ik heb zelf ook genoeg kritiek geuit op de Imago (voorheen premade) maar je kunt ze niet verwijten dat ze niet geprobeerd hebben dorpen te pakken van Exitus alvorens over te gaan op recruiten. Er is wel degelijk een aanval van AoD geweest richting Exitus.

Dit is niet een vrijbrief voor Spread om nu het vuur te openen in-game :tongue:

Dit komt misschien arrogant over alsof niemand dorpen kan pakken van Exitus, maar dat is oprecht niet mijn insteek en weet dat dit ook allerminst waar is.
 
Reactiescore
1.468
Wat ik hiermee wil zeggen is dat N1/Rots niet eens heeft geprobeerd om het westen onder controle te krijgen maar gelijk naar de makkelijke optie grijpt = recruiit
Dat was nog niet mogelijk in deze fase helaas. We hadden nauwelijks front ;)
RSAM was een jumpcluster dat behoorlijk lastig lag voor een counter.
 

Deleted User - 24028

Guest
Nee, ik verweet je dat je jezelf beter vind dan iemand anders terwijl je zelf zegt dat je een makkelijke start wil en dat je acties hebt gehanteerd die deze start makkelijker maakte. Dat is totaal anders dan wat jij beweerd. Wij zeggen dan niet dat we het ons makkelijker willen maken of niet, dus je probeert iets uit context te trekken.

Daarnaast zeggen wij uberhaupt niet dat we beter of slechter zijn, maar dat ons verwachtingspatroon is dat Exitus niet veel meer dan een spelden prik zal zijn. Deze conclusie is gebaseerd op meer dan de kwaliteit van de spelers, maar vooral tegen wie ze moeten, de grote en de ligging.

Al met al slechte poging tot P&P en zwaar uit context getrokken.
Dat zijn veel woorden om te zeggen dat het een perfecte vergelijking is en je zwaar hypocriet bent... Je lult leuk, maar het blijft lullen natuurlijk...

+ het is geen poging tot P&P, ik weerkaats gewoon de bal die naar mij gegooid wordt op een perfect moment zodat die zeker in je gezicht beland ^^

En nu echt on topic idd ;)
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Top dat er iemand een inhoudelijke reactie plaatst. Thanks!



Ik kan voor een groot gedeelte mee gaan in je gedachte gang, misschien wel volledig. Wat ik alleen wel frapant vind is dat er nooit geprobeerd is om de west rim onder controle te krijgen in de zin van aanvallen. Rots/N1 heeft voor deze recruit nog nooit een aanval op Exitus uitgevoerd en dit terwijl exitus toch wat dorpjes afgesnoept heeft van Rots/N1.

1cc93f6d2044611915a3e31cec2549ff.png

8c962e18f19f163ebd99473709990da0.png


Wat ik hiermee wil zeggen is dat N1/Rots niet eens heeft geprobeerd om het westen onder controle te krijgen maar gelijk naar de makkelijke optie grijpt = recruiit.

Ik heb zelf ook genoeg kritiek geuit op de Imago (voorheen premade) maar je kunt ze niet verwijten dat ze niet geprobeerd hebben dorpen te pakken van Exitus alvorens over te gaan op recruiten. Er is wel degelijk een aanval van AoD geweest richting Exitus.

Dit is niet een vrijbrief voor Spread om nu het vuur te openen in-game :tongue:

Ik kijk ook niet zozeer naar het feit of er al keer getracht is van Exitus dorpen te snoepen. Zelfs als Exitus volledig intern zou zijn, komt Spread eigenlijk gewoon account(s) tekort in de westrim om tegen Imago op te boksen. Red Sky hebben jullie inderdaad mooi uit elkaar gespeeld, dat account liep intern volgens mij ook even bagger op een gegeven moment. Ik weet niet of ze Red Sky ook al helemaal hebben afgeschreven, maar je kunt verder moeilijk met Honey solo de hele rim pakken toch? :wink: Daarom zie ik ook wel heel erg de noodzaak voor Spread om deze middelen aan te grijpen.
 
Reactiescore
1.454
Dat zijn veel woorden om te zeggen dat het een perfecte vergelijking is en je zwaar hypocriet bent... Je lult leuk, maar het blijft lullen natuurlijk...

+ het is geen poging tot P&P, ik weerkaats gewoon de bal die naar mij gegooid wordt op een perfect moment zodat die zeker in je gezicht beland ^^

En nu echt on topic idd ;)

Als je het verschil niet snapt tussen deze twee situaties, dan is dat jouw probleem niet de mijne. Probeer mij dan ook niet op te zadelen met deze grap wat toch duidelijk wel een poging tot P&P is.

