Top/flop spelers

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Reactiescore
241

Ik vind deze de mooiste overname tbh: :wink:

l3eh2njr.png
 
Reactiescore
241
Helaas ben ik voor de eerste incs al tijdelijk teruggetreden. Ik wil daar best screenshots van sturen. Dit heb ik gedaan omwille van prive redenen en ik had/heb voor vervangende spelers gezorgd. Maar eens. Een mooie actie.


13/05/2020 heb je nog wel een pm'tje de wereld ingestuurd:

1589995663472.png

Jammer dat je dan toch het onderspit moest delven. Aan het zelfvertrouwen zal het niet gelegen hebben! (of dan toch misschien wel?)
 
Reactiescore
449
Jammer dat je dan toch het onderspit moest delven. Aan het zelfvertrouwen zal het niet gelegen hebben! (of dan toch misschien wel?)

Dat was waarschijnlijk juist het probleem :rolleyes: Maar er zit zover wij weten al een week a anderhalf een nieuw team op Redsky ja, niet dat die een goede (door)start maken nu...
 
Reactiescore
1.145
13/05/2020 heb je nog wel een pm'tje de wereld ingestuurd:


Jammer dat je dan toch het onderspit moest delven. Aan het zelfvertrouwen zal het niet gelegen hebben! (of dan toch misschien wel?)

Klopt maar ik kan bevestigen Martijn was echt al weg om prive redenen.
exacte datum zou ik moeten terug zoeken maar al wel zeker 3 dagen nu volgensmij zelfs al 4/5
 
Reactiescore
241
Dat was waarschijnlijk juist het probleem :rolleyes: Maar er zit zover wij weten al een week a anderhalf een nieuw team op Redsky ja, niet dat die een goede (door)start maken nu...

Is hun 4de dag volgens mij... Zoals je kunt zien inderdaad niet echt ideaal voor de nieuwe spelers. Ik wens hun wel het allerbeste toe!

1589996235780.png[/SPOILER
 
Reactiescore
1.167
Zag je de bui al hangen?
 
Reactiescore
255
Helaas ben ik voor de eerste incs al tijdelijk teruggetreden. Ik wil daar best screenshots van sturen. Dit heb ik gedaan omwille van prive redenen en ik had/heb voor vervangende spelers gezorgd. Maar eens. Een mooie actie.

Oh nee hoor, hoef ik verder geen screens of iets dergelijks van. Als jij aangeeft (tijdelijk) gestopt te zijn wegens privé, wie ben ik dan om te oordelen... Snap dat maar al te goed hoor. Spelletje neemt ook vrij veel tijd in beslag, heb ik zelf ook alweer gemerkt na m'n terugkeer. :tongue:

Werd er alleen op gewezen dat Red Sky aardig wat dorpen verloren had (en nog aan het verliezen is) en ik had een tijdje terug toevallig diezelfde PM's die Happy postte ook binnen gehad. Vandaar dat ik het even wilde aanhalen, omdat de PM's richting -AF- wel met een 'ondertoon' was van: Jullie kunnen beter stoppen hier, zit geen toekomst in en op W74 starten. Maar vervolgens wel dorpen aan ze verliezen.. maargoed, ben jij dus niet geweest aangezien je ervoor al stopte.
 
Bovenaan