Top/Flop spelers

Reactiescore
1.094
Maw, als wij t doen doen jullie t gewoon terug. Ik zie t probleem niet?

Als 'wij' 't doen? Speel je weer dan?
En nouja het is meer van dat Leon/Panda er niet mee is begonnen ofzo deze wereld, en of naar Optic toe. Zijn genoeg mensen die 1c spam beu zijn en open staan voor dialoog. Want ja het levert idd heel weinig op, die 2 clears die marter per dag pakt loopt hij ook genoeg weer duur voor dood (halve / hele clears op deff/stacks/met veel negatief geluk).
 
Reactiescore
5.687
Serieus wel vet om te zien dat Classic spelers degelijke ondergingen afspraken kunnen maken zoals ik t nu merk. Verdeeldheid is stuk minder bij classics denk ik dan?
Zonder 1c zou wel leuk zijn, alleen ben zo gewend geraakt aan de kleine dingen van sangu. Respect voor degene die zonder spelen :)
 
Reactiescore
1.094
Er zijn nog nergens afspraken, of mensen die het zonder gebruiken. Maar heb aan beiden kanten genoeg mensen gezien die hun beklag doen
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.147
stop met 1c praktijken en laat wat skills zien. Ik heb 0 timings gezien tot nu.
 

DeletedUser81386

Guest
Als 'wij' 't doen? Speel je weer dan?
En nouja het is meer van dat Leon/Panda er niet mee is begonnen ofzo deze wereld, en of naar Optic toe. Zijn genoeg mensen die 1c spam beu zijn en open staan voor dialoog. Want ja het levert idd heel weinig op, die 2 clears die marter per dag pakt loopt hij ook genoeg weer duur voor dood (halve / hele clears op deff/stacks/met veel negatief geluk).

nee ik speel niet weer, maarja 1C is helaas op classics ook een deel van het spel geworden. ik vind er zelf ook niets aan, maar als je tegenstander het doet moet je je hier nu eenmaal gewoon op aanpassen.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
stop met 1c praktijken en laat wat skills zien. Ik heb 0 timings gezien tot nu.

eb3876a2e0c098777f1d179b4d0878ae.png


Oke dan Laurens
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Ho Pim je doet alsof jij bent ingelogd. Je had mij bijna
 

Deleted User - 487694086

Guest
Ja mij boeit het niet, al stuur je er nog 10.000 bij voor morgen, maar stop dan wel met janken als je t zelf ook gaat doen
Beetje salty weer ofnie Pim? Zoals ik zei we hebben al 20 keer gezegd dat jullie moesten stoppen, jullie bleven het doen. Je zal hier zelf niet moeten janken dat je veel incs krijgt.
Denk btw dat je op Laurens doelt maar enige reden dat die erover begint is dat die het AF even wil herinneren hoe goed ie kan timen.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Heb ook al 20 keer gezegd dat jullie niet met alle kwaliteit in een stam moeten kruipen maar dat is ook lastig om te begrijpen
 

Deleted User - 487694086

Guest
Niet bepaald, over 2 weken, als Lukas weg is, valt Toptic toch.

Heb ook al 20 keer gezegd dat jullie niet met alle kwaliteit in een stam moeten kruipen maar dat is ook lastig om te begrijpen
Heb daar ook al 20 keer op gereageerd mocht je het zout uit je ogen wrijven
 
Bovenaan