Maar ben het wel met je eens, mag wel weer on-topic :)
 
Reactiescore
967
Top dat er iemand een inhoudelijke reactie plaatst. Thanks!



Ik kan voor een groot gedeelte mee gaan in je gedachte gang, misschien wel volledig. Wat ik alleen wel frapant vind is dat er nooit geprobeerd is om de west rim onder controle te krijgen in de zin van aanvallen. Rots/N1 heeft voor deze recruit nog nooit een aanval op Exitus uitgevoerd en dit terwijl exitus toch wat dorpjes afgesnoept heeft van Rots/N1.

1cc93f6d2044611915a3e31cec2549ff.png

8c962e18f19f163ebd99473709990da0.png


Wat ik hiermee wil zeggen is dat N1/Rots niet eens heeft geprobeerd om het westen onder controle te krijgen maar gelijk naar de makkelijke optie grijpt = recruiit.

Ik heb zelf ook genoeg kritiek geuit op de Imago (voorheen premade) maar je kunt ze niet verwijten dat ze niet geprobeerd hebben dorpen te pakken van Exitus alvorens over te gaan op recruiten. Er is wel degelijk een aanval van AoD geweest richting Exitus.

Dit is niet een vrijbrief voor Spread om nu het vuur te openen in-game :tongue:

Dit komt misschien arrogant over alsof niemand dorpen kan pakken van Exitus, maar dat is oprecht niet mijn insteek en weet dat dit ook allerminst waar is.

We hebben wel wat meer PP nodig, willen we de hele rim kunnen gaan edelen, zelfs al was het intern. :eek2: :eek2:
 
Reactiescore
1.226
Red Sky hebben jullie inderdaad mooi uit elkaar gespeeld, dat account liep intern volgens mij ook even bagger op een gegeven moment. Ik weet niet of ze Red Sky ook al helemaal hebben afgeschreven, maar je kunt verder moeilijk met Honey solo de hele rim pakken toch? :wink:

Exitus verdient geen credits voor Redsky eigenlijk. Het feit dat ze uit de stam gingen triggerde voor ons dat mogelijke stamdeff er niet meer stond. Was dit niet gebeurt hadden we waarschijnlijk Redsky niet aangegrepen. Een situatie die zich toevallig voordeed. Weinig mooi uitelkaar spelen om eerlijk te zijn.

a4561fe9e9e2e563aabf86e84c3361b1.png



Er zijn meerdere spelers die de rim in zouden kunnen duiken. Niet enkel Honey. Het is ook niet aan mij om de edellijnen van Spread te bepalen, het enige wat ik aan wil geven is dat het nooit geprobeerd is.

We hebben wel wat meer PP nodig, willen we de hele rim kunnen gaan edelen, zelfs al was het intern. :eek2: :eek2:

Er komen nog zat events wees niet bang :tongue:
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
362
Top dat er iemand een inhoudelijke reactie plaatst. Thanks!



Ik kan voor een groot gedeelte mee gaan in je gedachte gang, misschien wel volledig. Wat ik alleen wel frapant vind is dat er nooit geprobeerd is om de west rim onder controle te krijgen in de zin van aanvallen. Rots/N1 heeft voor deze recruit nog nooit een aanval op Exitus uitgevoerd en dit terwijl exitus toch wat dorpjes afgesnoept heeft van Rots/N1.

1cc93f6d2044611915a3e31cec2549ff.png

8c962e18f19f163ebd99473709990da0.png
Haha woow, ga je echt dat dorpje van Honey erbij zetten. is letterlijk een dorp dat wij 23 minuten daarvoor hebben overgenomen en waar hij ook op liep.

Wat een dom gejank allemaal. Als je als account niet de ambitie hebt om in een rimstam te spelen waar je jezelf niet op je plaats voelt kan je prima overstappen. Vervolgens heeft hij het netjes proberen op te lossen en zitten jullie allemaal te janken alsof wij anders niet door Exitus heen zouden kunnen knallen zonder recruits. Er zijn nog niet eens aanvallen vanuit onze kant geweest dus dat is allemaal flauwe kul.
 
Reactiescore
967
het enige wat ik aan wil geven is dat het nooit geprobeerd is.

Mwuah dit is wel een vreemde schets van de situatie als ik eerlijk ben. Je doet nu alsof niemand de rim in gaat, dat is niet waar. Het klopt wel dat er in het begin meer focus op de core is gezet, wat mij meer dan logisch lijkt. Nu valt hier nog "makkelijk" terrein te winnen. Als Imagine daar ligt, zal dat minder snel gaan. Bovendien, er wordt gewoon een inschatting gemaakt. Waarom zouden we nu yolo de rim in duiken, massa's op jullie doen, om dan daarna te concluderen dat we toch nog een account nodig zullen gaan hebben, simpelweg omdat de rim te groot is. Beter om er dan vroeg bij te zijn toch?
 
Reactiescore
1.226
Je doet nu alsof niemand de rim in gaat, dat is niet waar.

Ik geef alleen aan dat er (nog) geen aanvallen geweest zijn. Wat volgens mij feitelijk gewoon juist is? Correct me if i'm wrong. Nogmaals over de edel lijnen van Spread heb ik verder geen mening en waar de prio ligt.

Ik vind het persoonlijk gewoon jammer. Ik snap ook wel dat wij als Exitus het heel zwaar hadden gekregen om mee te doen met een eventuele eindstrijd, als dat uberhaupt al haalbaar was. Maar nu wordt ons wel een beetje de kans ontzegd om een leuke strijd te gaan bieden. En dat bedoel ik met de makkelijke weg bewandelen en dat is gewoon zonde.

Dat jullie recruiten daar zul je mij niet zo snel over horen, dat hoort er gewoon bij. Allen de manier waarop dat is jammer. Er wordt nu ook wel (te) veel ingezoomd op de stam Spread maar ik heb hier ook nog geen spelers van KipKalkoentje zien reageren. Waar mijn post grotendeels aan gericht was, anders had ik het wel in het top/flop stammen gezet.
 

DeletedUser69389

Guest
Enigszins jammer dat @CostaRica een sterke post maakt, met hele redelijk aannames die doen vermoeden (maar niet bevestigen) dat de recruit al enige tijd vaststond zonder enige vorm van overleg met Exitus zelf. En dat @kingsdorp een verwijzing maakt naar de premade en de hele discussie omtrent Exitus overblazen wordt door Amen en Spread bashen.
Nja sterke post valt bijzonder tegen. Er zit enorm veel giswerk in en foutieve aannames. Dat het vervelend is voor Exitus ben ik het zonder meer mee eens. Maar wanneer je met 5 stammen tegen RSAM samenwerkt en ook nog met een x aantal tegen Spread zelf dan is het logisch dat er een reactie komt. Niet eens zozeer omwille van Exitus zelf maar vooral omwille van Imago.

Laat ik voorop stellen dat het spijtig is dat RSAM is mislukt als jump. Ik vind het spijtig dat ik door prive omstandigheden niet actief ben/kon zijn. Of het dan anders geweest was geen idee. Want het is nu eenmaal lastig om tegen zo'n enorm collectief op te boksen en op zo'n lange afstand van je stamgenoten. Was het anders gelopen wanneer ik wel actief kon zijn? Geen idee. Ik vind het spijtig dat het account de activiteit niet als zodanig kon opvangen, ondanks de genomen maatregelen. Alleen vanuit het perspectief van Spread was het al logisch dat er uberhaupt iets tussen RSAM en de stam kwam, zeker na het (definitief) recruiten van Noire en QZDR. Dat dit met het wegvallen van RSAM is doorgedrukt is niet meer dan logisch.

Is het recruiten van Kipkalkoentje dan iets wat ik graag had zien gebeuren bij aanvang van deze wereld? Nee absoluut niet. Bij het opperen van het idee voor een 2e premade was het idee de hele tijd om het klein en bescheiden te behouden. Maar op het moment dat Amen/Swift ontstond was het gewoon noodzakelijk om hierop te anticiperen. Iets waarop we dat ook gedaan hebben. Ook denk ik niet dat Exitus recht van spreken heeft gezien de manier waarop zij tw wensen te spelen. Het is dan ook logisch dat niet iedereen daar een voorstander van is en dan besluit om deze stap te maken.
 
Reactiescore
255
Dat mensen nu gaan janken is wel zwaar hypocriet ehh.. Met hoeveel "vrienden" was de puzzymade gestart? Hoeveel noob bbs/defslaven/mbs/interns/samenwerkingen hebben ze? Het moest schijnbaar "de topstam van tw" zijn, met "de beste spelers". Doet spread etc een paar dingen, zodat ze misschien in de buurt komen van imago, gaan ze janken, terwijl zij zooveel meer hebben.. like WTF?? Als je schijnbaar zo goed bent, dan nog serieus zo kinderachterig dom doen. Janknoobs.
Het gaat idd allemaal om die noob bbs!! Maarja, hoe kansloos die pussymade jochies hier reageren is wel zwaar lachwekkend. Rotnaabs. Leer eens farmen ofzo ipv boosten en janken:eek:

Tering, wat is dit dan. :biggrin::biggrin::biggrin:
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Nja sterke post valt bijzonder tegen. Er zit enorm veel giswerk in en foutieve aannames. Dat het vervelend is voor Exitus ben ik het zonder meer mee eens. Maar wanneer je met 5 stammen tegen RSAM samenwerkt en ook nog met een x aantal tegen Spread zelf dan is het logisch dat er een reactie komt. Niet eens zozeer omwille van Exitus zelf maar vooral omwille van Imago.

Laat ik voorop stellen dat het spijtig is dat RSAM is mislukt als jump. Ik vind het spijtig dat ik door prive omstandigheden niet actief ben/kon zijn. Of het dan anders geweest was geen idee. Want het is nu eenmaal lastig om tegen zo'n enorm collectief op te boksen en op zo'n lange afstand van je stamgenoten. Was het anders gelopen wanneer ik wel actief kon zijn? Geen idee. Ik vind het spijtig dat het account de activiteit niet als zodanig kon opvangen, ondanks de genomen maatregelen. Alleen vanuit het perspectief van Spread was het al logisch dat er uberhaupt iets tussen RSAM en de stam kwam, zeker na het (definitief) recruiten van Noire en QZDR. Dat dit met het wegvallen van RSAM is doorgedrukt is niet meer dan logisch.

Is het recruiten van Kipkalkoentje dan iets wat ik graag had zien gebeuren bij aanvang van deze wereld? Nee absoluut niet. Bij het opperen van het idee voor een 2e premade was het idee de hele tijd om het klein en bescheiden te behouden. Maar op het moment dat Amen/Swift ontstond was het gewoon noodzakelijk om hierop te anticiperen. Iets waarop we dat ook gedaan hebben. Ook denk ik niet dat Exitus recht van spreken heeft gezien de manier waarop zij tw wensen te spelen. Het is dan ook logisch dat niet iedereen daar een voorstander van is en dan besluit om deze stap te maken.

Blijkbaar waren jullie recruitpogingen al voor er recruits werden gedaan van QZDR? Zit daarnaast mijn inziens ook wel een verschil tussen een recruit doen omdat je al vanaf het begin van de wereld met een paar dorpen onder vuur ligt, dan een recruit doen gericht op de toekomst uit een stam waar je op dat moment enkel dorpen aan verloren bent
 

DeletedUser69389

Guest
Blijkbaar waren jullie recruitpogingen al voor er recruits werden gedaan van QZDR? Zit daarnaast mijn inziens ook wel een verschil tussen een recruit doen omdat je al vanaf het begin van de wereld met een paar dorpen onder vuur ligt, dan een recruit doen gericht op de toekomst uit een stam waar je op dat moment enkel dorpen aan verloren bent
Dat is voor een groot gedeelte een opgeklopt verhaal wat niet klopt. Die van 24 april is in elk geval al niet eens serieus te noemen, omdat die niet eens besproken was. Hij is alleen besproken als een grap. De andere 2 zou ik navraag over moeten doen. Maar als Costa daar zo overtuigd van was dat die zelf gerecruit zou worden dan kan die er ook een screen van tonen als bewijs om zijn verhaal kracht bij te zetten. Dit laat hij na. Die van 14 mei heb ik geen idee van. Omdat ik toen al een stapje terug had gedaan en uit alle chats was vertrokken om rust te hebben i.v.m. privé.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Tot nu toe hoor ik dus vooral uitleg van spelers die er uit eindelijk niet veel te maken mee hebben gehad. Wie dan wel?
 

DeletedUser79704

Guest
Nja sterke post valt bijzonder tegen. Er zit enorm veel giswerk in en foutieve aannames. Dat het vervelend is voor Exitus ben ik het zonder meer mee eens. Maar wanneer je met 5 stammen tegen RSAM samenwerkt en ook nog met een x aantal tegen Spread zelf dan is het logisch dat er een reactie komt. Niet eens zozeer omwille van Exitus zelf maar vooral omwille van Imago.
hoe ga je dit dan goedpraten terwijl je het al weken veroordeelt van een ander?
 
Bovenaan