Top/flop spelers

Reactiescore
183
Wat dacht je van Ruiter393 (aka Eat sleep farm repeat)? Dorpen zonder oda stijging: 0 - aldus wow who.

Bekijk bijlage 20584
Bekijk bijlage 20585
Bekijk bijlage 20586

Terwijl alom bekend is, en ook gewoon toegegeven, dat ESFR alle dorpen van Pablito gratis heeft gekregen - je ziet ook bij Pablito zéér zéér minimale odd stijgingen. Misschien dat hij nog in één dorp aan het rekruteren was en dat hij met zijn 13 opgebouwde speertjes een paar lc van ESFR heeft kunnen doden. Maar dat is dan ook alle odd die pablito heeft verkregen. Maar eigenlijk hoef ik het niet eens te onderbouwen aangezien het alom bekend is en allang toegegeven ook. Geen blame naar pablito/esfr, maar wel een fout in je analyse.

Volgens mij doelt Interdictum ook hier op. Een mega-intern en ook nog eens met allemaal uitgebouwde dorpen. Ook een gegeven wat niet is meegenomen in de analyse van Wow Who. Laten we wel wezen; vijf interns van 2500 a 4000 punten zijn van veel kleinere waarde dan zeven dorpen cadeau krijgen met een gemiddelde van zo een 8000 punten. De enige reden dat ESFR deze rangsprong kon maken.

Bekijk bijlage 20587

Ruiter393 bluft niet, intern de hele meuk bij elkaar en blaas de "premade" van de kaart :p
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Voor er weer gedoe over gaat komen en allemaal topics ik wil alvast maar even duidelijk maken dat ik @Kerouac ga internen.
 
Reactiescore
2.386
Je moet er wel bij zeggen dat ik het nummer van je zusje krijg en 2 jaar sub bij haar onlyfans acc? Seems like a fair trade to me kaal musje
 

Deleted User - 487969258

Guest
Nou heren dat stelt me wat teleur. Jullie zijn wellicht wat bedeesd, maar ik bijt niet hoor. Vraag gerust <3
 
Reactiescore
2.386
Oja, Cabbage > wereld, ongeacht de komende intern

dank
 
Bovenaan