Top/Flop spelers

Reactiescore
967
Niet enkel tw stats die de getimede massa niet fatsoenlijk kon verwerken maar ook de prestaties van de dag leden eronder. Opzich natuurlijk niet heel relevant verder allemaal maar wel vervelend mocht je een dag later toekomen en je ziet je avdd of vvdd weggesnitcht worden door het werk van een ander de dag ervoor.
 
Reactiescore
1.089
Gisteren 1k, de dag ervoor 1k... Toch beetje he :p


Sowieso vind ik dit een uit zijn verband getrokken stelling, want sure Klomp heeft nergens misschien overdreven veel 1c gestuurd, maar Lukas zit wel op al die accounts te vv'en zodra ze het zelf hebben gedaan. Beetje kinderachtig, nu zo'n afhoudende houding, maar dan de spelers eigen het te laten doen, en wel gewoon proberen te profiteren via vv, zoals bij de aanvallen op SoL e.d.
Maar dan nu doen alsof zijn neus bloed.

Ga je daar dan ook nog dorpen aan verliezen?

En vs SoL met een veel onhoudbaarder front werden er geen dorpen gepakt? Grats dat jullie dorpje hebben gepakt.
 
Reactiescore
1.089
Taart de meest hypocriete stam van CL21: 'zelf niet fair play''


Maar gelukkig balanceert dit de wereld uit. Precies wat wij hadden gedaan als we in de schoenen stonden van Toptic, om nu echt antwoord te geven op de vraag van Pimsie :rolleyes2:
 
Reactiescore
1.089
Vonden jullie het zo'n goede tactiek dat jullie het zelf ook even moesten proberen? Niet zo'n mooie als die clear op OnlyFair natuurlijk, maar toch.

Bekijk bijlage 16078


Kom je nou serieus pronken met een rapje van 3 clears vs 63 clears? Okay, weten we ook even op welk denk niveau jij ligt.
 
Reactiescore
1.089
Ik ben trots op je dat je wat dorpen weet te pakken van een stel runners.


Heb je dan geen enkele zelfreflectie? Jij hebt net een intern van een miljoen afgerond en pakt wat rims aan met dorpen van 1 a 2 k. Jullie hebben met 10 man niet eens dorpen kunnen pakken van SoL. Wat een grap.
 
Reactiescore
973
Ik ben trots op je dat je wat dorpen weet te pakken van een stel runners.

Aldus alles wat wij versus iemand doen is meh door runners, alles dat jullie doen is geweldig?
 

DeletedUser75558

Guest
Cf'en in classics heb ik sowieso nooit echt begrepen, je hebt boerlimiet eh, stel je wil alles eraan doen zo'n cf te behouden moet je voor alsnog tering veel front def verneuken om dat te realiseren kortom edel ze gewoon verhaal klaar.
 
Bovenaan