Top/Flop Spelers

Reactiescore
1.367
Reactiescore
1.367
danny als je zo praat pas je prima in Kadirs Kansloze Kamelenboerderij :rolleyes::rolleyes:

Die wilden me eerst ook recruiten, maar toen ze zagen dat ik maar 200 kata's per dorpje doe wilden ze me niet meer :(
 

DeletedUser79878

Guest
Chili585 = flop

ercacVB.png


w6fHaLC.png


8XFIkeQ.png


oQE5Fqk.png


qSrhiDO.png


S0ujx46.png


3WFoEzd.png


Geweldig defwerk van de kant van KaKaKa uiteraard, maar Chili maakt het makkelijk met de niet gelovige dorpen ;)

Daarnaast ook dikke flop voor Wete, de MB van Michiel. Geweldige aanvallende actie van KaKaKa die resulteerde in een mooie winst aan onze kant, en een nette afname van dorpen aan de kant van Wete.

z4cjwtW.png


Zonde dat de moraalheer geen moeite doet om deze MB te helpen, maarja, wat kan je doen tegen de geweldige aanvallen vanuit KaKaKa :D
 

DeletedUser78889

Guest
Kakaka heeft momenteel meerdere oorlogen tegen een aardige overmacht, we houden ons echter goed staande want vandaag hebben we alweer een aanval van sphere afgeslagen ( rapportjes volgen nog ) terwijl we een paar dagen geleden nog 3 dorpjes van sphere hebben overgenomen.

Infect & sphere werken duidelijk samen en ook aux d zit in de coalitie want vetus bellator heeft os gestuurd naar infect toen we aanvielen. 3 stammen die allemaal groter zijn dan kakaka werken dus samen om ons aan te pakken , wat een eer!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser79858

Guest
Kakaka heeft momenteel meerdere oorlogen tegen een aardige overmacht, we houden ons echter goed staande want vandaag hebben we alweer een aanval van sphere afgeslagen ( rapportjes volgen nog ) terwijl we een paar dagen geleden nog 3 dorpjes van sphere hebben overgenomen.

Infect & sphere werken duidelijk samen en ook aux d zit in de coalitie want vetus bellator heeft os gestuurd naar infect toen we aanvielen. 3 stammen die allemaal groter zijn dan kakaka werken dus samen om ons aan te pakken , wat een eer!

Ik denk dat iemand er nog een stuk of 5 moeten slopen... Dan passen ze allemaal in 1 stam :D


Al kunnen we er ook gewoon 5 recruten met Bellum. Dan kunnen ze het officieel maken. Wat vinden jullie Kakaka?
 

DeletedUser79878

Guest
Ik denk dat iemand er nog een stuk of 5 moeten slopen... Dan passen ze allemaal in 1 stam :D


Al kunnen we er ook gewoon 5 recruten met Bellum. Dan kunnen ze het officieel maken. Wat vinden jullie Kakaka?

Kakaka vind jullie noob
 

DeletedUser79644

Guest
QQNGJls.png


Infect veranderd van naam en heeft The Architect. als praatpaal staan, maar die zit gewoon nog lekker in Sphere...

De volgende stab-actie van W63? Het einde van Sphere? Je leest het binnenkort allemaal op het AF, stay tuned.

Edit: Hij is Sphere geleaved en vertrokken naar Infect.
Edit 2: Fetus is ook naar daar vertrokken (zoals ik lang geleden al voorspelde), dit betekend ook het einde van Aux. Grote dag binnen W63.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan