Top/Flop spelers

DeletedUser75558

Guest
Moet je voorstellen eigenlijk als je allemaal even de tijd zou nemen laten we zeggen 2-3 uurtjes en iemand 50k incs geven op een dag. Dat zou echt belachelijk ziek zijn.
 
Reactiescore
1.094
Ik heb dat timen op 23:59:59 nooit zo goed begrepen, vooral op zo'n wereld als dit waar je geen OS achter je edels kan sturen

Is het ook niet zo dat tw wel eens die ms opfuckt dus als je op 23:59:59 timed je wel eens nachtbonus actief kan hebben? Zelfde met op 08:00:00 timen etc.
 

Deleted User - 487957763

Guest
Ik heb dat timen op 23:59:59 nooit zo goed begrepen, vooral op zo'n wereld als dit waar je geen OS achter je edels kan sturen

Is het ook niet zo dat tw wel eens die ms opfuckt dus als je op 23:59:59 timed je wel eens nachtbonus actief kan hebben? Zelfde met op 08:00:00 timen etc.
Ligt aan de situatie. Wanneer je tegenstander flink offensief speelt en veel recapped werkt dit best goed. Bij laatste edel een vol deff dorp mee hoog in de ms en dan hopen dat zijn recap in de NB komt :)

Dat laatste zou dan een bug zijn denk ik?
 
Reactiescore
978
Gelukkig was de ene tegenstander al bijna volledig gecleard aan de stats te zien en was zijn andere tegenstander een intern. Vrij nutteloos om daar tegen te timen, maar bij ons slechts je enter knop te abusen.
 

Deleted User - 487957763

Guest
Gelukkig was de ene tegenstander al bijna volledig gecleard aan de stats te zien en was zijn andere tegenstander een intern. Vrij nutteloos om daar tegen te timen, maar bij ons slechts je enter knop te abusen.
Toen ik nog op Marter zat heeft het ook nog 3x wat opgeleverd ;)

Verder mag het wat mij betreft van beide kanten een stuk minder wat betreft de clear-fake ratio.
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Toen ik nog op Marter zat heeft het ook nog 3x wat opgeleverd ;)

Verder mag het wat mij betreft van beide kanten een stuk minder wat betreft de clear-fake ratio.
Jij zit op Marter??
 
Reactiescore
1.094
Bij laatste edel een vol deff dorp mee hoog in de ms en dan hopen dat zijn recap in de NB komt

Je hoeft maar 1 edel te blocken en in de NB kunnen ze niets meer
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Waar speel je nu dan?
 
Reactiescore
978

Deleted User - 487957763

Guest
Waarom op een account overstappen om vervolgens te laten internen.
Ben gequit toen besloten werd om te fuseren simpelweg omdat ik er niet mee eens ben/was.
Pendragon was inactief en moest interned worden dus dat wou ik nog wel doen. Nu draai ik af en toe een vv wanneer ik tijd heb en zie ik wel hoe de wereld verloopt voor mezelf.
 
Reactiescore
978
Bekijk bijlage 15977
Heb er een voor je kunnen vinden , maar ze zijn zeer schaars inderdaad:confused:

Tevens.... Mag me vergissen, maar geeft tw stats van dorpsovernames niet perfect op de juiste seconde aan wanneer een dorp wordt overgenomen.. 00:00:00 is in NB.

Ben gequit toen besloten werd om te fuseren simpelweg omdat ik er niet mee eens ben/was.
Pendragon was inactief en moest interned worden dus dat wou ik nog wel doen. Nu draai ik af en toe een vv wanneer ik tijd heb en zie ik wel hoe de wereld verloopt voor mezelf.

Snap het, jammer wel. Buiten dat de wereld langer duurt door de fusie, duurt de wereld ook langer door 1C spam van je ex acc Marter.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Dacht ik ook @.Howlin , maar heb toen eens nagekeken naar de recente w69 massa die op datzelfde moment aankwam (23u59:59) en daar gaat tw stats zelf langer dan een seconde de mist in (tot wel een minuut+)
 
Reactiescore
2.303
Reactiescore
2.303
bon, fix die 1c spam lukas.
 
Bovenaan