Top/Flop spelers

Deleted User - 487958296

Guest
Je zou idd bijna denken dat de meeste spelers boosten niet op prijs stellen.
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Mijn goedste vak is nederlands.
Je zou maar niet ingaan op een argument maar iemand aanvallen op z'n Nederlands en dan in je volgende twee posts dit doen:
OWA heeft vanmorgen bij een actie ondersteunt in off

Nogmaals, maak je niet zo druk om andere...

Ik kan zeker wel tegen andere hun mening hoor, ik respecteer jouwn mening. Maar andersom merk ik daar niks van aangezien je alleen maar wil uitlokken en zowel bij reactie als geen gehoord je mening of oordeel hetzelfde is.

Om even terug te komen op waarom ik je random onzin vind lullen, Je trekt de conclusie dat OWA geinternt gaat worden aan het feit dat hij een dorp afgeeft die hij “per ongeluk” heeft gepakt in iemand anders zijn lijn, das is speculeren.

Waar speel jij precies?
 

Deleted User - 487710895

Guest
Ik kan zeker wel tegen andere hun mening hoor, ik respecteer jouwn mening. Maar andersom merk ik daar niks van aangezien je alleen maar wil uitlokken en zowel bij reactie als geen gehoord je mening of oordeel hetzelfde is.

Niemand respecteert je mening, booster noob.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Je zou maar niet ingaan op een argument maar iemand aanvallen op z'n Nederlands en dan in je volgende twee posts dit doen:
Mijn bedoeling was eigenlijk niet aanvallen op zijn taalgebruik, ik ben namelijk de grootste dislect die er bestaat. Wou eigenlijk even ongerelateerd posten aangezien hij ook van alles uit de lucht trok. Bedacht me daarna pas dat je dit zo kan opvatten ja.
 

Deleted User - 487694086

Guest
Als een stamgenoot een andere stamgenoot edelt op duur herbouwen is dat normaal een intern ja, niet bepaald uit de lucht gegrepen. Je zou hem eigenlijk moeten bedanken dat hij niet verwachtte dat jullie zo dom waren om elkaar te edelen met dure edels. :D
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Gewoon niet elk punt aangrijpen om Optic te haten zonder dat je iets zeker weet, dat is meer t punt.
 

DeletedUser81454

Guest
Op die locatie heeft Nobles meer aan dat dorp, tevens zijn er lijnen gemaakt en afwegingen die voor ons die keuze hebben beslist. Nogmaals, maak je niet zo druk om andere...

Beseffend dat me account wordt gestalkt door jullie groep. En als ik wat op het AF post over Optic moet ik me niet zo druk maken om anderen? Over hypocrisie de afgelopen werelden gesproken.

Ik kan zeker wel tegen andere hun mening hoor, ik respecteer jouwn mening. Maar andersom merk ik daar niks van aangezien je alleen maar wil uitlokken en zowel bij reactie als geen gehoord je mening of oordeel hetzelfde is.

Om even terug te komen op waarom ik je random onzin vind lullen, Je trekt de conclusie dat OWA geinternt gaat worden aan het feit dat hij een dorp afgeeft die hij “per ongeluk” heeft gepakt in iemand anders zijn lijn, das is speculeren.

En wat is er mis met een beetje speculatie? Als je niet tegen een beetje speculatie kan, zit je op een forum toch echt niet goed. ;)

Daarbij is het dorp gewoon geinternd. Toch wat anders dan met een compleet irrelevante post te komen die op niks slaat, tevens jezelf ook nog voor aap zet.

Mijn bedoeling was eigenlijk niet aanvallen op zijn taalgebruik, ik ben namelijk de grootste dislect die er bestaat. Wou eigenlijk even ongerelateerd posten aangezien hij ook van alles uit de lucht trok. Bedacht me daarna pas dat je dit zo kan opvatten ja.

Dus ik zie een dorp geinternd worden, zet dat op het AF en dat is vervolgens uit de lucht getrokken? Dat er andere nog dommere reden voor zou zijn had ik niet verwacht, maar verplaats je als een clown te gedragen in de eerste 2 reacties erop, kon je dat ook direct zeggen. Zoals BigBang al heeft aangekaart, echt logisch is deze keuze niet geweest.

