Top/flop spelers

Reactiescore
735
Precies, Super simpel! Al weten we wel dat de noordelijke "premade" al sinds de eerste week van de wereld een feit is.
Dat je dan alle accounts in de premade pas steekt nadat je X aantal stammen kan doodrecruiten, internen waardoor al je weerstand weg is, lijkt mij dat ook erg simpel niet?

Mij maakt het niet uit hoor dat er een nieuwe wereld is, enkel de manier waarop intern is triestig.
R2W
Bekijk bijlage 20734
Pak ze die R2W'ers!! Dat citaat is wel dikke bullshit, maar priem, ik hou van internen <3
 

Deleted User - 487936070

Guest
En de rollen zijn weer omgedraaid! Pot verwijt de ketel situatie dit hele AF.
 
Reactiescore
2.303
Pak ze die R2W'ers!! Dat citaat is wel dikke bullshit, maar priem, ik hou van internen <3

1590310245279.png

Blijft sappig, ik ken je karakter Fab.
Dit ligt in de lijn er van :)

Had anton niet weer naar ons gewezen was dit gewoon verzwegen.
 
Reactiescore
227
Pardon?
Anton ging ons maar al te graag als voorbeeld gebruiken.

Heb nog een paar leuke quotes anders om aan te tonen wat voor triest beleid jullie voeren. Tof dat jullie de bal weer in ons kamp willen leggen maar voorlopig mag je wel eens in de spiegel kijken.

Maarja alles onder de noemer dat jullie anders te zwak zijn om te pmade te verslaan zeker?
Spoil the beans!
 

DeletedUser81766

Guest
Triest om te zien hoe elke handeling op tribalwars met het meest catastrofale gelinkt word. Hoe verschillende termen in tribalwars met elke mogelijkheid gelinkt worden en acties bestempelen.

Recruit 2 win is voor mij een vrij simpele benadering. Je rekruteert iemand om het spel te winnen. Als we kijken naar de werkelijke actie met de rekruut dan is hiermee nog niets behaald. Het zal ook zeker niet de actie zijn welke het spel zal overwinnen.

Daarbij gezegd moet er ook nagedacht worden over motief voor een rekruut als deze. Waarvoor zou hij nou werkelijk gerekruteerd zijn?

Het is niet om snel van andere af te komen.
 
Reactiescore
2.386
Petitie om Anton van het forum te houden?

En over het discord gebeuren; als je je leven al verkloot door hele dagen tw te spelen, dan is de moeite die je moet steken in het installeren van Discord echt nihil. Aan alle oldgens die bang zijn van vernieuwing en verandering, grow up.
 
Reactiescore
2.303
Reactiescore
449
Toch grappig dat de hele wereld lang het Spread/Rots/N1 kamp volledig mag afgeven op Imago, maar zodra Imago een reden heeft het terug te doen het opeens not done is?? Het is gewoon een laffe actie met redenen van Kipkalkoen die nergens op slaan. Verdedig het wat je wilt Spread, maar dit is gewoon triest.
 
Reactiescore
967
Volgens mij is het toch een redelijk te verwachten recruit...? Niet om de premade te blamen, het is namelijk hun goed recht, maar als er extra nadruk wordt gelegd door hun op het westen, is de logische reactie om daar dan meer accounts te plaatsten. Anders krijg je daar wel een erg groot verschil in het aantal accounts dat gaan fronten.

Edit; ik snap dat het zuur is voor exitus, en als je het op een geïsoleerde manier bekijkt is de recruit niet nodig. Maar zo werkt TW niet, jullie zijn niet de ‘grootste’ dreiging op de wereld. Misschien wel op korte termijn, maar niet op lange termijn. En ik gok dat iedereen het liefst de wereld wilt uitspelen.
 
Reactiescore
13
Het had je post sterker gemaakt al had je wat toevalligheden eruit gelaten. Ja er wordt geedeld en ja al kan een speler maar 1 kant op edelen dan edelt hij naar een cluster... En ja het kan voorkomen dat je stamloze spelers op de zelfde tijd aanvalt. Stamchat op discord???? Bah! daar had je mij ook niet gezien echte tw'ers gebruiken skype. Zulke punten zijn vergezocht en lopen uit op niet meer of minder dan een wellus-nietus discussie.

Het verhaal over Mont Royal is een lastige situatie. Want is het een moraalbreker voor kipkalkoentje, een moraalbreker van exitus of een legitieme speler van exitus. Of een combinatie van meerdere factoren. Naar mijn mening schik je je als moraalbreker in de rol van een ondergeschikte speler en volg je je moraalheer in zijn keuzes. Veel met exitus heeft Mont Royal dan ook niet van doen ... buiten dan het feit dat kipkalkoentje daar toevallig in zit. Maar dit hangt een beetje van de MH en MB relatie af tussen beiden deze rol kan op meerdere manieren ingevuld worden.
In een bepaalde maat kan je zelfs stellen dat het blocken van zo'n trein in een MB/MH relatie laag is.

Ten laatste vind ik het zeker jammer dat exitus min of meer 'kapot' wordt gerecruteerd. Ik verwacht overigens niet dat jullie kapot zijn gerecruteerd en dat jullie nog flink wat weerstand gaan bieden! Maar ik snap hoe dit kan overkomen. Ik hoop dat je begrijpt dat spread niet de luxe heeft zich volledig op exitus te richten hoe jammer dit ook is. De keuze in welke maat er gerecruteerd moet worden hangt van een groot gedeelte af van de andere topstammen van de wereld. Het is een soort actie-reactie spel waaraan je wel moet mee doen. Je wilt immers end-game niet een 12 tegen 5 strijd uitvoeren bijvoorbeeld. Of last-minute nog enkele recruuts doen waardoor je phalanx enorm slecht ligt. Tegen sommige stammen zou je hier misschien mee wegkomen, maar amen/imago die als enorme premade gestart is met veel toppers erin ga je hiermee niet verslaan. Vind het ook oprecht jammer dat een stam als amen/imago met recruuts zo vroeg op de wereld al tegen de 12 leden is gaan zitten ... met recruuts als noire en qzdr waar nagenoeg geen noodzaak voor was.

je begrijpt natuurlijk wel dat noire en qzdr de kers op de taart zijn hè:cool:
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Ach, gelukkig hebben jullie wel humor :D

@CostaRica als je denkt dat die recruit was om Exitus dwars te zitten, dan lijd je helaas van grootheidswaanzin :)

Kan je me dan even uitleggen hoe het recruiten van een speler bij Exitus niet die stam dwars zit. Dit ontschiet me even volledig.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Kan je me dan even uitleggen hoe het recruiten van een speler bij Exitus niet die stam dwars zit. Dit ontschiet me even volledig.

Hij zegt dat het doel van de recruit niet was om Exitus dwars te zitten, niet dat het daardoor niet gebeurd is. Zoals eerder aangegeven was het doel van de recruit een sterkere phalanx op te stellen om de aangevulde phalanx van een opponent te kunnen counteren.
 
Reactiescore
1.454
Kan je me dan even uitleggen hoe het recruiten van een speler bij Exitus niet die stam dwars zit. Dit ontschiet me even volledig.

Als iemand die al een tijdje in de groep gezeten heb, laatste tijd niet meer btw, weet ik dat we ons amper tot niet zorgen gemaakt hebben om Exitus. Iedereen weet dat de wereld om Spread, Amen en Pit. Daar wordt dan ook op gefocust en daar wordt dan ook naar gerecruit. Exitus is een leuke speldensteek in de wereld, maar meer is het niet naar alle waarschijnlijkheid. Hoop natuurlijk dat Exitus ons ongelijk bewijst, maakt de wereld alleen maar leuker ;)
 
Laatst bewerkt:

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Hij zegt dat het doel van de recruit niet was om Exitus dwars te zitten, niet dat het daardoor niet gebeurd is. Zoals eerder aangegeven was het doel van de recruit een sterkere phalanx op te stellen om de aangevulde phalanx van een opponent te kunnen counteren.

Dan lijkt het me dat je misschien in deze niet eens de focus op Imago legt, maar met een mooie post komt richting Exitus die hier zwaar benadeeld worden.
 
Reactiescore
1.226
Volgens mij is het toch een redelijk te verwachten recruit...? Niet om de premade te blamen, het is namelijk hun goed recht, maar als er extra nadruk wordt gelegd door hun op het westen, is de logische reactie om daar dan meer accounts te plaatsten. Anders krijg je daar wel een erg groot verschil in het aantal accounts dat gaan fronten.

Ik ga hier gedeeltelijk in mee, maar niet helemaal. De 1e recruit poging werd namelijk al gedaan voordat qzdr de premade joinde. Daarbij zoals ik al aanhaalde is het niet de recruit ansich waar ik problemen mee heb. Maar wel met hoe deze tot stand gekomen is.

Ach, gelukkig hebben jullie wel humor :D

@CostaRica als je denkt dat die recruit was om Exitus dwars te zitten, dan lijd je helaas van grootheidswaanzin :)

Waarom zou ik denken dat Spread Exitus wil dwars zitten? Omdat ze 3 accounts proberen te recruiten uit onze stam? Nee gekkigheid. Ik snap ook wel dat de recruits gedaan zijn voor toekomstig front met Imago. Feit is echter wel dat jullie Exitus daarmee dwars zitten. Of die intentie er nou is of niet, maar daar zeg ik volgens mij dan ook niks over.

Als iemand die al een tijdje in de groep gezeten heb, laatste tijd niet meer btw, weet ik dat we ons amper tot niet zorgen gemaakt hebben om Exitus. Iedereen weet dat de wereld om Spread, Amen en Pit. Daar wordt dan ook op gefocust en daar wordt dan ook naar gerecruit. Exitus is een leuke speldensteek in de wereld, maar meer is het niet naar alle waarschijnlijkheid. Hoop natuurlijk dat Exitus ons ongelijk bewijst, maakt de wereld alleen maar leuker ;)

Best een ironische post nadat jullie een belangrijke speler in ons stamcluster recruiteren. Nu wil je een leuke wereld waarbij je een soort strijd van Exitus verwacht tegen Spread. Maar wel eerst even recruiten nog. :redface:

Ik denk dat een neerbuigende toon ook niet nodig is.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser79704

Guest
Als iemand die al een tijdje in de groep gezeten heb, laatste tijd niet meer btw, weet ik dat we ons amper tot niet zorgen gemaakt hebben om Exitus. Iedereen weet dat de wereld om Spread, Amen en Pit. Daar wordt dan ook op gefocust en daar wordt dan ook naar gerecruit. Exitus is een leuke speldensteek in de wereld, maar meer is het niet naar alle waarschijnlijkheid. Hoop natuurlijk dat Exitus ons ongelijk bewijst, maakt de wereld alleen maar leuker ;)
als je stamen gaat doodrecruiten gaan ze het nooit kunnen waarmaken he. ook praat je best neerbuigend over een stam waaruit jullie 3 spelers benaderd hebben
 
Bovenaan