Top/flop spelers

Deleted User - 24028

Guest
Dus je geeft hier toe dat je het jezelf gewoon makkelijk wou maken? Hoe kan je jezelf dan beter vinden dan anderen? Ik bedoel het ene moment beweer of suggereer je dat je beter bent dan de rest en nu dit? Welke van de twee is het nu? Ik geloof hier echter niks van.

@CostaRica ik ontken ook niet dat we jullie er dwars mee zitten, maar puur en alleen dat de intentie van de actie niet dit is maar om een sterke phalanx te maken tegen Pit en Imago. Hoe lullig het ook klinkt en hoe erg ik hoop dat ik het volledig mis heb (maakt een wereld natuurlijk minder leuk), maar gaat Exitus een leuke rimstam zijn die een beetje uitdaging geeft. Echter verwacht ik niet dat het meer zal worden dan dat ;).

:rolleyes2:
 
Reactiescore
1.226
Dat zal vast 2 dagen op voorhand al in scène gezet zijn idd...
Als je niet wil, prima, maar kom hier dan ook niet met dergelijke argumenten als je die feitelijke bewijzen niet wil inzien.
Ook mijn laatste post naar jou, jammer :)

Komt je ook goed uit om niet op de rest te reageren, inderdaad jammer. Mocht er later toestemming komen om deze gesprekken te posten dan zal ik dat zeker doen en kun je zien dat er wel degelijk wordt verteld dat de recruit al rond was ten tijde van 14 mei :)
 
Reactiescore
735
Welke 'beide' kanten. Volgens mij gaat het hier om voornamelijk Exitus die heel valide punten heeft, niet de kant die jij nu aanhaalt.
Wat voor kant haal ik precies aan? Mijn conclusie dat Spread en consorten zal blijven bashen op Imago en andersom gedurende de rest van de wereld is toch geen rare conclusie?
 
Reactiescore
614
Komt je ook goed uit om niet op de rest te reageren, inderdaad jammer. Mocht er later toestemming komen om deze gesprekken te posten dan zal ik dat zeker doen en kun je zien dat er wel degelijk wordt verteld dat de recruit al rond was ten tijde van 14 mei :)

Ik ben geen leiding beste man, dus het maakt me persoonlijk weinig uit.
Ik wilde me van mijn beste kant laten zien en je inzichten verschaffen waarvan ik weet dat ze kloppen. In dit verhaal probeer ik dus enkel antwoord te geven op je vragen. Laat die nare toon dan achterwege. Snap best dat die recruit rot kan zijn, maar reageer het niet op mij af (de persoon die juist aanbood in gesprek te gaan) ;)
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Wat voor kant haal ik precies aan? Mijn conclusie dat Spread en consorten zal blijven bashen op Imago en andersom gedurende de rest van de wereld is toch geen rare conclusie?
Waarom reageer je dan niet inhoudelijk op exitus
 
Reactiescore
1.365
Dat mensen nu gaan janken is wel zwaar hypocriet ehh.. Met hoeveel "vrienden" was de puzzymade gestart? Hoeveel noob bbs/defslaven/mbs/interns/samenwerkingen hebben ze? Het moest schijnbaar "de topstam van tw" zijn, met "de beste spelers". Doet spread etc een paar dingen, zodat ze misschien in de buurt komen van imago, gaan ze janken, terwijl zij zooveel meer hebben.. like WTF?? Als je schijnbaar zo goed bent, dan nog serieus zo kinderachterig dom doen. Janknoobs.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.454

Goed bezig met dingen uit context trekken. Daarnaast zeggen wij nergens dat wij het ons makkelijker willen maken, maar dat we een sterk phalanx willen maken tegen jullie. Al met al, echt een slechte poging op P&P...
 