Gewoon niet elk punt aangrijpen om Optic te haten zonder dat je iets zeker weet, dat is meer t punt.

Ik zie een dorp geinternd worden, wat is daar niet zeker van?
 
Reactiescore
461
Het is geen intern, dat dorp was gecombitreint en de edel van asbest kwam als laatste aan in de lijnen voor manicomio, vraag me niet waarom ze niet hebben teruggetrokken en ga me er ook niet over uitspreken over hoe dom dat is dat ze dat dorp nu dan al van elkaar veroveren.
Maar een intern is het niet, dan hadden we wel plannen om heel asbest op te edelen en die zijn er niet. Er is een edel gebruikt die hoe dan ook gebruikt ging worden door mani en eentje die teveel is gebruikt door asbest. Een dorp waar dus geen profijt is uitgehaald welke er wel uitgehaald kon worden.
Een intern lijkt me toch niet dat je er verlies uit gaat halen :p
 
Reactiescore
510
Welke naam zouden jullie het geven dan?
 

DeletedUser81454

Guest
Welke naam zouden jullie het geven dan?

Gestuntel wellicht, al staat dat toch op plek 2 bij mijn lijstje benamingen. Dat het geen typisch intern is van Optic, wil niet zeggen dat het dorp geen intern was. Intern komt tenslotte van interne overname, oftewel de ene speler die een dorp overneemt van een stamgenoot waar goedkeuring voor is gegeven door die stamgenoot.
 
Reactiescore
461
Welke naam zouden jullie het geven dan?
Noob

Gestuntel wellicht, al staat dat toch op plek 2 bij mijn lijstje benamingen. Dat het geen typisch intern is van Optic, wil niet zeggen dat het dorp geen intern was. Intern komt tenslotte van interne overname, oftewel de ene speler die een dorp overneemt van een stamgenoot waar goedkeuring voor is gegeven door die stamgenoot.
Timefoutje en onverstandige keuze, de betekenis van een intern is toch heel wat anders.
 
Reactiescore
510
Deze noob maakt iig geen domme timefoutjes ;)
 

Deleted User - 487694086

Guest
Vind het zelf ook vrij verbazingwekkend dat een stamgenoot die een andere stamgenoot edelt meteen een intern is, hoorde dat Ziubird ook in Optic zat dus had net zo goed een stab kunnen zijn.
 

DeletedUser81454

Guest
Timefoutje en onverstandige keuze, de betekenis van een intern is toch heel wat anders.

Dus een overname die bestempeld kan worden als een intern moet waar aan voldoen? Enlighten me, naar mijn idee omvat een overname dat als een intern bestempeld kan worden gewoon dit
" Een speler die een dorp overneemt van een stamgenoot/bondgenoot waar goedkeuring voor is gegeven door die stamgenoot/bondgenoot.".
 
Reactiescore
1.019
lel, tuurlijk is het geen intern. als manicomio iets later zat in de sec was dat dorp sws al voor manicomio, als ze het dan later alsnog pakken is het een intern, terwijl zij alle def/ overige troepen gekilled heeft? grappig.
 

DeletedUser81454

Guest
lel, tuurlijk is het geen intern. als manicomio iets later zat in de sec was dat dorp sws al voor manicomio, als ze het dan later alsnog pakken is het een intern, terwijl zij alle def/ overige troepen gekilled heeft? grappig.

Tot nu toe het enige wat ik hoor is: Het is geen intern, want het dorp was voor Manicomio.

Als iemand vind dat alle dorpen van een stamgenoot eigenlijk bij hem horen door clear en vv werk en hij die stamgenoot vervolgens overneemt, is het dus ook geen intern? Grappig.
 
Reactiescore
461
Dus een overname die bestempeld kan worden als een intern moet waar aan voldoen? Enlighten me, naar mijn idee omvat een overname dat als een intern bestempeld kan worden gewoon dit
Als je naar de omstandigheden kijkt welke ik je net heb verteld en naar de ligging van dat dorp is het common sense dat het geen intern is. Het was helemaal niet de bedoeling dat dat dorp naar asbest ging. Maar whatever als jij dat een intern wilt noemen, maakt mij vrij weinig uit.
 
Bovenaan