Top/Flop spelers

Reactiescore
767
anton is kaal snap dat dan.
 
Reactiescore
767
mjn dag is weer goed gemaakt . tjeezus @Rob. waar is jou salt ;(
 
Reactiescore
1.365
gif.gif
Gotta looove the salt! <3
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Je kan niet achter het zout van de banter koning vragen sry
 

DeletedUser79415

Guest
zoals bekend ben ik gestopt te spelen met TW maar volg zo nu en dan nog wel de ''ontwikkelingen'' via het forum, just 4 fun.. maar wtf gast MM '''weggespeeld'' slaat natuurlijk helemaal nergens op xd @We Like Hot Chicks
 
Reactiescore
1.365
zoals bekend ben ik gestopt te spelen met TW maar volg zo nu en dan nog wel de ''ontwikkelingen'' via het forum, just 4 fun.. maar wtf gast MM '''weggespeeld'' slaat natuurlijk helemaal nergens op xd @We Like Hot Chicks

Is toch mooi man Jonahtje, dat die noobs zijn weggespeeld, doet me goed :).
Zo moest het op w65 ook gebeuren :p.
Maarja, als ik dat zeg krijg ik meteen veel haters op mn hoofd :(.
 
Reactiescore
65
1571380301361.png

Wat hield jouw tegen op W65 om ons te edelen?

Mijn stam kon het lange tijd niet zijn geweest want die had ik niet voor een groot gedeelte van de tijd dat we tegen elkaar fronten.
Mijn stacks konden het ook niet zijn wat die stonden allemaal aan de andere kant van mijn cluster tegen TAS aan.
Geen hulp van bondgenoten kon het ook niet zijn, op een gegeven moment had de Rang 1 stam (ima) en Ik denk rang 3 stam (bonken) een samenwerking om mij en mijn en MBs weg te spelen.
Een moreel kompas, kan het ook niet zijn geweest ben geregeld door MB's van jouw stam gecluster fucked omdat ik nog BBs in mijn cluster had en jullie niet.

 
Reactiescore
1.365
Bekijk bijlage 15736

Wat hield jouw tegen op W65 om ons te edelen?

Mijn stam kon het lange tijd niet zijn geweest want die had ik niet voor een groot gedeelte van de tijd dat we tegen elkaar fronten.
Mijn stacks konden het ook niet zijn wat die stonden allemaal aan de andere kant van mijn cluster tegen TAS aan.
Geen hulp van bondgenoten kon het ook niet zijn, op een gegeven moment had de Rang 1 stam (ima) en Ik denk rang 3 stam (bonken) een samenwerking om mij en mijn en MBs weg te spelen.
Een moreel kompas, kan het ook niet zijn geweest ben geregeld door MB's van jouw stam gecluster fucked omdat ik nog BBs in mijn cluster had en jullie niet.


Die link is gewoon bs knul, das gebeurd na dat vieze cf gepak van jou tijdens ''een nap''. Waarom wij jullie niet weggeëdeld hadden, was omdat we eerst op andere dingen gingen focussen, wist jij ook wel dombo. Wat wil je nog meer weten mn knul? Lekker weggespeeld jij he op w69? O zo verdient noobje :).
Volgens mij gingen wij toen puur op die jutlord ofzo, maar die was 99% def dacht ik.
Het was nogmaals de DOMME fout van ima om jou te recruiten. Maarja, mijn mening jij moest op w65 ook gewoon weggespeeld worden. Punt uit. Zijn er wel meer die het met mij eens zijn knul.
 
Reactiescore
1.242
Volgens mij gingen wij toen puur op die jutlord ofzo, maar die was 99% def dacht ik.
Sterk staaltje tactiek, je bent jezelf wel vrij tot zeer belachelijk aan het maken 'knul'

En als je wat CF's als reden gaat gebruiken zodat het normaal lijkt dat je weggespeeld werd, waarom kom je dan onzin verkopen dat MM op W69 werd gespeeld wanneer hun 270° front hadden + dat ze nog maar met 3 resterende spelers in de stam zaten vs een Walk die gewoon een nette massa hadden? Dit is gewoon overmacht, ze hebben sterk gespeeld en het beste nog uit de situatie gehaald.

Je bent best wel een gefrustreerd mannetje lijkt me, zou het niet beter zijn dat je af en toe keertje buiten zou komen om wat te ontspannen ipv op een forum onzin te verkopen?
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan