Top/Flop spelers

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Easy ride naar de winst huts ggwp rene je verliest
 
Reactiescore
2.064
Tegenwoordig is het ook niet moeilijk om een massa goed te doen. Draait toch allemaal om timings en actievitijd, wees er maar trots op jongens! Zeg echter zeker niet dat het een slechte massa is, het is juist best goed uitgevoerd en ingespeeld op de zwakke punten. Echter komen er zoveel mensen van Walk, groot doen, terwijl ze meeliften naar mijn mening. Niet elke speler heeft namelijk even goed aangevallen/gepresteerd. De 3 die nu reageren op mij toevallig wel, ga zo door jongens!
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Vind het gewoon een bullshit redenering man. In elke stam doet de een meer moeite als de ander, niet iedereen kan even actief zijn. Maar ineens uit het niks komt er er een aanval naar Walk dat sommigen helemaal niks presteren. Beetje een apart moment om dat te doen tbh.
 
Reactiescore
2.064
Vind het gewoon een bullshit redenering man. In elke stam doet de een meer moeite als de ander, niet iedereen kan even actief zijn. Maar ineens uit het niks komt er er een aanval naar Walk dat sommigen helemaal niks presteren. Beetje een apart moment om dat te doen tbh.

Zolang mensen uit Walk. geen respect tonen voor de vijand (One.) ga ik hier gewoon hard op tegen in. Het loopt idd niet lekker op DBA, maar om met ze 20e overal en nergens te gaan schreeuwen en stoer te komen doen. Jammer hoe het loopt!
 

DeletedUser78702

Guest
Je oogst wat je zaait. DBA had de 2e grootste mond binnen One, logisch dat dit ff genieten is.
 

DeletedUser78491

Guest
Ik en Tijn deffen de 2 waves met z'n 2en met paar uur vv. De derde wave hebben we voor de helft gedaan. Er is niet perfect gedeffed zeker niet, maar het is 1v4 qua accounts, de massa was goed en het front was al zaad. Dan is het ook moeilijk deffen. Verder viel Cave tegelijkertijd in een blitz devillance aan waardoor os terug moest, dat maakt het wel moeilijk als dat om 4u s'nachts gebeurd.

In plaats van stoer doen en zeggen dat we noob zijn wees nou is volwassen en zeg: "wij waren beter deze keer maar wel goed geprobeerd". In een spel heb je altijd verliezers en mensen die winnen.

Beetje jammer dat er vanuit DBA sinds maanden geen grote bek is opgezet en alleen maar complimenten komen en er vol voor fair play wordt gegaan en wij de dupe zijn van vieze acties en dan ook nog is zo'n grote bek krijgen omdat we een grote mond hadden.
 

Deleted User - 697374

Guest
Ik en Tijn deffen de 2 waves met z'n 2en met paar uur vv. De derde wave hebben we voor de helft gedaan. Er is niet perfect gedeffed zeker niet, maar het is 1v4 qua accounts, de massa was goed en het front was al zaad. Dan is het ook moeilijk deffen. Verder viel Cave tegelijkertijd in een blitz devillance aan waardoor os terug moest, dat maakt het wel moeilijk als dat om 4u s'nachts gebeurd.

In plaats van stoer doen en zeggen dat we noob zijn wees nou is volwassen en zeg: "wij waren beter deze keer maar wel goed geprobeerd". In een spel heb je altijd verliezers en mensen die winnen.

Beetje jammer dat er vanuit DBA sinds maanden geen grote bek is opgezet en alleen maar complimenten komen en er vol voor fair play wordt gegaan en wij de dupe zijn van vieze acties en dan ook nog is zo'n grote bek krijgen omdat we een grote mond hadden.
Van welke vieze acties zijn jullie de dupe? Beetje spotprenten maken of p&p voeren als een account verliezen draait is toch meer dan normaal?
 

DeletedUser78491

Guest
wanneer gaat dba dat cfdorp van cacturne een keer teruggeven...
Was altijd al op de planning en was rond, alleen wachten we aan de andere kant vd wereld op dat Vamos die dorpen ook kan afstaan. Dit werd bewust door Walk uitgesteld volgens mij omdat ze het een tactisch voordeel vinden. Dus daarom is die nog niet terug

Verder heeft toen abuser ook nog geprobeerd het dorp zelf weg te bashen, toen al de dorpen ruil rond was. Maar verder leuk geprobeerd

