Top/Flop spelers

Reactiescore
1.037
Wat is nou precies de discussie hier? Het feit dat de overname van een stamgenoot zijn dorp een intern wordt genoemd of niet.

Hoe je het noemt maakt verder toch vrij weinig uit voor het vervolg?

De een noemt het een intern en een ander noemt het een ongelukkige samenloop van omstandigheden.
Intern is toch korter
 

DeletedUser75900

Guest
Ik heb gewoon geen zin in van die domme nutteloze gesprekken, wat is daar mis mee

Haha ''nutteloos'', terwijl je co hier zelf over begon. Misschien moeten jullie duidelijke afspraken maken omtrent dit soort dingen. Dat jij dit soort gesprekken niet wil is prima, maar als je co die wel wilt moet je hem of haar die kans wel gunnen :)
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Haha ''nutteloos'', terwijl je co hier zelf over begon. Misschien moeten jullie duidelijke afspraken maken omtrent dit soort dingen. Dat jij dit soort gesprekken niet wil is prima, maar als je co die wel wilt moet je hem of haar die kans wel gunnen :)

Bedankt voor je advies
 

DeletedUser75900

Guest
We edelen een dude en krijgen van heel de stam pm's, heb gewoon de zin niet om tegen iedereen slap te lullen.

Waarom is iedereen zo aan het haten jezus lol

Omdat je er zo lekker op reageert <3

Maar neem anders nog wat extra azijn bij je bacardi :)
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.147
Lukas heeft mijn handtekening gestolen. Ik heb L al lang geclaimed, wegwezen naab
 
Reactiescore
974
De boosts zullen onderhand wel op zijn, wanneer zullen de interns en fusies starten..
 

Deleted User - 487694086

Guest
Zit perspectief in ja. Taart en Optic kan ook een eerste uitdaging worden voor Optic.
 
Reactiescore
2.303
Zal vermoedelijk al een nap zijn daar !
 
Bovenaan