Top/Flop Spelers

DeletedUser70476

Guest
Dan mag die wel iets van 150k pp hebben gefarmd mag ik hopen

Ik zou totaal niet weten wat voor een aantallen je hier voor nodig hebt :D Heb wel al vaker gehoord dat er accountjes zijn met 50+k pp maar weet niet of dat al normaal is voor de startaccounts of niet want ben al jaren niet meer gestart.
 

DeletedUser79644

Guest
Meestal is die pp bijeen gefarmt op andere werelden, ofja als diegene slim is geweest. Denk niet dat er echt veel zijn die daadwerkelijk veel pp kopen om te boosten. Premium beurs bestaat nu toch vgm wel al een flink aantal werelden dus sommige spelers maken daar "goed" gebruik van. Neemt natuurlijk niet weg dat dit niet "de" manier van spelen is.

Dat is dezelfde zever die je elke keer weer opnieuw ziet passeren hier op het AF. Er zullen wel mensen zijn die dat zo doen, maar let's be honest, wie heeft er de tijd én zin om een paar werelden lekker veel PP te farmen, en die dan massaal te gebruiken, laat dan staan op een kutwereld zoals deze. De meeste PP-abusertjes kopen gewoon hun PP met echt geld hoor :rolleyes:. Rijke ouders, maanden voor gaan werken, EuroMillions gewonnen óf gewoon ongelofelijk dom zijn, het is meestal iets van die 4.
 

DeletedUser70476

Guest
Dat is dezelfde zever die je elke keer weer opnieuw ziet passeren hier op het AF. Er zullen wel mensen zijn die dat zo doen, maar let's be honest, wie heeft er de tijd én zin om een paar werelden lekker veel PP te farmen, en die dan massaal te gebruiken, laat dan staan op een kutwereld zoals deze. De meeste PP-abusertjes kopen gewoon hun PP met echt geld hoor :rolleyes:. Rijke ouders, maanden voor gaan werken, EuroMillions gewonnen óf gewoon ongelofelijk dom zijn, het is meestal iets van die 4.

Zou het echt? Ik bedoel, 8,5k pp kost 80 euro, en in de start zitten dus vgm accounts met 20/30+k pp dus minstens 250/300 euro voor 1 wereld? Noujeh er zullen zeker wat rijke kindertjes spelen maar lijkt me sterk als mensen er zoveel indouwen, maar kan er naast zitten hoor:confused:

Ik weet wel dat er genoeg teams zijn die op werelden beginnen met z'n 3 of 4 en dan full pp farm modus gaan en dan heb je snel de nodige pp binnnen geharkt.
 

DeletedUser72803

Guest
Dan mag die wel iets van 150k pp hebben gefarmd mag ik hopen

Het bestaat al sinds W38 geloof ik dus dat zou zomaar kunnen!
Dat is dezelfde zever die je elke keer weer opnieuw ziet passeren hier op het AF. Er zullen wel mensen zijn die dat zo doen, maar let's be honest, wie heeft er de tijd én zin om een paar werelden lekker veel PP te farmen, en die dan massaal te gebruiken, laat dan staan op een kutwereld zoals deze. De meeste PP-abusertjes kopen gewoon hun PP met echt geld hoor :rolleyes:. Rijke ouders, maanden voor gaan werken, EuroMillions gewonnen óf gewoon ongelofelijk dom zijn, het is meestal iets van die 4.

Er zijn enorm veel spelers die een aantal werelden pp farmen om dat dan te gebruiken op andere werelden. Een wereld PP farmen kost weinig tijd en dat zou je na meerdere werelden dan mooi kunnen combineren tot een grote hoeveelheid PP. Helemaal als een team van meerdere spelers dit op meerdere werelden doet.

Kan me niet voorstellen dat de meerderheid van de PP abusers meer dan honderden euro's uitgeeft om een goede start te hebben op een wereld.
 

DeletedUser79644

Guest
Het bestaat al sinds W38 geloof ik dus dat zou zomaar kunnen!


Er zijn enorm veel spelers die een aantal werelden pp farmen om dat dan te gebruiken op andere werelden. Een wereld PP farmen kost weinig tijd en dat zou je na meerdere werelden dan mooi kunnen combineren tot een grote hoeveelheid PP. Helemaal als een team van meerdere spelers dit op meerdere werelden doet.

Kan me niet voorstellen dat de meerderheid van de PP abusers meer dan honderden euro's uitgeeft om een goede start te hebben op een wereld.

Wuuut... W38 al? Damn, dat is langer dan ik dacht. Zou dus inderdaad wel kunnen wat jullie zeggen. Gewoon met een volledig team, een paar worlds lang continu farmen en je hebt in no-time 100K PP als je het wat slim aanpakt. Achja, je moet er de zin maar voor hebben :p.
 

DeletedUser72803

Guest
Wuuut... W38 al? Damn, dat is langer dan ik dacht. Zou dus inderdaad wel kunnen wat jullie zeggen. Gewoon met een volledig team, een paar worlds lang continu farmen en je hebt in no-time 100K PP als je het wat slim aanpakt. Achja, je moet er de zin maar voor hebben :p.

Ja daar is zeker op een LH helemaal niet tegenop te boksen in de start. Gelukkig is het later in het spel een stuk minder doorslaggevend.
 

DeletedUser70476

Guest
Ja daar is zeker op een LH helemaal niet tegenop te boksen in de start. Gelukkig is het later in het spel een stuk minder doorslaggevend.

Maar door te kleine werelden liggen de "rim"starters alsnog te kort op de core waar op een NH of een LH bijna alleen pp abusers overleven en dus een flinke voorsprong hebben. Daardoor is het lastig om late game te komen zonder pp abuse, niet onmogelijk maar wel lastig.
 

DeletedUser79644

Guest
Ja daar is zeker op een LH helemaal niet tegenop te boksen in de start. Gelukkig is het later in het spel een stuk minder doorslaggevend.

Jep, wees daar maar zeker van. Alleen jammer dat de end-game op LH worlds waar je kan PP-abusen, bijna alleen voor die PP-abusers zijn. Als gewone pleb die besluit er geen PP in te steken, heb je gewoon geen kans om zover te geraken. Misschien als DU/MB, maar wie wil dat nu vrijwillig worden :confused:.
 

DeletedUser72803

Guest
Jep, wees daar maar zeker van. Alleen jammer dat de end-game op LH worlds waar je kan PP-abusen, bijna alleen voor die PP-abusers zijn. Als gewone pleb die besluit er geen PP in te steken, heb je gewoon geen kans om zover te geraken. Misschien als DU/MB, maar wie wil dat nu vrijwillig worden :confused:.

Het kan zeker wel maar het is tegenwoordig wel extra lastig, helemaal door de kleinere werelden. W47 was ook een wereld met LH en PP-functies maar daar was eigenlijk prima door te komen zonder veel pp te gebruiken. Uiteindelijk werden de pp-abusers daar snel weggespeeld en bleven de betere spelers over.

Maar door te kleine werelden liggen de "rim"starters alsnog te kort op de core waar op een NH of een LH bijna alleen pp abusers overleven en dus een flinke voorsprong hebben. Daardoor is het lastig om late game te komen zonder pp abuse, niet onmogelijk maar wel lastig.

Ja klopt dat is inderdaad lastig. Ik lig zelf ook in de rim maar de grotere stammen komen al snel dichtbij terwijl ik net richting een AH kan werken. Speel hier puur voor een RL vriend maar dan nog is het wel jammer dat we zo snel al in deze situatie komen.
 

DeletedUser77014

Guest
Meestal is die pp bijeen gefarmt op andere werelden, ofja als diegene slim is geweest. Denk niet dat er echt veel zijn die daadwerkelijk veel pp kopen om te boosten. Premium beurs bestaat nu toch vgm wel al een flink aantal werelden dus sommige spelers maken daar "goed" gebruik van. Neemt natuurlijk niet weg dat dit niet "de" manier van spelen is.
Geeft als nog geen reden om die PP weer op te maken aan een valste start. Dat is PP abusen gewoon, die hele start vervalsen, gezien je 0 ervaring toont.

Ik durf met zekerheid te wedden dat 90% van alle spelers op W63 boost.
 

DeletedUser61134

Guest
Mensen die zeggen dat waarschijnlijk niemand PP koopt zijn dom.
Elke wereld zie ik genoeg die er regelmatig geld in steken.
Waaronder zelfs nog "top accounts" die gewoon wat extra kans willen op events.
 
Reactiescore
239
Bende ezels hier

giphy.gif
 

DeletedUser79711

Guest
Wist je dat een ezel opvallend intelligent is? In naam van w63 forum bedank ik je.

Edit: ofc wist je dat niet
Tuurlijk wist ik dit niet wij zijn domme pp abusers ;)

En ja zuurtje jou tijd komt ook nog
 
Bovenaan