Van welke vieze acties zijn jullie de dupe? Beetje spotprenten maken of p&p voeren als een account verliezen draait is toch meer dan normaal?
Abuser die dorp voor dorpen ruil probeert weg te bashen en Abuser die cf speler benaderd zodat hij ook aanvallen gaat sturen, is gewoon vies
 
Reactiescore
766
Was altijd al op de planning en was rond, alleen wachten we aan de andere kant vd wereld op dat Vamos die dorpen ook kan afstaan. Dit werd bewust door Walk uitgesteld volgens mij omdat ze het een tactisch voordeel vinden. Dus daarom is die nog niet terug

Verder heeft toen abuser ook nog geprobeerd het dorp zelf weg te bashen, toen al de dorpen ruil rond was. Maar verder leuk geprobeerd


Abuser die dorp voor dorpen ruil probeert weg te bashen en Abuser die cf speler benaderd zodat hij ook aanvallen gaat sturen, is gewoon vies
Vergeet niet dat abuser zijn net overgenomen dorpen ook liet stacken door die speler in ons cluster na overname!
 

DeletedUser78491

Guest
Vergeet niet dat abuser zijn net overgenomen dorpen ook liet stacken door die speler in ons cluster na overname!
Hebben we geen bewijs voor, maar er is wél een HEEL verdachte ODS stijging van die speler die overeen komt met de overname van de CF van Abuser! Verder zou ik niet snappen wie hij anders gestacked heeft sinds we niemand aanvielen behalve abuser die dag.

Geen bewijs WEL heel verdacht
 

Deleted User - 1942737

Guest
Was altijd al op de planning en was rond, alleen wachten we aan de andere kant vd wereld op dat Vamos die dorpen ook kan afstaan. Dit werd bewust door Walk uitgesteld volgens mij omdat ze het een tactisch voordeel vinden. Dus daarom is die nog niet terug
ofwel geef je je cf gewoon terug aan cacturne ofwel moet je stoppen met te doen alsof dba het heilig boontje is en slachtoffer van allerlei vuile acties. Vamos dorp heeft hier weinig mee te maken en zij lopen hier niet te janken.
 
Reactiescore
766
ofwel geef je je cf gewoon terug aan cacturne ofwel moet je stoppen met te doen alsof dba het heilig boontje is en slachtoffer van allerlei vuile acties. Vamos dorp heeft hier weinig mee te maken en zij lopen hier niet te janken.
Heeft er letterlijk alles mee te maken. Walk wilde die dorpen alleen teruggeven als dba die cf zou afstaan.
 

DeletedUser78702

Guest
Abuser die dorp voor dorpen ruil probeert weg te bashen en Abuser die cf speler benaderd zodat hij ook aanvallen gaat sturen, is gewoon vies
Dat eerste is puur miscommunicatie tussen ons en onze leiding, wees blij easy block voor jullie :p maar zelfs zonder die miscommunicatie zou hier niks vies aan zijn?
Het 2de was inderdaad een domme impulsieve beslissing, maar o zo opgeblazen. Staat totaal niet in verhouding met wat jullie ons flikte paar maand geleden, maar soit dat terzijde.
 
Reactiescore
68
Kunnen jullie niet gewoon stoppen met aanvallen? gun mij even een dag rust in mijn vakantie, tnx.
 
Reactiescore
967
Hilarisch dat er cluster- en frontvorming nu wordt afgezeken als excuus om die dorpen te verliezen. Ja je hebt front met een 4tal accounts van Walk, maar dat heb je ook aan jezelf te danken. Wij hebben je niet geforceerd om zo'n brede phalanx te pakken. Ook hebben wij je niet geforceerd om de core in te internen en hierdoor je kwantitatief een enorm voordeel te wekken. Echter zitten daar nou eenmaal ook nadelen aan gezien je stamgenoten nooit op diezelfde hoogte kunnen komen te liggen omdat die wel moeite moesten doen voor hen dorpen.

Ook moet je in mijn ogen niet opkijken van dergelijke spotprents, die komen na elke winst op een account naar boven(zo ook bij vamos). Wie zich brandt, moet nou eenmaal op de blaren zitten heren..
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
als je nu al zo triggered bent van een paar spotprenten, gaat wat worden als cave met filmpjes gaat gooien @The Clown.
 
Reactiescore
702
als je nu al zo triggered bent van een paar spotprenten, gaat wat worden als cave met filmpjes gaat gooien @The Clown.

Genoeg martiaal voor filmpjes lijkt het zo :). Maar eerst nog even een andere wereld definitief proberen te maken voordat ik jullie hier kom vervelen met filmpjes.
 
Bovenaan