Top/Flop spelers

Reactiescore
99
On Melancholy Hill, meest trieste speler van de classic so far. Ik snap echt niet hoe jullie 'pro's' jezelf serieus kunnen nemen als jullie je tot dit niveau gaan verlagen. Dan heb je mensen die gewoon hun best doen en misschien niet alle aspecten van dit spel snappen maar gewoon een leuke tijd willen hebben en dan komt een zooi faalhazen die rennen op elk normaal serieus front een beetje roet in 't eten gooien. Kan niets anders zeggen dan dat ik dit diep triest vind. @Pimsie. @purpleswag @Yoshi @Heres20BucksKillMe

Weer opnieuw zie dat je verhaal klopt.
Yoshi. Is geen boostaccount en ik pak geen enkel gratis dorp.
Heb enkel en alleen een edelclear gestuurd voor nobles wat niet echt een probleem zou mogen zijn.
 
Reactiescore
151
Lekker goedkoop. Eerst met je boostaccounts zorgen dat je 0 risico loopt zelf troepen te verliezen, achteraf snel zeggen ja we hitten toch niets.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.786
Weer opnieuw zie dat je verhaal klopt.
Yoshi. Is geen boostaccount en ik pak geen enkel gratis dorp.
Heb enkel en alleen een edelclear gestuurd voor nobles wat niet echt een probleem zou mogen zijn.
Sinds wanneer speel je niet meer op Phila dan?
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Lekker goedkoop. Eerst met je boostaccounts zorgen dat je 0 risico loopt zelf troepen te verliezen, achteraf snel zeggen ja we hitten toch niets.
0 risico ja? Want met zijn snipe hebben wij dus de troepwn gehit. T voordeel is dat je met edelclears edelt, net zoals de speler die ons hielp nu geholpen kan worden door ons.
 
Reactiescore
973
Dat is t punt van edelclears in deze fase toch?

Slechts handig met absolute overmacht in de beginfase, anders vrij dom. Ook alleen mogelijk met vrij veel spelers op korte afstand van elkaar in deze fase, aldus de kritiek hoe dat mogelijk is gemaakt.
 

DeletedUser81454

Guest
Dorp Punten Oude eigenaar Nieuwe eigenaar Datum/Tijd
green.png
006 | OostWestAsbest (471|515) K54 5,255 OostWestAsbest [Optic] Manicomio de Nobles [Optic] 2019-09-28 00:57:45

Apart, nu al een intern.. Dat terwijl beide accounts in de top staan. Had je toch beter een nieuw team op gezet, vooral sinds Optic genoeg mensen heeft met al hun gestarte "extra" accounts. Daarentegen niet echt onverwachts, boosten en internen gaan immers hand in hand bij dat soort spelers.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Dorp Punten Oude eigenaar Nieuwe eigenaar Datum/Tijd
green.png
006 | OostWestAsbest (471|515) K54 5,255 OostWestAsbest [Optic] Manicomio de Nobles [Optic] 2019-09-28 00:57:45

Apart, nu al een intern.. Dat terwijl beide accounts in de top staan. Had je toch beter een nieuw team op gezet, vooral sinds Optic genoeg mensen heeft met al hun gestarte "extra" accounts. Daarentegen niet echt onverwachts, boosten en internen gaan immers hand in hand bij dat soort spelers.
Mijn goedste vak is nederlands.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Dan lees je alleen je eigen posten. Maar fijn te zien dat je liever met bullshit erover post dan er serieus op in te gaan, zegt toch al genoeg over de gehele situatie niet? ;)
Dat zegt inderdaad dat jij graag speculeert en je meer met ons wil bezig houden dan met jezelf ja.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Optic boost, feit. Optic internt, feit. Over welke speculatie heb je het precies? :)

lastig met me zelf bezig te houden als ik gewoon normaal, zonder boosts of interns, ben gestart inderdaad.
Waarom is dat lastig? Focus je op je eigen spel en je zult plezier beleven in het spel.

OWA heeft vanmorgen bij een actie ondersteunt in off, hierbij heeft hij een dorp geedeld die eigenlijk voor Nobles bestemt was en daarom heeft Nobles deze gecapt. Duur en niet handig. Maar nu wel bij de juiste stamgenoot. Nobles heeft die speler waar het dorpvandaan kwam ook gewoon netjes gecleared en vandaag compleet weggeedeld. Vrij weinig met internen te maken.
 

DeletedUser81454

Guest
Waarom is dat lastig? Focus je op je eigen spel en je zult plezier beleven in het spel.

Dus jij vind dat iemand nooit iets over een speler/stam mag zeggen en iedereen zich enkel kan uitspreken over zichzelf.. Vraagje.. wat doe je op het AF. Als je hier niet tegen kan, blijf dan weg van het hele AF.

OWA heeft vanmorgen bij een actie ondersteunt in off, hierbij heeft hij een dorp geedeld die eigenlijk voor Nobles bestemt was en daarom heeft Nobles deze gecapt. Duur en niet handig. Maar nu wel bij de juiste stamgenoot. Nobles heeft die speler waar het dorpvandaan kwam ook gewoon netjes gecleared en vandaag compleet weggeedeld. Vrij weinig met internen te maken.

Kost een edel, lekkere stam dan als dat niet gelaten wordt voor wat het is. De stam wordt er immers niet beter van bij het verlies van een edel, tevens een account dat het dorp beter kan gebruiken heb ik het idee.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Dus jij vind dat iemand nooit iets over een speler/stam mag zeggen en iedereen zich enkel kan uitspreken over zichzelf.. Vraagje.. wat doe je op het AF. Als je hier niet tegen kan, blijf dan weg van het hele AF.



Kost een edel, lekkere stam dan als dat niet gelaten wordt voor wat het is. De stam wordt er immers niet beter van bij het verlies van een edel, tevens een account dat het dorp beter kan gebruiken heb ik het idee.

Op die locatie heeft Nobles meer aan dat dorp, tevens zijn er lijnen gemaakt en afwegingen die voor ons die keuze hebben beslist. Nogmaals, maak je niet zo druk om andere...

Ik kan zeker wel tegen andere hun mening hoor, ik respecteer jouwn mening. Maar andersom merk ik daar niks van aangezien je alleen maar wil uitlokken en zowel bij reactie als geen gehoord je mening of oordeel hetzelfde is.

Om even terug te komen op waarom ik je random onzin vind lullen, Je trekt de conclusie dat OWA geinternt gaat worden aan het feit dat hij een dorp afgeeft die hij “per ongeluk” heeft gepakt in iemand anders zijn lijn, das is speculeren.

Waar speel jij precies?
 
Bovenaan