Reactiescore
1.226
Ik ben geen leiding beste man, dus het maakt me persoonlijk weinig uit.
Ik wilde me van mijn beste kant laten zien en je inzichten verschaffen waarvan ik weet dat ze kloppen. In dit verhaal probeer ik dus enkel antwoord te geven op je vragen. Laat die nare toon dan achterwege. Snap best dat die recruit rot kan zijn, maar reageer het niet op mij af (de persoon die juist aanbood in gesprek te gaan) ;)

Een nare toon is niet mijn bedoeling. Ik probeer juist in gesprek te blijven. Excuses dan daarvoor vanuit mij. Je bent geen leiding maar je durft wel te stellen dat KipKalkoentje niet onnodig lang in Exitus heeft gezeten. Hoe weet je dit dan als je de gesprekken niet gevoerd hebt? Zoals ik al aangaf is er in gesprekken richting ons wel degelijk aangegeven dat de recruit al rond was.

Nogmaals ik wil die skype berichten best zien. Maar het zegt mij niet zoveel omdat het haaks staat op het geen wij in een eerder stadium al te horen kregen.
 

Deleted User - 24028

Guest
Goed bezig met dingen uit context trekken. Daarnaast zeggen wij nergens dat wij het ons makkelijker willen maken, maar dat we een sterk phalanx willen maken tegen jullie. Al met al, echt een slechte poging op P&P...
Niks uit context trekken, je verweet mij er letterlijk dat ik mezelf beter vind dan anderen en op dit moment vind jij jezelf (of je eigen stam) beter dan een andere stam. Het kan goed zijn dat het zo is, maar ga dan niet zulke uitspraken doen tegen anderen als je zelf ook zo post ;)

We zijn blijkbaar niet zo verschillend... alleen ben ik een veel betere TW speler natuurlijk! ;)
 
Reactiescore
768
Dat mensen nu gaan janken is wel zwaar hypocriet ehh.. Met hoeveel "vrienden" was de puzzymade gestart? Hoeveel noob bbs/defslaven/mbs/interns/samenwerkingen hebben ze? Doet spread etc een paar dingen, zodat ze misschien in de buurt komen van imago, gaan ze janken, terwijl zij zooveel meer hebben.. like WTF?? Janknoobs.
Terug uw mand in noob
 
Reactiescore
2.303
Dat mensen nu gaan janken is wel zwaar hypocriet ehh.. Met hoeveel "vrienden" was de puzzymade gestart? Hoeveel noob bbs/defslaven/mbs/interns/samenwerkingen hebben ze? Het moest schijnbaar "de topstam van tw" zijn, met "de beste spelers". Doet spread etc een paar dingen, zodat ze misschien in de buurt komen van imago, gaan ze janken, terwijl zij zooveel meer hebben.. like WTF?? Als je schijnbaar zo goed bent, dan nog serieus zo kinderachterig dom doen. Janknoobs.

Wat een mop.
 
Reactiescore
766
Dat mensen nu gaan janken is wel zwaar hypocriet ehh.. Met hoeveel "vrienden" was de puzzymade gestart? Hoeveel noob bbs/defslaven/mbs/interns/samenwerkingen hebben ze? Het moest schijnbaar "de topstam van tw" zijn, met "de beste spelers". Doet spread etc een paar dingen, zodat ze misschien in de buurt komen van imago, gaan ze janken, terwijl zij zooveel meer hebben.. like WTF?? Als je schijnbaar zo goed bent, dan nog serieus zo kinderachterig dom doen. Janknoobs.
Hij heeft wel een punt, moet imago maar niet met zoveel noob bbs starten!! Verdomde bbs allemaal.
 
Reactiescore
1.365
Hij heeft wel een punt, moet imago maar niet met zoveel noob bbs starten!! Verdomde bbs allemaal.
Het gaat idd allemaal om die noob bbs!! Maarja, hoe kansloos die pussymade jochies hier reageren is wel zwaar lachwekkend. Rotnaabs. Leer eens farmen ofzo ipv boosten en janken:eek:
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Mooie en interessante discussie. Ik denk echter dat deze er eentje is met vele perspectieven, waar overal wel wat voor te zeggen valt.

Pak het perspectief van Exitus; een lid wordt weggekaapt bij hun en hun stamcluster is in tweeën gezeefd. De realiteit is dat Exitus hier behoorlijk wordt genaaid, en deze recruit is ook de doodsteek voor de positie van Exitus. Dus in mijn ogen mogen ze ook terecht kritisch zijn hierop.

