Top/Flop spelers

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Nou lid van TTG, de grootste flopstam van w69, ter ere van leider The Guru, die een stam ter zijner beschikking heeft die twee maal zo groot is als hijzelf.

Was jij niet die MB van Cave die bevelen delen aan had staan met Vodka?
 
Reactiescore
983
Nou lid van TTG, de grootste flopstam van w69, ter ere van leider The Guru, die een stam ter zijner beschikking heeft die twee maal zo groot is als hijzelf.

Daarom dat je de laatste dagen niet kan stoppen met berichten sturen over hoe graag je een samenwerking wilt met die kanten van Walk.

Hier een grote mond opzetten maar in PM loop je toch wel serieus ons kont schoon te lekken hoor...

Make up your mind please!!!
 
Reactiescore
154
Daarom dat je de laatste dagen niet kan stoppen met berichten sturen over hoe graag je een samenwerking wilt met die kanten van Walk.

Hier een grote mond opzetten maar in PM loop je toch wel serieus ons kont schoon te lekken hoor...

Make up your mind please!!!

Ik weet niet hoe jij 'niet kan stoppen', 'grote mond opzetten' en 'kont schoon lekken' juist definieert, maar ik vind 't zwaar overdreven hoe je dat schetst;

Zever en Fuifje werkten samen, want hadden Cave als gemeenschappelijke vijand. Vrij logische samenwerking. Fuifje stuikt in elkaar, wat een kwestie van tijd was. Dat gebeurt door discutabele acties van Vodka, in mijn ogen, zéker toen ik enkel de kant van Night Train had gehoord. Cala had een iets gematigder verhaal klaar, maar dat geheel ter zijde. Ik heb inderdaad aan Walk gevraagd of ze die samenwerking - inderdaad gaande over enkel wat dichte leden bij ons - wouden verderzetten. Nog steeds gemeenschappelijke vijand weetjewel.
Nu wist ik ook wel dat de kans klein was dat ik iets van positieve signalen ging terugkrijgen; met al die wereldafspraken is dat misschien niet helemaal toegelaten. Echter heb ik just niks van afspraken gemaakt, dus kon maar proberen, niet? Nee heb je, etc etc. Kont lekken vind ik maar niets aan, ten eerste verandert dat niets en is 't niet mijn stijl, ten tweede ben ik meer voor wc-papier.

Toen ik van Vodka geen antwoord kreeg, heb ik inderdaad schedel aangesproken. Ik zie twee berichten, zonder antwoord, in drie dagen tijdspanne. Qua niet kunnen stoppen valt dat toch echt wel mee, niet.
 

DeletedUser73358

Guest

Dat wisten we sinds W64 al.

image.gif
 
Reactiescore
2.064
Teveel moraalriddertjes die meeprofiteren in Walk. Leuk al die AF posten op verschillende forums hier. Sowieso dat er een paar ook zelf goed spelen hoor, maar veelsteveel wannabes met een te grote mond.
 

DeletedUser73358

Guest
Teveel moraalriddertjes die meeprofiteren in Walk. Leuk al die AF posten op verschillende forums hier. Sowieso dat er een paar ook zelf goed spelen hoor, maar veelsteveel wannabes met een te grote mond.

Ik denk juist dat Walk. weinig spelers heeft die meeprofiteren, alle accounts in Walk. verdienen hun plekje gewoon en die plekjes zijn van te voren goed afgewogen als je het mij vraagt.
 

DeletedUser78702

Guest
Teveel moraalriddertjes die meeprofiteren in Walk. Leuk al die AF posten op verschillende forums hier. Sowieso dat er een paar ook zelf goed spelen hoor, maar veelsteveel wannabes met een te grote mond.
Ik heb nochtans genoeg screens van DBA die een grote mond opzet om daarna te falen, niet dat dat iets nieuws is :p
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Teveel moraalriddertjes die meeprofiteren in Walk. Leuk al die AF posten op verschillende forums hier. Sowieso dat er een paar ook zelf goed spelen hoor, maar veelsteveel wannabes met een te grote mond.

Ik vind persoonlijk dat Walk gewoon sterk presteert als een collectief. Die winsten op DBA waren er niet omdat DBA rampzalig deffte, maar doordat Walk gewoon fatsoenlijke massa's doet met goeie timings. In tegenstelling tot de 1c massa's (sterk vermoeden) aan de andere fronten.
 
Bovenaan