Als ik het weer in het perspectief van Spread plaats; bij hun speelt de strijd met Exitus een ondergeschikte rol, een goed front creëren met Imago is hun prioriteit. Nu lag hun volledige westrim nog open en hadden ze geen accounts om dat op een reële wijze te dichten. Dus deden ze een recruit. Het beleid van Imago haal ik er toch bij, want dat heeft ongetwijfeld ook een behoorlijke invloed gehad. Door hun eigen speelstijl worden andere stammen ook sneller in dit soort posities gedrukt. Als je een qdzr nodig acht om te recruiten en daardoor in een aanzienlijk sneller tempo richting Spread-west / Exitus kan edelen en daardoor normaal gesproken zwaar te profiteren van een knallende strijd tussen Exitus en Spread, dan begrijp ik heel goed dat Spread dit enigszins wil voorkomen.

Ik moet wel zeggen, áls Pit gerecruit wordt, in welke schaal dan ook, dat ik het al een andere situatie vind dan Exitus. Spread heeft geen enkele legitieme reden in mijn ogen om Pit uit elkaar te halen. Ik betrek dit er maar even bij omdat Pit ook genoemd werd, maar ik geloof eigenlijk niet dat hier nu sprake van is. Indien wel, hoeven ze echt niet te wachten op mijn compassie.

Tot slot het perspectief van Imago, zij zijn verontwaardigd door deze recruit, met name de manier waarop. Imago zelf heeft inderdaad intenser gerecruit dan wie dan ook, maar het waren recruits zonder dat er anderen direct door benadeeld werden (lees: stamgenoten die achtergelaten worden op bepaalde wijze). Dat is ook de luxe van een premade, en daarom ben ik zelf ook nog wel een fan van in premades starten. Dan word je minder snel gedwongen om discutabele recruits te doen die nodig zijn om je positie te handhaven. Nu waren deze ook allesbehalve onomstreden, maar het ging hier toch om een heel ander aspect. Bij deze Spread recruit speelt het moreel veel meer, dan het R2W aspect.

Ikzelf kijk dan zowel met een afkeurende blik richting deze recruit maar tegelijkertijd ook met een heel begrijpelijke blik. En Imago moet ook echt wel realiseren dat ze hier zelf ook indirect een grote rol in hebben gespeeld. Dus het is ook niet 100% terecht dat zij Spread hier zo verwijtend op wijzen en het is op bepaalde vlakken inderdaad hypocriet, maar ze hebben wel degelijk een punt in de wijze van deze recruit in mijn ogen. Voor Spread brak nood wet, uiteindelijk zullen er verschillende meningen zijn over deze kwestie en zal in mijn ogen ook geen enkele partij volledig het gelijk krijgen. Justificeert het "nood breekt wet" principe dat Exitus zo genaaid mag worden? Mag Imago anderen wijzen op hun recruitbeleid? Dit zijn vragen waar iedereen met een verschillende view tegenaan kijkt. :wink: Al met al is het een leuke P&P discussie en ditmaal eens in een andere richting, dat mag ook wel eens weer.
 
Reactiescore
1.454
Niks uit context trekken, je verweet mij er letterlijk dat ik mezelf beter vind dan anderen en op dit moment vind jij jezelf (of je eigen stam) beter dan een andere stam. Het kan goed zijn dat het zo is, maar ga dan niet zulke uitspraken doen tegen anderen als je zelf ook zo post ;)

We zijn blijkbaar niet zo verschillend... alleen ben ik een veel betere TW speler natuurlijk! ;)

Nee, ik verweet je dat je jezelf beter vind dan iemand anders terwijl je zelf zegt dat je een makkelijke start wil en dat je acties hebt gehanteerd die deze start makkelijker maakte. Dat is totaal anders dan wat jij beweerd. Wij zeggen dan niet dat we het ons makkelijker willen maken of niet, dus je probeert iets uit context te trekken.

Daarnaast zeggen wij uberhaupt niet dat we beter of slechter zijn, maar dat ons verwachtingspatroon is dat Exitus niet veel meer dan een spelden prik zal zijn. Deze conclusie is gebaseerd op meer dan de kwaliteit van de spelers, maar vooral tegen wie ze moeten, de grote en de ligging.

Al met al slechte poging tot P&P en zwaar uit context getrokken.
 
Bovenaan